استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

چسب کاشت میلگرد ایرانی

چسب کاشت میلگرد ایرانی
ایجاد حفره کاشت میلگرد

چسب کاشت میلگرد ایرانی از چسب های ساختمانی است که نقش مهمی در صنعت ساختمان دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است. کیفیت بالای چسب کاشت میلگرد ایرانی سبب شده است که این چسب جایگزین موارد مشابه خارجی شود و مورد توجه فعالان این حوزه قرار بگیرد.

یکی از دستاوردهای تولید کنندگان ایرانی در صنعت چسب ساختمانی، دست یابی به تکنولوژی ساخت و تولید چسب کاشت میلگرد ایرانی است. با توجه به فرمولاسیون پیچیده و ویژگی هایی که این محصول باید دارا باشد، توانایی تولید چسب کاشت میلگرد ایرانی که در سال های اخیر به دست آمده است، تحول مهمی در این صنعت ایجاد کرده است. چسب کاشت میلگرد ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار است و با نمونه های مشابه خارجی برابری می کند. در این مقاله به بررسی ویژگی ها و جزئیات این چسب خواهیم پرداخت.

قیمت چسب کاشت میلگرد ایرانی

قیمت چسب کاشت میلگرد ایرانی به مواردی مانند برند محصول، حجم، ویژگی ها و کاربرد آن محصول بستگی دارد و با تغییر این متغیر ها بالا و پایین می شود. کاربرد هر محصول با توجه به مواد تشکیل دهنده و ویژگی های آن عوض می شود. بنابراین قیمت چسب کاشت میلگرد ایرانی ثابت نبوده و متغیر است.

یکی دیگر از موارد تاثیرگذار بر قیمت چسب کاشت میلگرد ایرانی ، برند محصول است. از برند های خوب فعال در حوزه تولید چسب کاشت میلگرد ایرانی ، می توان به آبادگران اشاره کرد. این شرکت علاوه بر تولید انواع چسب های بتن، به تولید چسب کاشت میلگرد نیز می پردازد.

به علت نوسانات بازار ارز و همچنین هزینه های واردات، چسب کاشت میلگرد ایرانی نسبت به موارد مشابه خارجی، از قیمت پایین تری برخوردار است و با استفاده از این محصولات علاوه بر حمایت از تولید ملی، در هزینه های پروژه نیز صرفه جویی می شود.

چسب کاشت میلگرد ایرانی
جای گذاری میلگرد ها در حفره

خرید چسب کاشت میلگرد ایرانی

مراجعه حضوری به نمایندگی های چسب کاشت میلگرد ایرانی یا فروشگاه های چسب ساختمانی، یکی از راه های خرید چسب است که از دیرباز مرسوم بوده است.

امروزه خرید چسب کاشت میلگرد ایرانی به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه های اینترنتی فعال در این حوزه نیز صورت می گیرد. به توجه به بستر مناسبی که برای این کار فراهم آمده است، فروشگاه های زیادی در این حوزه شکل گرفته است. عمران مدرن یکی از فروشگاه های با سابقه در صنعت ساختمان است و انواع چسب های ساختمانی از جمله چسب کاشت میلگرد ایرانی در آن به فروش می رسد. امکان مشاهده قیمت به روز کالاها و جزئیات هر محصول در وبسایت عمران مدرن وجود دارد. همچنین جهت رفاه حال مشتریان، امکان مشاوره تلفنی توسط متخصصان حوزه ساختمان فراهم آمده است تا کاربران گرامی بتوانند مناسب ترین محصول را برای پروژه خود انتخاب کنند.

چسب کاشت میلگرد ایرانی
تزریق چسب با تفنگ مخصوص

انواع چسب کاشت میلگرد ایرانی

چسب کاشت میلگرد از لحاظ بسته بندی به سه دسته حجمی، کارتریجی و کپسولی تقسیم بندی می شود که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های متفاوتی دارند. در حال حاضر چسب کاشت میلگرد ایرانی فقط به دو صورت کارتریجی و دوجزئی تولید و عرضه می شود. قابل ذکر است که چسب کاشت میلگرد کارتریجی پرکاربرد ترین دسته این نوع از چسب های ساختمانی است.

همچنین چسب کاشت میلگرد از لحاظ مواد تشکیل دهنده به ۴ دسته چسب کاشت میلگرد اپوکسی، پلی استری، پلی اورتان و همچنین پلی اکریل تقسیم بندی می شود. چسب کاشت میلگرد ایرانی که در حال حاضر در کشور تولید می شود، بر پایه رزین اپوکسی است. این دسته از چسب های کاشت میلگرد امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

چسب کاشت میلگرد ایرانی
وارد کردن میلگرد ها به صورت چرخشی

ویژگی های چسب کاشت میلگرد ایرانی

چسب کاشت میلگرد ایرانی قابلیت های فراوانی دارد. از ویژگی های چسب کاشت میلگرد ایرانی می توان به چسبندگی بسیار زیاد به سطح و میلگرد اشاره کرد. مقاومت مکانیکی و شیمیایی بالا و همچنین مقاومت در برابر خوردگی از ویژگی هایی است که چسب کاشت میلگرد ایرانی از آن برخوردار است. از دیگر ویژگی های این چسب می توان به عمر طولانی و همچنین قابلیت اتصال در شرایط مختلف آب و هوایی اشاره کرد.

کاربرد های چسب کاشت میلگرد ایرانی به اتصال میلگردها به بتن یا ترمیم اتصال آن ها محدود نمی شود. از این چسب می توان برای چسباندن مقاطع فلزی به سطوح بتنی، سنگی و آجری بهره برد. همچنین برای مقاوم سازی مقاطع مختلف و ثابت سازی آن ها قابل استفاده است.

با توجه به اینکه چسب کاشت میلگرد از انواع مختلفی برخوردار است و هرکدام از آن ها برای منظور خاصی به کار گرفته می شود، بهتر است قبل از خرید چسب کاشت میلگرد ایرانی ، مواردی چون نوع سازه و میلگرد مورد استفاده و همچنین شرایط محیطی را درنظر گرفت و از نظر متخصصان بهره برد.

چسب کاشت میلگرد ایرانی
مقایسه اندازه حفره ها برای میلگرد و بولت

نحوه کار با چسب کاشت میلگرد ایرانی

مرحله اول در استفاده از چسب کاشت میلگرد ایرانی ، ایجاد حفره در سطح کار، متناسب با قطر میلگرد مورد استفاده است. سپس حفره های ایجاد شده باید توسط پمپ باد تمیز شوند. به صورتی که هیچی گونه چربی و گرد و غباری در حفره ها باقی نمانده باشد. همچنین حفره ها در هنگام تزریق چسب باید خشک باشند.

همانطور که پیشتر ذکر شد، چسب کاشت میلگرد ایرانی به صورت کارتریجی و دوجزئی تولید و عرضه می شود. برای استفاده از این چسب باید دو جزء آن قبل از استفاده با یکدیگر مخلوط شوند. برای این کار می توان از تفنگ های مخصوص چسب های کارتریجی استفاده کرد. این تفنگ ها قبل از استفاده دو جزء را با یکدیگر مخلوط می کنند و کار تزریق را آسان تر می کنند. تزریق چسب درون حفره ها باید یکنواخت باشد تا هوا اجازه عبور نداشته باشد و همچنین کل حفره باید از چسب پر شود. پس از این مرحله نوبت به قرار دادن میلگرد ها یا بولت ها در حفره های ایجاد شده می رسد. میلگرد ها باید به صورت چرخشی وارد حفره شوند. دقت شود که تا زمانی که چسب کاشت میلگرد ایرانی به گیرش اولیه خود نرسیده باشد، نباید میلگرد ها را در حفره ها جابه جا کرد.

برای مطالعه بیشتر:

چسب بتن هیراد شیمی

چسب بلوک شفاف

مشخصات فنی چسب کاشت میلگرد

چسب بلوک سرزمین

بهترین چسب بتن

نحوه کاشت میلگرد با چسب هیلتی

چسب کاشت میلگرد هیلتی

تفاوت چسب سنگ با چسب کاشی

چسب کورین

چسب کاشی پودری

بهترین نوع چسب کاشی

چسب ضد آب برای کاشی

فروشگاه چسب بتن

قیمت چسب بلوک

چسب بلوک چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)