خمیر کاشت میلگرد

خمیر کاشت میلگرد

دسته بندی

ملات بنایی

تعداد ارائه دهنده ها

۶ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

خمیر کاشت میلگرد

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

شرکت ساختمان شیمی

شرکت ساختمان شیمی

۳

تهران

phone

******۰۳۱۳۱

شرکت آبادگران

شرکت آبادگران

۳

تهران

phone

******۰۲۱۸۷

وستا شیمی اسپادانا

وستا شیمی اسپادانا

۵

اصفهان

phone

******۰۳۱۳۶

شرکت شیمیایی بتن پلاست

شرکت شیمیایی بتن پلاست

۳

تهران

phone

******۰۲۱۶۵

شرکت دنیای بتن پارسیان

شرکت دنیای بتن پارسیان

۳

شهریار

phone

******۰۲۱۶۵

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

خرید خمیر کاشت میلگرد ( چسب کاشت میلگرد )

چسب کاشت میلگرد Rebar implant adhesive در زمان انجام مجموعه فعالیت ها و عملیاتی که در راستای بالا بردن ضریب مقاومتی بتن و سازه ها انجام می شود،کاربرد زیادی دارد. در حقیقت کاشت میلگرد از جمله کارهای است که مهندسین درراستای تقویت و بالا بردن مقاومت سازه های سیمانی آن را انجام می دهند. برای اتصال میلگرد دربتن ابتدا با بهره گیری از دریل و گرگیری آن و در قدم بعدی تمیز نمودن و شستن حفره های درست شده با بهره گیری از تجهیزاتی مانند دمنده و مکنده ها شرایط را برای کاشت میلگرد فراهم می کنند. زمانیکه به این مرحله رسیدیم، چسب کاشت میلگرد را با استفاده از تجهیزات و وسایل مناسب این کار در حفره های ایجاد شده تزریق می کنند ودر پایان میلگرد را بر روی سازه های سیمانی اتصال می دهند.

خمیر کاشت میلگرد چیست ؟

کاشت و نصب میلگرد یا همان آرماتور به منظور افزایش مقاومت و دوام سازه در مقابل عوامل محیطی و فشارهای وارده صورت می گیرد. در واقع کاشت میلگرد امروزه به یکی از کاربردی ترین و موثرترین روش ها جهت بالا بردن استحکام بتن تبدیل شده است و استفاده از آن بسیار رایج می باشد.

کاشت میلگرد به دلایل مختلفی روی سازه های بتنی اجرا می شود که از جمله آن می توان به تغییر نقشه های طراحی شده ساختمان و مشخصات فنی آن،  عوض شدن شرایط بهره‌ برداری، تغییر کاربری، سهولت بیشتر در اجرا و دسترسی بیشتر به مصالح و تجهیزات اشاره نمود.

همان طور که می دانید جهت کاشت میلگرد در بتن نیز باید عملیات مختلفی را پشت سر بگذارید.  جهت کاشت میلگرد باید مراحلی همچون سوراخ کردن بتن،  شست و شو و تمیز کاری بتن و تزریق خمیرهای مخصوص میلگرد  را انجام داد.

در واقع خمیر میلگرد به وسیله تجهیزات مخصوص و به منظور چسباندن میلگرد به بتن صورت می گیرد و مزایای فراوانی دارد. در ادامه می خواهیم شما را با مزایای خمیر میلگرد و انواع مختلف آن آشنا کنیم.

مشخصات فنی خمیر کاشت میلگرد

§         دارای استحکام فشاری ۱۰۹ مگاپاسکال

§         استحکام کششی این محصول ۹۰ مگاپاسکال می باشد

§         دارای استحکام خمشی ۸۴ مگاپاسکال می باشد

§         مقاومت چسبندگی این محصول ۸۱ مگاپاسکال بوده و استحکام حرارتی آن نیز ۸۵ درجه سانتی گراد می باشد

§         مقاومت به ضربه این نوع از خمیر میلگرد ۸/۷کیلوگرم بر متر می باشد

خمیر کاشت آرماتور چیست؟

چسب کاشت آرماتور یا میلگرد یک چسب بر پایه ی رزین اپوکسی می باشد که با بهره گیری از افزودنی های شیمیایی و فیلرهای تقویت کننده در ترکیب آن استفاده شده است. این چسب باعث می شود مقاومت مکانیکی و قابلیت چسبندگی بتن تقویت شده و کاشت و همپوشانی های میلگردها در بتن در مصالح بنایی و آجرکاری به سهولت انجام شود. چسب کاشت میلگرد از مقاومت کششی فوق العاده ای برخوردار بوده و باعث تحول عظیمی در صنعت ساختمان شده است. از دیگر ویژگی های مهم چسب کاشت میلگرد در بتن می توان به جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی میلگردها و سازه های بتنی اشاره کرد.

عملکرد چسب کاشت میلگرد (آرماتور)

همانطور که گفتیم این چسب بر پایه ی اپوکسی می باشد که به صورت دو جزیی و بدون حلال عرضه می گردد. از این محصول برای محدوده وسیعی از کار های ساختمانی مثل کاشت میلگرد، اجزای فلزی، ترمیم و نصب قطعات ساختمانی استفاده می شود. این محصول دارای کارپذیری بالا، زمان کارپذیری مناسب، بدون انقباض و کسب مقاومت و فشار های خمشی است.

مزایای استفاده از خمیر کاشت میلگرد

ü      قابلیت چسبندگی بسیار زیاد

ü      مقاومت بالای کششی و خمشی

ü      کارپذیری فوق العاده و امکان اجرای آسان

ü      روند سریع کسب مقاومت

ü      قابلیت بارگذاری و بهره برداری زود هنگام

ü      دارای استحکام در برابر لرزش سازه ای

ü      مقاومت شیمیایی زیاد در برابر خوردگی آرماتور و افزایش عمر مفید

ü      عدم جذب آب و مقاوم در برابر شرایط مرطوب

کاربرد چسب کاشت میلگرد (آرماتور)

§         کاشت آرماتور و انکر بولت، میله های آهنی و فلزی، استیل و...

§         عملیات مقاوم سازی ابنیه و سازه های بتنی

§         نصب و ثابت سازی قطعات فلزی، بتنی، سنگی و...

§         ترمیم سطوح بتنی افقی یا عمودی

§         نصب کاشی، سرامیک و سنگ

§         پرکردن فضای بین بتن و غلاف فلزی در مقاوم ‌سازی سازه ها

§         قابلیت چسبندگی بین مقاطع فلزی و بتن یا سنگ

کاشت میلگرد در بتن سخت

میلگرد ریشه ستون و دیوار برشی بر روی فونداسیون (ضعف طراحی یا عدم اجرای میلگرد های انتظار)

میلگرد دوخت برای اتصال بتن قدیم و جدید در کفسازی ها و سقف های باربر یا اتصال شبکه فولادی به عضو

میلگرد کششی شناژ در فونداسیون

میلگرد برای جوش و اتصال براکت یا قطعه فلزی به جسم بتن

در تمامی موارد بالا الزاماتی چون طول مهاری برای اورلب دو میلگرد، عمق کاشت و قطر سوراخکاری که در فصل 2 نشریه بهسازی لرزه ای ساختمان – نشریه 345- به آن اشاره شده است الزامیست. حفره ها پیش از کاشت آرماتور باید از گرد و غبار با کمپرسور باد، بلوور یا کهنه خشک پاک شوند.

انکراژ شیمیایی ( چسب تزریقی کاشت آرماتور )

انکراژ شیمیایی یا چسب تزریقی کاشت آرماتور و خمیر کاشت آرماتور بر اساس قطر و نوع کاشت (عمودی یا افقی) اثر تعیین کننده ای بر دوام کاشت میلگرد دارد. MTO FIX 10 خمیر 3 جزئی کاشت میلگرد بر پایه اپوکسی و دارای ترکیباتی مشابه گروت اپوکسی است.

تقریبا برای میلگرد هایی با سایز متوسط (12 تا 22) 250 گرم در هر حفره کافیست. البته باید توجه داشت از خمیر کاشت بیشتر در کاشت میلگرد های عمودی (ریشه ستون و دیوار برشی و در هنگام افزایش ارتفاع دیوارها و مخازن یا آرماتور دوخت در کفسازی ها) به دلیل ثقلی بودن و حرکت چسب به انتهای حفره استفاده کرد.

چسب کاشت میلگرد اپوکسی

مبحث مقاوم سازی سازه های بتنی بسیار حائز اهمیت است و منظور از مقاوم سازی ، استقاده از محصولات و یا مصالحی است که ظرفیت باربری یک سازه بتنی را افزایش دهند. از طرفی مقاوم سازی به ارائه راهکارهایی که ظرفیت باربری سیستم را احیاء کنند نیز اطلاق می شود. مقاوم سازی سازه بتنی معمولاً با افزایش ابعاد مقاطع بتنی و یا مسلح سازی مقطع از طریق برقراری ارتباط میان سازه موجود با المان های بتنی مسلح خارجی، تعریف می شود.

خواص خمیر کاشت میلگرد اپوکسی

ü      طول عمر بیشتر از طول عمر سازه بتنی

ü      دارای چسبندگی فوق العاده زیاد به بتن و فولاد

ü      دارای مقاومت شیمیایی ، کششی و خمشی زیاد

ü      دارای خاصیت خود متراکم شوندگی

ü      فاقد جذب آب

ü      مقاومت کششی و فشاری عالی در سنین اولیه

ü      مقاوم در برابر آب دریا و فاضلاب

ü      مقاومت مناسب در برابر مواد نفتی

ü      فاقد انقباض و جمع شدگی پس از عمل آوری

ü      مقاومت بالا در برابر ارتعاشات و تنش های سازه ای

 

جدول مشخصات خمیر میلگرد

عنوان

ویژگی

حالت

مایع A – B مایع – C پودر

رنگ

خاکستریC – سفید شفاف B– شیریA

وزن مخصوص

2/2 gr/cm3

حداکثر مدت زمان اجرا پس از اختلاط

20 دقیقه

استاندارد

ASTM C887

مقاومت فشاری 1 روزه

55 mpa

مقاومت فشاری 7 روزه

80 mpa

مقاومت کششی

23 mpa

نیروی چسبندگی به بتن

14 mpa

زمان رسیدن به مقاومت نهایی

7 روز

خمیر کاشت میلگرد

یک چسب خمیری بر پایه اپوکسی  است که به صورت دو جزیی و  بدون حلال عرضه می شود  .این محصول ، برای محدوده وسیعی ازکارهای ساختمانی از جمله کاشت میلگرد و اجزاء فلزی ، ترمیم و نصب قطعات ،طراحی شده است . این محصول دارای کارپذیری بالا ، زمان کارپذیری مناسب ، بدون انقباض و کسب مقاومت های فشاری و خمشی زیاد می‌باشد.

چسب کاشت میلگرد

یک چسب خمیری بر پایه اپوکسی  است که به صورت دو جزیی و  بدون حلال عرضه می شود  .این محصول ، برای محدوده وسیعی ازکارهای ساختمانی از جمله کاشت میلگرد و اجزاء فلزی ، ترمیم و نصب قطعات ،طراحی شده است . این محصول دارای کارپذیری بالا ، زمان کارپذیری مناسب ، بدون انقباض و کسب مقاومت های فشاری و خمشی زیاد می‌باشد

چسب کاشت آرماتور

چسب کاشت میلگرد در سطوح عمودی و افقی قابل استفاده می باشد و در بسیاری از پروژه های معتبر مورد استفاده قرار می گیرد . تزریق چسب کاشت میلگرد و ملات اتصال دهنده به میزان دو سوم عمق سوراخ انجام می شود.

همچنین از کاربردهای غیر سازه ای کاشت میلگرد در بتن می توان به نصب تجهیزات و آویز های تاسیساتی به المان های بتنی موجود اشاره کرد . انواع چسب کاشت میلگرد و آرماتور در بتن به  سه دسته تقسیم می شود :

v     چسب های رزین دو جزئی

v     چسب های رزینی سه جزئی

v     چسب های کاشت آرماتور پایه سیمانی

قیمت چسب کاشت میلگرد

یک چسب کاشت میلگرد خوب چسبی است که هم برای سطوح عمودی و هم سطوح افقی قابل استفاده باشد ، طول عمر بالا ، تاریخ مصرف کافی ، قابل استفاده و عمل آوری در هوای زیر صفر و مقاوم در برابر حرارت ناشی از آتش سوزی ، مناسب سوراخ های کر گرفته شده ، زمان گیرایی و یا کیورینگ پایین جهت اعمال بار بر روی میلگرد و ... مواردی است که روی قیمت چسب کاشت میلگرد تاثیر دارد.

قیمت خمیر کاشت میلگرد

چسب کاشت میلگرد یک محصول دو جزئی است که که جزء ( آ ) آن بر پایه اپوکسی اکریلات و جزء ( ب ) آن بر پایه پلی آمین است . این فرآورده باعث  می شود که میان بافت قدیمی بتن و بافت جدید آن یک رابط قوی و پر استحکام به وجود بیاید .

قیمت کاشت میلگرد در بتن

چسب خمیر کاشت میلگرد جهت کاشت و اتصال بولت و آرماتور بر روی سطوح سیمانی به صورت افقی یا عمودی بسیار مناسب است. کاشت بولت در بتن دارای مراحل مختلفی می باشد. عملیات کاشت بولت و بولت در بتن مسلح به ترتیب شامل سوراخ کاری بتن به وسیله دستگاه کرگیری یا گرد بر بتن به عمق و قطر مناسب و لازم ، شستشو و تمیزکاری داخل سوراخ به وسیله دستگاه دمنده و مکنده ، تزریق و اعمال چسب به وسیله گان  یا به صورت شره ای ( با توجه به نوع بسته بندی ) و نصب بولت می باشد.

چسب میلگرد هیلتی

یکی از بهترین چسب های موجود در بازار ایران  چسب کاشت میلگرد هیلتی RE 500V3 می باشد. سیستم جدید Anchoring Hilti RE500 V3 به عنوان جایگزینی مستقیم برای سیستم های Hilti HIT-RE 500 و HIT-RE 500-SD وضع شده است. چسبندگی آهسته با ظرفیت باربری بالا، انعطاف پذیری و سهولت اجرا از مشخصه های بارز این سیستم می باشد.

چسب هیلتی

چسب هیلتی یا انکر شیمیایی، رزین های اپوکسی با خواص شیمیایی مشخص هستند که از آن ها برای کاربردهای مختلفی از جمله کاشت میلگرد، کاشت راد تمام رزوه، کاشت بولت و … استفاده می شود، این چسب ها یا در واقع انکرهای شیمیایی غالبا دو جزئی بوده و با توجه به خواص شیمیایی خاص و ترکیبات ویژه ای که دارند تنها توسط شرکت های معدود و معتبری از جمله هیلتی تولید می گردند.هیلتی از معتبرترین شرکتهای تولید کننده ی چسب کاشت بولت، آرماتور و کاشت ریشه در جهان است.

چسب بتن هیلتی

چسب کاشت میلگرد RE500 V3 هیلتی یک چسب اپوکسی با عملکرد بسیار بالا تأیید شده برای کاشت میلگرد و انکراژهایی با باربری سنگین است. چسب RE500 V3 هیلتی قابل استفاده در بتن های ترک دار و بدون ترک و همچنین مناسب سوراخ کاری در شرایط خشک، خیس و حفره های پر شده از آب می باشد.

قیمت چسب هیلتی re500

قیمت چسب هیلتی با توجه نوسانات بازار تغییرات زیادی داشته است. برای استعلام قیمت چسب هیلتی با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. موارد استفاده از چسب هیلتی re500 شامل:

§         چسب هیلتی مناسب برای انکراژ بعد از نصب

§         چسب هیلتی مناسب برای استفاده در سوراخ های خشک، خیس و پر از آب

§         چسب هیلتی مناسب برای سوراخ های زیر آب

§         تأیید شده برای اتصالات لرزه ای

§         مناسب اتصالات سازه ای با استفاده از کاشت میلگرد در دیوارها، تیرها، ستون ها، دال ها، پله کان، فونداسیون و ...

§         مناسب برای کاشت آرماتورهای سازه ای تا سایز 40mm با عمق زیاد

§         مناسب برای نصب پلیت ها با کاربردهای مهم درنواحی لرزه خیز مانند پلیت های تیر و ستون های فولادی با راد تمام رزوه تا سایز 39mm

§         مناسب برای مقاوم سازی های لرزه ای ساختمانها و سازه های مهم مانند پل، مخزن و...قابل استفاده در همه فصول حتی زمستان

قیمت چسب هیلتی re100

این انکر شیمیایی یک انکر شیمیایی نسبتا ارزان قیمت، با دامنه ی کاربرد وسیع و مناسب برای بارهای استاتیک نسبتا سبک است. با توجه به خواص مکانیکی و شیمیایی مناسب یکی از انکرهای شیمیایی شناخته شده است و در پروژه های مختلفی کاربرد دارد. در صورتی که بار اعمالی به صورت استاتیک بوده و مقدار آن زیاد نباشد، بهترین گزینه استفاده از چسب RE100 می باشد.

قیمت چسب هیلتی

برآورد هزینه یکی از مراحل مهم پروژه های عمرانی است. در مورد کاشت میلگرد نیز باید این برآورد تا حد امکان به صورت دقیق انجام شود. به طور کلی هزینه کاشت میلگرد شامل هزینه تامین متریال مصرفی و هزینه اجرا مربوط می شود. متریال مصرفی برای کاشت شامل هزینه میلگرد و هزینه ی چسب مورد استفاده است ولی در ارتباط با هزینه اجرا، باید به چند نکته توجه نمود.

اولا کاشت میلگرد یک فرآیند تخصصی است و باید با دقت بالایی صورت پذیرد. پیچیدگی این فرآیند در تمامی مراحل سوراخکاری، تمیزکاری و کاشت وجود دارد. با توجه به قیمت بالای انکرهای شیمیایی کاشت باید به گونه ای باشد که از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا نیاز را پاسخگو باشد.

از طرف دیگر انتخاب سیستم سوراخکاری بتن نکته بسیار حایز اهمیتی است، چرا که علاوه بر تاثیر مستقیم روی قیمت کاشت میلگرد، از نظر فنی نیز می تواند تاثیر گزار باشد. سیستم های سوراخکاری مرسوم شامل استفاده از دریل های دستی و یا سیستم کرگیری می باشند.

از این رو قیمت کاشت میلگرد با چسب هیلتی نیاز به بررسی تخصصی دارد. یک تیم حرفه ای اجرا می تواند با کاهش هزینه متریال مصرفی باعث کاهش هزینه تمام شده پروژه گردد. همچنین این فرآیند نیازمند تجهیزات خاصی است. این تجهیزات شامل وسایل مورد نیاز جهت سوراخکاری، تمیزکاری و گان تزریق چسب هیلتی و … است.

روش مصرف خمیر کاشت میلگرد

مقاطع مورد نظر ، جهت تزريق خمیر ، بايد خشک و عاري از هر گونه آلایشی از قبیل چربي، گرد و غبار، زنگ زدگي، مواد عمل آوری وذرات سست و ناپايدار و …. باشد. با توجه به اینکه هر دو جزء سازنده محصول ، به صورت یک خمیر ویسکوز است ، در دمای پائین محیط کمی سخت می شوند لداباید از چند ساعت قبل از اختلاط ، این اجزاء در محیط گرم نگهداری شوند تا برای اختلاط نرم شوند .

برای اختلاط، ابتدا جزءA  (رزین اپوکسی ) را داخل يك ظرف ريخته و با استفاده از همزن برقي (دريل+پره) هم بزنید . سپس جزء B که خمیرسخت کننده است را به آن اضافه کنید و با دور کُند ، تا اختلاط کامل هم بزنید. بلافاصله پس از اختلاط، اقدام به تزریق در محل نمائید . پس از اختلاط کامل ، محصول ،حدود نیم ساعت کارپذیری دارد . بنابراین لازم است ، مقدار مواد اختلاط یافته ، تنظیم شود. برای تزریق این مواد در حفرات باریک و عمیق تر ، از کاردک یا ابزار مشابه ، استفاده نمائید..

قطعات فلزی چون بولت و آرماتور و .. را وارد حفره  محتوی گروت اپوکسی نموده و با چرخانيدن آرام، آنها  در داخل حفره، از تماس كامل سطوح با گروت  اطمينان حاصل نماييد. همچنین با زدن چند ضربه آرام به قطعات فلزی ، هوای اضافی را از گروت خارج نمائید.

انواع چسب کاشت میلگرد

چسب های کاشت میلگرد دارای ترکیبات شیمیایی، مشخصات مکانیکی و کاربردی متنوعی بوده و به طور کلی از نقطه نظر بسته بندی و استفاده به سه شیوه تولید و روانه بازار می‌گردند:

v     چسب کاشت بولت کپسولی (شیشه ای یا پیچشی)

در داخل شیشه های شفاف تولید و عرضه می‌گردند. این چسب‌ها به صورت دو جزئی بوده و از خانواده رزین های پلی‌استر و رزین اپوکسی وینیل استر می باشند. چسب کاشت بولت کپسولی پس از شکستن جداره شیشه در مدت زمانی کوتاه گیرش بسیار بالایی ایجاد می‌کنند که در برابر محیط‌های بسیار خورنده و اسیدها بسیار مقاوم هستند

چسبهای شیشه ای یا کپسولی در سایزهای مختلف موجود می باشد و صرفاً جها کاشت بولت در بتن مورد استفاده قرار می گیرند

برای استفاده از چسبهای کپسولی از بولت مخصوص استفاده میشود که دارای سر مهره دار میباشد که پس از قرار دادن کپسول در سوراخ بولت توسط اچار بکس برقی در سوراخ پیچیده میشود

v     چسب کاشت میلگرد کارتریجی

به صورت دو جزئی بوده و عموماً جزء اول بر پایه رزین اپوکسی، پلی استر و وینیل استر و جزء دوم به عنوان سخت کننده بر پایه پلی آمین می‌باشد که به منظور نصب و استقرار بولت و یا آرماتور در سطوح مختلف بتنی، سنگی و چوبی بکار برده می‌شوند.

چسب کاشت میلگرد حجمی(کیلویی یا فله ای)

عموماً به صورت دو جزئی و یا سه جزئی می‌باشد، نوعی مخلوط ۳ جزئی بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید می‌باشد. چسب کاشت میلگرد حجمی خاصیت چسبندگی فوق‌العاده‌ای به سطوح مختلف بتنی و فولادی داشته و دارای خاصیت خود متراکمی و مقاومت‌های فوق‌العاده زیاد کششی و خمشی است.

تجربه نشان داده است که از بین سه نوع چسب کاشت میلگرد اشاره شده، چسب های کارتریجی بهترین نوع چسب می‌باشند. از جمله مزایای این نوع چسب ها می‌توان به راحتی و سهولت در اجرا، پائین بودن خطای دستگاهی و انسانی و کیفیت بسیار بالا در کاشت انکرها اشاره نمود. همچنین در بخش‌های کرمو و ترک خورده بتن نیز بهترین مقاومت را از خود نشان می‌دهند. تنها عیب چسب های کاشت میلگرد کارتریجی در مقایسه با سایر چسب ها قیمت بالای آن است.

 

 

 

 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما