درب لولایی آسانسور کیوان فراز

درب لولایی آسانسور کیوان فراز

تعداد ارایه دهنده : 1

درب لولایی آسانسور کیوان فراز

فروشندهشماره تماستحویلواحدقیمت(تومان)بروزرسانی

۵

phone

تماس بگیرید

-

درب لولایی آسانسور کیوان فراز

درب های لولایی آسانسور چون از پیچیدگی کمتری برخوردار هستند، بخش های مخلف آنها نیز کمتر است. چارچوب، لته، دستگیره، لولاها، دیکتاتور و کنتاکت قطعات تشکیل دهنده یک درب لولایی هستند. درب‌ لولایی آسانسور کیوان فراز برای آسانسورهای کوچک با فضای محدود کاربرد بیشتری دارد. 

درب لولایی آسانسور کیوان فراز از سه بخش مهم تشکیل شده اند: 

۱-جنس خود درب که از فلز سخت و مقاوم ساخته شده باشد تا در برابر ضربه و زطوبت دچار آسیب نشود.

۲-نوع مناسب لوله ها تا تنظیم درب ها را اسان نماید.

۳-رنگ استاتیک درب که نباید در اثر ضربه کنده شود و یا در اثر رطوبت پوست اندازی کند.

 درب لولایی آسانسور کیوان فراز با توجه به بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و مجهز به تست رنگ و استفاده از رنگ الکترواستاتیک جزء درب های لولایی با کیفیت و کارایی بالا در صنعت آسانسور محسوب می شود. درب لولایی آسانسور کیوان فراز ساخت کشور ایران می باشد به همین دلیل نسبت به مدل های خارجی قیمت مناسب تری دارد.

برای استعلام قیمت روز درب لولایی آسانسور کیوان فراز با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

درب لولایی اسانسور کیوان فراز
نمونه ای از درب لولالیی آسانسور

مزایای درب لولایی آسانسور کیوان فراز

یکی از اصلی ترین مزایای درب لولایی آسانسور کیوان فراز نیاز نداشتن به عرض زیاد برای کارکرد صحیح است. درب های لولایی کیوان فراز با دانش و تکنولوژی روز طراحی گریده و به تولید انبوه رسیده است این درب ها دارای طراحی مهندسی واستاندارد می باشند. درب لولایی آسانسور کیوان فراز با داشتن ۳سال گارانتی و ۱۰سال خدمات پس از فروش، جزء محصولات با ضمانت در زمینه قطعات آسانسور محسوب می گردد.

درب های لولایی اسانسور کیوان فراز در ابعاد مختلف و طرح های مختلف فلزی و شیشه ای به بازار عرضه می گردد. درب لولایی آسانسور کیوان فراز با عرض ۷۰، ۸۰ و ۹۰ سانتی متر ساخته می شوند و ارتفاع مفید آن ها ۲ متر در نظر گرقته می شود.در این درب ها استفاده از ورق فولادی مرغوب ، باعث کیفیت بیشتر آن شده است. قیمت درب لولایی آسانسور کیوان فراز نسبت به درب های اتوماتیک ارزانتر است.

خرید درب لولالیی آسانسور کیوان فراز
طرح های مختلف درب لولایی آسانسور

قیمت درب لولایی آسانسور کیوان فراز

مهمترین وظیفه درب لولایی آسانسور کیوان فراز ، حفاظت از افراد برای جلوگیری از سقوط در چاه آسانسور می باشد. درب طبقات به طور کلی از دو نوع لولایی و تمام اتوماتیک تشکیل شده است. در درب آسانسور لولایی کیوان فراز مسافران هنگام استفاده درب را با دست خود باز می کنند. درب های لولایی ساده ترین و ارزان ترین نوع درب طبقه هستند.

درب های لولایی آسانسور فقط به عنوان درب طبقات کاربرد دارند و از آن ها به عنوان درب کابین استفاده نمی شود. از نظر قیمت درب لولایی جزو ارزان ترین درب های آسانسور به شمار می روند.

خرید درب لولایی آسانسور کیوان فراز

برای خرید درب لولایی آسانسور ابتدا باید برند آن را مشخص کرد. چراکه قیمت آن تحت تاثیر برند و کشور تولید کننده آن می باشد. درب آسانسور جزء 5 قطعه اصلی آسانسور به شمار می آید. درب آسانسور در مراحل اولیه نصب آسانسور بکاربرده می شود و دارای دو جنبه ی تزئینی و ایمنی است. درب لولایی آسانسور توسط کارخانجات متعددی در کشور ساخته می شود که به لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت اند. یکی از برند های معروف درب لولایی آسانسور کیوان فراز است.

برای خرید درب لولایی آسانسور کیوان فراز با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.