استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نمای واش بتن

نمای واش بتن

نمای واش بتن در ابتدا که وارد بازار شد بیش از آنکه جنبه‌ی زیبایی شناسی داشته باشد جنبه‌ی کاربردی داشت. اما این روزها با بهبود کیفیت طراحی نما ساختمان ، واش بتن بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. اجرای نمای واش بتن در طراحی فضای سبز شهری و خانگی این روزها گزینه اول بسیاری از طراحان است. نه تنها به عنوان کفپوش بلکه استفاده از نمای دیوار واش بتن نیز در سال‌های گذشته پر طرفدار بوده است. نمای ساختمان واش بتن با توجه به گستردگی طرح و بافت امکان ایجاد طرح‌های خلاقانه را به سازندگان می‌دهد. در ادامه توضیحات کافی درمورد اجرای نمای واش بتن ، نمای ساختمان واش بتن و سنگ نما واش بتن ارائه خواهد شد.

نما واش بتن

علاوه بر اجرای نما، عمران مدرن ارائه دهنده انواع خانه های پیش ساخته دائمی نیز می باشد. به منظور استعلام قیمت خانه پیش ساخته ۵۰ متری ، ۸۰ متری و … می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

اجرای نمای واش بتن

مجموعه‌ی سیمان در کنار سنگدانه های کوچک و بزرگ نمای واش بتن را دارای کاراکترهای متفاوتی خواهد کرد. قطعات سنگدانه ترکیبی از رنگ های جذاب سنگ گرانیت یا تکه سنگ های متفاوت و پراکنده است. اگر قطعات سنگ ریز و درشت کنار هم قرار گیرد نمای سنگ فرش را خلاقانه تر میکند.

نما واش بتن

نمای واش بتن معمولا برای سرسراها ، زیرزمین‌های بازسازی شده ، حیاط خلوت خانه‌ها ، ورودی خانه، فضای سبز خصوصی و فضاهای سبز عمومی و گذرگاه‌ها استفاده می شود. مزیت نمای واش بتن تنها به گذرگاه ها محدود نمی شود. روز زمستانی را تصور کنید که افراد با کفش های خیس و گلی در مسیر تردد میکنند. اغلب سنگ فرشها پس از عبور عابران آلوده و نازیباست. نمای سنگ واش بتن حتی در روزهای بارانی نیز زیباست. بافت و ظاهر آن به صورتی است که آلودگی کمتری ایجاد شود و ظاهر آن تغییر چندانی نخواهد کرد.

علاوه بر اینکه در هر شرایطی نمای واش بتن زیبایی خود را از دست نخواهد داد عوامل و شرایطی جوی هم تخریب چندانی روی این ترکیب از سنگفرش و نمای ساختمانی ایجاد نخواهد کرد. یخبندان های طولانی و جمع شدن آب در بافت های میان سنگ ها باعث ترک خوردگی می شود. گرم و سرد شدن نیز میتواند آسیب های جدی بر اغلب نماها ایجاد کند اما ساختار و بافت واش بتن به نحوی طراحی شده که ظاهر آن در هر شرایطی پایدار باقی می ماند.

نمای واش بتن

نمای واش بتن ورودی ساختمان

سطحی که ناهمواری ملایمی دارد، زمان یخبندان لغزنده نیست، با نورپردازی زیبایی آن دو چندان می شود،‌ با باغچه و گیاه و خاک هماهنگ است، بافت دار است و حس سه بعدی طبیعی به فضا میدهد. با درب چوبی ورودی هماهنگ است. سنگدانه های سفید و صورتی کار شده نمای واش بتن و ظاهر سنگی سفید و کرم خانه هماهنگی مناسبی دارد. از نظر کاربرد توان تحمل تنش وسیله نقلیه ورودی پارکینگ و عابر پیاده ورودی ساختمان را دارد. بزرگ بودن قطعه بندی باعث بزرگ نشان دادن فضا می شود و دست شما برای ایجاد فضاهای مجزا باز است.

نمای واش بتن

نمای واش بتن فضای سبز

نمای واش بتن برای فضاهای سبز شخصی و عمومی بهترین گزینه است. علاوه بر هماهنگی با محیط، زیبایی و تنوع بالا و ایمنی استاندارد برای عابران پیاده، امکان ایجاد طرح های منحنی را نیز خواهید داشت. با توجه به اینکه اجرای نمای واش بتن امکان ایجاد هر شکل هندسی را میدهد، فضاهای شکسته و منحنی میتواند به صورت یکپارچه با کمترین هدررفت و به دقت اجرا شود و با محیط هماهنگ شود.

نمای واش بتن

ترکیب واش بتن با چمن

اگر قصد ایجاد یک گذرگاه زیبا میان فضای سبز چمن را دارید استفاده از واش بتن با فواصلی که امکان کاشت چمن را میدهد پیشنهاد جذابیست. این گذرگاه هم باغچه را در خود دارد و هم با فضاهای پیاده رو پیوند میخورد. این ترکیب با چمن مصنوعی هم قابل اجراست اما در صورت نیاز امکان کاشت هر نوع گاهی را میان قطعات واش بتن خواهید داشت.

نمای ساختمان واش بتن

تغییر در شرایط زندگی اغلب خانواده‌ها در تمامی جهان خود را در معماری ساختمان‌ها نیز نشان می‌دهد. به تازگی مقررات زدایی در مورد ساختن بناهایی با نام واحد های مسکونی جانبی (ADU) به چشم می خورد. در واقع قوانین ساختمان شرایطی فراهم می‌آورد تا در صورت نیاز در فضاهای پارکینگ یا گاراژ خانه‌ها، حیاط خلوت‌ها و زیرزمین خانه‌ها فضاهایی مستقل ساخته شود. فضاهایی که امکان زندگی مستقل را داشته باشد. آماده سازی این فضاها و ایجاد نمای مناسب کار چندان راحتی نیست. فضای مستقل در عین حال که باید با محیط پیرامونی خود همگونی صد در صدی داشته باشد، باید بتواند به عنوان یک واحد مستقل نیز هویت خود را بازیابی کند.

نمای واشبتن

نمای واش بتن برای بناهای جانبی بهترین گزینه است. نمای دیوار واش بتن و نمای سنگی واش بتن توانایی انطباق صد در صدی با محیط پیرامون و  بناهای پیشین دارد. چالش‌های فضای اضافه شده به ساختمان را حل می‌کند و از نظر مالی مقرون به صرفه است. دست شما برای انتخاب طرح هماهنگ با فضای باز است و تا سال‌ها نیاز به تعمیر و نگهداری نخواهد داشت. اگر نیاز داشته باشید که بنایی با شخصیت خاص خود در حیاط خلوت یا پارکینگ داشته باشید واش بتن نما یکی از بهترین انتخاب هاست.

نما دیوار واش بتن

نمای دیوار واش بتن

اجرای نمای دیوار واش بتن با چالش‌ هایی همراه است. معمولا از کندگیر کننده ها برای این منظور استفاده می کنند. گاهی نیاز است از تکنیک هایی استفاده شود که توان قالب بندی داشته باشد. استفاده از سنگ ها و موزاییک های واش بتن نیز برای ایجاد نماهای بتن و سنگدانه جذاب است و مانند سایر نماها به دیوار چسبانده می شود. با توجه به تکنیک های اجرایی نسبتا پیچیده ی نمای دیوار واش بتن پیشنهاد می شود اجرای این کار را به گروه های خبره بسپارید.

پله واش بتن
پله واش بتن

سنگ نما واش بتن

برای سنگ نما واش بتن محبوب ترین سنگ های طبیعی شامل سنگ بازالت، گرانیت، کوارتز یا سنگ آهک هستند. اما می توانید از مواد تولیدی مانند شیشه های رنگی بازیافتی نیز استفاده کنید. حتی صدف‌ها و سایر متریال‌هایی که توان پایداری در مخلوط سیمان را داشته باشند برای این منظور استفاده می‌شود.

مواد متنوعی به عنوان سنگ دانه در واشبتن مورد استفاده قرار میگیرد. سنگ هایی که دارای ظاهر متفاوت، بافت و عملکرد متفاوتی هستند. برخی گزینه‌های محبوب عبارتند از:

  • سنگ ریزه‌ی شنی
  • سنگ خرد شده
  • سنگ تزئینی
  • سنگ کوارتزیت
  • سنگ بازالت
  • شیشه‌ خرد شده

دو سنگ محبوب برای نمای واش بتن گرانیت و سنگ‌ آهک است. طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها وجود دارد و سنگدانه معمولا بسیار کوچک است اما می‌تواند در انداه‎های مختلف باشد. هر چه سنگدانه‌ها بیشتر در معرض دید قرار داشته باشد نمایی بزرگتر نیز خواهد داشت. اما این نزدیکی ظاهر را تغییر می‌دهد و سطح را زبرتر می‌کند. هر چه بیشتر سنگ در معرض دید باشد، لغزندگی را کاهش می دهد اما در عین حال ناهمواری سطح حین پیاده روی بیشتر حس می‌شود.

برای مطالعه‌ی بیشتر:

طرح واش بتن

قیمت سنگ فرش واش بتن

حلقه چاه سیمانی

قیمت جدول

آزمایش خاک

آزمایشگاه بتن

آزمایش هیدرومتری خاک

ساندویچ پانل گالوانیزه

ساندویچ پانل صنعتی

ساندویچ پانل رنگی

ضخامت ساندویچ پانل

دیوار ساندویچ پانل چیست

ساندویچ پانل گالوانیزه

ساندویچ پانل صنعتی

ساندویچ پانل رنگی

ضخامت ساندویچ پانل

دیوار ساندویچ پانل چیست

ساندویچ پانل کانکس

مواد اولیه بلوک هبلکس

سنگ کاری روی بلوک هبلکس

دیوار AAC

بلوک فرمستون

دیوار پیش ساخته هبلکس

بتن هوادار اتوکلاو شده

جنس بلوک هبلکس

بلوک سبک اتوکلاو شده

بلوک گازی

اجرای نما روی هبلکس

اتصالات بلوک هبلکس

اجرای هبلکس

ابعاد بلوک هبلکس

بلوک هبلکس چیست

وزن بلوک هبلکس

بلوک اتوکلاو

مقایسه قیمت بلوک لیکا و هبلکس

بلوکaac

فرمستون

بلوک بتن سبک اتوکلاو شده

بلوک لیکا بهتر است یا آجر سفال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.72 ( 14 نظر)