خانه پیش ساخته بتنی شیراز

خانه پیش ساخته بتنی شیراز

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت خانه پیش ساخته بتنی شیراز به دو فاکتور اصلی مصالح و نیروی کار بستگی دارد. قیمت خانه های پیش ساخته در شیراز به متراژ، قیمت متریال اولیه و پیچیدگی طرح وابسته است. انواع ساختمان های پیش ساخته بتنی مانند خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس ، ویلاهای پیش ساخته بتنی و ... در عمران مدرن ارائه می شوند. لیست قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در شیراز ، بروز و آنلاین ارائه می گردد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شیراز x

خانه پیش ساخته بتنی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

شیراز

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

خانه پیش ساخته بتنی شیراز

 استفاده از خانه پیش ساخته بتنی شیراز ایده‌ی تازه‌ای نیست. سال‌ها است شیوه‌های متعددی برای ساخت سازه پیش ساخته بتنی آزمون و خطا شده و تا به امروز پیشنهادات متنوعی نیز برای ساخت خانه بتنی پیش ساخته ارائه شده اما واقعیت این است که مشتریان در اغلب نقاط جهان هنوز نمی توانند به سیستم ساختمانهای پیش ساخته بتنی اعتماد کنند. برای جلب اعتماد بیشتر لازم است تا تحقیقات دقیق‌ تر و جزئی‌ تری در زمینه ساخت خانه پیش ساخته بتنی شیراز مانند ویلا پیش ساخته بتنی ، خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس و … انجام شود و نتایج به زبان ساده در اختیار عموم قرار گیرد. 

 

خانه پیش ساخته بتنی شیراز
خانه های پیش ساخته بتنی

 

یکی از ایرادات مهم ساختمان های پیش ساخته بتنی ، بحث اتصالات است که در سال‌های اخیر پیشرفت‌ های بسیار زیادی در این زمینه رخ داده است. می توان ادعا کرد این روزها با توجه به بالا رفتن دستمزد نیروی کار، کمبود منابع تامین مصالح و بالا رفتن استانداردهای ساخت و ساز ، بدون شک قیمت خانه پیش ساخته در شیراز در مقایسه با سیستم‌های قدیمی‌ تر ارزان تر تمام می‌ شود و در سال‌های آینده چاره‌ای جز جایگزینی این ویلاهای پیش ساخته بتنی به جای سیستم‌ های قدیمی وجود نخواهد داشت. 

 

قیمت خانه پیش ساخته بتنی شیراز

قیمت خانه پیش ساخته بتنی شیراز به دلیل نوسانات قیمت مصالح و تنوع دستمزد پیمانکاران و تولید کنندگان بسیار متغیر است. برای اطلاع از لیست قیمت خانه های پیش ساخته در شیراز می توانید با همکاران ما در عمران مدرن مشورت کنید. قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در شیراز به عواملی همچون متراژ، نوع نقشه، پیچیدگی های سازه در مراحل طراحی و تولید آن، بستگی دارد. به عنوان مثال برای ساخت خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس نسبت به نوع معمولی به بودجه بیشتری نیاز است. 

 

خانه پیش ساخته شیراز
خانه پیش ساخته

 

دو فاکتور اصلی در ساخت خانه تامین مصالح و نیروی کار است. خانه پیش ساخت بتنی تعداد نیروی کار کمتری دارد. بر این اساس کشور آمریکا در استفاده از خانه‌ پیش ساخته شیراز پیشتاز است. حدود ۳۰ سال است که از ایده خانه هاي پيش ساخته بتني در این کشور استقبال می‌شود. دلیل این استقبال گران بودن نیروی کار در آمریکاست.

 

خانه پیش ساخته بتنی شیراز
فونداسیون پیش ساخته خانه پیش ساخته بتنی

 

توسعه ساخت و ساز و کمبود نیروی کارگر ساختمانی ماهر معمولا شرایط را به نفع ایده های پیش ساخته می‌برد. در سال‌های اخیر کشورهای اروپایی نیز استقبال خوبی از خانه پیش ساخته شیراز داشتند. هر چه زمان بگذرد قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در شیراز در مقایسه با سایر ایده‌ها ارزان تر تمام می‌شود. به همین دلیل است که کارشناسان ساخت خانه بتنی پیش ساخته پیش‌بینی می‌کنند که این ایده در سال‌های آینده طرفداران بیشتری پیدا میکند.

 

خانه پیش ساخته بتنی شیراز
حمل و سر هم کردن خانه پیش ساخته بتنی

 

لیست قیمت خانه پیش ساخته بتنی شیراز

لیست قیمت خانه پیش ساخته بتنی شیراز با روش تیلت آپ کاهش می‌ یابد. در این روش اعضای بتنی سازه به صورت پنل‌هایی مجزا به صورت قطعات بسیار بزرگ و یکپارچه ساخته می‌شود. دیوارها و ستون‌ها و تمامی اجزا در شکل قطعاتی بزرگ با نام پنل های تیلت آپ تولید خواهد شد. در گام بعدی تولید خانه پیش ساخته بتنی ، باید تمامی قطعات به وسیله ماشین آلات سنگین و جرثقیل به دقت در جای خود قرار بگیرند. چنین رویکردی به معنای افزایش سرعت چند برابری و کاهش قابل توجه نیروی انسانی است.

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته بتنی ویلایی

دقت در ساخت هر قطعه به طرز چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند و چالش‌ های ساخت سازه پیش ساخته به مراتب کمتر است. در صورتی که تیم ‎‌های عمرانی مهارت کافی برای اجرای پروژه‌ های تیلت آپ پیدا کنند، قطعا قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در شیراز با این روش ارزان تر تمام می‌شود.

 

خانه پیش ساخته بتنی
حمل قطعات با کمک ماشین آلات سنگین

 

سال‌هاست که بتن بر اغلب پروژه‌ های ساخت و ساز در ایران سایه انداخته است. حجم تولید بالای سیمان و بتن در ایران باعث شده است تا دست سازندگان برای تامین مواد اولیه باز باشد. طی این مدت مهندسان کمتر به استفاده از سازه های پیش ساخت بتنی رغبت نشان دادند. بدون شک در سال‌های آینده، با بالا رفتن استانداردها و محدودیت‌های ایجاد شده، تمایل به استفاده از خانه پیش ساخته بتنی شیراز سبک دو چندان می‌شود. 

 

خانه پیش ساخته بتنی شیراز
سازه قطعات پیش ساخته

 

ویلای پیش ساخته بتنی شیراز

ویلاهای پیش ساخته بتنی در زمان بسیار کوتاهی ساخته و نصب می‌شوند. در واقع بخش مهمی از اجزای خانه پیش ساخته بتنی توسط کارخانه‌ها از پیش تولید شده است به همین دلیل پس از سفارش زمان کوتاهی لازم است تا پروژه تکمیل و نصب شود. سرعت عمل در اجرای پوسته خارجی خانه بتنی پیش ساخته از ویژگی های مهم آن می باشد به صورتی که می توان اسکلت یک ساختمان دو طبقه ۲۰۰ متر مربعی را در دو روز بر پا نمود.

قیمت ویلای پیش ساخته بتنی شیراز نیز مانند دیگر انواع ساختمان های پیش ساخته بتنی ، بر اساس نوع مصالح، نوسانات بازار و قیمت دستمزد کارگران تغییر می کند. ویلاهای پیش ساخته بتنی شیراز در انواع دوبلکس یا یک طبقه تولید می شود. از ویژگی های مهم ویلای پیش ساخته بتنی می توان به مقاومت بالای آن در برابر زلزله اشاره نمود.

 

خانه پیش ساخته شیراز
ویلای دوبلکس پیش ساخته بتنی

 

خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس در شیراز

ساخت خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس از حساسیت و ظرافت بیشتری برخوردار است. این نوع ساختمان اماده نصب به صورت دو طبقه در کارگاه تولید می شود و اتصالات آن که از مهم ترین مراحل است در محل اجرا می گردد. خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس در شیراز به دلیل متراژ بالا و زیبایی ظاهری که دارند، طرفداران زیادی داشته و طبعا قیمت ویلای پیش ساخته بتنی دوبلکس نیز از نوع معمولی بیشتر خواهد بود.

 

خانه پیش ساخته بتنی شیراز
کارخانه تولید قطعات خانه بتنی پیش ساخته

 

خانه پیش ساخته بتنی دوبلکس عرضی شیراز

این خانه های پیش ساخته با فناوری های جدید و به روز و با کمک بهترین مصالح در اختیار خریداران قرار می گیرد. در ادامه تصاویری از پلان و پرسپکتیو این ساختمان ها آورده شده است.

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته ویلایی دوبلکس عرضی

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته دوبلکس عرضی

 

خانه پیش ساخته بتنی دوبلکس طولی در شیراز

این خانه های پیش ساخته بر خلاف مدل عرضی، عمق بیشتری داشته و در متراژ های گوناگونی تولید می شود. در ادامه تصاویری از این خانه ها را مشاهده می نمایید.

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته ویلایی دوبلکس طولی

 

ساختمان پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته دوبلکس طولی

 

خانه پیش ساخته بتنی یک طبقه طولی در شیراز

خانه های پیش ساخته یک طبقه در متراژ های مختلفی تولید می شود. تعداد قطعات و متراژ آن ها تاثیر زیادی بر قیمت و چیدمان خانه های پیش ساخته بتنی دارد.

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته ۱۰ قطعه

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته ۱۴ قطعه

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته ۸ قطعه

 

خانه پیش ساخته بتنی یک طبقه عرضی در شیراز

خانه های یک طبقه عرضی کشیدگی بیشتری داشته و نورگیری بهتری نیز دارند. در ادامه نمونه ای از خانه های پیش ساخته بتنی که در این دسته بندی جای می گیرند، آورده شده است.

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته یک طبقه عرضی ۱۰ قطعه

 

خانه پیش ساخته یک طبقه عرضی ۱۴ قطعه

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته یک طبقه عرضی ۱۲ قطعه

 

طرح های تجهیز کارگاهی پیش ساخته بتنی  در شیراز

این طرح ها به جهت تجهیز کارگاه های ساختمانی آماده و به فروش می رسند. در جدول زیر متراژ و تعداد قطعات مورد استفاده برای هر کدام از انواع این طرح مورد بررسی قرار گرفته است.

 

                                                     متراژ خانه پیش ساخته بتنی                                                                                                                                                  

سانتی متر مربع 

         تعداد قطعات بتنی پیش ساخته                                   

 

۱۰۸

۱۵

۷۲

۱۰

۱۹۴.۴

۲۷

۱۴۴

۲۰

۱۴.۴

۲

۱۱۵.۲

۱۶

۳۶

۵

۲۸.۸

۴

۲۱.۶

۳

 

خانه پیش ساخته بتنی شیراز، خانه پیش ساخته بتنی در ارژن، خانه پیش ساخته بتنی در زرقان، خانه پیش ساخته بتنی در صدرا، خانه پیش ساخته بتنی در کربال، خانه پیش ساخته بتنی در کوار، خانه پیش ساخته بتنی در آباده، خانه پیش ساخته بتنی در ارسنجان، خانه پیش ساخته بتنی در استهبان، خانه پیش ساخته بتنی در رونیز، خانه پیش ساخته بتنی در اقلید، خانه پیش ساخته بتنی در حسن آباد، خانه پیش ساخته بتنی در سده، خانه پیش ساخته بتنی در بوانات، خانه پیش ساخته بتنی در سرچهان، خانه پیش ساخته بتنی در مزایجان، خانه پیش ساخته بتنی در پاسارگاد، خانه پیش ساخته بتنی در پاسارگاد، خانه پیش ساخته بتنی در جهرم، خانه پیش ساخته بتنی در خفر، خانه پیش ساخته بتنی در سیمکان، خانه پیش ساخته بتنی در کردیان، خانه پیش ساخته بتنی در خرم بید، خانه پیش ساخته بتنی در مشهد مرغاب، خانه پیش ساخته بتنی در خنج، خانه پیش ساخته بتنی در محمله، خانه پیش ساخته بتنی در داراب، خانه پیش ساخته بتنی در جنت، خانه پیش ساخته بتنی در رستاق، خانه پیش ساخته بتنی در فورگ، خانه پیش ساخته بتنی در رستم، خانه پیش ساخته بتنی در سورنا، خانه پیش ساخته بتنی در زرین دشت، خانه پیش ساخته بتنی در ایزدخواست، خانه پیش ساخته بتنی در سپیدان، خانه پیش ساخته بتنی در بیضا، خانه پیش ساخته بتنی در همایجان، خانه پیش ساخته بتنی در سروستان، خانه پیش ساخته بتنی در کوهنجان، خانه پیش ساخته بتنی در فراشبند، خانه پیش ساخته بتنی در دهرم، خانه پیش ساخته بتنی در فسا، خانه پیش ساخته بتنی در ششده و قره بلاغ، خانه پیش ساخته بتنی در شیبکوه، خانه پیش ساخته بتنی در نوبندگان، خانه پیش ساخته بتنی در فیروزآباد، خانه پیش ساخته بتنی در میمند، خانه پیش ساخته بتنی در قیروکارزین، خانه پیش ساخته بتنی در افزر، خانه پیش ساخته بتنی در کازرون، خانه پیش ساخته بتنی در جره و بالاده، خانه پیش ساخته بتنی در چنار شاهیجان، خانه پیش ساخته بتنی در خشت، خانه پیش ساخته بتنی در کنارتخته و کمارج، خانه پیش ساخته بتنی در کوهمره، خانه پیش ساخته بتنی در گراش، خانه پیش ساخته بتنی در ارد، خانه پیش ساخته بتنی در لارستان، خانه پیش ساخته بتنی در اوز، خانه پیش ساخته بتنی در بنارویه، خانه پیش ساخته بتنی در بیرم، خانه پیش ساخته بتنی در جویم، خانه پیش ساخته بتنی در صحرای باغ، خانه پیش ساخته بتنی در لامرد، خانه پیش ساخته بتنی در اشکنان، خانه پیش ساخته بتنی در علامرودشت، خانه پیش ساخته بتنی در مرودشت، خانه پیش ساخته بتنی در درودزن، خانه پیش ساخته بتنی در سیدان، خانه پیش ساخته بتنی در کامفیروز، خانه پیش ساخته بتنی در کر، خانه پیش ساخته بتنی در ممسنی، خانه پیش ساخته بتنی در دشمن زیاری، خانه پیش ساخته بتنی در ماهور میلانی، خانه پیش ساخته بتنی در مهر، خانه پیش ساخته بتنی در اسیر، خانه پیش ساخته بتنی در گله دار، خانه پیش ساخته بتنی در وراوی، خانه پیش ساخته بتنی در نی ریز، خانه پیش ساخته بتنی در آباده طشک، خانه پیش ساخته بتنی در پشتکوه، خانه پیش ساخته بتنی در قطرویه.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۲۰ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما