استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

پوکه بستان آباد

پوکه بستان آباد
پوکه بستان آباد

پوکه معدنی بستان آباد در واقع دانه های سنگی سبکی هستند که گدازه های آتشفشانی تشکیل می شود. به این صورت که گدازه ها با رسیدن به سطح زمین سرد شده و دانه های متخلخل با اندازه های مختلف تولید می شوند. این پوکه ها بر اساس اندازه دانه ها دسته بندی شده و به فروش می رسند.

پوکه های معدنی بر اساس اندازه دانه ها به انواع بادامی، فندقی، ماسه ای، عدسی، نخودی و مخلوط دسته بندی می شوند. هر یک از این اندازه ها برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. این دانه ها دارای وزن مخصوص متفاوتی می باشند.

پوکه بستان آباد یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین پوکه های موجود در بازار است. پوکه بستان آباد در انواع و سایز های مختلف موجود است. برای خرید پوکه بستان آباد با قیمت درب کارخانه با عمران مدرن تماس بگیرید.

پوکه بستان اباد قیمت
پوکه معدنی سفید

پوکه معدنی سفید بستان آباد

رنگ پوکه تاثیر بسیار کمی در کیفیت و ویژگی های آن دارد. آهک موجود در پوکه معدنی سفید نسبت به پوکه های سیاه بیشتر است. قیمت پوکه سفید همانند سایر پوکه های معدنی به وزن مخصوص آن وابسته است.

استخراج، دانه بندی و فروش مرغوبترین، سبک ترین و سفید ترین پوکه بستان آباد در سایزبندی های مختلف متناسب با نیاز مشتریان در کارگاه پوکه بستان اباد صورت می گیرد.

پوکه نخودی بستان آباد

از پوکه سفید بستان آباد می توان به عنوان پر کننده عایق ساختمان و همین طور در نمای ساختمان استفاده کرد. شیب بندی سقف و طبقات ساختمان از دیگر کاربردهای پوکه بستان اباد است. پوکه های سفید به دلیل آهک بیشتر موجود در ترکیبات آن، از استحکام کمتری نسبت به پوکه سیاه برخوردار هستند. بنابراین بهتر است از آن به تنهایی در قسمت های حساس ساختمان استفاده نشود

فروش پوکه بستان اباد

با توجه به ویژگی هایی که پوکه بستان آباد دارد خرید و فروش آن رونق بالایی بین مصالح ساختمانی دارد. از جمله ویژگی های پوکه بستان آباد می توان موارد زیر را نام برد:  

  • پوکه بستان باد وزن خیلی کمی داد از این رو به عنوان مصالحی مناسب در پروژه های عمرانی قابل استفاده است.
  • پوکه بستان آباد عمری طولانی مدت دارد و سال های سال سالم و بدون گزند می ماند.
  • عایق سرما و گرما و صدا است بنابراین از آن به عنوان عایق در ساختمان ها استفاده می شود.
  • پوکه بستان اباد نسبت به سایر پوکه ها مقاومت بیشتری دارد و خاصیت ضد زلزله بودن را به سازه ها می دهد.
پوکه بستان آباد قیمت
پوکه سفید

پوکه بستان آباد قیمت

قیمت پوکه بستان آباد به کیفیت، وزن، میزان خرید و … وابسته است. هر چه پوکه وزن مخصوص پایین تری داشته باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود. زیرا وزن کم، یکی از موارد تعیین پوکه معدنی مرغوب می باشد. خرید به صورت عمده و یا خرد از دیگر موارد موثر بر قیمت پوکه بستان اباد است. قیمت عمده فروشی کمتر از قیمت خرده فروشی محصول است

با توجه به موارد ذکر شده و تغییرات روزانه قیمت ها امکان اعلام قیمت دقیق پوکه بستان اباد وجود ندرد، لذا برای استعلام قیمت با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت پوکه برای شیب بندی

برای مطالعه بیشتر:

بهترین پوکه معدنی

پوکه بادامی

قیمت پوکه معدنی در تهران

پوکه معدنی دماوند

وزن پوکه معدنی

قیمت پوکه معدنی در کرج

پوکه معدنی چیست

قیمت پوکه معدنی تبریز

قیمت پوکه معدنی در مازندران

وال پست گالوانیزه


پوکه قروه

فروش پوکه معدنی تهران

پوکه صنعتی شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.49 ( 3 نظر)