استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵

آسانسور kone یکی از برترین برندهای آسانسور می باشد. این برند در سال ۱۹۱۰ میلادی شروع به کار کرد و اولین آسانسورهای بدون موتورخانه را در سال ۱۹۹۶ به تولید رساند. شرکت اسانسور کنه به در سال ۲۰۰۷ تولید آسانسورهای هیدرولیک را به دلیل آلودگی‌ و صدمات آن به محیط زیست متوقف کرد و به صورت تخصصی تر به تولید و توسعه آسانسورهای بدون موتورخانه یا گیرلس پرداخت.

قیمت آسانسور kone

قیمت آسانسور kone بسته به ظرفیت و سرعت آن متغیر می باشد. موتورهای گیرلس kone از توان ۴.۱ کیلووات با ظرفیت ۶۳۰ کیلوگرم تا توان ۱۹.۶ کیلووات با ظرفیت ۱۶۰۰ کیلوگرم عرضه می شود.

موتور اسانسور کنه به دوام بسیار بالا مشهور بوده و رتبه اول بیشترین طول عمر را در بین موتورهای گیرلس آسانسور را به خود اختصاص داده است. بنابراین قیمت آسانسور kone در مقایسه با کیفیت و طول عمر آن بسیار مناسب بوده و این موتور را به لیست ارزنده‌ترین موتورهای آسانسور تبدیل کرده است.

به دلیل نوسانات نرخ ارز، قیمت گذاری موتور آسانسور kone امکان پذیر نمی باشد. بنابراین برای اطلاع از قیمت موتور آسانسور kone باید قیمت ها را به صورت روزانه استعلام نمایید.

موتور آسانسور کانه

موتور آسانسور کانه به دلیل طراحی بسیار مناسب و کیفیت بالا جزو بهترین موتورهای گیرلس دنیا می باشد. از ویژگی موتور اسانسور کنه می توان به صدای کم، لرزش بسیار پایین و طول عمر بالا اشاره کرد. همچنین موتور آسانسور kone سازگاری بالایی با محیط زیست داشته و تولید و استفاده از آن برخلاف آسانسورهای هیدرولیکی به محیط زیست آسیبی وارد نمی سازد. در واقع دلیل اصلی انصراف شرکت kone از تولید آسانسورهای هیدرولیک، آلودگی بالای آسانسورهای هیدرولیک برای محیط زیست می باشد.

موتور آسانسور کانه برای پروژه های کوچک، متوسط و بزرگ، طراحی و ساخته شده است. موتور آسانسور kone از نوع گیرلس بوده و به همین دلیل نیازی به موتورخانه ندارد. در نتیجه این موتورها برای ساختمان هایی که فضایی برای موتورخانه ندارند و با محدودیت جا روبرو هستند، جزو بهترین گزینه ها می باشد.

موتور آسانسور kone

موتور اسانسور کنه

همانطور که پیش تر اشاره شد موتور اسانسور کنه از نوع گیرلس یا بدون موتورخانه بوده و برای پروژه های کوچک، متوسط و بزرگ قابل استفاده می باشد. از موتورهای اسانسور کنه می توان به موتورهای GETM3.0H ظرفیت ۸ نفره، GETM3.0H ظرفیت ۱۳ نفره، GETM3.5H ظرفیت ۱۳ نفره، GETM3.5H ظرفیت ۱۶ نفره، GETM5.0H ظرفیت ۱۸ نفره و GETM6.0H ظرفیت ۲۱ نفره اشاره کرد.

موتورهای GETM3.0H دارای ظرفیت ۶۳۰ و ۱۰۰۰ کیلوگرم بوده و در دو سرعت ۱ و ۱.۶ متر بر ثانیه موجود می باشد. موتورهای GETM3.5H نیز ظرفیتی برابر با ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ کیلوگرم داشته و در دو سرعت ۲ و ۲.۵ متر بر ثانیه موجود می باشد. از دیگر موتورهای آسانسور kone نیز می توان به موتور GETM5.0H و GETM6.0H اشاره کرده که هر کدام به ترتیب ۱۳۵۰ و ۱۶۰۰ کیلوگرم ظرفیت دارند.

بطور کل موتور آسانسور kone جزو برندهای برتر موتور آسانسور گیرلس بوده و به دلیل صدای کم و دوام بالای خود جزو بهترین گزینه ها برای سازه های کوچک و بزرگ می باشد.

برای مطلاعه بیشتر:

راهنمای خرید آسانسور

راه اندازی مجدد آسانسور

بالابر خانگی هیدرولیکی

کاتالوگ آسانسور

بهترین آسانسور

شرکت خدمات آسانسور

آسانسور ایتالیایی

آسانسور داخل خانه

آسانسور ضد انفجار

نمایندگی آسانسور

قیمت آسانسور دو طبقه

آخرین عناوین

مزایا و معایب تری دی پنل

مزایای تری دی پنل به قدری گسترده است که کاربرد آن در مهندسی عمران و…

1 ساعت پیش

چراغ نما رومی

برای روشنایی نمای رومی از کدام چراغ ها استفاده می شود ؟ پیش از خرید…

19 ساعت پیش

پروژکتور ریلی

پروژکتور ریلی امروزه یکی از بهترین و پرطرفدارترین منابع روشنایی است. این پروژکتورها در فضاهای…

19 ساعت پیش

چراغ دکوراتیو نما

چراغ دکوراتیو نما ، ابزاری نوین و موثر برای افزایش زیبایی و جذابیت نمای ساختمان…

4 روز پیش

تری دی پانل چیست

تری دی پانل که با نام پانل سه بعدی نیز شناخته می شود یکی از…

4 روز پیش

اگر در آسانسور گیر کردیم چیکار کنیم

گیر افتادن در آسانسور یکی از ترس های شایع می باشد و بسیاری از افراد…

4 روز پیش