درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز

درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز

تعداد ارایه دهنده : 1

درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز

فروشندهشماره تماستحویلواحدقیمت(تومان)بروزرسانی

۵

phone

تماس بگیرید

-

درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز

درب تلسکوپی آسانسور در بازار با نام درب کشویی آسانسور نیز شناخته می شود. در واقع منظور از این اصطلاح این است که لته های درب کنار هم جمع شده و از این طریق ورودی را برای عبور مسافران باز و بسته می نماید. این نوع درب یکی از پرکاربردترین درب های دارای نیروی محرکه (اتوماتیک) است که برای آسانسورهای مسافربر در نظر گرفته می شود. یکی از برند های معروف درب تلسکوپی آسانسور، کیوان فراز است. درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز یکی از گزینه های ایده آل برای راه اندازی و نصب آسانسور در فضاهای کوچک مانند مناطق مسکونی و مغازه ها است.

نصب درب های کشویی آسانسور موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود و بنابراین از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر خواهد بود. درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز صدای بسیار کمی‌ در هنگام باز و بسته شدن دارد، این درب ارتعاش‌ها و لرزش‌ها را منعکس نمی‌کند.

قیمت درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز مناسب و دوام بالایی دارد از این رو خرید درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز انتخابی مناسب و مقرون به صرفه است. یکی از ویژگی ها این درب ها باز و بسته شدن خودکار آن ها در طبقاب است، از این رو انتخاب مناسبی برای افراد معلول و کم توان به شمار می آیند.

 درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز
درب تلسکوپی

ویژگی های درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز

درب‌ تلسکوپی آسانسور کیوان فراز تنها از یک سمت باز یا بسته می ‌شود و سه قاب بالای این نوع از درب‌ ها نصب می‌ شود که در هنگام باز و بسته شدن، به صورت کشویی بر روی یکدیگر قرار می‌ گیرند. از مزایای درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز یا کپسولی اسانسور، سرعت بالاتر جابجایی به نسبت درب‌ های لولایی می ‌باشد. یکی از نکاتی که در مورد درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز حائز اهمیت است تنوع در اندازه های مختلف است به طوری که از سایز۶۰ الی ۱۴۰سانتی متر برای عرض لته و ارتفاع ۳۰۰سانتی متر را پوشش می دهد.این درب امکان وجودتنظیمات سرعت درکلیه نقاط درب را دارا می باشد.

درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز عرض۸۰ در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع عرض ۸۰ به عنوان سایز استاندارد آسانسور شناخته می شود و نسبت به ابعاد دهنه چاهک می توان آن تغییر داد. از دیگر ویژگی های درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز می توان به نصب آسان و دوام بالای آن ها اشاره کرد.

خرید درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز

درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز یکی از درب های آسانسور رایج در کشور است که با توجه به قیمت مناسب، در سال های اخیر محبوبیت بالایی نزد استفاده کنندگان پیدا کرده است. کیوان فراز جزء باکیفیت ترین درب های اتوماتیک ساخته شده در کشور است که در پروژه های مختلف مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.

 درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز

یکی از اجزای مهم آسانسور از نظر ایمنی و کارکرد، درب آسانسور است.  نصب و سوار کردن درب آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورت بی دقتی در نصب اجزای مختلف درب آسانسور می‌توان شاهد بروز خسارت‌های مالی فراوان و حتی جانی بود. بر همین اساس مهم‌ترین وظیفه‌ی درب‌های آسانسور، تامین امنیت مسافران از طریق تفکیک فضا و قطع دسترسی به محیط‌های خطرناک است. از این رو درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز انتخاب مناسبی از این نظر به شمار می رود. برای خرید درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز

مزایای درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز عبارتند راحتی، ایمنی، زیبایی، نصب و نگهداری آسان، کارایی بالا، استفاده از فضای محدود، عملکرد هماهنگ، محکم و مقاومت بالا، ظاهر یک دست، قیمت مناسب و صرفه جویی در مصرف انرژی است. درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز بطور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین باید مستحکم باشد و باید در مدت زمان استفاده توسط سرویسکاران تست شود تا خرابی های آنها کاهش یابد. قیمت درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز تحت تأثیر عواملی از قبیل اندازه درب، مکانیزم مورد نطر و همچنین تعداد طبقات محل است.