استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

کارخانه بلوک لیکا

کارخانه لیکا ساوه
کارخانه بلوک لیکا

بلوک لیکا یکی از مهمترین محصولات کارخانه بلوک لیکا ایران است. کارخانه لیکا ساوه تولید کننده بلوک لیکا اصلی است. بلوک های تولیدی در کارخانه بلوک سازی لیکا در انواع مختلف دیوار پیرامونی و تیغه ای تولید شده اند و دارای کاربردها و ویژگی های متنوعی نظیر جداکننده، نما، دوجداره، عایق صدا و ضد آتش هستند که در ادامه به آن ها پرداخته شده است.

کارخانه بلوک لیکا
کارخانه لیکا

کارخانه بلوک لیکا و شماره تماس های آن

کارخانه لیکا واقع در شهرستان زرندیه، کیلومتر ۱۰۵ جاده قدیم تهران ساوه، پس از پمپ بنزین ارس، جاده اختصاصی کارخانه لیکا ساوه است. همچنین برای تماس با کارخانه بلوک لیکا می توانید به شماره تماس ها در جدول زیر مراجعه کنید.

شماره دفتر مرکزی کارخانه لیکا ساوه۰۲۱-۴۲۹۲۷
شماره دفتر فروش کارخانه لیکا ساوه۰۲۱-۴۲۹۳۷۲۰۵
شماره تحویل کالا۰۲۱-۴۲۹۳۷۲۰۹
آدرس کارخانه بلوک سازی لیکاکیلومتر ۱۰۵ جاده قدیم تهران ساوه

انواع محصولات کارخانه بلوک لیکا

بلوک های کارخانه بلوک سازی لیکا در انواع متنوعی چون ترمو، سبز و سوپرساند ارائه می شود.

کارخانه لیکا ساوه با محصول ترمو بلوک

ترمو بلوک یکی از جدیدترین مدل بلوک است که توسط کارخانه بلوک لیکا ارائه شده است. بلوک ترمو دارای سه لایه بتن سبکدانه و دولایه فیلم میانی هوا می باشد که دارای ضریب انتقال حرارتی مناسبی به منظور پوشش دادن الزامات مبحث نوزدهم مقررات ملی ساختمان می باشد. از این بلوک جهت عایق بندی دیوارهای پیرامونی در مناطقی با شرایط آب و هوایی سخت می توان استفاده نمود. با داشتن لایه میانی در این نوع بلوک علاوه بر افزایش مقاومت حرارتی باعث افزایش مقاومت صوتی می شود.

کارخانه بلوک لیکا
کارخانه بلوک لیکا
کاربردعایق بندی دیوارهای پیرامونی
مقاومت صوتی۵۰ دسی بل
ابعاد۱۷*۴۹,۲۰*۱۵
وزن بلوک۱۲ کیلوگرم
مقاومت فشاری۲۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع
چگالی فضایی۷۵۰ کیلوگرم بر متر مکعب
ضریب هدایت حرارتی بتن سبکدانه۰.۱۷ w/mc
زمان مقاومت در برابر آتشبیش از ۱۸۰ دقیقه

کارخانه بلوک لیکا با بلوک سبز

یکی از جدیدترین محصولات کارخانه بلوک لیکا ، بلوک سبز لیکا می باشد. این بلوک زیست محیطی، اتلاف انرژی نزدیک به صفری دارد. این بلوک دارای ۸ لایه بتن سبک و ۷ لایه فیلم میانی هوا می باشد.

کارخانه بلوک لیکا
کارخانه بلوک سازی لیکا
ابعاد۲۰*۲۵*۴۹
کاربردساختمان هایی با مصرف انرژی نزدیک به صفر
مقاومت صوتیبیش از ۵۴ دسی بل
وزن بلوک۱۷ کیلوگرم
مقاومت فشاری۲۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع
چگالی فضایی۷۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب
ضریب هدایت حرارتی بتن سبکدانه۰.۱۵ تا ۰.۱۷ w/mc
زمان مقاومت در برابر آتشبیش از ۳۰۰ دقیقه

کارخانه بلوک لیکا با بلوک سوپرساند

یکی از محصولات کارخانه بلوک لیکا ، بلوک سوپرساند لیکا می باشد. بهترین روش برای عایق بندی صوتی در هنگام ساخت بنا استفاده از بلوک سوپرساند لیکا می باشد. از مزایای این بلوک می توان به ایجاد یک لایه عایق با حداقل وزن، افزایش فضای مفید درون ساختمان با توجه به عرض کم و عایق بندی حرارتی اشاره کرد.

کارخانه بلوک لیکا
کارخانه بلوک لیکا
ابعاد۲۰*۱۲*۴۹
کاربرددیوارهای بین دو واحد مسکونی مجاور
مقاومت صوتی۴۹ دسی بل
وزن بلوک۹ کیلوگرم
مقاومت فشاری۲۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع
چگالی فضایی۷۶۰ کیلوگرم بر متر مکعب
ضریب هدایت حرارتی بتن سبکدانه۰.۱۷ w/mc
زمان مقاومت در برابر آتشبیش از ۱۸۰ دقیقه

مزایای محصولات کارخانه بلوک لیکا

 بلوک های کارخانه بلوک لیکا از ترکیب آب و سیمان و سبک دانه به دست می آید. در محصول نهایی این فراورده، ریزدانه طبیعی از بتن حذف شده است که سبکی این قطعات را حفظ کند. به برخی از ویژگی های مهم بلوک لیکا می توان اشاره کرد. قیمت بلوک لیکا ۱۴۰۲ به عواملی همچون ابعاد، ضخامت، تعداد جداره ها، توخالی یا توپر بودن محصول وابسته است.

رفتار در برابر آتش بلوک کارخانه لیکا ساوه

مطالعات و آزمایشات انجام شده روی بلوک های کارخانه بلوک لیکا طبق استاندارد ملی نشان می دهد که در این بلوک ها معیارهای ظرفیت باربری، یکپارچگی و نارسایی حرارتی تامین شده است و دیوارها با توجه به ضخامت و نوع بلوک حداقل دو تا سه ساعت در برابر آتش مقاومت کافی دارند.

کارخانه بلوک لیکا
کارخانه بلوک لیکا

راحتی در اجرای بلوک لیکا

در کارخانه بلوک لیکا ۲۲ نوع قالب متفاوت ارائه می شود. برای تامین قطعات در اندازه های مختلف می توان از بلوک لیکا استفاده نمود در این جهت نیازی به خرد کردن بلوک نمی باشد. این ویژگی از بلوک کارخانه لیکا ساوه باعث کاهش پرت در ساخت می شود.

کارخانه بلوک لیکا
کارخانه بلوک سازی لیکا

وزن کم بلوک کارخانه لیکا ساوه

بلوک های سبک کارخانه بلوک لیکا دارای وزن کمی هستند و به سهولت کار کمک می کنند همچنین باعث هزینه کم و کاهش زمان اجرا می شود. استفاده از این بلوک های سبک در نهایت نقش موثری روی کاهش وزن ساختمان می شوند.

کارخانه بلوک لیکا
کارخانه بلوک لیکا

آسایش حرارتی بلوک کارخانه لیکا ساوه

عایق سازی پوسته خارجی ساختمان ها امری بسیار مهم می باشد که باعث ویژگی هایی چون صرفه جویی در مصرف انرژی، کوچک شدن تاسیسات گرمایشی و سرمایشی و تامین کننده آسایش حرارتی ساکنین ابنیه می گردد. در صورت عدم استفاده از مصالح عایق با مقاومت حرارتی مناسب در این بلوک ها عملکرد انتقال حرارتی از نوع تشعشعی صورت می گیرد که برای سلامت بدن مضر می باشد.

کارخانه بلوک لیکا
کارخانه بلوک لیکا

ترک نخوردن و جمع شدگی کنترل شده

 قطعات بتنی و بلوک های سیمانی بر اثر جمع شدن خمیر سیمان به مرور زمان در اثر تکمیل فرایند هیدراسیون جمع می شوند. اگر این جمع شدگی بیش از اندازه باشد می تواند باعث ایجاد ترک های ریز در داخل بافت بتن شود و در ادامه مقاوت بتن را به شدت کاهش می دهد. در بلوک های کارخانه بلوک لیکا ،  میزان جمع شدگی به مراتب کمتر از حد مجاز بوده و مانع ترک خوردن و جمع شدن در دیوار می شود.

کارخانه بلوک لیکا
کارخانه بلوک لیکا

مهاربندی بلوک لیکا

با وجود تورفتگی در دو سر بلوک های کارخانه بلوک لیکا باعث شده تا در هنگام اجرای بخشی از ملات در حفره های ایجاد شده وارد شود و بلوک ها در کنار نیز به همدیگر مهار شوند. در این حالت موجود، بلوک ها از چهار طرف در دیوار مهار می شوند و باعث می شود عملا دیوار در برابر زلزله به صورت همگن عمل کند.

کارخانه بلوک لیکا
کارخانه بلوک لیکا

پایداری و مقاومت (مکانیکی) بلوک لیکا

 بلوک های کارخانه بلوک لیکا ، بر طبق استاندارد ملی دارای حداقل مقاومت ۲۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشند همچنین بیشترین مقاومت فشاری با توجه به سبکی و پایین بودن چگالی این بلوک می باشد. ضمنا مقاومت فشاری تضمین کننده مقاومت های لازم برای دیوار استاندارد غیر باربر است.

مقاومت صوتی بلوک کارخانه لیکا ساوه

جداره های دیوار ساختمان ها باید مقاومت صوتی کافی داشته باشند. به اندازه ای که صدای عبوری از آن ها از آستانه شنوایی انسان کمتر باشد یا در حدی کمتر باشد که به صورت یک صدای نامشخص شنیده شود. طبق آزمایشات منطبق بر استاندارد ملی بر روی بلوک های کارخانه بلوک لیکا ، دارای بالاترین مقاومت صوتی در رده دیگر بلوک های سبک می باشد.

کارخانه بلوک لیکا
کارخانه بلوک لیکا

استفاده از مصالح پایه استاندارد در کارخانه بلوک لیکا

برای ساخت انواع دیوارهای غیر باربر باید از مصالحی استفاده نمود که دوام بالایی داشته باشند و در سطح، لکه گذاری یا شوره زدگی ایجاد نکنند. همچنین در اثر سیکل های ذوب و یخبندان خرد نشوند و در سایر اجزا سازه ای پوسیدگی و خوردگی ایجاد نکنند. ضمنا در صورت عدم کنترل مصالح اولیه مصرفی در دیوار و همچنین استفاده از مصالحی که حاوی مصالح خورنده مانند آهک هستند باعث خوردگی اجزای فلزی سازه و تاسیسات می شود. در همین راستا می توان گفت در بلوک های کارخانه بلوک لیکا مصالح پایه مرغوب و استانداردی استفاده شده است که بر روی طول عمر ساختمان تاثیر مثبتی می گذارد.

کارخانه بلوک سازی لیکا
کارخانه بلوک سازی لیکا

شکل و ابعاد قطعات مورد استفاده در دیوار

طبق استانداردی که ASTM آمریکا توصیه می کند باید ارتفاع بلوک نهایتا به ۲۰ سانتی متر محدود گردد. ضمنا تلورانس ابعادی بلوک خصوصا در عرض بلوک باید حداکثر دارای رواداری ۳± میلیمتر باشد. همچنین در صورت استفاده از بلوک هایی با ابعاد متفاوت ضخامت لایه پلاستر بالا می رود و باعث سنگینی دیوار می شود. همین طور بهتر است که در دیوارهای کناری بلوک ها صاف نباشند تا به کمک ملات به یکدیگر متصل شوند.

کارخانه بلوک لیکا
کارخانه بلوک سازی لیکا

مشخصات کارخانه لیکا ساوه

شرکت لیکا علاوه بر انواع بلوک ها محصولات دیگری نیز ارائه می کند. در ادامه برای اطلاعات بیشتر شماره تلفن شرکت لیکا و آدرس دفتر مرکزی کارخانه لیکا ساوه ذکر شده است. دفتر مرکزی کارخانه بلوک لیکا در تهران، خیابان دکتر بهشتی، چهارراه پاشا، شماره ۱۸۱ واقع شده است. برای تماس با شماره تلفن شرکت لیکا می توانید به شماره ۴۲۹۳۷۵۰۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس سایت کارخانه لیکا ساوه به نشانی leca.ir مراجعه کنید.

برای مطالعه بیشتر:

بلوک سه جداره لیکا

هبلکس دیوار

دستمزد اجرای هبلکس

هبلکس همدان

اردکان هبلکس

قیمت هبلکس پرین نیشابور

مقایسه وزن بلوک هبلکس با سفال

کارخانه بلوک هبلکس اصفهان

دیوار چینی با بلوک هبلکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.57 ( 8 نظر)

۲ نظر

  1. محصولات کارخانه لیکا ساوه چه فرقی با بقیه بلوک های لیکا داره؟

  2. بلوک لیکا به شهرستان هم فرستاده می شود؟