استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

خرید قسطی به آسانسور هم رسید، شرایط خرید آسانسور به صورت اقساط

خرید آسانسور به صورت اقساط
خرید آسانسور به صورت اقساط

با توجه به تورم بسیار بالای قیمت آسانسور و تجهیزات آن در سال ۱۴۰۳، خرید آسانسور به صورت اقساط رواج یافته است. خرید آسانسور به صورت اقساط، یکی از راهکارهای جذاب و مقرون به صرفه ای است که امروزه توجه بسیاری از  مشتریان را به خود جلب کرده است. با توجه به اینکه آسانسور جزء تجهیزات حیاتی هر ساختمانی است، محدودیت های مالی نباید مانع از خرید آن شود.

از این رو، گروه عمران مدرن با ارائه بهترین خدمات و تسهیلات، شرایط خرید آسانسور به صورت اقساط را برای مشتریان خود فراهم آورده است. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب عمران مدرن از طریق شماره ۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل نمایید.

قیمت خرید آسانسور به صورت اقساط

قیمت خرید قسطی آسانسور پیشنهادی عمران مدرن، معمولاً تفاوت چندانی با قیمت نقدی ندارد. اما این امکان وجود دارد که به دلیل هزینه های مالیاتی یا سودهای بانکی، کمی بیشتر باشد. این هزینه ها معمولاً شامل نرخ بهره ای است که برای پرداخت اقساط طولانی مدت در نظر گرفته می شود. شرکت عمران مدرن، مرجع تخصصی فروش قسطی آسانسور، با توجه به شرایط اقتصادی، تلاش می کند تا افزایش قیمت خرید آسانسور به صورت اقساط رابه حداقل برساند و امکان خرید آسانسورهای با کیفیت را برای مشتریان فراهم کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی در خصوص خرید و نصب آسانسور قسطی، می ‌توانید با کارشناسان ما در شرکت عمران مدرن از طریق شماره ۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس بگیرید. تیم ما آماده است تا شما را در انتخاب بهترین مدل آسانسور بر اساس نیازها و بودجه تان راهنمایی کند.

خرید آسانسور به صورت اقساط
نمای داخلی آسانسور

چه عواملی بر قیمت آسانسور به صورت اقساط تاثیر گذار می باشد؟

 عوامل مؤثر بر اقساط خرید آسانسور با تمرکز بر شرایط پرداخت و نحوه بازپرداخت، شامل موارد زیر می ‌شوند:

میزان پیش‌ پرداخت

از اصلی ‌ترین عوامل موثر بر اقساط، میزان پیش ‌پرداخت است. هرچه مبلغ پیش ‌پرداخت بیشتر باشد، اقساط ماهانه کمتر خواهد بود. بالعکس، با پیش‌ پرداخت کمتر، اقساط طولانی‌ تر و بیشتر خواهد شد.

مدت زمان بازپرداخت اقساط

طول دوره اقساط تأثیر مستقیم بر میزان قسط ‌ها دارد. دوره‌ های باز پرداخت طولانی‌ باعث کاهش مبلغ ماهانه اقساط شده، اما ممکن است در نهایت سود بیشتری به پرداخت‌ کننده تحمیل شود.

نرخ بهره یا سود بانکی

نرخ بهره پایین ‌تر منجر به اقساط کمتر و در نهایت کاهش قیمت کل آسانسور به‌ صورت قسطی می‌ شود. در مقابل، نرخ بهره بالا باعث افزایش قابل توجه مبلغ اقساط می‌ گردد.

تخفیفات و شرایط ویژه فروش

برخی شرکت‌ ها در بازه ‌های زمانی خاص یا به‌ منظور جذب مشتری، تخفیف‌ ها یا شرایط پرداخت ویژه ارائه می‌ دهند. این تخفیف‌ ها می‌ توانند مبلغ اقساط را کاهش دهند یا دوره بازپرداخت را انعطاف ‌پذیرتر کنند. گروه عمران مدرن، برای رفاه حال مشتریان طرح های پیشنهادی جذابی در نظر دارد که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق شماره ۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

شرایط قرارداد

برخی قراردادها شامل اقساط بدون بهره (فروش بدون بهره) یا با نرخ سود پایین هستند. این نوع قراردادها می‌ توانند تأثیر به سزایی در کاهش مبلغ اقساط و هزینه نهایی آسانسور داشته باشند.

هزینه‌ های اضافی

هزینه ‌های جانبی مانند بیمه، نصب، نگهداری و سرویس‌ های دوره ‌ای می‌ توانند به اقساط اضافه شوند. در صورتی که این هزینه ‌ها نیز به‌ صورت اقساطی پرداخت شوند، مبلغ اقساط ماهانه افزایش خواهد یافت.

با توجه به این عوامل، شرایط اقساط خرید آسانسور برای هر پروژه متفاوت خواهد بود و خریداران می ‌توانند با توجه به نیازها و توانایی مالی خود، بهترین شرایط اقساطی را انتخاب کنند. عمران مدرن، مرجع رسمی و قابل اطمینان فروش آسانسور به صورت اقساطی است.

خرید آسانسور به صورت اقساط
آسانسور آپارتمان مسکونی

شیوه خرید آسانسور به صورت اقساط

شیوه خرید آسانسور به صورت اقساط به دو صورت ممکن است:

  1. خرید مستقیم از شرکت ها: مشتری مستقیماً با شرکت فروشنده آسانسور قرارداد امضا می کند و از تسهیلات اقساطی شرکت بهره مند می شود. در این حالت، پرداخت اقساط به صورت مستقیم به شرکت انجام می شود. شرکت عمران مدرن، امکان خرید آسانسور به صورت اقساط را برای مشتریان عزیز خود فراهم کرده است.
  2. از طریق بانک ها و موسسات مالی: برخی از بانک ها یا موسسات مالی، وام های خاصی را برای خرید آسانسور به مشتریان ارائه می دهند. در این روش، بانک یا موسسه مالی هزینه آسانسور را به شرکت فروشنده پرداخت کرده و باز پرداخت وام به موسسه مالی و بانک خواهد بود.
خرید آسانسور به صورت اقساط
نصب آسانسور در بیرون آپارتمان

مزایای خرید آسانسور به صورت اقساط

خرید آسانسور به صورت اقساط مزایای متعددی دارد. اولین و مهم ترین مزیت این روش، دسترسی سریع به آسانسور بدون نیاز به پرداخت نقدی کامل است. این موضوع مخصوصا برای ساختمان های در حال ساخت یا نوساز که بودجه محدودی دارند، اهمیت بیشتری دارد.

از دیگر مزایای این روش، امکان تنظیم اقساط بر اساس توان مالی مشتری است. مشتریان می توانند با توجه به درآمد و شرایط مالی خود، اقساط ماهیانه را تنظیم نمایند. همچنین، در بسیاری از موارد، امکان دریافت تسهیلات بدون نیاز به ضامن و با حداقل مدارک نیز فراهم است که فرآیند خرید را ساده تر می نماید.

از سوی دیگر، خرید آسانسور به صورت اقساط به مشتریان کمک می کند تا بودجه خود را برای سایر بخش های ساخت و ساز مدیریت کرده و از صرف هزینه های بالا در یک مرحله جلوگیری کنند. این موضوع به ویژه در پروژه های بزرگ ساختمانی اهمیت دارد که نیاز به مدیریت دقیق منابع مالی دارند.

برای مطالعه بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

0

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!