استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

۵ ایده جذاب برای طراحی کابینت آشپزخانه

۵ ایده جذاب برای طراحی کابینت آشپزخانه
۵ ایده جذاب برای طراحی کابینت آشپزخانه

اگر شما نیز از جمله کسانی هستید که به نظم و زیبایی آشپزخانه ی خود اهمیت می دهید و به دنبال راحتی و دسترسی بهتر به وسایل آشپزخانه خود هستید، این مطلب را از دست ندهید. چیدمان وسایل و در دسترس بودن آن ها، نقش بسزایی در راحتی افراد دارند. همچنین مرتب بودن وسایل و نظم آن ها، بر زیبایی فضا و القای حس مثبت در محیط نیز اثرگذار است. در نتیجه طراحی کابینت آشپزخانه باید در راستای تحقق این دو هدف انجام شود. با کابینت های پیش ساخته و آماده خداحافظی کنید. در این مطلب قصد داریم به ۵ ایده برای طراحی کابینت آشپزخانه که دسترسی راحت به وسایل و مرتب بودن فضا را به همراه دارد، بپردازیم. شما می توانید برای مشاوره و دریافت نمونه کار، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

۵ ایده جذاب برای طراحی کابینت آشپزخانه

۱. محفظه ی لوازم آشپزخانه

با یکی از مدل های مورد علاقه اکثر افراد، یعنی ایجاد محفظه ای برای پنهان کردن وسایل آشپزخانه، شروع خواهیم کرد. ایجاد محفظه ی لوازم آشپزخانه، به شما کمک می کند تا ظاهری مرتب و زیباتر در آشپزخانه ی خود داشته باشید. این محفظه ها توسط یک درب، این امکان را به شما می دهند تا لوازم و عناصر بزرگ آشپزخانه را در پشت آن مخفی کنید. همچنین با باز کردن درها، این محفظه به جزئی از دکور آشپزخانه، تبدیل خواهد شد.

۵ ایده جذاب برای طراحی کابینت آشپزخانه
پنهان کردن وسایل آشپزخانه با استفاده از یک محفظه ی معین

۲. محدوده ی معین برای آشپزی

اگر شما هم عاشق آشپزی یا شیرینی پزی باشید، اختصاص دادن فضایی مشخص برای هر کدام از این فعالیت ها، می تواند جذاب باشد. می توانید همه ی ظروف پخت و پز را در یک مکان مشخص، برای سهولت و دسترسی بهتر نگهداری کنید. طراحی کابینت های این بخش، متناسب با نیاز افراد و وسایل مرتبط با آشپزی یا شیرینی پزی شما، طراحی خواهد شد. مطمئن باشید که این ایده ی طراحی کابینت، به شما احساس خوبی خواهد داد.

۵ ایده جذاب برای طراحی کابینت آشپزخانه
تعبیه ی فضایی برای شیرینی پزی در آشپزخانه

۳. طبقات متحرک

زمانی که از طراحی کابینت صحبت می کنیم، منظورمان دقیقا هر آن چیزی است که شما تصور کنید. یکی از ایده های جذاب برای طراحی کابینت آشپزخانه، استفاده از طبقاتی است که امکان بالا آمدن و تبدیل به میز را دارند. شما می توانید از این ایده برای جلوگیری از جابجایی وسایل بزرگ و سنگین خود استفاده کنید.

۵ ایده جذاب برای طراحی کابینت آشپزخانه
استفاده از طبقات متحرک در طراحی کابینت

۴. کابینت های گوشه

اغلب افراد با چیدمان کابینت های کنج آشپزخانه مشکل دارند. علت اصلی آن، این است که دید و دسترسی مناسبی به این قسمت ها وجود ندارد. حال تصور کنید اگر راه حلی باشد که این مشکل را حل کند، آشپزی و فعالیت های داخل آشپزخانه، چقدر لذت بخش خواهد شد. می توانید طراحی کابینت های آشپزخانه را به نحوی انجام دهید که قفسه ها از کابینت خارج شوند. با این روش، می توان وسایل داخل کابینت را راحت تر سازماندهی کرد.

۵ ایده جذاب برای طراحی کابینت آشپزخانه
نمونه طراحی کابینت های گوشه

۵. کابینت های کشویی

ایجاد کابینت هایی کشویی در کنار گاز که بتوان ادویه جات، وسایل ضروری پخت و پز و مواردی از این قبیل را در آن جای داد، ایده ای جذاب برای طراحی کابینت می باشد. به منظور ایجاد دسترسی بهتر به وسایل داخل کابینت ها، بهتر است به نحوی طراحی شوند که مانند تصویر زیر، امکان خارج کردن طبقات آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است که از این کابینت ها در قسمت های مختلف آشپزخانه و برای کارکرد های متفاوت می توان استفاده کرد.

۵ ایده جذاب برای طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی کابینت کشویی در آشپزخانه

چه به دنبال بازسازی آشپزخانه باشید، چه بخواهید کابینت های خود را تعویض کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. شما می توانید برای دریافت نمونه کار و استعلام قیمت طراحی، با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

۵ ترند کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۴

۱۱ نکته برای انتخاب کابینت آشپزخانه

۱۵ ایده برای طراحی آشپزخانه سفید که هیچوقت قدیمی نمی شوند

انواع مدل کابینت آشپزخانه

بهترین ایده ها برای طراحی آشپزخانه کوچک

ایده های شیک برای طراحی دیوار بالکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

0

امتیاز کاربران: 4.01 ( 6 نظر)