میلگرد ۱۰ ساده نورد گرم جهان

میلگرد ۱۰ ساده نورد گرم جهان

تعداد ارایه دهنده : 3

میلگرد ۱۰ ساده نورد گرم جهان

فروشندهشماره تماستحویلواحدقیمت(تومان)بروزرسانی

۵

phone

تماس بگیرید

-

۵

phone

******۰۳۱۳۶

location

کارخانه

کیلوگرم

تماس بگیرید

-

۴

phone

******۰۲۱۶۶

location

کارخانه

کیلوگرم

تماس بگیرید

-

قیمت میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان

جدول قیمت میلگرد ساده ۱۰ نورد گرم جهان امروز از تمامی فروشگاه‌های آنلاین سراسر کشور در اختیار خریداران قرار گرفته است. این میلگرد را با نام میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان نیز می‌شناسند. به دلیل نوسانات شدید نرخ میلگرد و تلاطم بازار پیش از خرید میلگرد 10 نورد گرم جهان لازم است تا آنالیز قیمت لحظه ای میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان به همراه اطلاعات دقیق از محل کارخانه ، محل بارگیری و وزن و مشخصات میلگرد در اختیار خریدار قرار گیرد . در لیست پیش رو اطلاعات دقیق آخرین قیمت میلگرد 10 نورد گرم جهان از تمامی بنگاه های فروش میلگرد به همراه تاریخ به روزرسانی و محل بارگیری ارائه شده است. در ادامه، علاوه بر وزن میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان ، تمامی مشخصات فیزیکی، شیمیایی و فنی بررسی شده و با توجه به اعلام وزن هر شاخه، قیمت هر شاخه میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان و قیمت هر بندیل و هر تریلی نیز به صورت مجزا اعلام شده است. با دریافت اطلاعات دقیق در مورد کیفیت و مقایسه قیمت های میلگرد در بازار ، می‌توان خریدی هوشمندانه و به صرفه را تجربه کرد.

عکس1

قیمت میلگرد ساده ۱۰ نورد گرم جهان امروز

با توجه به رقابت میان فروشندگان ، معمولا قیمت میلگرد ساده ۱۰ نورد گرم جهان به روز رسانی می‌شود تا خریداران از آخرین قیمت‌ها آگاه شوند. با توجه به عدم یکپارچگی در اعلام نرخ واحد، خریداران بازار آهن به دنبال راهی برای دریافت کمترین قيمت ميلگرد ۱۰ نورد گرم جهان زمان زیادی را بین وب سایت‌های فروش آنلاین آهن‌الات صرف می‌کنند. آنچه پیش روی خریداران قرار گرفته، جزئیات فروش به همراه آخرین قیمت اعلامی بنگاه‌هاست تا بدون هدر دادن وقت و انرژی، ارزان‎‌ ترین میلگرد مورد نیاز خود را خریداری کنند.  

عکس2

قیمت میلگرد 10 نورد گرم جهان

قیمت میلگرد ساده 10 نورد گرم جهان امروز از برند نورد گرم جهان و بر اساس قیمت مصوب بازار بورس تهران و شرایط بازار تعیین می‌شود. قیمت میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان برای هر شاخه نیز به استاندارد وزن تولیدی کارخانه بستگی دارد. وزن میلگرد 10 نورد گرم جهان برابر است با ۷.۴ کیلوگرم که بر اساس قیمت روز هر کیلو ، قیمت هر شاخه محاسبه خواهد شد.

عکس3

قیمت لحظه ای میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان

در اختیار داشتن قیمت میلگرد ساده 10 نورد گرم جهان امروز و به صورت لحظه ای ، الگوی مناسبی برای انتخاب زمان و فروشگاه مناسب را پیش روی خریداران قرار خواهد داد. از این میلگرد در صنایع و ساختمان سازی استفاده‌های گسترده‌ای می‌کنند. برخی کاربردهای این میلگرد در ادامه بررسی شده است:

کاربرد میلگرد 10 نورد گرم جهان ساده بدون آج

کاربرد میلگرد۱۰ نورد گرم جهان آج۲۴۰ در ساختمان سازی محدود است و بیشتر در صنایع کاربرد دارد. آیین نامه ساختمان اجازه استفاده از میلگرد ساده را در بسیاری از موارد نمی‌دهد. میلگرد۱۰ نورد گرم جهان آج۲۴۰ را میتوان به عنوان دورپیچ ستون مورد استفاده قرار داد. نکته‌ی مهم در مورد میلگرد۱۰  انعطاف پذیری بالا و قابلیت جوش پذیری است. در صورتی که نیاز به جوشکاری میلگرد وجود داشته باشد، میلگرد ساده گزینه مناسب‌تری است.

کمترین قطر میلگرد طولی در کلاف های افقی بتن آرمه در مورد میلگردهای ساده ۱۲ میلیمتر است. در صورتی میلگردهای ساده برای این منظور استفاده شود باید انتهای میلگردها را در محل وصلهها و در محل انتخای میلگردها به قاب ۱۸۰ درجه‌ای انتهایی متصل کند

از میلگرد ساده 10 در رابیتس کاری نیز استفاده می‎شود. علاوه بر این، در موارد بسیاری در صنایع و ساخت و ساز، این میلگردها به دلیل انعطاف پذیری بالاتر و قابلیت جوش‌پذیری و وزن سبک‌تر و قیمت مناسب‌تر از نمونه مشابه سایر استانداردها، انتخاب اول مهندسان است.

آخرین قیمت میلگرد ساده ۱۰ نورد گرم جهان

آخرین قیمت میلگرد 10 نوردگرم جهان توسط فروشندگان کلان بازار تعیین می‌شود. بسیاری از نرخ‌هایی که برای قیمت روز میلگرد 10 نورد گرم جهان اعلام می‌شود به روزرسانی نشده است و خریداران را گمراه می‌کند. لیستی که در اختیار خریداران قرار گرفته، جزئیات به روزرسانی قیمت‌ها را برای هر محصول در نظر گرفته است. استفاده گسترده از میلگرد۱۰ باعث شده تا نوسان در عرضه و تقاضا، نرخ بازار را به صورت روزانه تغییر دهد.

قیمت هر شاخه میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان

ماه تیر  سال ۱۴۰۲ قیمت لحظه ای میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان برای هر کیلو بعد از نوسانات بازار روی قیمت با 19500 تومان ایستاد. اگر برای محاسبه قیمت میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان برای هر شاخه و هر بندیل و قیمت یک تریلی میلگرد نمره ۱۰ نورد گرم جهان ، مبنا را قیمت تیرماه ۱۴۰۲ در نظر بگیریم ، برای محاسبه قیمت به روز میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان در بازار نیاز به وزن‌ هر شاخه خواهیم داشت. در بسیاری از موارد تفاوت وزن کارخانه‌ها تاثیر قابل توجهی در حجم بالا خواهد داشت.

قیمت میلگرد ساده ۱۰ نورد گرم جهان شاخه ای

برای محاسبه قیمت هر شاخه میلگرد 10 نورد گرم جهان نیاز به دانستن وزن میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان خواهید داشت. وزن میلگرد بر اساس شاخه‌های 12 متری اعلام می‌شود و وزن استاندارد اشتال میلگرد 4.74 کیلوگرم است.

·         وزن میلگرد 10 نورد گرم جهان در هر شاخه ۱۲ متری  کیلوگرم اندازه گیری شده

·         قیمت میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان شاخه ای در بازار بر اساس قیمت اعلامی تیر ۱۴۰۲: 144300 تومان خواهد بود

قیمت روز میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان هر بندیل

برای محاسبه قیمت میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان در هر برندیل نیاز است جزئیات وزن هر کارخانه بررسی شود. هر بندیل میلگرد در اغلب کارخانه‌ها ۲ تن در نظر گرفته شده است. البته در دو کارخانه کاشان و اصفهان این مقدار بالاتر است. در واقع داخل هر بندیل میلگرد10نورد گرم جهان ،270 عدد میلگرد 10 وجود خواهد داشت.

بر اساس نرخ اعلام شده در تیر ماه 1402 قیمت هر بندیل میلگرد۱۰ نورد گرم جهان آج۲۴۰ برابر با 39000000 تومان خواهد بود.

قیمت میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان هر تریلی

کامیون و کامیونت توانایی انتقال شاخه‌های ۱۲ متری میلگرد را ندارد و برای انتقال بار میلگرد از تریلی ۱۸ چرخ استفاده می‌کنند. تریلی ۱۸ چرخ توانایی حمل ۲۰ تن بار را خواهد داشت. در واقع ۱۰ بندیل استاندارد توسط تریلی جابجا می‎شود. قیمت میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان و وزن بار هر تریلی به شرح زیر است:

·         تعداد میلگرد ساده 10 نوردگرم جهان در هر تریلی :2972 عدد

·         قیمت میلگرد ساده نورد گرم جهان 10 مربوط به هر بار تریلی ۱۸ چرخ : 429000000 تومان خواهد بود.

قیمت آنلاین میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان

تفاوت قيمت ميلگرد ۱۰ نورد گرم جهان که توسط فروشندگان آنلاین اعلام می‌شود نشان می‌دهد که پیش از خرید اینترنتی نیاز به بررسی لیست کامل قیمت میلگرد ساده نورد گرم جهان ۱۰ بنگاه‎‌های فروش آنلاین خواهد بود تا ارزان ترین نرخ و نزدیک‌ترین محل تحویل انتخاب شود. جزئیات فنی میلگرد به همراه اطلاعات کارخانه در ادامه مرور شده است.

میلگرد 10 نورد گرم جهان

میلگرد۱۰ نورد گرم جهان آج۲۴۰ با علامت اختصاری ( SHRM ) شناخته می‌شود. برای نام گذاری میلگرد 8 ابهر آج جناقی به نوع آج، میزان تنش تسلیم هر استاندارد و شیوه تولید نیاز خواهید داشت. قیمت میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان بر اساس نوع آج و استاندارد متفاوت است. جداول زیر راهنمایی در زمینه نامگذاری ارائه می‌کند:

نام گذاری بر اساس شیوه‌ی تولید

علامت اختصاری

فرآیند تولید میلگرد

T

میلگرد تولید شده به روش ترمکس یا خنک کاری شده

U

میلگرد تولید شده به روش آلیاژ سازی

A

میلگرد تولید شده به روش استاندارد موجود در شناسنامه محصول

 

پیش از خرید و استعلام آخرین قیمت میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان باید بر اساس نوع آج و شیوه تولید با نام گذاری آشنا شوید. برای مثال میلگرد آج ۴۰۰ که به روش ترمکس نامگذاری شده باشد با علامت CT و نام کارخانه مشخص خواهد شد.

نام میلگرد۱۰ نورد گرم جهان آج۲۴۰ که روی میلگرد حکاکی می‌شود:

SHRM

 

مشخصات فنی قیمت میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان

مشخصات فنی میلگرد ۱۰نورد گرم جهان س ۲۴۰ و ۲۶۰ میلگرد بدون آج را از اطلاعات جداول زیر به دست می آید. پیش از خرید و مقایسه قیمت میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان لازم است جزئیات تنش تسلیم و تنش نهایی و ازدیاد طول میلگردها مورد بررسی قرار گیرد.

ویژگی کششی میلگرد های ساده

ازدیاد طول٪

استحکام کششی

تنش تسلیم  N/mm2

نوع میلگرد

Agt

A10

A5

N/mm2

حداکثر

حداقل

علامت مشخصه

نام میلگرد

18

25

360

240

س ۲۴۰

میلگرد ساده

 

·         مقاومت تسلیم (Fy) میلگرد 10نورد گرم جهان :  تنش تسلیم 240 - 260 (تنش جاری شدن مگا پاسکال)

·         تنش نهایی فولاد (Fu) استحکام نهایی (گسیختگی) قیمت میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان مقاومت کششی میلگرد s240 بر حسب مگا پاسکال  برابر با : 360

·         استاندارد درصد ازدیاد طول نسبی (طول مبنا ۱۰ برابر قطر اسمی) میلگرد ساده 10  برابر با: 18%

·         استاندارد درصد ازدیاد طول نسبی (طول مبنا ۵ برابر قطر اسمی) میلگرد نمره ۱۰ برابر با: 25%

 

مشخصات شیمیایی میلگرد 10 نورد گرم جهان ساده بدون آج

ترکیبات شیمیایی میلگردها نقش تعیین کننده‌ای در استحکام و میزان جوش پذیری خواهد داشت و قیمت میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان بر اساس ترکیبات به کار رفته در شمش مورد استفاده برای تولید آن تعیین می‌شود. به طور کلی قیمت لحظه ای میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان نسبت به میلگردهایی با قطر بالاتر بر اساس هر کیلو گران‌تر خواهد بود و این تفاوت قیمت به دلیل شمش مورد استفاده در تولید است. 

 

نیتروژن

گوگرد

فسفر

منگنز

سیلسیم

کربن

علامت مشخصه

طبقه بندی

0.05

0.05

0.75

0.55

0.22

س ۲۴۰

میلگرد ساده

 

مشخصات هندسی میلگرد ۱۰نوردگرم جهان

وزن هر شاخه بر اساس طول ۱۲ متری محاسبه می شود. در صورتی که شاخه میلگرد کوتاه تر باشد پیش از محاسبه ی ارزان ترین قیمت میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان به مشخصات هندسی میلگرد ساده 10 نورد گرم جهان در جدول زیر نیاز خواهید داشت :

مشخصات هندسی میلگرد آجدار

قطر اسمی

سطح مقطع اسمی (mm2)

وزن واحد طول (kg/m)

میزان رواداری میلگرد آجدار

6

28.3

0.222

8

8

50.3

0.395

8

10

7835

0.616

6

12

111

0.888

6

14

154

1.21

5

16

201

1.58

5

18

254

2

5

20

314

2.47

5

22

380

2.98

4

25

491

3.85

4

28

616

4.83

4

32

804

6.31

4

36

1018

7.99

4

40

1257

9.87

4

50

1964

15.43

4

 

وزن میلگرد 10 نورد گرم جهان

وزن میلگرد کارخانه‌های مختلف با هم تفاوت دارد. طول هر شاخه میلگرد ۱۲ متر است و قیمت میلگرد 10 نورد گرم جهان همانند سایر کارخانه‌ها به صورت کیلویی اعلام می‌شود اما فروش به صورت شاخه‌ای انجام خواهد شد. مشخصات میلگرد نمره ۱۰ کارخانه نوردگرم جهان به شرح زیر است:

مشخصات ظاهری میلگرد 10نورد گرم جهان

وزن میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان

 

سطح مقطع میلگرد 10 نورد گرم جهان

0.5 (سانتی متر مربع)

قطر خارجی میلگرد10 نورد گرم جهان

9 (میلیمتر)

قطر زمینه میلگرد۱۰ نورد گرم جهان

7.5 (میلیمتر)

قطر اسمی میلگرد۱۰ نورد گرم جهان

8 (میلیمتر)

 

اطلاعات فنی میلگرد نمره ۱۰ نورد گرم جهان

اطلاعات فنی زیر بر اساس آخرین تغییرات آیین‌نامه‌های ملی ساختمان در زمینه آرماتور بندی، طول مهاری میلگرد قلابدار ، طول مهاری میلگرد مستقیم و طول همپوشانی و کمترین بعد ستون را بررسی کرده است.

میلگرد ۱۰ کارخانه نورد گرم جهان

کارخانه میلگرد نورد گرم جهان که با نام کارخانه میلگرد نورد گرم جهان و کارخانه میلگرد نوردگرم جهان نیز شناخته می‌شود و علاوه بر میلگرد۱۰ A1 ، محصولات خود را شامل میلگرد فولادی ساده و ساده روانه بازار کرده است. این کارخانه میلگرد در منطقه سمنان / دامغان واقع شده است. قیمت میلگرد ۱۰ نورد گرم جهان بر اساس نوسانات بازار بورس و میزان عرضه و تقاضای بازار و شرایط کلان اقتصادی تعیین می‌شود.

آدرس کارخانه میلگرد نمره ۱۰ نورد گرم جهان

نشانی کارخانه: کیلومتر۷ جاده سمنان- دامغان- بعد از پلیس راه - انتهای شهرک صنعتی شرق- خیابان ایثار

آدرس وب سایت کارخانه میلگرد ساده 10 نورد گرم جهان

https://www.semnanhotrolling.com/

قیمت میلگرد