سیمان رنگی

سیمان رنگی

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

بازه قیمت

از ۵۰۰۰۰ تومان تا ۲۵۰۰۰۰ تومان

توضیحات قیمت

در عمران مدرن امکان خرید و فروش اینترنتی سیمان رنگی در برندها و رنگ های مختلف، با بالاترین کیفیت و بهینه ترین قیمت فراهم شده است. خرید سیمان رنگی با کیفیت برای دستیابی به نمایی یکدست و زیبا حائز اهمیت می باشد. قیمت سیمان رنگی نما به صورت آنلاین و بروز ارائه می گردد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

cctv_banner

سیمان رنگی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

سیمان رنگی

سیمان رنگی (Colored Cement) همان سیمان معمولی است که در ساخت آن از ۲ الی ۱۵ درصد مواد رنگی استفاده می شود. به منظور ساخت سیمان رنگی با رنگ های روشن تر از سیمان سفید و برای ساخت سیمان رنگی های تیره تر (همچون قرمز، قهوه ای و سیاه) از سیمان معمولی استفاده می شود. در واقع سیمان رنگی از افزودن مواد رنگی معدنی بی اثر شیمیایی به سیمان پرتلند معمولی یا سیمان سفید بدست می آید. با تغییر رنگ، قیمت سیمان رنگی نما نیز تغییر می یابد. به عبارتی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت فروش سیمان رنگی ، نوع رنگ آن است.

در ساخت سیمان رنگی باید از رنگدانه هایی استفاده شود که در برابر عوامل جوی و تابش نور پایدار باشند. همچنین نبایستی رنگ ها در کارگاه های تولید بتن به بتن افزوده شود. ویژگی رنگدانه های مورد مصرف در سیمان های رنگی باید مطابق با استاندارد شماره ۱۲۱۴۹ ایران باشد. رنگ نهایی بتن ساخته شده با سیمان رنگی ، به نوع و رنگ سیمان مصرفی ، نسبت آب به سیمان ، شرایط آب و هوایی و کیفیت سایر مصالح سازنده بتن وابسته است. استفاده از این نوع سیمان در ساخت بتن سازه ای مجاز است.

 

سیمان رنگی
رنگ های متنوع سیمان رنگی و کاربرد آن

 

قیمت بالابر ساختمانی                                                                                                                      بلوک هبلکس                                                                                        قیمت میلگرد ۱۶ اردبیل

قیمت سیمان رنگی

درجه کیفی و مرغوبیت، یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت سیمان رنگی می باشد. برند تولید کننده و هزینه باربری نیز بر روی قیمت فروش سیمان رنگی تاثیرگذار است. ممکن است درخواست رنگ سفارشی موجب افزایش قیمت سیمان رنگی گردد. اگرچه ممکن است قیمت سیمان رنگی بیشتر از سیمان های معمولی که به رنگ خاکستری یا طوسی تولید می گردند باشد، اما باید توجه نمود که استفاده از این مصالح در ساخت نما و یا حتی در کفسازی محوطه، پارک و ... موجب کاهش هزینه های مربوط به خرید مصالحی همچون سنگ و سرامیک شده و از این نظر خرید سیمان رنگی مقرون به صرفه می باشد.

 

خرید سیمان رنگی
تاثیر رنگ سیمان بر رنگ بتن ساخته شده

 

خرید سیمان رنگی

پیش از خرید سیمان رنگی حتما باید رنگ آن تعیین گردد، زیرا رنگ های مختلف قیمت متفاوتی دارند. همچنین بر سر قیمت خرید سیمان رنگی نیز باید به تفاهم رسید. استعلام قیمت خرید سیمان رنگی ، کمک شایانی به خریداران خواهد نمود. خرید سیمان رنگی نما باید با توجه به حجم کار صورت پذیرد. خرید بیشتر از مقدار مورد نیاز موجب افزایش هزینه ها و هدر رفت مصالح می گردد. خرید سیمان رنگی با کیفیت برای دستیابی به نمایی یکدست و زیبا حائز اهمیت است.

 

فروش سیمان رنگی

فروش سیمان رنگی در کیفیت ها و برندهای مختلف انجام می شود. در گذشته تنها به صورت حضوری امکان خرید وجود داشت. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی امکان خرید و فروش اینترنتی سیمان رنگی نما نیز فراهم شده است. از جمله مزایای فروش اینترنتی سیمان رنگی نما ، امکان مقایسه قیمت برندهای مختلف و صرفه جویی در زمان و هزینه می باشد. خرید از مرکز فروش سیمان رنگی معتبر بسیار حائز اهمیت است.

 

قیمت سیمان رنگی
استفاده از سیمان رنگی در کفسازی

 

انواع سیمان رنگی

بهترین زمان اضافه کردن مواد رنگ زا در ساخت سیمان رنگی ، مرحله آسیاب نمودن کلینکر سیمان است. زیرا این امر، یکنواختی بیشتر رنگ سیمان را در پی دارد. به عبارت دیگر، اضافه کردن رنگ سیمان در حین ساخت بتن ممکن است بتن یکسان و یکنواختی را ایجاد نکند. برای رفع این مشکل می توان از مواد فوق روان کننده بتن استفاده کرد، اما باید توجه داشت که مواد رنگ زا و مواد فوق روان کننده با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

از مهم ترین مزایای استفاده از سیمان رنگی ، قابلیت چسبندگی بسیار زیاد به سطح زیرین، ثبات بالای رنگ در برابر رطوبت و نور خورشید، یکپارچگی و بدون درز، آب گریزی و غبارگریزی نما پس از عمل آوری و مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر مصالح مورد استفاده در کفسازی و اجرای نما، می باشد.

 

فروش سیمان رنگی
سیمان رنگی زرد

 

این سیمان در رنگ های متنوع و مختلفی همچون قرمز، زرد، آبی، سبز، قهوه ای، زرد و ... قابل ساخت است. برای تهیه سیمان رنگی قرمز که یکی از پرطرفدارترین انواع سیمان رنگی است، از اکسید آهن به صورت فریت (Fe2O3) و برای ایجاد رنگ سیاه از اکسید آهن دوظرفیتی (FeO) استفاده می شود. برای ایجاد رنگ سبز سیمان نیز از ترکیبات کروم دار استفاده می گردد. بکارگیری سنگ های کبالت دار در تهیه سیمان ، موجب ایجاد رنگ آبی می شود.

از اولترامارین برای رنگ سورمه ای، و از ترکیبات آهن دار (همچون هیدروکسید آهن یا هماتیت) برای رنگ زرد استفاده می کنند. بسیاری از شرکت ها و مرکز فروش سیمان رنگی ، قابلیت تولید رنگ سفارشی به درخواست مشتری را دارند.

 

قیمت سیمان رنگی
 استفاده از اکسید آهن برای رنگ قرمز

 

کاربرد سیمان رنگی

به دلیل رنگ های متنوع سیمان رنگی ، عمده استفاده آن در کارهایی است که جنبه تزئیناتی دارد. نمای سیمان رنگی ، زیبایی چشم نوازی به ساختمان می بخشد. می توان از آن در اجرای کفپوش داخلی و خارجی استفاده کرد. امروزه استفاده از سیمان رنگی در کفپوش پیاده روها و پارک ها رواج بیشتری یافته است؛ زیرا این امر موجب زیباسازی انواع محوطه می گردد. در کف و دیواره های استخر نیز قابل استفاده می باشد.

از سیمان رنگی ، می توان به عنوان ملات بندکشی استفاده نمود. سیمان رنگی به عنوان ملات بندکشی، هماهنگی بیشتر با سطح رویه را سبب می گردد. استفاده در مکان هایی که به دلیل هوازدگی دچار فرسودگی شده اند، استفاده در حیاط خلوت و پاسیو، استفاده در ساخت سکوها و ... از دیگر کاربردهای سیمان رنگی می باشد.

 

خرید سیمان رنگی
 تهیه بتن با سیمان رنگی و استفاده از آن

 

ملات رنگی آماده

ملات رنگی آماده نوعی ملات اندودکاری پایه سیمانی برای نماهای داخلی و بیرونی می باشد که به صورت آماده عرضه می گردد و نیاز به هیچ گونه افزودنی دیگری به جز آب ندارد. این ملات متشکل از سیمان رنگی ، مواد پرکننده و افزودنی های ویژه ای است که یکنواختی و دوام رنگ، جلوگیری از شوره و چسبندگی فوق العاده به لایه زیرین را تامین می کند.

 

ملات رنگی
رنگ های متنوع بتن

 

کیورینگ یا عمل آوری ملات رنگی

ملات رنگی پس از اجرا همانند هر کار سیمانی دیگر نیاز به چندین نوبت آبدهی دارد تا به مقاومت نهایی خود برسد. در نهایت استفاده از ملات های رنگی در نمای ساختمان ها باعث ایجاد چشم انداز متنوعی در سطح شهر خواهد شدکه در بالا بردن روحیه شهروندان نیز بسیار موثر است. شهرهای بسیاری در سطح جهان با استفاده از ملات های رنگی در نمای ساختمان ها توانسته اند در جذب توریست موفق عمل کنند.

 

مزایای سیمان رنگی

از جمله مزایای سیمان رنگی که پیشتر نیز به آن اشاره شد، مقرون بصرفه تر بودن قیمت آن نسبت به سایر متریال مورد استفاده برای نماسازی می باشد. این محصول از تنوع رنگی زیادی برخوردار است. تکیب این رنگ ها در کنار هم نیز می تواند ظاهری زیبا ایجاد نماید. سرعت اجرای آن نیز نسبت به سایر نماسازی ها بیشتر می باشد. علاوه بر این در مقایسه با سنگ و سرامیک که غالبا برای نماسازی استفاده می شوند، بار مرده کمتری به سازه وارد می کند. می توان آن را در ضخامت های مختلف (معمولا یک تا چهار میلی متر) استفاده نمود. با استفاده از سیمان رنگی می توان ساختاری یکدست و بدون درز ایجاد کرد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۶ از ۵ - از مجموع ۷ رای

نظرات کاربران

حامد رجایی

عالی بود

شاهرخ موسوی

تو بازار موجود نیست متاسفانه هم پرسیدم از مصالح فروشیها و هم توی کسب و کارای اینترنتی گشتم، اما پیدا نکردم

رضا زهیری

متشکرم فقط قیمت روز را ندیدم و با توجه به نوسانات قیمت در بازار برای اجرای یک پروژه نیاز به قیمت روز می‌باشد که کل مواد اولیه محاسبه و خریداری شود

محمد توکلی

ممنونم از شما بابت تهیه این مقاله

حمید کرمی

سلام. ممنون از مطلب خوبتون. یه سوال داشتم، سیمان رنگی به اندازه سیمان معمولی مقاومت داره؟

پریا محبوبی

سیمان رنگی زرد میخوام. موجود دارید؟

شیدا راعی

کدوم رنگ سیمان رنگی گرونتره؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما