پوکه ماسه ای

پوکه ماسه ای

تعداد ارایه دهنده : 1

توضیحات قیمت :‌ قیمت پوکه ماسه ای به وزن مخصوص آن وابسته است. کمتر بودن وزن مخصوص پوکه ماسه نشان دهنده کیفیت بالاتر آن بوده و قیمت آن بیشتر خواهد بود. درجه کیفیت محصول هم تعیین کننده قیمت آن می باشد. هر چه درجه کیفی بالاتر باشد، قیمت پوکه ماسه ای بیشتر است. نوع ماشین و مسافت حمل از مواردی هستند که بر روی هزینه حمل و در نهایت هزینه های نهایی تاثیرگذار هستند. عمران مدرن ارائه دهنده پوکه ماسه ای با بالاترین کیفیت و بهینه ترین قیمت می باشد.

پوکه ماسه ای

فروشندهشماره تماستحویلواحدقیمت(تومان)بروزرسانی

۵

phone

تماس بگیرید

-

پوکه ماسه ای

پوکه ماسه ای نوعی پوکه معدنی است که دارای کوچک ترین دانه بندی می باشد. به دلیل کوچک بودن دانه ها و شباهت به ماسه، آن را با نام پوكه ماسه اي می شناسند. اندازه دانه های این پوکه ها کمتر از ۵ میلیمتر است. وزن مخصوص پوکه ماسه ای با توجه به منبع تولید و برند آن، متفاوت است. غالبا دارای وزن مخصوصی بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشند. پوکه ماسه می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای ماسه های معمولی باشد.

پوکه های معدنی از سرد شدن گدازه های آتشفشانی تشکیل می شوند. اصطلاحا به این محصولات پومیس یا اسکوریا نیز گفته می شود و دارای سطحی متخلخل می باشند. با توجه به ترکیبات و درصد عناصر موجود در ساختار، رنگ پوکه ماسه ای متفاوت خواهد بود.

 

پوکه ماسه ای
پوکه ماسه ای

 

قیمت پوکه ماسه ای

قیمت پوکه ماسه ای به وزن مخصوص آن وابسته است. هر چه وزن پوکه کمتر باشد کیفیت آن بالاتر بوده و قیمت بیشتری دارد. این ویژگی از محصول در متراژ بالا قابل توجه و تاثیرگذار است. در متراژ زیاد، اختلاف وزن مخصوص پوکه ماسه ای برندهای مختلف کاملا مشهود و چشمگیر می باشد. پوکه ها با درجه کیفی متفاوتی در بازار عرضه می گردند که قیمت پوکه عدسی با درجه کیفی یک بیشتر از سایر انواع است. در برآورد هزینه ها باید فاصله حمل را مدنظر قرار داد. بهتر است خرید از نزدیک ترین فروشنده و تامین کننده صورت پذیرد تا هزینه های حمل کاهش یابد. نوع ماشین حمل هم بر هزینه ها تاثیرگذار است. قیمت پوکه ماسه بر اساس هر تن، کیلوگرم و یا مترمکعب ارائه می شود.

 

پوکه ماسه ای
پوكه ماسه ای سیاه

 

خرید پوکه ماسه ای

برای خرید پوکه ماسه ای باید پارامترهایی همچون وزن مخصوص، قیمت، کیفیت و اندازه دانه ها را مدنظر قرار داد. خرید هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری امکان پذیر است. خرید آنلاین پوکه ماسه دارای مزایایی همچون صرفه جویی در زمان و هزینه می باشد. همچنین خرید اینترنتی امکان مقایسه ویژگی ها و مشخصات برندهای مختلف را با یکدیگر فراهم می نماید. در نهایت می توان از بین محصولات، بهترین پوکه ماسه ای را انتخاب و خریداری نمود. برای استعلام دقیق قیمت پوکه ماسه ای می توان با شرکت های فروشنده تماس گرفت. 

خرید هم به صورت خرد و هم به صورت عمده امکان پذیر است. با توجه به حجم پروژه و مقدار مورد نیاز می توان هر یک از این روش های خرید را انتخاب نمود. توصیه می گردد که برای پروژه های بزرگ، خرید پوکه ماسه ای به صورت عمده انجام شود تا در هزینه ها صرفه جویی شده و مقرون بصرفه تر باشد. خرید از مراکز فروش معتبر سبب می گردد که ضمن اطمینان از کیفیت محصول از تطابق محصول خریداری شده و ارسال شده توسط فروشنده، مطمئن بود.

 

پوکه ماسه ای
اندازه پوكه ماسه ای

 

کاربرد

از پوکه ماسه ای می توان برای تولید انواع بلوک های دیواری، تیغه ای و سقفی استفاده کرد. می توان از آن برای تولید بتن های سبک استفاده نمود. پر کردن سطح لوله ها از دیگر کاربردهای پوکه ماسه ای است. در راهسازی هم قابل کاربرد است. تهیه آسفالت و شیب بندی از دیگر کاربردهای پوکه ماسه ای می باشد. پوکه های معدنی قابلیت نگهداری آب بالایی دارند، به همین دلیل از آن در کشاورزی استفاده می شود.

 

مزایا پوکه ماسه ای

پوکه ماسه ای به دلیل ویژگی ها و خواصی که دارد از تجمع موریانه و حشرات موذی جلوگیری می نماید. استفاده از آن در ساختمان سازی موجب کاهش وزن سازه می شود. استفاده از بلوک ها و بتن های سبک بهبود عملکرد سازه در برابر زلزله را به دلیل سبک سازی ساختمان، در پی دارد. پوکه های معدنی تحت دما و فشار بالایی تولید می شوند که موجب افزایش سختی و مقاومت آنها می شود. این پوکه با محیط زیست سازگار بوده و دوام و عمر بالایی دارد.

 

پوکه ماسه ای
پوکه ماسه سفيد

 

پوکه ماسه ای عایق صوتی و حرارتی است. این ویژگی موجب کاهش اتلاف انرژی و کاهش هزینه ها می گردد. به عبارتی عایق بودن آن نیاز به عایق بندی ساختمان را کاهش می دهد. همچنین با کاهش اتلاف انرژی هزینه های تامین آن کاهش می یابد. از این رو موجب صرفه جویی در هزینه ها می گردد. دوام و مقاومت آن در برابر آتش نسبت به سایر مصالح با کاربرد مشابه بالاتر است. این محصول در شرایط آب و هوایی مختلف، مقاوم است.