استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

موتور بهران ۵.۵

موتور بهران 5.5
موتور بهران 5.5

موتور بهران ۵.۵ یک موتور کارآمد و مقرون به صرفه جهت استفاده در آسانسورها می باشد. موتور بهران ۵.۵ یکی از محصولات پر فروش و محبوب شرکت بهران است. این موتور به دلیل کارآمدی و کیفیت ساخت بالا، در بسیاری از ساختمان های تجاری، مسکونی و … به عنوان موتور آسانسور استفاده می گردد. در این مقاله به بررسی ویژگی و خصوصیات موتور بهران ۵.۵ پرداخته خواهد شد. همچنین، جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتور آسانسور بهران ۵.۵ می توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت موتور بهران ۵.۵

قیمت موتور آسانسور بهران ۵.۵ به دلیل تاثیر فاکتورهای متعددی مانند اقتصاد، بازار و نوع و ابعاد آسانسور، متفاوت است. همچنین، توان و سایر ویژگی های فنی این محصول نیز در تعیین قیمت موتور بهران ۵.۵ تاثیر می گذارند. در حال حاضر قیمت موتور آسانسور بهران ۵.۵ مبلغی حدودی ۶۰ الی ۷۰ میلیون تومان می باشد. پیشنهاد می شود هنگام خرید برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد قیمت موتور بهران ۵.۵ باید با شرکت های نصب و تامین کننده آسانسور تماس حاصل فرمایید.

در واقع، می توان گفت که مصرف انرژی کم و عمر مفید بالا سبب می شود تا قیمت موتور بهران ۵.۵ در بلند مدت به صرفه باشد. اگر قصد نصب موتور بهران ۵.۵ را دارید، بهتر است با تاکید بر کیفیت و کارایی، قیمت را در نظر بگیرید. همچنین، پیشنهاد می شود قبل از خرید و نصب، مشخصات فنی و نیازهای آسانسور خود را به دقت بررسی کرده تا در نهایت موتوری با عمر مفید بالا و کارایی بهینه انتخاب فرمایید.

قیمت موتور آسانسور بهران 5.5
موتور آسانسور بهران ۵.۵

خرید موتور بهران ۵.۵

شرکت عمران مدرن یکی از نمایندگی های فروش موتور بهران ۵.۵ می باشد. می توانید جهت استعلام قیمت موتور آسانسور بهران ۵.۵ با شماره تلفن ۶۵۰۲۳۱۰۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

این نمایندگی با داشتن تیم متخصص و مجرب در زمینه نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش موتور بهران  5.5، در تلاش است تا به بهترین نحو مشتریان خود را پشتیبانی نماید. علاوه بر این، عمران مدرن به دلیل داشتن تجهیزات و ابزارهای پیشرفته و کاربردی، بهترین شرایط را برای نصب و راه اندازی موتور آسانسور فراهم می نماید. در کل، نمایندگی عمران مدرن با داشتن تجربه، تخصص و تجهیزات مدرن، بهترین خدمات را در زمینه نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش موتور، به مشتریان خود ارائه می دهد.

مشخصات فنی موتور بهران ۵.۵

مشخصات موتور بهران ۵.۵ از لحاظ فنی وابسته به سری و مدل آن متغیر می باشد. هر کدام از این مدل ها مختص شرایط منحصر به فردی طراحی و تولید شده اند. در ادامه به معرفی چند مدل و بخشی از مشخصات فنی آن ها پرداخته شده است.

  • قیمت موتور بهران ۵.۵ سری BL240 مدل BE014155A110 در سایت عمران مدرن موجور می باشد. استاتیک لود این آسانسور ۲۷۰۰ کیلوگرم و وزن مجاز آن ۴۵۰ کیلوگرم می باشد. سیستم این موتور گیربکس بوده و با قدرت موتور ۵/۵ کیلووات طراحی گردیده است.
  • قیمت موتور آسانسور بهران ۵.۵ سری BL240 مدل BE014155V110 در سایت عمران مدرن موجود می باشد. استاتیک لود این آسانسور ۲۷۰۰ کیلوگرم و وزن مجاز آن ۴۵۰ کیلوگرم می باشد. سیستم این موتور گیربکس بوده و با قدرت موتور ۵/۵ کیلووات طراحی گردیده است.
  • قیمت موتور بهران ۵.۵ سری BM320 مدل BE0211551627 در سایت عمران مدرن موجود می باشد. استاتیک لود این آسانسور ۳۵۰۰ کیلوگرم و ظرفیت استاندارد آن ۴۵۰ کیلوگرم می باشد. سیستم این موتور گیرلس بوده و با قدرت موتور ۵/۵ کیلووات طراحی گردیده است.
  • قیمت موتور آسانسور بهران ۵.۵ سری BL240 مدل BE014155A110 در سایت عمران مدرن موجود می باشد. استاتیک لود این آسانسور ۲۷۰۰ کیلوگرم و ظرفیت استاندارد آن ۴۵۰ کیلوگرم می باشد. سیستم این موتور گیربکس بوده و با قدرت موتور ۵/۵ کیلووات طراحی گردیده است.
  • قیمت موتور بهران ۵.۵ سری BL240 مدل BE014155V110 در سایت عمران مدرن موجود می باشد. استاتیک لود این آسانسور ۲۷۰۰ کیلوگرم و ظرفیت استاندارد آن ۴۵۰ کیلوگرم می باشد. سیستم این موتور گیربکس بوده و با قدرت موتور ۵/۵ کیلووات طراحی گردیده است.
قیمت موتور بهران 5.5
مشخصات فنی موتور بهران ۵.۵

خصوصیات بهران ۵/۵

موتور بهران ۵.۵ یک موتور سه فاز با قدرت ۵.۵ اسب بخار است. این موتور دارای چندین ویژگی مهم است که عبارتند از:

  • کارایی بالا: موتور بهران به دلیل کارایی بالا و توان خروجی قابل توجه، در آسانسورهایی با تعداد طبقات بالا و پیچیدگی عملکرد خوبی ارائه می دهد.
  • کیفیت ساخت بالا: موتور بهران با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و با استفاده از قطعات با کیفیت بالا ساخته شده است. این امر موجب می شود که عمر مفید آن بالا باشد.
  • سازگاری با سیستم های مختلف: موتور بهران با سیستم های کنترل مختلف سازگار است و می تواند به راحتی در سیستم های آسانسور گوناگون نصب گردد.
  • قابلیت کنترل و مدیریت بالا: موتور بهران با قابلیت کنترل و مدیریت بالا، به راحتی قابلیت تنظیم سرعت و ترمز آسانسور را فراهم می نماید.
  • عمر مفید بالا: با استفاده از قطعات با کیفیت بالا، موتور بهران دارای عمر مفید بالایی است. این موتور قابلیت انجام کارهای سنگین را دارا می باشد. همچنین، به راحتی می تواند برای سال ها به صورت پایدار و مطمئن در آسانسورها استفاده شود.
قیمت موتور آسانسور بهران ۵.۵ چند است؟

در حال حاضر، قیمت موتور آسانسور بهران ۵.۵ مبلغی حدود ۶۰ الی ۷۰ میلیون تومان می باشد.

ظرفیت مجاز موتور آسانسور بهران ۵.۵ چقدر است؟

ظرفیت مجاز مدل های مختلف موتور آسانسور بهران ۵.۵ ، ۴۵۰ کیلوگرم می باشد.

برای مطالعه بیشتر:

فروش موتور آسانسور بهران

مشخصات موتور آسانسور بهران

موتور گیربکس بهران

موتور بهران ۷.۳

لیست قیمت موتور آسانسور بهران

نصب آسانسور

موتور آسانسور

قطعات آسانسور

موتور بهران آسانسور

قیمت موتور گیربکس آسانسور

موتور گیرلس بهران

نصب آسانسور بین راه پله

قیمت موتور گیرلس

بهترین برند موتور آسانسور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.62 ( 4 نظر)