استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت جدول تکین بتن

قیمت جدول تکین بتن
جدول تکین بتن

قیمت جدول تکین بتن در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ برابر با ۱۲۰,۰۰۰ تومان می باشد. این مبلغ برابر با هزینه خالص خود جدول بتنی است. به این مبلغ بایستی که ۱۰ درصد مالیات هم اضافه شود. این بدین معناست که در ابتدای نیمه دوم سال ۱۴۰۳ قیمت جدول تکین بتن به ازای هر عدد ۱۳۲,۰۰۰ تومان برای شما تمام خواهد شد.

عوامل موثر بر قیمت جدول تکین بتن

به طور کلی قیمت جدول های بتنی وابسته به قیمت روز سیمان است. بنابراین قیمت جدول تکین بتن نیز وابسته به قیمت سیمان بوده و با تغییر آن تغییر می یابد.

همچنین سایر عوامل مانند کیفیت بتن و ابعاد جدول بتنی نیز در تعیین قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. به طور کلی هر مقدار ابعاد جدول بتنی بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

برخی عوامل دیگر مانند هزینه حمل و نقل و هزینه های جانبی نیز ممکن است در تعیین قیمت جدول تکین بتن موثر باشد.

شما می توانید برای استعلام قیمت جدول تکین بتن با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید. همچنین شما می توانید برای دریافت قیمت ابعاد خاص جداول بتنی مانند قیمت جدول بتنی 30*30، قیمت جدول بتنی 30*50 و قیمت جدول بتنی 50*50 با همکاران ما تماس بگیرید. همچنین شما می توانید برای استعلام قیمت جدول بتنی در شهر های دیگر مانند قیمت جدول بتنی تبریز و قیمت جدول بتنی ارومیه با همکاران ما در ارتباط باشید.

قیمت جدول تکین بتن
جدول کشی کانیو

تاثیر ابعاد بر قیمت جدول تکین بتن

تکین بتن در زمینه تولید فرآورده های بتنی از جمله جداول بتنی مشغول فعالیت است. جدول های بتنی در سایز های مختلفی تهیه می شوند. تکین بتن اقدام به تولید جدول های بتنی با ۶ ابعاد مختلف می کند.

در بخش بعد می توانید انواع جداول بتنی تولید شده در ابعاد مختلف توسط این شرکت را مشاهده کنید. در ادامه ی این مقاله لیست قیمت جدول تکین بتن آمده است. نکته قابل توجه این است که قیمت جدول تکین بتن برای تمام ابعاد آن یکی است. دلیل آن هم به این بر می گردد که اگر مقدار ارتفاع و طول آن را در هم ضرب کنید، می بینید که حجم مصالح به کار رفته برای تمام ابعاد تقریبا یکی است. همین موضوع سبب می گردد که در نهایت، قیمت جدول تکین بتن برای تمام ابعاد آن برابر باشد.

لیست قیمت جدول تکین بتن

در بخش قبل اشاره کردیم که تکین بتن جدول های بتنی خود را در ۶ سایز مختلف تولید می کند. این ابعاد به همراه قیمت جدول تکین بتن در ادامه آمده است.

قیمت جدول تکین بتن ۱۴۰۳

                                   ابعاد جدول بتنی به سانتی متر (طول*ارتفاع)قیمت (تومان)
۹۰*۳۰۱۲۰۰۰۰
۳۰*۹۰۱۲۰۰۰۰
۳۵*۷۵۱۲۰۰۰۰
۷۵*۳۵۱۲۰۰۰۰
۴۵*۶۰۱۲۰۰۰۰
۶۰*۴۵۱۲۰۰۰۰

این موضوع را در نظر داشته باشید که قیمت های ذکر شده در جدول شامل مالیات نیست. شما می توانید برای دریافت قیمت جدول تکین بتن با کارشناسان ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت جدول تکین بتن
جدول کشی با جدول های تکین بتن

ویژگی های موثر بر قیمت جدول تکین بتن

جدول های تکین بتن در کیفیت بالایی تولید می شوند. سیمان استفاده شده در فرایند تولید جدول های بتنی این کارخانه به صورت متراکم و با دانه بندی ریز و یکنواخت هستند که سبب افزایش مقاومت جدول ها و پایداری آن ها در شرایط مختلف می شود. همین ویژگی موجب خواهد شد که این جدول ها در شرایط مختلف دچار شکست و گسستگی نشوند.

قیمت جدول تکین بتن
جدول کشی بلوار

تاثیر سهولت نصب بر قیمت جدول تکین بتن

جدول های تکین بتن جزو جدول هایی هستند که نصب آن ها بسیار راحت است. معمولا نصب جدول های شیب دار یا نیم شیب نسبت به جدول های عادی کمی سخت تر می باشد. زاویه طراحی جدول های تکین بتن در جدول های نیم شیب و همچنین تولید جدول های صاف، این امکان را فراهم می کند که نصب جدول های این کارخانه به راحتی انجام شود.

همچنین بهینه کردن طراحی و تولید این جدول ها سبب می شود که رنگ آمیزی این جدول ها به آسانی انجام شود. به طور معمول جدول های بتنی این کارخانه بدون رنگ هستند و به صورت معمولی تولید می شوند. اگر قصد رنگ آمیزی جدول های خود را دارید، جدول بتنی تکین بتن یک انتخاب مناسب است.

قیمت جدول تکین بتن
جدول کشی با استفاده از جدول های نیم شیب تکین بتن

ویژگی های جدول بتنی تکین بتن

علاوه بر ویژگی های ذکر شده در بخش های قبل، جدول های بتنی این کارخانه مشخصات و خصوصیات دیگری هم دارند. در این بخش قصد داریم تا به طور مفصل و مشخص به ویژگی های جدول بتنی تکین بتن بپردازیم. ویژگی های مختلف جدول بتنی تکین بتن در ادامه آمده است.

  1. مقاومت بالا: در بخش های قبل اشاره کردیم که جدول های بتنی تکین بتن دارای مقاومت مثال زدنی هستند. رعایت استاندارد های تولید جداول بتنی، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، دقت و ظرافت در فرآیند تولید و دانه بندی مناسب سیمان در این جدول ها، سبب مقاومت بسیار بالای آن ها شده است.
  2. طول عمر بالا: گفتیم که مقاومت این جدول های بتنی بسیار بالاست. این ویژگی مزیت های خاص خود را دارد. مهم ترین آن این است که سبب می شود این جدول ها دچار شکستگی نشوند. عدم تغییر شکل این جدول ها باعث می شود بتوانند شرایط مختلف جوی مانند رطوبت و سایر عوامل محیطی را تاب بیاورند.
  3. تنوع در ابعاد: کارخانه ی تکین بتن، جدول های بتنی خود را در 6 سایز متفاوت تولید می کند. این ابعاد عموم مصارف مورد استفاده برای جدول های بتنی را پوشش می دهد. به نوعی می توان گفت که برای استفاده از جدول های بتنی تکین بتن با مشکل در انتخاب ابعاد مواجه نخواهید شد مگر این که ابعاد و سایز خاصی را مد نظر داشته باشید.
  4. سهولت در نصب: در بخش قبل اشاره کردیم که طراحی و تولید جدول های بتنی این تولید کننده، به نحوی است که نصب آن را برای پیمانکاران و افراد اجرایی آسان می کند. علاوه بر این ها، طراحی ساده ی این جدول ها به رنگ آمیزی آن ها برای استفاده در موارد خاص کمک می کند.

برای مطالعه بیشتر:

جدول بتنی فاما

بلوک گلدانی

کانیو بتنی چیست

قیمت جدول بتنی 35*50

بالابر ساختمانی کاجیلی

عملیات جدول گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)