بالابر ساختمانی 500 کیلویی

بالابر ساختمانی 500 کیلویی

دسته بندی

جرثقیل

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

بازه قیمت

از ۱۴۰۰۰۰۰۰ تومان تا ۲۲۰۰۰۰۰۰ تومان

توضیحات قیمت

قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی به برند و جنس بدنه موتور وابسته است. نمره، متراژ و نوع سیم بکسل نیز تعیین کننده قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی می باشد. قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی از بالابرهای با ظرفیت کمتر،‌ بیشتر است.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

وزن اسمی

۵۰۰ x

برق موتور

برق موتور را مشخص کنید
https://omranmodern.com/files/products/g6h2mBjsgELiQZaMu3f5Rx5XMaUhQobn.jpg

بالابر ساختمانی ۵۰۰ کیلویی سه فاز ۵.۵ اسب - ۱۴۰۰ دور

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۲۳,۹۷۰,۰۰۰ تومان

برند:

قرقره:

۲۰ تا ۸۰ متر سیم بکسل سایز ۸ نتاب یا ۷ لا تاب

پایه:

لوله ۶ - ضخامت ۲ - ارتفاع ۲.۲ متر

ریل:

ناودانی ۸ - طول ۲.۸۵ متر

کالسکه:

نبشی ۶

کلید:

۳۰ آمپر بدنه آلومینیومی

توضیحات:

قیمت بالابر ساختمانی درب کارگاه می باشد و هزینه حمل به عهده مشتری است. ضمانت ۶ ماهه برای گیربکس. برای خرید بالابر ساختمانی به صورت عمده یا سفارشی تماس بگیرید.
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی

قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی به عوامل متعددی وابسته است. یکی از این عوامل تک فاز یا سه فاز بودن بالابر است. همچنین قیمت بالابر بستگی به برند بالابر دارد. قیمت بالابر 500 کیلویی به طور قابل توجهی بیشتر از قیمت بالابر ۲۵۰ کیلویی است. قیمت بالابر ساختمانی تک فاز ۲۵۰ کیلویی با توجه به وزن کمتری که تحمل خواهد کرد پایین تر از انواع بالابر ساختمان تک فاز و سه فاز است.

 

بالابر ساختمانی 500 کیلویی
بالابر ساختمانی 500 کیلویی

 

قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی بر اساس مشخصات موتور

از مهم ترین اجزای یک بالابر، موتور آن می باشد. برند موتور و جنس بدنه آن تعیین کننده قیمت موتور و در نهایت قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی است. قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی برخی از برندهای ایرانی از نمونه چینی آن بیشتر و برخی دیگر از آنها ارزان تر می باشد. به عبارتی نمی توان به طور قطع گفت که قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی تولیدی کشور خاصی از کشور دیگر گران تر یا ارزان تر است.

موتورهای بالابر با دو بدنه چدنی و آلومینیومی تولید می گردند. در صورت یکسان بودن سایر مشخصات قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی با موتور بدنه چدنی از نمونه آلومینیومی بیشتر است. ضمن اینکه کیفیت بالاتری نیز دارد.

 

قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی بر اساس مشخصات پایه

مشخصات پایه و بدنه نیز تعیین کننده قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی می باشد. معمولا جنس پایه های بالابرهای مختلف یکسان است. اما از نظر ضخامت یا به عبارتی گوشت، با هم متغیر می باشند. هر چه گوشت پایه بیشتر باشد، قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی نیز بیشتر خواهد بود.

 

بالابر ساختمانی 500 کیلویی

بالابر ساختمانی 500 کیلویی جهت حمل بار در ساختمان هایی با ارتفاع بیشتر از ۲۰ متر استفاده می شود. همچنین زمانی که نیاز است بارهایی بیشتر از ۲۵۰ کیلوگرم در ساختمان حمل شود، از بالابر ساختمانی 500 کیلویی استفاده می شود. این دستگاه را می توان پراستفاده ترین نوع بالابر در ساختمان های دارای برق سه فاز دانست. بالابر ساختمانی ۵۰۰ کیلویی دارای ظرفیت و قدرت بیشتری نسبت به نوع ۳۵۰ کیلویی بوده، اسکلت آن محکم تر و جوش های آن مستحکم تر است. همچنین گیربکس بالابر با ظرفیت بیشتر قدرتمندتر است. قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی نیز از نوع ۳۵۰ کیلویی بیشتر است.

 

خرید بالابر ساختمانی 500 کیلویی

در خرید بالابر ساختمانی 500 کیلویی در نظر داشته باشید که ظرفیت اسمی و واقعی بالابر ساختمانی متفاوت است. بنابراین با توجه به نیاز خود و ظرفیت واقعی بالابر اقدام به خرید بالابر ساختمانی نمایید. بالابر ساختمانی 500 کیلویی در برندهای گوناگون در ایران موجود است. برندهای یوگوسلاوی و اسلوونی و ایتالیایی از بهترین برندهای وارداتی در ایران است که کیفیت و قیمت نسبتا بالایی دارند. بالابرهای ایرانی برند موتوژن و مهرژن و الکو آسیا از بهترین برندهای ایرانی بالابر هستند. بالابرهای چینی نیز در بازار ایران موجود است که قیمت پایین تری از سایر برندها دارند.

 

بالابر ساختمانی 500 کیلویی
خرید بالابر ساختمانی 500 کیلویی

 

قیمت بالابر ۵۰۰ کیلویی

استعلام قیمت بالابر ۵۰۰ کیلویی برای خرید آن بسیار مهم و حائز اهمیت است. در واقع از اصلی ترین موضوعات در خرید، قیمت آن می باشد. اما باید توجه داشت که قیمت بالابر ۵۰۰ کیلویی در کنار کیفیت آن باید مدنظر قرار گیرد. به عبارتی نباید کیفیت را فدای قیمت بالابر ۵۰۰ کیلویی کرد. به هنگام خرید هم باید به کیفیت محصول و هم قیمت آن توجه نمود.

 

ابعاد بالابر ساختمانی 500 کیلویی

ابعاد بالابر ساختمانی 500 کیلویی بر اساس پایه آن تعیین می شود. ابعاد پایه بزرگ دارای عرض پایین ۱۴۰ سانت و عرض بالای ۶۵ سانت است. ارتفاع ۲۲۰ سانت نیز برای بالابر در نظر گرفته می شود. برای پایه های کوچکتر عرض پایین ۱۰۰ سانت و عرض بالا ۶۰ سانت است. ارتفاع نیز ۱۱۰ سانتی متر در نظر گرفته می شود. ابعاد پایه بالابر ساختمانی ۵۰۰ کیلویی و ریل آن با بالابر 250 کیلویی یکسان است. تفاوت بالابر های ساختمانی ۲۵۰ و ۵۰۰ در گیربکس و الکتروموتور است و جعبه بالابر مصالح که باید بتواند وزن بیشتری را در خود جای دهد.

 

قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی
پایه بالابر ساختمانی 500 کیلویی

 

بالابر ساختمانی 500 کیلویی سه فاز

بالابر ساختمانی 500 کیلویی سه فاز نیاز به برق فشار قوی یا سه فاز دارد. این نوع از بالابر نسبت به نوع تک فاز قدرت بیشتری داشته و می توان مصالح سنگین تری را با آن جابجا نمود. این نوع بالابر باید از گیربکس قوی برخوردار باشد. بالابر ساختمانی 500 کیلویی سه فاز از موتور سه فاز با حداقل توان ۵/۵ اسب بخار ساخته می شود. سایز گیربکس آن حداقل ۱۱۰ است. نمره سیم بکسل مورد استفاده برای جابجایی بار نیم تنی نیز حداقل ۱۰ است. شرایط لازم برای استفاده از بالابر ساختمانی 500 کیلویی فراهم بودن برق سه فاز در کارگاه است. موتور سه فاز توان بیشتری دارد، برق کمتری مصرف می کند و بار بیشتری نیز در یک نوبت حمل می کند. بنابراین در صورتی که برق سه فاز در کارگاه فراهم شود، بهترین گزینه استفاده از بالابر ساختمانی ۵۰۰ کیلویی سه فاز است.

 

بالابر ساختمانی 500 کیلویی سه فاز
بالابر ساختمانی 500 کیلویی سه فاز

 

بالابر ساختمانی 500 کیلویی تک فاز

بالابر ساختمانی 500 کیلویی تک فاز در شرایط خاصی استفاده می شود که امکان تامین برق سه فاز در کارگاه ممکن نباشد. در این صورت از موتور تک فاز 3 اسب با گیربکس قوی تر استفاده می شود و بالابر با ظرفیت حداکثر 400 کیلو حاصل می شود. موتور بالابر با ظرفیت 500 کیلویی باید با برق سه فاز راه اندازی شود اما در صورتی که به هیچ عنوان امکان تامین برق سه فاز نباشد، چاره ای جز استفاده از موتور بالابر ساختمانی تک فاز با ظرفیت کمتر از 500 کیلوگرم نیست.

 

قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی تک فاز
بالابر ساختمانی 500 کیلویی تک فاز

 

قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی تک فاز

یکی از مهم ترین عوامل در خرید این بالابرها، قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی تک فاز است. به طور کلی بودجه و قیمت تعیین کننده نوع کالای قابل خرید می باشد. قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی تک فاز در درجه اول به برند موتور آن وابسته است. برندهای چینی و ایرانی از پراستفاده ترین انواع بالابر در بازار ایران می باشند. در عمران مدرن می توانید لیست قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی تک فاز و سه فاز برندهای مختلف را به صورت بروز و آنلاین استعلام نمایید. به طور معمول قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی تک فاز از شانزده میلیون تومان شروع می شود. این بالابرها نسبت به بالابرهای با ظرفیت کمتر، اسکلت و جوشکاری و گیربکس قوی تری دارند، از این رو قیمت بالابر ساختمانی 500 کیلویی تک فاز از سایر انواع کوچکتر،‌ بیشتر می باشد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۴ از ۵ - از مجموع ۹ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما