استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

میلگرد ۱۶ چند کیلو است ؟

میلگرد ۱۶ چند کیلو است
میلگرد ۱۶ چند کیلو است

میلگرد ۱۶ چند کیلو است ؟ وزن یک شاخه میلگرد ۱۶ حدود ۱۸.۵ کیلوگرم است که وزن بر اساس ترکیبات و شیوه ی تولید هر کارخانه تفاوت های جزئی خواهد داشت.

یک شاخه میلگرد ۱۶ چند کیلو است؟ میلگرد ۱۶ از ۱۷ تا ۱۹ کیلوگرم وزن دارد. اگر هر واحد میلگرد را معادل هر بندیل یا هر بار در نظر بگیریم، ۲ تن میلگرد به صورت میانگین حدود ‍۱۰۵ شاخه میلگرد ۱۶ را در بر خواهد داشت. اگر منظور از وزن واحد میلگرد ۱۶ همان وزن هر متر میلگرد ۱۶ باشد که به صورت میانگین برابر است با ۱.۵۸ کیلوگرم در هر متر.

هر تریلی یا هر ظرفیت میلگرد ۱۶ شامل حدود ۲۲ تن بار است که به صورت میانگین حدود ۱۱۵۰ شاخه را شامل می شود. با توجه به اینکه میلگرد ۱۶ عموما از شمش SP5 تولید می شود و تفاوت جزئی در ترکیبات میلگردها تاثیر چندانی بر وزن میلگرد نخواهد داشت. میتوان بازه وزن ۱۷ تا ۱۹ کیلوگرم را برای وزن میلگرد ۱۶ آجدار و ساده در نظر گرفت.

یک شاخه میلگرد ۱۶ چند کیلو است ؟

سبک ترین وزن میلگرد ۱۶ چند کیلو است ؟ در بازار آهن آلات و سنگین ترین آن در ادامه ارائه شده است. این لیست کمک میکند تا اگر به دنبال سنگین ترین و سبک ترین وزن باشید به سادگی کارخانه مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

جدول وزن میلگرد ۱۶ زیر مربوط به میلگردهایی است که زیر ۱۸ کیلوگرم وزن دارند. سبک بودن میلگرد در صورتی مزیت است که تمامی انتظاراتی که در مورد تحمل تنش و استحکام انتظار میرود را دارا باشد. در این صورت سبک بودن میلگرد هم به کاهش بار مرده ی سازه کمک می کند و هم هزینه‌های حمل را کاهش میدهد و در عین حال هزینه های حمل را نیز کاهش میدهد.

نام کارخانهسبک ترین وزن میلگرد۱۶
میانه۱۴.۵
حدید۱۵.۵
سیرجان۱۵.۵
کرمانشاه۱۶.۵
ظفر۱۷.۳
ظفر بناب۱۷.۳
چلیک تبریز۱۷.۴
جهان فولاد۱۷.۵
اردبیل۱۷.۵
راد همدان۱۷.۵
شمس۱۷.۵
شمس۱۷.۵
شیراز۱۷.۵
شیراز۱۷.۵
نوین ابهر۱۷.۵
هشترود۱۷.۵
قائم۱۷.۷

سنگین ترین وزن میلگرد ۱۶

کارخانه‌های محدودی وجود دارند که وزن میلگرد شانزده تولیدی آن ها بیش از ۱۹ کیلوگرم است. جدول وزن میلگرد ۱۶ زیر مربوط به سنگین ترین میلگردهای شانزده موجود در بازار است.

نام کارخانهسنگین ترین وزن میلگرد ۱۶
ذوب آهن۱۹
در شاهین۱۹
فایکو۱۹
بافق۱۹
درپاد تبریز۱۹
اصفهان۱۹
ذوب آهن کرمان کرمان۱۹
نورد کرمان۱۹
میاندوآب۱۹
ذوب آهن اصفهان۱۹
ابهر۱۹
سمنان۱۹
اروند۱۹
اهواز۱۹
کویر۱۹.۲
کویر کاشان۱۹.۲
یزد۲۰

میلگرد ۱۶ چند کیلو است ؟

میلگرد ۱۶ چند کیلو است ؟ وزن میلگرد ۱۶ حدود ۱۹ کیلوگرم برآورد شده است. وزن استاندارد اشتال ۱۸.۹۶ کیلوگرم است و میانگین وزن میلگرد ۱۶ تولیدی در کارخانه های ایران حدود ۱۷.۹۵ برآورد شده است. با در اختیار داشتن وزن هر شاخه میلگرد ۱۶ میتوان برای برنامه ریزی دقیق تری برای مدیریت هزینه ها انجام داد.

میلگردهای قطر ۱۶ را از شمش sp5 تولید میکنند. تفاوت در فرآیند تولید و ترکیبات شیمیایی منجر به تفاوت در وزن میلگرد نمره ۱۶ خواهد شد. در صورتی که میلگرد با وزن کمتر بتواند میزان تنش مورد نیاز را تحمل کند، تعداد شاخه‌ی کمتری خریداری می‌شود و هزینه‌ها مدیریت خواهد شد. به این ترتیب وزن میلگرد ۱۶ آجدار و ساده و بررسی تفاوت وزن یک شاخه میلگرد ۱۶ تولیدی کارخانه‌های مختلف متفاوت است. میلگرد ۱۶ یکی از پرکاربردترین میلگردهای موجود در بازار است.

میلگرد ۱۶ چند کیلو است ؟
وزن هر شاخه میلگرد ۱۶

برای مطالعه بیشتر:

قیمت میلگرد ۸ سمنان

وزن هر شاخه میلگرد ۱۴

قیمت میلگرد ۳۰ تهران

قیمت میلگرد ۴۰ بجنورد

قیمت میلگرد ۶.۵ کاشان

قیمت میلگرد ۱۴

میلگرد ۱۴ چند کیلو است

قیمت میلگرد شاهین بناب

جدیدترین قیمت روز میلگرد شاهین بناب

قیمت هر شاخه میلگرد ۱۰

قیمت میلگرد میانه ۲۰

قیمت میلگرد کاوه میانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!