استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

وال پست سوله

وال پست سوله
وال پست سوله

وال پست سوله همانند وال پست ساختمان موجب می شود که دیوارهای غیرسازه ای در حین وقوع زلزله بدون آسیب رساندن به اجزای سازه ای، در جای خود بلغزند. سوله سازه ای با دهانه های بزرگ و سقف شیبدار می باشد. هنگامی که دهانه سوله از مقدار مشخصی بیشتر شود، نیاز به اجرای وال پست در سوله می باشد. وال پست سوله سطح بادگیر ستون های اصلی را کاهش می دهد و به این نحو از آسیب آن به هنگام وقوع زلزله جلوگیری می نماید. معمولا وال پست سوله از پایین به فونداسیون و از بالا به روتر متصل می گردد و غالبا در ابتدا و انتهای سوله نصب می گردد. وال پست در سوله معمولا به صورت یک تیر و ستون طراحی شده و تشکیل قاب یا فریم هایی را می دهند. در انتها نیز وال پست در سوله با اجرای دیوار پوشش داده می شود.

قیمت وال پست سوله

قیمت وال پست سوله به متراژ کار، نوع والپست، دستمزد اجرا و … وابسته است. هر چه پروژه بزرگتر باشد به وال پست های بیشتری نیاز بوده و هزینه ای که بابت خرید وال پست پرداخت می شود بیشتر خواهد بود. در برآورد هزینه ها باید دستمزد اجرای وال پست را نیز مدنظر قرار داد. به جای اجرای وال پست در سوله می توان از والمش هم استفاده کرد که باعث افزایش سرعت اجرا می گردد.

وال پست در سوله

اجرای وال پست در سوله نیز همچون اجرای والپست در سایر سازه ها، حائز اهمیت است. وال پست سوله میزان خسارت وارده به هنگام وقوع زلزله یا حوادثی همچون طوفان های عظیم را به حداقل می رساند. نقش وال پست در سوله افزایش استحکام دیوار در برابر بارهای جانبی می باشد. در واقع وال پست با انتقال بارهای وارده بر دیوار به فریم اصلی سازه از تخریب دیوار جلوگیری می نماید.

وال پست سوله
والپست سوله

والپست به صورت عمودی و افقی در سوله اجرا می گردد و موجب نگهداری دیوارها می شود. در گذشته اجرای وال پست چندان مورد توجه قرار نمی گرفت، اما امروزه با پی بردن به اهمیت اجرای آن، وال پست در سوله و سایر سازه ها در دستور کار قرار گرفته است. طراحی وال پست سوله باید به صورتی انجام شود که مقاومت سازه را افزایش دهد.

مراحل اجرای وال پست در سوله

سوله ها سازه های فلزی هستند و غالبا برای اجرای والپست در این سازه ها از مقاطع فلزی و فولادی استفاده می گردد. اولین گام از اجرای وال پست سوله ، تعبیه اتصالات والپست است. با توجه به طراحی های انجام شده، قطعات فلزی را در محل های مشخص شده نصب می نمایند. برای نصب این قطعات از پیچ و مهره و یا جوشکاری استفاده می گردد. پس از اجرای اتصالات و والپست، دیوارچینی سوله انجام می شود که برای دیوارچینی نیز می توان از میلگرد بستر استفاده نمود.

خرید وال پست سوله

به منظور خرید وال پست سوله می توان هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری اقدام نمود. اما خرید اینترنتی دارای مزایایی می باشد که سبب گرایش بیشتر مردم به خرید آنلاین شده است. از جمله اینکه از اتلاف وقت و هزینه های مربوط به رفت و آمد به فروشگاه و کارخانه جلوگیری می نماید. با خرید آنلاین به راحتی می توان وال پست سوله مورد نظر را خریداری نمود. خرید محصول باید با توجه به طراحی های انجام شده صورت پذیرد و پیش از اقدام به خرید تمامی مشخصات مورد نظر و قیمت نصب وال پست تعیین گردد.

وال پست در سوله
اجرای والپست در سوله

عمران مدرن ارائه دهنده و مجری انواع وال پست می باشد. کاربران گرامی می توانند به منظور دریافت مشاوره، خرید و استعلام قیمت اجرای وال پست با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرند.

برای مطالعه بیشتر:

اتصال تلسکوپی وال پست

وادار

میلگرد بستر وال پست

طراحی وال پست

وال پست چیست

وال پست ساختمان

ناودانی وال پست

وال پست جدید

نمایندگی وال پست آماده

والپست منقطع

نبشی وال پست

وال پست هبلکس

کارخانه وال پست

فرق وال پست با میلگرد بستر

جایگزین وال پست

وال پست دیوار داخلی

وال پست در اسکلت بتنی

نحوه اجرای وال پست

وال پست مش

پیوست ششم وال پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)