تابلو برق ساختمان در ساری

تابلو برق ساختمان در ساری

دسته بندی

تابلو برق

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

بازه قیمت

از ۱۰۰۰۰۰۰ تومان تا ۲۰۰۰۰۰۰۰ تومان

توضیحات قیمت

تعداد واحدها و فازها (تک فاز و سه فاز) عامل تعیین کننده قیمت تابلو برق ساختمان در ساری مسکونی است. چرا که به تعداد واحدها بایستی کنتور مشخص برای اندازه گیری مقدار مصرف در نظر گرفته شود. تابلو برق ساختمان در ساری های مسکونی ، برق مورد نیاز تمامی واحدها و مشاعات را تأمین می کند.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

ساری x

lift_banner

تابلو برق ساختمان

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

ساری

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

تابلو برق ساختمان در ساری

تابلو برق ساختمان جزء اصلی فرآیند برقرسانی، کنترل و حفاظت تجهیزات الکتریکی است. پس از دریافت انشعاب از شرکت برق و نصب تابلو کنتور برق زیر نظر کارشناسان مربوط، نوبت به تهیه انواع تابلو برق اصلی ساختمان می رسد. طراحی و ساخت تابلو برق های خانگی متناسب با تعداد واحدهای ساختمان انجام می شود. خرید و فروش تابلو برق های تک فاز و سه فاز خانگی برای کاربردهای متنوع در داخل ساختمان ها با قیمت های مختلف انجام می شود.  

 

تابلو برق ساختمان مسکونی
تابلو برق ساختمان مسکونی

قیمت تابلو برق ساختمان مسکونی در ساری

انواع تابلو برق ساختمان های مسکونی، برق مورد نیاز تمامی واحدها و مشاعات را تأمین می کند. بنابرین تعداد واحدها اولین عامل تعیین کننده قیمت تابلو برق ساختمان مسکونی است. چرا که به تعداد واحدها بایستی کنتور مشخص برای اندازه گیری مقدار مصرف در نظر گرفته شود. همچنین نوع بار مصرفی متصل به تابلو برق خانگی نیز در تعیین قیمت آن تأثیرگذار است. چرا که متناسب با تعداد فاز مورد نیاز تجهیزات حفاظتی و کنترل انتخاب می شوند. لازم به ذکر است که قیمت تابلو برق در ساختمان های چهار واحدی به بالا به دلیل ضرورت انشعاب سه فاز برای آسانسور بالاتر است.

انواع تابلو برق ساختمانی در ساری

همانطور که پیش تر گفته شد، قیمت تابلو برق ساختمان مسکونی بر اساس تعداد واحدها و تعداد فاز (سه و یا تک فاز) برای برقرسانی مشخص می شود. به منظور دریافت انشعاب از شرکت توزیع ابتدا درخواست مربوط تابلو برق ساختمان ثبت می شود. پس از ساخت و دریافت تاییدیه مربوط، تابلو برق ساختمانی برای نصب در محل، ارسال می شود. لازم به ذکر است قیمت تابلو برق ساختمان در تهران ، حومه و شهرستان ها متناسب با استانداردهای شرکت توانیر متفاوت است.

تابلو برق خانگی در ساری

تابلو برق خانگی شامل دو بخش کنتور و کلیدهای مینیاتور می باشد. خرید و نصب کنتور توسط شرکت توزیع صورت می گیرد. این در حالی است که خریداری بدنه تابلو برق خانگی به همراه کلیدهای مینیاتوری بایستی به صورت مجزا توسط کارفرما انجام شود. قیمت تابلو برق انواع ساختمان خانگی ، اداری یا غیره متناسب با تجهیزات مورد استفاده و ابعاد بدنه استفاده مشخص می شود. تابلو برق خانگی می تواند سه فاز و یا تک فاز باشد که در ادامه بررسی می شود.

تابلو برق خانگی تک فاز در ساری

ساخت تابلو برق خانگی تک فاز برای مصارف عمومی ساختمان چون پریز های برق و روشنایی انجام می شود. در واقع انشعاب برق تک فاز پس از عبور از کنتور مربوط وارد تابلو برق تک فاز ساختمان می شود. در این حالت یک فیوز اصلی برای قطع جریان اصلی برق و بر اساس بار مصرفی ساختمان، کنتاکتورهای پایین دست تابلو برق ساختمان برای محافظت الکتریکی ساختمان در نظر گرفته می شود. قیمت تابلو برق خانگی تک فاز بر اساس تعداد واحدهای ساختمان و همچنین بار مصرفی هر واحد تعیین می شود.

 

تابلو برق تک فاز خانگی
تابلو برق تک فاز خانگی

تابلو برق خانگی سه فاز در ساری

تابلو برق خانگی سه فاز برای مصرف برق آسانسور و بالابر کاربرد دارد. از آن جا که مقدار ولتاژ و جریان مصرفی این بارها در مقایسه با بارهای تک فاز متفاوت است، به همین دلیل لازم است تا در زمان خریداری تابلو برق خانگی سه فاز ، مقدار جریان مورد نیاز موتور آسانسور و بالابر مشخص گردد. این موضوع نه تنها در قیمت نهایی انواع تابلو برق ساختمان ، بلکه در عملکرد آن تأثیر دارد. چرا که در صورت تعبیه فیوز با جریان نامی کم تر از بار، برق سه فاز تابلو برق ساختمان در بیشتر موارد دچار قطعی می شود. در مقابل با خرید فیوزی با جریان نامی بیشتر تابلو برق ساختمان ، محافظت از تجهیزات برقی به درستی انجام نمی شود. 

ساخت تابلو برق ساختمان در ساری

انواع تابلو برق ساختمان محفظه ای فلزی و غیر فلزی بوده که انواع تجهیزات برقی مانند کنتاکتورها، فیوزها و کلیدهای محافظ جان، قطعات کنترلی و حفاظتی و غیره در آن قرار می گیرند. ابعاد بدنه تابلو برق ساختمان به تعداد واحدها و همچنین فیوزهای مورد استفاده بستگی دارد. بنابراین در زمان ساخت تابلو برق ساختمان تعداد واحدها و همچنین مقدار بار مصرفی آن ها در قیمت نهایی تابلو برق ساختمان تأثیر دارند.

ساخت تابلو برق ساختمان
ابعاد استاندارد ساخت تابلو برق ساختمان

با این حال ابعاد تابلو برق خانگی متناسب با مدل آن به صورت دیواری و ایستاده بر اساس جدول زیر تعیین می شود. در ساختمان هایی که ابعاد تابلو خارج مقادیر موجود در جدول زیر می باشد، ساخت و فروش تابلو برق ساختمان به صورت سفارشی انجام می گیرد. پس از ساخت بدنه تابلو برق ساختمان ، تجهیزات برقی لازم در داخل بدنه نصب شده و ترمینال ها سیم کشی می شوند.

 

اجزای تابلو برق ساختمان در ساری

تابلو برق سه فاز و تک فاز خانگی از اجزای مختلفی برای محافظت تجهیزات الکتریکی ساختمان تشکیل شده است که در ادامه دو نمونه از آن ها بررسی می شود.

تابلو برق ساختمان و کلید MCB

کلید MCB تابلو برق ساختمان های مسکونی، از یک بخش مغناطیسی (جریان زیاد در زمان کم) و بخش گرمایشی (زیادشدن تدریجی جریان برق) تشکیل می شود. این کلید در دو نوع B و C تولید می شود. کلید MCB نوع B بیش تر در وسایل روشنایی کاربرد دارد و به صورت تند و سریع کار می کند. این در حالی است که نوع C بیشتر برای راه اندازی الکتروموتور ها و وسایل برقی مانند پریز در انواع تابلو برق ساختمان مورد استفاده قرار گرفته و عملکردی آرام و کند دارد. به طور معمول برای مدارهای روشنایی فیوز ۱۲ آمپر و برای پریزها ۱۵ آمپر در تابلوی برق ساختمان در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است که فیوز مربوط به بارهای خاص مانند کولرها بایستی بر اساس توان انتخاب شده و سیم های مربوط به آن دارای سطح مقطع مشخصی هستند.

 

قیمت تابلو برق ساختمان مسکونی
تابلو برق خانگی سه فاز

تابلو برق ساختمان و کلید RCCB

کلید RCCB یا کلید محافظ جان انواع تابلو برق ساختمان مسکونی در دو نوع سه فاز و تک فاز با قیمت های مختلف قابل خرید است. در صورت بروز هر گونه اتصالی در بخش های مختلف تابلو برق ساختمان این کلید عمل کرده و مانع از بروز هرگونه برق گرفتگی و حوادث این چنینی در ساختمان می شود.

تابلو برق ساختمان در ساری در ساری، تابلو برق ساختمان در ساری در چهاردانگه، تابلو برق ساختمان در ساری در دودانگه، تابلو برق ساختمان در ساری در رودپی، تابلو برق ساختمان در ساری در کلیجان رستاق، تابلو برق ساختمان در ساری در میان دورود، تابلو برق ساختمان در ساری در آمل، تابلو برق ساختمان در ساری در امامزاده عبدالله، تابلو برق ساختمان در ساری در دابودشت، تابلو برق ساختمان در ساری در لاریجان، تابلو برق ساختمان در ساری در بابل، تابلو برق ساختمان در ساری در بابل کنار، تابلو برق ساختمان در ساری در بندپی شرقی، تابلو برق ساختمان در ساری در بندپی غربی، تابلو برق ساختمان در ساری در گتاب، تابلو برق ساختمان در ساری در لاله آباد، تابلو برق ساختمان در ساری در بابلسر، تابلو برق ساختمان در ساری در بابلسر بخش رودبست، تابلو برق ساختمان در ساری در بهنمیر، تابلو برق ساختمان در ساری در بهشهر، تابلو برق ساختمان در ساری در یانه سر، تابلو برق ساختمان در ساری در تنکابن، تابلو برق ساختمان در ساری در تنکابن بخش خرم آباد، تابلو برق ساختمان در ساری در نشتا، تابلو برق ساختمان در ساری در جویبار، تابلو برق ساختمان در ساری در گیل خوران، تابلو برق ساختمان در ساری در چالوس، تابلو برق ساختمان در ساری در کلاردشت، تابلو برق ساختمان در ساری در مرزن آباد، تابلو برق ساختمان در ساری در رامسر، تابلو برق ساختمان در ساری در سوادکوه، تابلو برق ساختمان در ساری در شیرگاه، تابلو برق ساختمان در ساری در عباس آباد، تابلو برق ساختمان در ساری در کلارآباد، تابلو برق ساختمان در ساری در فریدونکنار، تابلو برق ساختمان در ساری در فريدونکنار بخش دهفري، تابلو برق ساختمان در ساری در قائم شهر، تابلو برق ساختمان در ساری در کیاکلا، تابلو برق ساختمان در ساری در گلوگاه، تابلو برق ساختمان در ساری در کلباد، تابلو برق ساختمان در ساری در محمودآباد، تابلو برق ساختمان در ساری در سرخ رود، تابلو برق ساختمان در ساری در نکا، تابلو برق ساختمان در ساری در هزار جریب، تابلو برق ساختمان در ساری در نور، تابلو برق ساختمان در ساری در بلده، تابلو برق ساختمان در ساری در چمستان، تابلو برق ساختمان در ساری در نوشهر، تابلو برق ساختمان در ساری در کجور.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۶ از ۵ - از مجموع ۸ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما