استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

آسانسور لوکس برای ویلای دو طبقه

آسانسور لوکس برای ویلای دو طبقه
آسانسور لوکس برای ویلای دو طبقه

استفاده از آسانسور لوکس برای ویلای دو طبقه انتخابی هوشمندانه برای افرادی است که علاوه بر راحتی و زیبایی به دنبال به کارگیری بهترین سیستم بالابری ممکن در خانه‌ های ویلایی خود هستند. با نصب یک آسانسور لوکس نه تنها امکان جابجایی آسان بین طبقات فراهم می شود، بلکه با افزودن جنبه ‌های طراحی مدرن به ویلا، ارزش ملک نیز افزایش می یابد.  در این مقاله، قصد داریم به بررسی قیمت آسانسور لوکس برای ویلای دو طبقه و ویژگی‌ ها و مزایای  آن ها بپردازیم. شایان ذکر است که عمران مدرن ارائه دهنده انواع آسانسور لوکس برای ویلای دو طبقه و سایر ساختمان های مسکونی و تجاری با قیمت مناسب می باشد.

قیمت آسانسور لوکس برای ویلای دو طبقه

قیمت آسانسورهای لوکس برای ویلاهای دو طبقه و کوچک، به عوامل مختلفی از جمله نوع آسانسور، ابعاد، طراحی، متریال به کار رفته شده و هزینه نصب بستگی دارد. در ادامه، یک لیست از قیمت آسانسور روملس که به دلیل عدم نیاز به موتورخانه، بهترین گزینه برای ویلاهای دو طبقه می باشند تهیه نمودیم تا بهتر بتوانید تاثیر عوامل مختلف بر قیمت را درک کنید.

ظرفیتنوع کابیندرب کابیندرب طبقهنوع موتورتابلو فرمانقیمت آسانسور (تومان)
۲ نفرکابین شیشه ای ۲ تا ۳ نفرنیمه اتوماتیک ۳ لته ۹۰اتومات عرض ۹۰ شیشه ایموتور زیلابگ آلمان ۶ نفره ۱ متر بر ثانیهتابلو فرمان ۷/۵ کیلو وات گیربکس میکرو۲۹۲ میلیون
۲ نفرکابین ام دی اف استیل ۲ یا ۳ نفرهنیمه اتوماتیک ۳ لته ۹۰اتومات عرض ۹۰ شیشه ایموتور زیلابگ آلمان ۶ نفره ۱ متر بر ثانیهتابلو فرمان ۷/۵ کیلو وات گیربکس سیلیکون۲۷۲ میلیون
۴ نفرکابین شیشه ای ۴ تا ۶ نفرهنیمه اتوماتیک ۳ لته ۹۰اتومات عرض ۹۰ شیشه ایموتور ولتروی چین ۶ نفره سرعت ۱ متر برثانیهتابلو فرمان ۷/۵ کیلو وات آریان با درایو ادونس  UPS دار۳۶۶ میلیون
۴ نفرکابین شیشه ای ۴ تا ۶ نفرهنیمه تلسکوپی عرض۸۰ راست بازشو زریراتومات عرض ۸۰موتور گیرلس motodrive یا monodriveتابلو فرمان ۷/۵ کیلو وات آریان با درایو ادونس  UPS دار۳۶۳ میلیون
۶ نفرکابین شیشه ای ۴ تا ۶ نفرهنیمه اتوماتیک ۲ لته ۱۲۰اتومات عرض ۱۲۰ شیشه ایموتور گیرلس ویتور سرعت ۱/۶ متر بر ثانیهتابلو فرمان ۷/۵ کیلو وات آریان با درایو ادونس  UPS دار۳۷۵ میلیون

طراحی و ظاهر آسانسورهای لوکس

آسانسورهای لوکس با طراحی‌ های مدرن و منحصر به فردی ارائه می‌ شوند و می توانید طرحی را انتخاب کنید که با سبک معماری ویلای شما مطابق باشد. در این آسانسورها، از مواد اولیه با کیفیت مانند شیشه های مقاوم، استیل ضد زنگ، چوب‌ های نفیس و فلزات گرانبها در ساخت کابین‌ آسانسور استفاده می ‌شود که زیبایی و جذابیت بصری فوق ‌العاده ‌ای به فضا می ‌بخشد. همچنین، قابلیت انتخاب رنگ، نورپردازی و طراحی داخلی به شما این اجازه را می‌ دهد تا آسانسوری مطابق با سلیقه شخصی خود داشته باشید.

آسانسور لوکس برای ویلای دو طبقه
طراحی آسانسور متناسب با فضای داخلی ویلا

امکانات و مشخصات فنی آسانسور لوکس

آسانسور لوکس برای ویلاهای دو طبقه معمولاً مجهز به تکنولوژی ‌های پیشرفته ای هستند تا آسودگی ساکنین فراهم شود. از جمله این ویژگی ‌ها می‌ توان موارد زیر را نام برد:

  • حرکت نرم و بی‌ صدا
  • سیستم امنیتی پیشرفته
  • درهای اتوماتیک و سنسورهای حرکتی
  • امکانات و مشخصات فنی آسانسور لوکس
  • قابلیت کنترل هوشمند
آسانسور لوکس برای ویلای دو طبقه
جایگذاری آسانسور در کنار راه پله ویلا

آسانسور لوکس؛ عملکرد بهینه و صرفه‌ جویی در فضا

یکی از ویژگی‌ های مهم آسانسورهای لوکس برای ویلاهای کوچک و دو طبقه، صرفه جویی در فضای داخل است. برخی از مدل ‌ها به گونه ‌ای طراحی شدند که برای نصب به فضای کمی نیاز دارند. به طور مثال، جایگذاری و نصب آن ها در گوشه‌ ای از ویلا کنار راه‌ پله‌ ها امکان پذیر است؛ بدون اینکه نمای داخلی خانه تحت تاثیر قرار گیرد. البته در بیرون از ویلا نیز می توان آسانسور را نصب کرد.

مزایای استفاده از آسانسورهای لوکس در ویلای دو طبقه

استفاده از آسانسور لوکس برای ویلای دو طبقه  مزایایی را به همراه دارد:

  1. افزایش راحتی و آسایش: با استفاده از این آسانسورها جابجایی بین طبقات به خصوص برای افراد مسن یا دارای مشکلات حرکتی، آسان می گردد. پس اگر با اشخاص سالمند و یا ناتوان زندگی می کنید، حتما به فکر خرید آسانسور از شرکت عمران مدرن باشید.
  2. افزایش ارزش ملک: نصب آسانسور لوکس نه تنها کاربردی است، بلکه باعث افزایش ارزش ملک نیز می‌ شود. بنابراین ویلای شما به سادگی به فروش می رسد.
  3. زیباسازی فضا: آسانسورهای لوکس با طراحی ‌های شیک و مدرنی که دارند، جلوه ‌ای زیبا و منحصر به فرد به داخل ویلا می ‌بخشند.

با این تعاریف، نصب آسانسورهای لوکس در ویلاهای کوچک و دو طبقه، یک راه‌ کار مفید برای بهبود تجربه زندگی و همچنین ارتقاء زیبایی و عملکرد فضاهای داخلی است. با توجه به طراحی‌ های زیبا و امکانات پیشرفته، این آسانسورها انتخابی هوشمندانه برای افرادی ست که به دنبال ترکیب زیبایی و کارایی در منزل خود هستند.

آسانسور لوکس برای ویلای دو طبقه
آسانسور شیشه ای

عمران مدرن، نمایندگی فروش آسانسور لوکس برای ویلای دو طبقه

شرکت عمران مدرن به ‌عنوان نمایندگی معتبر در زمینه فروش آسانسور لوکس برای ویلای دو طبقه، بهترین راهکارها را برای نصب و راه‌ اندازی این نوع آسانسورها ارائه می‌ دهد.

نصب آسانسور لوکس برای ویلای دو طبقه نیاز به تخصص بالا و دقت در اجرا دارد. تیم حرفه ‌ای عمران مدرن با بهره ‌گیری از سال ‌ها تجربه در طراحی و نصب انواع آسانسورهای لوکس، این خدمات را با بالاترین استانداردهای ایمنی و کیفیت ارائه می‌ دهد. اگر به دنبال ارتقای سطح رفاه و زیبایی ویلای خود هستید، آسانسور لوکس برای ویلای دو طبقه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و نصب آسانسور لوکس برای ویلای دو طبقه، می‌ توانید با کارشناسان ما در عمران مدرن از طریق شماره ۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

برای مطالعه بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

0

امتیاز کاربران: 3.23 ( 3 نظر)

یک نظر