استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
آسانسور و بالابر

قیمت موتور آسانسور ۶ نفره

جهت استعلام به روز قیمت موتور آسانسور ۶ نفره می توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرموده و نیازهای خود را مطرح نمایید. با توجه به این که موتور آسانسور قلب سیستم آسانسور است، انتخاب یک موتور با کیفیت و مرغوب، تاثیر به سزایی در پایداری و امنیت آسانسور ایفا می نماید. در این راستا، کارشناسان مربوطه می توانند در انتخاب بهترین مدل موتور آسانسور ۶ نفره مطابق نیازهایتان شما را راهنمایی نمایند. در ادامه به معرفی برخی مدل های موتور آسانسور ۶ نفره موجود در سایت پرداخته شده است. جهت مشاهده سایر مدل ها و دریافت مشخصات کامل آن ها می توانید به سایت عمران مدرن مراجعه نمایید.

قیمت موتور آسانسور ۶ نفره

  • قیمت موتور آسانسور ۶ نفره الکو مدل ac2، ۲۶۲۰۰۰۰۰ تومان می باشد. نوع این موتور گیربکس بوده و با توان ۵.۵ کیلووات طراحی گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره  ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور ۶ نفره الکو مدل SR5، ۳۰۸۰۰۰۰۰ تومان می باشد. نوع این موتور گیربکس بوده و با توان ۵.۵ کیلووات طراحی گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره  ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور ۶ نفره آکیش مدل AK5، ۶۱۲۰۰۰۰۰ تومان می باشد. نوع این موتور گیرلس بوده و با توان ۸.۶ کیلووات طراحی گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره  ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور ۶ نفره آکیش مدل AK6، ۶۱۲۰۰۰۰۰ تومان می باشد. نوع این موتور گیرلس بوده و با توان ۸.۶ کیلووات طراحی گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره  ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور ۶ نفره آلبرتو ساسی مدل Leo، ۸۱۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. نوع این موتور گیربکس بوده و با توان ۵.۵ کیلووات طراحی گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره  ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور ۶ نفره آلبرتو ساسی مدل MF48، ۱۰۳۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. نوع این موتور گیربکس بوده و با توان ۵.۵ کیلووات طراحی گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره  ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

قیمت موتور آسانسور ۶ نفره

  • قیمت موتور آسانسور ۶ نفره امگا مدل MCK300، ۵۸۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. نوع این موتور گیرلس بوده و با توان ۹.۲ کیلووات طراحی گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره  ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور ۶ نفره امگا مدل MCK200، ۶۰۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد. نوع این موتور گیرلس بوده و با توان ۳ کیلووات طراحی گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره  ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور ۶ نفره بلولایت مدل WYT-T1.0A، ۹۳۶۷۰۰۰۰ تومان می باشد. نوع این موتور گیرلس بوده و با توان ۳.۲ کیلووات طراحی گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره  ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور ۶ نفره بلولایت مدل WYT-L1.0D، ۱۴۲۳۰۰۰۰۰ تومان می باشد. نوع این موتور گیرلس بوده و با توان ۶.۶ کیلووات طراحی گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره  ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور ۶ نفره بلولایت مدل WYT L1.6D، ۱۴۲۳۰۰۰۰۰ تومان می باشد. نوع این موتور گیرلس بوده و با توان ۱۰.۵ کیلووات طراحی گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره  ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور ۶ نفره بلولایت مدل WYT-L1.0A، ۱۲۴۹۰۰۰۰۰ تومان می باشد. نوع این موتور گیرلس بوده و با توان ۳ کیلووات طراحی گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره  ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت موتور آسانسور ۶ نفره

  • قیمت موتور آسانسور ۶ نفره پرگاس مدل ۵.۵، ۲۹۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. نوع این موتور گیربکس بوده و با توان ۵.۵ کیلووات طراحی گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره  ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور ۶ نفره جم مدل ۶.۱، ۶۲۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. نوع این موتور گیربکس بوده و با توان ۶.۱ کیلووات طراحی گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره  ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور ۶ نفره زیلابگ مدل SM 200/15C-20، ۹۹۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. نوع این موتور گیرلس بوده و با توان ۴.۴ کیلووات طراحی گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره  ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور ۶ نفره سیکور مدل RE16، ۷۱۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد. نوع این موتور گیربکس بوده و با توان ۵.۵ کیلووات طراحی گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره  ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور ۶ نفره مونتانری مدل M73، ۶۸۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد. نوع این موتور گیربکس بوده و با توان ۵.۵ کیلووات طراحی گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره  ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

برای مطالعه بیشتر:

لیست قیمت موتور اسانسور ساسی

خرید موتور آسانسور

موتور آسانسور بلولایت

فروش موتور آسانسور

انواع موتور اسانسور

موتور آسانسور مونتاناری

موتور آسانسور سکا

بهترین مارک موتور آسانسور

قیمت موتور آسانسور پرگاس

قیمت موتور گیرلس ویتور

موتور آسانسور ژیندا

موتور آسانسور امگا

لیست قیمت موتور آسانسور

قیمت موتور آسانسور سیکور

موتور آسانسور تبریز

آخرین عناوین

آموزش هیدرولیک و پنوماتیک pdf

جزوه هیدرولیک و پنوماتیک به عنوان یک منبع آموزشی جامع، به بررسی اصول و کاربردهای…

1 روز پیش

دستورالعمل اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوار (والمش)

برای دانلود دستورالعمل طراحی و اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوارهای…

2 روز پیش

بلوک گلدانی

بلوک گلدانی که از آن با نام های دیگری چون فلاورباکس یا بلوک شیب بندی…

2 روز پیش

کانیو بتنی چیست

کانیو بتنی چیست؟ این پرسشی است که به احتمال زیاد در هنگام آشنایی با فرآورده…

2 روز پیش

بهترین بلوک سبک در ساختمان سازی چیست؟

امروزه بلوک های سبک یکی از پرکاربردترین و بهترین بلوک ها در صنعت ساختمان سازی…

3 روز پیش

بررسی بلوک های عایق در ساختمان سازی، مقایسه چند بلوک پرطرفدار

امروزه در صنعت ساخت و ساز، پیشرفت های چشمگیری در تولید مصالح نوین صورت گرفته…

3 روز پیش