چسب کاشت میلگرد

چسب کاشت میلگرد

دسته بندی

چسب ساختمانی

تعداد ارائه دهنده ها

۱۰ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت چسب کاشت میلگرد در بتن به برند، حجم و کیفیت آن وابسته است. قیمت چسب کاشت میلگرد در بتن به نوع آن هم وابسته می باشد. قیمت خرید و فروش چسب کاشت میلگرد کارتریجی از سایر انواع چسب کاشت میلگرد بیشتر است. عمران مدرن ارائه دهنده انواع چسب بتن برای کاشت میلگرد با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

نوع

نوع را مشخص کنید

برند

برند را مشخص کنید

وزن

وزن را مشخص کنید

رنگ

رنگ را مشخص کنید

کشور سازنده

کشور سازنده را مشخص کنید
https://omranmodern.com/files/products/0nPlqYwxKfk5XcxUweSjiKmz3bRFK3vc.jpg

چسب کاشت میلگرد اپوکسی TA418 خمیری دو جزئی پومکس

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

حجم (لیتر):

۱۰

رنگ:

رنگ های مختلف

کشور سازنده:

تحت لیسانس ترکیه

کاربرد:

کاشت آرماتور وکاشت بولت ها در بتن مسلح، کاشت میلگرد در بتنی که دارای آرماتور انتظار نباشد

توضیحات:

A=۵ lit B=۵ lit
https://omranmodern.com/files/products/Kcu8hgSUL2wlbNyaqNrlTeV1XrE0xwbK.jpg

چسب کاشت میلگرد پلی استری C900 مایع آکفیکس

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

حجم (لیتر):

۰.۳۴۵

رنگ:

خاکستری روشن

کشور سازنده:

ترکیه

محل استفاده:

سازه های نگهدارنده با وزن کم و متوسط

کاربرد:

کاشت میلگرد، سازه های فلزی

توضیحات:

بسته بندی ۱۲ عددی
https://omranmodern.com/files/products/8IKhEH7jboaUXhtxgWAKgAJIOWGRAh42.jpg

چسب کاشت میلگرد اپوکسی C902 مایع آکفیکس

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

حجم (لیتر):

۰.۳۴۵

رنگ:

خاکستری روشن

کشور سازنده:

ترکیه

محل استفاده:

با تحمل فشار و وزن متوسط

کاربرد:

کاشت میلگرد

توضیحات:

بسته بندی ۱۲ عددی
https://omranmodern.com/files/products/TxF4eZKVXHFiXwVPBpIGQTDZ6Kp8TSSc.jpg

چسب کاشت میلگرد رزین اپوکسی دو جزئی زتکس

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱,۷۶۰,۰۰۰ تومان

حجم (لیتر):

۰.۳

کشور سازنده:

هلند

محل استفاده:

سطوح توپر و توخالی مانند آجر، آجر توخالی، بتن و بتن سلولی

کاربرد:

کاشت بولت، پیچ، میله
https://omranmodern.com/files/products/kweM9l74OgpP0jXPZ7KI5vWw4uY9v86q.jpg

چسب کاشت میلگرد ABA Bond RA-500 دو جزئی آبادگران

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

حجم (لیتر):

۰.۶

کشور سازنده:

ایران

محل استفاده:

سطوح بتنی و داخل بتن و بتن سبک

کاربرد:

کاشت میلگرد و انکربولت، چسباندن فلز روی بتن و آجر، بهسازی لرزه ای، نصب و ثابت سازی قطعات
https://omranmodern.com/files/products/M6BQF8pXXvGsj6QCugrRSQJtPkeRjNZP.jpg

چسب کاشت میلگرد سه جزئی ارژن

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

رنگ:

خاکستری

کشور سازنده:

ایران

کاربرد:

کاشت میلگرد
https://omranmodern.com/files/products/VK0kjd4hYXLFirxakOi2M3XILNrhjaNn.jpg

چسب کاشت انکربولت Iso Thix پودری ایزوتک

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

وزن (کیلوگرم):

۲۵

رنگ:

سفید

کشور سازنده:

ایران

محل استفاده:

معادن، تونل،دیواره گود و ترانشه

کاربرد:

کاشت انکربولت
https://omranmodern.com/files/products/M6BQF8pXXvGsj6QCugrRSQJtPkeRjNZP.jpg

چسب کاشت میلگرد EP-K200 دو جزئی خمیری بتن پاس

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

رنگ:

قرمز

کشور سازنده:

ایران

کاربرد:

کاشت انواع مهره ها در حفره های مته کاری شده، مصالح بنایی، آجر، سنگ طبیعی، کاشت دائمی میلگرد انتظار، بولت فونداسیون، نرده، حصار، فنس، ریل راه آهن، مهارهای زمینی دکل، لنگرانداز اسکله ها
https://omranmodern.com/files/products/1q6C91TkG0Zp5s6k169d3ZuS70GuQskg.jpg

چسب کاشت میلگرد EX1000 سه جزئی بتن پلاست

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

وزن (کیلوگرم):

۱۰

رنگ:

خاکستری روشن

کشور سازنده:

ایران

کاربرد:

نصب و ثابت سازی قطعات فلزی ، بتنی ، سنگی، نصب صفحه ستون پلها، ترمیم سازه های بتنی ، پل ها و جاده ها، نصب و ثابت سازی ریل جرثقیل ها، نصب و ثابت سازی ریل های راه آهن، کاشت میلگرد و انکر بولت در بتن یا سنگ مناسب برای کاشت میلگرد در کف بتنی، نصب ریل های انتقال مواد و تجهیزات

توضیحات:

A=۱.۶ B=۰.۸ C=۷.۶
https://omranmodern.com/files/products/Xt4LpoNKjvBYjxCkL8i1Wx56Fz24vzZW.jpg

چسب کاشت میلگرد سه جزئی پارسیکا

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

کشور سازنده:

ایران

کاربرد:

پر کردن شکاف، نصب صفحات فلزی در سطح عمودی، کاشت میلگرد در سطح عمودی و افقی
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

چسب کاشت میلگرد

چسب کاشت میلگرد یکی از انواع چسب ساختمانی است و در مواقعی که نیاز باشد میلگرد یا بولت در بتن کاشته شود از آن استفاده می شود. این چسب از انواع چسب بتن است و برای فیکس کردن میلگرد ها در حفره های ایجا شده در بتن به کار می رود. همچنین مقاومت سازه را نیز افزایش می دهد. در واقع استفاده از این چسب از راه های افزایش مقاومت سازه محسوب می شود. چسب کاشت میلگرد در بتن بر پایه رزین ها ساخته شده است و با فیلر ها و مواد معدنی مقاوم سازی می شود. این محصول چسبندگی بتن را تقویت می کند و کمک می کند کاشت میلگرد ها در بتن با راحتی بیشتری انجام گیرد.

 

چسب کاشت میلگرد
چسب کاشت میلگرد

 

چسب کاشت میلگرد در بتن

یکی از دغدغه های مهندسین هنگام کاشت میلگرد ها حفر سوراخ های به اندازه بود تا فضای اطراف میلگرد خالی نماند و باعث تزلزل سازه نشود. چسب کاشت میلگرد بتن که انکر شیمیایی نیز نامیده می شود، امروزه به کمک مهندسان ساختمان آمده است. خمیر کاشت میلگرد در بتن فضای خالی میلگرد ها در سوراخ را پر می کند و دغدغه اندازه حفره برای میلگرد ها را از بین می برد. همچنین این چسب کمک می کند تا مقاومت سازه هم بالاتر رود و میلگرد ها در بتن کاملا فیکس شوند و تکان نخورند. همچنین افزودن چسب در حفره کاشت میلگرد، باعث ضد آب شدن حفره نیز می شود.

 

نحوه کاشت میلگرد در بتن

 

قیمت چسب کاشت میلگرد

عوامل اصلی تاثیرگذار بر قیمت چسب کاشت میلگرد در بتن برند محصول، مواد تشکیل دهنده آن، حجم چسب و همچنین نوع آن است. به دلیل اینکه اکثر چسب های کاشت میلگرد موجود در کشور وارداتی هستند، قیمت چسب بتن برای کاشت میلگرد همواره تحت تاثیر نوسانات بازار ارز بوده است و همراه با آن تغییر می کند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی چسب کاشت میلگرد در کشور بومی سازی شده و قیمت چسب کاشت میلگرد در بتن اندکی ثبات یافته است. 

اگرچه قیمت چسب بتن برای کاشت میلگرد نسبت به دیگر انواع چسب های ساختمانی بالاتر است اما با در نظر گرفتن ویژگی های این چسب و کاربرد های آن قیمت معقولی برای این چسب به حساب می آید.

اگر بخواهیم قیمت چسب بتن برای کاشت میلگرد را در بین انواع مختلف آن بررسی و مقایسه کنیم، باید گفت که از بین انواع آن، قیمت چسب کاشت میلگرد کارتریجی به دلیل مقاومت بالایی که دارد از دیگر انواع آن بالاتر است.

شاید به نظر برسد قیمت چسب کاشت میلگرد در بتن کپسولی از دیگر انواع آن کمتر و مقرون به صرفه است، اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که هر کپسول فقط برای یک حفره کاشت میلگرد قابلیت استفاده دارد ولی از نوع کارتریجی و حجمی می توان به دفعات استفاده کرد.

 

چسب بتن برای کاشت میلگرد
کاشت میلگرد

 

خرید چسب کاشت میلگرد

در هنگام خرید چسب کاشت میلگرد باید نکات متفاوتی را در نظر گرفت. یکی از موارد مهمی که باید مدنظر قرار داد، مقاومت و چسبندگی بالا و همچنین سازگاری با بتن است. اگر چسبندگی چسب مورد نظر دوام بالایی نداشته باشد یا چسب به خوبی به بتن نچسبد، در استحکام و مقاومت سازه مشکلاتی ایجاد می کند. قبل از خرید چسب کاشت میلگرد باید روش استفاده آن را نیز بررسی کرد. زیرا بعضی از انواع این چسب به تجهیزات خاصی برای استفاده نیاز دارند اما بعضی دیگر با ابزار ساده نیز قابلیت اجرا دارند.

یکی دیگر از عواملی که باید در هنگام خرید چسب کاشت میلگرد به آن توجه کرد، هزینه ای است که برای محصول درنظر گرفته می شود. از آنجایی که این چسب در سازه ها استفاده می شود و تاثیر زیادی در استحکام ساختمان ها دارد، انتخاب محصول با هزینه کمتر می تواند در ابتدا از هزینه ها بکاهد اما ممکن است دوام و استحکام سازه را نیز با مشکلاتی روبه رو کند. همچنین برای خرید چسب کاشت میلگرد باید دقت شود که محصول مورد نظر استانداردهای لازم و همچنین تاییدیه برای زلزله و احتراق را داشته باشد. 

مدت زمان خشک شدن محصول نیز از عواملی است که در هنگام خرید چسب کاشت میلگرد باید به آن توجه کرد. اگر محصولی که انتخاب می شود به مدت زمان بیشتری برای خشک شدن احتیاج داشته باشد، برنامه ساخت و ساز ممکن است با تاخیر روبه رو شود. 

توصیه می شود در هنگام انتخاب یک محصول، نسل های آینده نیز درنظر گرفته شوند. برای همین در هنگام خرید چسب کاشت میلگرد بهتر است آثار زیست محیطی آن نیز درنظر گرفته شود و از چسب هایی استفاده شود که کمترین تخریب محیط زیست را دارا هستند. 

 

چسب میلگرد به بتن
نحوه افزودن چسب به حفره كاشت ميلگرد

 

فروش چسب کاشت میلگرد

علاوه بر فروش چسب کاشت میلگرد به صورت حضوری و در فروشگاه های لوازم ساختمانی، روش های دیگری برای خرید و فروش این محصولات وجود دارد. یکی از راه های فروش چسب کاشت میلگرد استفاده از فروشگاه های اینترنتی فعال در حوزه چسب های ساختمانی است. کارخانه های فعال تولید چسب های ساختمانی می توانند محصولات خود را از طریق وبسایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاین به فروش برسانند. انواع چسب های ساختمانی از جمله چسب کاشت میلگرد در بتن در وبسایت عمران مدرن به فروش می رسد و بستر مناسبی را برای خریداران پدید آورده است.

 

انواع چسب کاشت میلگرد در بتن

چسب کاشت میلگرد ، به دو روش دسته بندی می شود. یکی دیگر از روش های تقسیم بندی انواع چسب کاشت میلگرد بر اساس مواد شیمیایی پایه مورد استفاده در آن است. رزین های استفاده شده در این چسب ها می توانند از سه نوع پلی استر، وینیل استر و اپوکسی خالص باشد.

روش دیگر تقسیم بندی انواع چسب کاشت میلگرد بر اساس نوع بسته بندی آن است. چسب کاشت میلگرد در سه نوع کپسولی، حجمی و کارتریجی تولید و عرضه می شوند. انواع مختلف این چسب ویژگی های متفاوتی دارند و برای موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. با شناخت ویژگی ها و کاربرد هرکدام می توان انتخاب بهتری برای کاربری مورد نظر داشت.

 

چسب کاشت میلگرد بتن کپسولی

چسب کاشت میلگرد کپسولی که به چسب شیشه ای نیز معروف است، به صورت دوجزئی تولید می شود و مواد شیمیایی پایه آن از نوع پلی استر یا وینیل استر می باشد. از این چسب برای کاشت میلگرد ها و بولت های سرمهره دار استفاده می شود. این نوع از چسب بتن برای کاشت میلگرد به صورت کپسول های شفاف و شیشه ای حاوی چسب تولید می شوند. اندازه و حجم این کپسول ها متفاوت است و برای بولت ها با سایز های مختلف ساخته شده اند.

در هنگام استفاده از چسب کاشت میلگرد در بتن کپسولی باید دیواره آن را شکست تا چسبندگی آن عمل کند. به این منظور میلگرد را به صورت چرخشی وارد حفره می کنند. در حین این کار، فشار وارد شده توسط میلگرد باعث شکسته شدن کپسول می شود. این چسب مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین در برابر اسید نیز مقاوم است و می توان در محیط های خورنده و اسیدی از این نوع چسب بهره برد.

 

قیمت چسب بتن برای کاشت میلگرد
چسب کاشت میلگرد کپسولی

 

چسب بتن برای کاشت میلگرد کارتریجی

یکی از انواع چسب کاشت میلگرد بتن ، چسب کارتریجی است. این چسب به صورت تک جزئی و دوجزئی تولید و عرضه می شود. چسب های کارتریجی علاوه بر کاشت میلگرد ها برای چسباندن سایر مصالح ساختمانی نیز استفاده می شوند. چسب کارتریجی نسبت به دو نوع دیگر قابلیت اجرای راحت تری دارد. برای استفاده از نوع تک جزئی آن تنها به یک گان احتیاج است. اگر از چسب دوجزئی برای کاشت میلگرد در بتن استفاده شود، علاوه بر گان مخصوص به میکسر هم نیاز پیدا می شود. این چسب از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

 

چسب کاشت میلگرد حجمی

نوع حجمی چسب بتن برای کاشت میلگرد معمولا به صورت دوجزئی و یا سه جزئی تولید می شود. این چسب برای کاشت میلگرد در بتن مسلح استفاده می شود. به دلیل مقاومت کششی و خمشی بالای این محصول، چسب حجمی، مورد علاقه مهندسین ساختمان است. نوع سه جزئی چسب حجمی از سه قسمت پودر، رزین و هاردنر تشکیل شده است که برای استفاده باید با درصد های تعیین شده روی جلد محصول با هم ترکیب شوند و سپس قابلیت استفاده دارند.

 

خرید چسب کاشت میلگرد
چسب بتن برای کاشت میلگرد

 

کاربرد چسب بتن برای کاشت میلگرد

خمیر کاشت میلگرد یکی از ضروری ترین مواد در صنعت ساختمان است و کاربرد های فراوانی دارد. از موارد استفاده چسب بتن برای کاشت میلگرد می توان به استحکام و دوام سازه، مقاوم سازی و همچنین گسترش سازه اشاره کرد. 

از این چسب برای کاشت میلگرد، آرماتور و بولت ها در سطوح افقی و عمودی در بتن استفاده می شود. از دیگر کاربرد های این چسب می توان به پرکردن شکاف های ایجاد شده در سطوح سازه و همچنین  نصب صفحات فلزی روی دیوار و سقف هم اشاره کرد.

از دیگر موارد کاربرد چسب میلگرد به بتن می توان موارد زیر را نام برد:

  • اجرای ستون ها و دیوار های برشی
  • اتصال بتن قدیمی به بتن جدید
  • برطرف نمودن خطاهای طراحی و اجرا
  • نصب و ثابت سازی ماشین آلات روی سطوح بتنی
  • ساخت و تعمیر سازه های فلزی از جمله پل ها، ساختمان ها و تخته های فلزی

 

مزایای خمیر کاشت میلگرد

همان طور که پیشتر بیان شد، چسب کاشت میلگرد حفره های ایجاد شده برای میلگرد ها را کاملا پر می کند و میلگرد ها را در بتن محکم می کند. چسب بتن برای کاشت میلگرد دوام بسیار بالایی دارد و تا سال های متمادی بدون تغییر و کاهش حجم در حفره ها باقی می ماند. همچنین در هنگام استفاده از چسب ها برای کاشتن میلگرد ها به حفره هایی با قطر کمتر نیاز است و طول مهاری مورد نیاز کمتر خواهد بود. کمتر بودن قطر سوراخ مورد نیاز برای استفاده از خمیر کاشت میلگرد سبب می گردد که نسبت به چسب های کاشت پایه سیمانی در مقدار چسب صرفه جویی شود.

چسبندگی چسب میلگرد به بتن اینقدر بالا هست که دوجزء پس از چسبانده شدن یکی به نظر می رسند و مانند این است که به هم پیوند خورده باشند.

چسب بتن برای کاشت میلگرد باید عایق هوا و رطوبت باشد. از آنجایی که میلگرد ها در سازه تحت فشار بار زیادی هستند، این چسب باید در برابر بارهای دینامیکی و استاتیکی از خود مقاومت نشان دهد. همچنین برای استفاده از این چسب نیازی به حلال نیست و با استفاده از آن می توان کاشت میلگرد را در سطوح افقی و عمودی انجام داد. از دیگر مزایای این چسب می توان به صرفه اقتصادی و مقاوم بودن در برابر عوامل محیطی اشاره کرد.

 

فروش چسب کاشت میلگرد
نصب میلگرد پس از استفاده از خمیر کاشت میلگرد

 

معایب چسب کاشت میلگرد بتن

چسب میلگرد به بتن ، ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی دارد. این چسب کار مهندسان را آسان کرده و همچنین نقش مهمی در بالا بردن مقاومت سازه ها داشته است. اگر بخواهیم به معایب این چسب اشاره کنیم باید گفت که استفاده از این چسب در سازه ها به مهارت بالایی نیاز دارد. همچنین کاشت میلگرد باید در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد. مورد دیگری که می توان به آن اشاره کرد دائمی بودن محصول است که در نوع خود یک مزیت محسوب می شود اما در مکان هایی که برای کاربری موقت ساخته می شوند، استفاده از آن مشکل ایجاد می کند. همچنین گاهی اوقات کاشت میلگرد در بتن می تواند محدودیت هایی در طراحی سازه ایجاد کند. 

 

مدت زمان خشک شدن چسب کاشت میلگرد در بتن

مدت زمان خشک شدن چسب یکی از عوامل وابسته به نوع چسب و برند مورد استفاده آن است. از آنجایی که برند های مختلف از  فرمولاسیون متفاوتی برای انواع چسب کاشت میلگرد استفاده می کنند، مدت زمان خشک شدن محصولات هر شرکت نیز با یکدیگر تفاوت دارد. از عوامل دیگری که بر مدت زمان خشک شدن چسب تاثیرگذارند، چند جزئی بودن چسب و میزان هاردنر است. 

مدت زمان خشک شدن چسب های استاندارد به طور معمول بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه است اما برای قرار دادن بار روی سازه و اطمینان از استحکام آن ها بهتر است بین ۷ تا ۱۲ ساعت صبر کرد.

 

نحوه استفاده از چسب بتن برای کاشت میلگرد

کاشت میلگرد به روش های مختلفی صورت می گیرد. از جمله این روش ها می توان به مهار مکانیکی، مواد پایه سیمانی و همچنین استفاده از چسب بر پایه اپوکسی اشاره کرد. 
برای کاشت میلگرد ها با چسب در بتن ابتدا باید حفره هایی با اندازه مناسب در سازه بتنی ایجاد کرد. حفره های ایجاد شده برای کاشت میلگرد باید توسط پمپ باد تمیز شوند. مرحله بعد در فرآیند کاشت میلگرد استفاده از ابزار مخصوص برای تزریق چسب به حفره های ایجاد شده است. تزریق چسب را باید با پرشدن ۷۰ درصد حفره ادامه داد. سپس میلگرد ها یا بولت ها را به صورت چرخشی در حفره ها وارد می کنند. بعد از خشک شدن خمیر کاشت میلگرد ، میلگرد یا بولت ها فیکس شده و مقاوم سازی می شوند. 
اگر کاشت میلگرد به درستی انجام نشود، حتی می تواند منجر به ضعف سازه شود و اثر عکس داشته باشد. برای داشتن استحکام مناسب در سازه، مراحل کاشت باید با دقت انجام شود.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما