درب لولایی آسانسور بهران

درب لولایی آسانسور بهران

تعداد ارایه دهنده : 1

درب لولایی آسانسور بهران

فروشندهشماره تماستحویلواحدقیمت(تومان)بروزرسانی

۵

phone

تماس بگیرید

-

درب لولایی آسانسور بهران

یکی از درب های با کیفیت لولایی ساخته شده در کشور درب لولایی آسانسور بهران است. استفاده از ورق های فولادی درجه یک نوع ST37 باعث کیفیت بیشتر این درب آسانسور گردیده است. ابعاد این درب ها به صورت استاندارد و با عرض های ۶۰ تا ۹۰ سانتیمتر می باشد. این درب با بهره گیری از دستگاه های مدرنیزه پانچ و خم کاری CNC جوشکاری و اتصال MIG ساخته شده است که در کیفیت و ظرافت آن اثر مطلوبی گذاشته است.

مهمترین وظیفه درب لولایی آسانسور بهران ، حفاظت از افراد برای جلوگیری از سقوط در چاه آسانسور می باشد. درب طبقات به طور کلی از دو نوع لولایی و تمام اتوماتیک تشکیل شده است. در درب آسانسور لولایی بهران مسافران هنگام استفاده درب را با دست خود باز می کنند. درب های لولایی ساده ترین و ارزان ترین نوع درب طبقه هستند. درب های لولایی به فضای بسیار کمی از نظر عرض درب نیاز دارند زیرا شامل فقط یک درب و یک چارچوب ساده است. درب های آسانسور لولایی ساخت داخل از لحاظ قیمت و کیفیت بسیار مناسب هستند و از نمونه خارجی آن ارزان تر است. به همین جهت درب آسانسور لولایی بهران از نظر قیمت انتخاب مناسبی برای پیمانکار هستند.

درب لولایی آسانسور بهران
نمونه درب آسانسور

قیمت درب لولایی آسانسور بهران

قیمت درب آسانسور لولایی بستگی به جنس و برند آن دارد. درب آسانسور جزء 5 قطعه اصلی آسانسور به شمار می آید. درب آسانسور در مراحل اولیه نصب آسانسور بکاربرده می شود. و دارای دو جنبه ی تزئینی و ایمنی است. درب لولایی آسانسور توسط کارخانجات متعددی در کشور ساخته می شود که به لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت اند. یکی از برند های معروف درب لولایی آسانسور بهران است. برای استعلام قیمت درب لولایی آسانسور بهران و سفارش آن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

درب آسانسور در دو نوع لولایی و اتوماتیک ساخته می شود. در گذشته درب های لولایی بیشترین استفاده را داشتند اما با ورود درب های اتوماتیک به بازار استفاده از این درب ها تا حدودی کاهش یافت. قیمت درب لولایی آسانسور نسبت به نوع اتوماتیک کمتر است.

درب لولایی آسانسور بهران در ابعاد و اندازه های متفاوت ساخته می شود. در انتخاب درب آسانسور باید دقت کامل داشت. در نصب آن نیز باید دقت داشت چرا که درب مسئولیت حفظ جان مسافرین و سلامت بار در آسانسور را بر عهده دارد.

قیمت درب لولایی آسانسور بهران
درب لولایی آسانسور

مزایای درب لولایی آسانسور بهران

درب لولایی آسانسور بهران می‌تواند یکی از بهترین کیفیت های درب لولایی باشد که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند افراد بسیاری را از کیفیت خود راضی نگه دارد.

اگر به دنبال بهترین کیفیت درب لولایی آسانسور بهران هستند می می توانند به راحتی با استفاده از کارشناسان مجموعه عمران مدرن به بهترین کیفیت های تولید شده درب لولایی آسانسور بهران و همچنین درب اتوماتیک آسانسور بهران دسترسی داشته باشند.

درب آسانسور لولایی برای داشتن عملکرد مناسب نیاز به عرض زیادی ندارد و به طور معمول ساخت این درب ها در عرض های ۷۰،۸۰ و ۹۰ سانتی‌ متر انجام می شود. همچنین به دلیل اینکه آسانسور لولایی یکی از مدل های قدیمی آسانسور در مقایسه با درب های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به شمار می رود دارای معایب زیادی است. عدم کاربرد صحیح  و ایجاد مشکل درب آسانسور لولایی برای افراد معلول و کودکان و سالمندان، عدم کنترل در باز و بسته شدن درب باعث زمان‌ بر بودن عملیات باز و بسته شدن درب لولایی آسانسور می شود، سختی باز شدن از نظر نیروی مکانیکی لازم از جمله این معایب درب آسانسور لولایی است و این درب ها نسبت به دیوار با زوایه ۹۰ درجه ای باز می شوند که باعث مسدود شدن مسیر راهرو هنگام باز شدن درب می گردد.پ

درب لولایی آسانسور بهران
مدل های مختلف درب لولایی آسانسور