استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

چسب خمیری سرامیک

چسب خمیری سرامیک
چسب خمیری سرامیک

چسب خمیری سرامیک یکی از انواع چسب های ساختمانی و از دسته چسب کاشی است. این دسته از چسب، شامل دو نوع پودری و خمیری است. چسب خمیری سرامیک ، بر پایه سیمان است که با افزودنی های مختلف تقویت می شود. این چسب شامل سه نوع اپوکسی، اکریلیک و لاتکس است که هرکدام با رزین های مختلفی تقویت شده اند.

چسب خمیری سرامیک مناسب نصب سرامیک ها و کاشی ها بر روی سطوح گچی، شیشه ای و همچنین نصب روی سرامیک های قدیمی است. این چسب برای استفاده به هیچ مرحله آماده سازی نیاز ندارد و به صورت بسته بندی آماده مصرف تولید و عرضه می شود.

قیمت چسب خمیری سرامیک

قیمت چسب سرامیک خمیری به عوامل گوناگونی بستگی دارد. نوع و برند چسب، کیفیت مواد سازنده و نوع بسته بندی مواردی هستند که می توانند بر قیمت چسب خمیری سرامیک موثر باشند.

همانطور که پیش تر بیان شد، چسب خمیری سرامیک انواع متفاوتی دارد. این مدل ها به جز تفاوت در مواد سازنده، در قیمت هم متفاوت هستند. چسب های اپوکسی به علت قدرت چسبندگی بالایی که دارند، معمولا دارای قیمت بیشتری از سایر چسب ها هستند.

چسب خمیری سرامیک
نصب سرامیک توسط چسب خمیری

برند و کیفیت محصول از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت چسب سرامیک خمیری است. به طور معمول برند هایی به شهرت می رسند که کیفیت خوبی از محصول را ارائه دهند. برند های داخلی بسیار خوبی در این حوزه فعالیت دارند، اما قیمت برند های خارجی چسب سرامیک خمیری از برند های داخلی بیشتر است. علاوه بر کیفیت مواد سازنده و فرمولاسیون، عواملی مانند هزینه گمرک، حمل و نقل و همچنین نوسانات بازار ارز نیز روی قیمت چسب کاشی خمیری خارجی تاثیر می گذارند.

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت این چسب، رنگ آن است. چسب خمیری سرامیک در دو رنگ سفید و خاکستری تولید می شود و قیمت چسب سفید رنگ بیشتر از رنگ خاکستری آن است.

قیمت چسب خمیری سرامیک
استفاده از ماله شیاردار برای استفاده از چسب خمیری سرامیک

خرید چسب خمیری سرامیک

در هنگام خرید چسب خمیری سرامیک ، باید نکاتی را مد نظر قرار داد. یکی از نکات هنگام خرید چسب سرامیک خمیری ، انتخاب چسب مناسب است. چسب سرامیک خمیری انواع متفاوتی دارد و با خواص گوناگون برای کاربری های متفاوت تولید می شود. برخی از انواع چسب خمیری سرامیک فقط برای کاشی های سرامیکی مناسب هستند در حالی که برخی دیگر از انواع آن مناسب سرامیک های پرسلانی یا کاشی های سنگی و شیشه ای می باشند. علاوه بر نوع کاشی و سرامیک، محل نصب سرامیک ها نیز اهمیت دارد. بعضی از انواع چسب خمیری سرامیک فقط برای سطوح داخلی طراحی شده اند، در صورتی که بعضی از آن ها توانایی نصب در سطوح خارجی را نیز دارند و در برابر عوامل محیطی مقاومت می کنند. این ها نکاتی است که باید در هنگام خرید چسب خمیری سرامیک به آن دقت نمود.

انتخاب روش مناسب خرید چسب سرامیک خمیری نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یکی از راه هایی که امروزه برای خرید محصولات از جمله خرید چسب خمیری سرامیک وجود دارد، مراجعه به وبسایت های اینترنتی فعال در حوزه خرید و فروش چسب های ساختمانی است. در این فروشگاه ها امکان مشاهده مشخصات کامل چسب ها به همراه قیمت به روز آن ها فراهم است. امروزه خرید اینترنتی بسیار مورد توجه عموم مردم است و می تواند در وقت و انرژی خریداران صرفه جویی کند. برای مشاهده قیمت و انواع چسب های ساختمانی و همچنین مشاوره و خرید می توانید به وبسایت عمران مدرن مراجعه کنید.

چسب سرامیک خمیری
استفاده از رنگ سفید چسب خمیری برای سرامیک های روشن

ویژگی چسب سرامیک خمیری

مهم ترین ویژگی و برتری چسب سرامیک خمیری نسبت به نوع پودری چسب کاشی، راحتی استفاده از این چسب است. از آنجایی که این چسب نیاز به هیچ مرحله آماده سازی ندارد، به تخصص بالایی برای استفاده از آن نیاز نیست. مزیت دیگر این ویژگی، کاهش مدت زمان نصب سرامیک ها و کاهش هزینه نیروی انسانی است.

ویژگی دیگر چسب خمیری سرامیک ، خاصیت ارتجاعی آن است. این ویژگی کمک می کند میزان تنش روی سرامیک ها کاهش یابد و فشار روی سطح آن پخش شود. به همین دلیل میزان شکستگی سرامیک ها کاهش می یابد و مقاومت و ماندگاری آنها بیشتر می شود.

چسب سرامیک خمیری بر پایه سیمان است و با رزین های مختلف تقویت می شود. به همین دلیل انواع متفاوتی دارد و برای مصارف گوناگونی به کار می رود. چسب خمیری سرامیک اپوکسی، یکی از قوی ترین انواع چسب کاشی است. نوع لاتکس آن خاصیت انعطاف پذیری بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارد. همچنین نوع آکریلیک چسب خمیری سرامیک برخلاف چسب خمیری معمولی خاصیت آب بندی دارد. چسب سرامیک خمیری در کل خاصیت آب گریزی ندارد و توصیه می شود در مکان های مرطوب از آن استفاده نشود. با کمک افزودنی های مناسب، نوع اکریلیک آن تا حدی در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم می گردد، اما توصیه می شود برای مکان هایی که دائما با آب در تماس هستند از چسب کاشی پودری ضدآب استفاده شود.

چسب سرامیک خمیری
فاصله گذاری دقیق به کمک اسپیسر

نحوه استفاده از چسب خمیری سرامیک

اولین مرحله برای استفاده از چسب سرامیک خمیری ، آماده سازی سطح مورد نظر است. سطحی که نصب سرامیک ها روی آن صورت می گیرد، باید عاری از هرگونه گرد و غبار و چربی بوده و خشک باشد. در صورتی که سطح درای پستی و بلندی است، ابتدا باید آن را با وسیله مناسب از بین برد. سطح مورد نیاز برای کاشی کاری باید صاف و یکدست باشد. همچنین اگر سطحی که نصب سرامیک ها روی آن انجام می شود دارای سوراخ یا ترک باشد، ابتدا باید توسط ملات این قسمت ها را پر کرد.

در مرحله بعد نوبت به آماده سازی چسب خمیری سرامیک می رسد. این محصول نیاز به هیچ مرحله آماده سازی ندارد و به صورت آماده مصرف به فروش می رسد. برای استفاده از چسب خمیری سرامیک ، باید دستورالعمل درج شده روی محصول را مطالعه کرد و طبق آن عمل نمود.

سپس نصب سرامیک ها صورت می گیرد. برای نصب دقیق کاشی و سرامیک نیاز به متر، قلم و یک الگوی نصب است که از قبل باید آماده شود. برای استفاده از چسب سرامیک خمیری ، باید از یک ماله شیاردار مخصوص استفاده نمود. همچنین برای رعایت فاصله گذاری هنگام نصب سرامیک ها توسط چسب خمیری سرامیک ، می توان از اسپیسر ها کمک گرفت. پس از نصب سرامیک ها نوبت به پرکردن درز های کار می رسد. برای این کار نیاز است پس از نصب سرامیک ها با چسب ، حداقل ۲۴ ساعت صبر کرد.

برای مطالعه بیشتر:

چسب بلوک سرزمین کمیجانی

بهترین چسب بتن

چسب سنگ مرمر

چسب کاشی

قیمت چسب اپوکسی سرامیک

چسب کورین

چسب کاشی پودری

تفاوت چسب سنگ با چسب کاشی

چسب کاشی خمیری

چسب اسلب

تفاوت چسب کاشی پودری و خمیری

چسب کاشت میلگرد

چسب هیلتی

قیمت چسب کاشی ضد آب

چسب سنگ

چسب بلوک چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.85 ( 2 نظر)