استعلام قیمت
۰۹۲۲۶۶۳۴۶۷۲
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

پوکه معدنی دماوند

پوکه معدنی دماوند
پوکه معدنی دماوند

پوکه معدنی دماوند به دانه های سبکی گفته می شود که دارای وزن بسیار کمی بوده و از فعالیت های آتشفشانی بدست می آیند. سبک بودن وزن پوکه معدنی موجب کاهش وزن سازه می شود. این امر سبب می گردد که استحکام ساختمان در برابر نیروی زلزله بیشتر شده و آسیب نبیند. از دیگر فواید پوکه معدنی دماوند متخلخل بودن آن در عین دارا بودن درجه سختی بالا است. به پوکه معدنی اسکوریا یا پومیس نیز گفته می شود.  از ترکیب پوکه معدنی ، سیمان و آب، بتن سبک تولید می شود. پوکه معدنی دماوند به ندرت دچار فرسایش و دگرگونی شده و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است.

قیمت پوکه معدنی دماوند به عواملی همچون نوع، کیفیت و وزن مخصوص آن وابسته است. با افزایش کیفیت و کاهش وزن، قیمت پوکه معدنی دماوند افزایش می یابد. قیمت خرید پوکه معدنی دماوند به صورت عمده کمتر از قیمت خرید جزئی است. به دلیل کاربرد گسترده، امروزه فروش پوکه معدنی بسیار افزایش یافته است. عمران مدرن ارائه دهنده انواع پوکه معدنی دماوند با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت می باشد. امکان خرید اینترنتی پوکه معدنی دماوند نیز فراهم شده و قیمت ها به صورت آنلاین ارائه می شود.

قیمت پوکه معدنی دماوند

از آنجایی که فروش پوکه معدنی دماوند در برندها و با وزن مخصوص های متفاوت انجام می شود. قیمت پوکه معدنی دماوند نیز تحت تاثیر همین عوامل خواهد بود. امروزه فروش پوکه معدنی بسیار افزایش یافته است. که دلیل آن کاربرد گسترده این محصول می باشد. از مهم ترین موارد در تهیه این مصالح ساختمانی، خرید از مراکز معتبر فروش پوکه معدنی دماوند است. بالطبع قیمت پوکه معدنی در مراکز معتبر مقرون به صرفه و مناسب تر است. پیش از خرید باید نوع پوکه معدنی ارائه شده توسط مرکز فروش مشخص شود و سپس اقدام به خرید نمود. واحد فروش پوکه معدنی غالبا به صورت مترمکعب می باشد؛ البته به صورت تن و کیلوگرم نیز به فروش می رسند.

پوکه معدنی دماوند
پوکه معدنی

کاربرد پوکه معدنی دماوند

پوکه معدنی دماوند کاربرد های زیادی دارد از جمله این کاربرد ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: پوکه معدنی دماوند مناسب برای کف طبقات ساختمان و پشت بام ها و شیب بندی است. این پوکه عایق حرارتی برای سردخانه ها و گرم خانه ها می باشد. یکی از انواع پوکه معدنی که در دماوند وجود دارد، پوکه بادامی است که از آن در ساخت تونل، سدسازی، راهسازی، جاده سازی و ساخت بستر مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع بیشترین کاربرد پوکه معدنی دماوند در صنعت ساختمان سازی می باشد.

استفاده از پوکه معدنی دماوند به عنوان عایق بین دیوار، پر کردن بین حفره ها و وسط بلوک، شیب بندی و پر کردن کف و ساخت بتن سبک از جمله مزایای آن است. پیش از خرید نسبت به استعلام قیمت پوکه برای شیب بندی اقدام نمایید. استفاده از پوکه معدنی دماوند در ساخت بتن سبب می شود که تراکم ملات بتن کاهش یابد. پوکه معدنی دماوند عایق صوت و حرارت بوده و نقطه ذوب بسیار بالایی دارد. طول عمر و دوام این نوع از مصالح ساختمانی بالای ۱۰۰ سال است

پوکه معدنی دماوند
انواع پوکه

ویژگی ها

امروزه بیش از هزار تن پوکه معدنی در اطراف کوه دماوند وجود دارد. از ویژگی های پوکه معدنی دماوند می توان به خنثی بودن از نظر شیمیایی و مقاوم بودن در برابر حمله موریانه و حشرات موذی اشاره کرد.

پوکه بادامی یکی از انواع پوکه معدنی دماوند است که سبک بوده و وزن کمی دارد. بنابراین از افزایش بار مرده سازه جلوگیری می نماید. کاهش وزن سازه موجب کاهش هزینه های ساخت و ساز و عملکرد بهتر سازه به ویژه در زمان وقوع زلزله می گردد. این پوکه ها در برابر صوت و حرارت عایق هستند و از این حیث دارای مزیت می باشند. درجه سختی پوکه بادامی بالا بوده و در برابر فرسایش و دگرگونی مقاوم است. دوام و طول عمر پوکه بادامی بالا است. در برابر فشار مقاوم بوده و تحت فشار بالا تغییری در شکل حفره های آن ایجاد نمی شود.

از پوکه معدنی دماوند در ساخت قطعات پیش ساخته بتونی و بلوک های روکار نیز استفاده می شود. وزن مخصوص پوکه معدنی دماوند نسبت به دانه بندی آن از ۵/۰تا ۷/۰تن در هر متر مکعب است، مقاومت پوکه معدنی دماوند در برابر حرارت تا ۱۱۰۰ درجه سانتیگراد می باشد.

برای مطالعه بیشتر:

بهترین پوکه معدنی

پوکه بادامی

قیمت پوکه معدنی در تهران

پوکه معدنی دماوند

وزن پوکه معدنی

قیمت پوکه معدنی در کرج

پوکه معدنی چیست

قیمت پوکه معدنی تبریز

قیمت پوکه معدنی در مازندران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.6 ( 6 نظر)