استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
آسانسور و بالابر

موتور آسانسور مونو درایو

موتور آسانسور مونو درایو ، توسط شرکت مونا درایو چین طراحی و تولید می شود. این موتور از نوع گیرلسی است که با استفاده از فناوری های جدید و پیشرفته طراحی می شود. موتورهای گیرلسی نسبت به موتورهای گیربکسی، از راندمان و بازدهی بیشتری برخوردار می باشند. شرکت مونا درایو که در شهر سوژو چین قرار دارد، یک تولید کننده پیشرو در زمینه موتورهای گیرلس است. این شرکت توانسته در رقابت با سایر شرکت های جهان موفق عمل کند. موتور گیرلس مونو درایو دارای مدل های مختلف است. مدل های متنوع موتور آسانسور مونو درایو شامل MCK، MONA، MGD، MCB و MQ هستند.

قیمت موتور آسانسور مونو درایو

قیمت موتور آسانسور مونو درایو نسبت به سایر موتورهای وارداتی مقرون به صرفه تر است. همچنین باتوجه به وارداتی بودن این محصول، قیمت آن از نمونه های داخلی بالاتر است. موتور گیرلس مونو درایو نسبت به اغلب موتورهای گیربکس موجود در بازار، به دلیل راندمان و کارایی بالاتر قیمت بیشتری دارد و به نرخ ارز وابسته است. در نتیجه این نوع موتورها از ثبات قیمتی برخوردار نبوده و ارزش آن با قیمت ارز بالا یا پایین می رود. علاوه بر موارد ذکر شده، قیمت موتور آسانسور مونو درایو به ظرفیت آن نیز وابسته است. برای استعلام قیمت به روز موتور آسانسور مونا درایو ، می توانید با کارشناسان شرکت عمران مدرن در ارتباط باشید. در صورت هرگونه پرسش و کسب اطلاعات در خصوص کیفیت و اصالت کالا، می توانید با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل نمایید.

موتور اسانسور مونو درایو

ویژگی های موتور آسانسور مونو درایو

عموما موتورهای گیرلس می توانند در دراز مدت، از هزینه های مربوط به نگهداری آسانسور، بکاهند. یکی از دلایل اینکه این نوع موتورها نیاز به هزینه کمتر برای نگهداری دارند، عدم نیاز آن ها به روغن کاری مداوم است. موتور آسانسور مونو درایو که از نوع گیرلس می باشد، برای مکان هایی که رفت و آمد زیاد است بسیار کاربرد دارد. همچنین می توان از آن ها در ساختمان های مرتفع و بلند مرتبه استفاده کرد. این نوع موتورها با ظرفیت های مختلف و همچنین با سرعت های متفاوت تولید می شوند. یکی از بهترین و محبوب ترین مدل های موتور گیرلس مونو درایو ، مدل MCK200 است.

موتور اسانسور گیرلس مونو درایو مدل MCK500

مشخصات فنی موتور گیرلس مونو درایو

موتور گیرلس مونو درایو معمولا دارای سرعت حدود ۱ متر بر ثانیه بوده و حداکثر استاتیک لود آن ۲۵۰۰ کیلوگرم می باشد. وزن این محصول با توجه به نوع و مدل آن متغیر است و وزن کمی نسبت به موتورهای گیربکسی دارد. برق مصرفی موتور گیرلس مونو درایو ۳ فاز است و قابلیت تحمل و جابجایی وزن ۲۴۰ تا ۶۳۰ کیلوگرم را دارد. این نوع موتور از قطعات مقاوم و مستحکم ساخته شده و احتیاجی به فن خنک کننده ندارد.

مزایای موتور گیرلس مونو درایو

موتور آسانسور مونا درایو که یکی از باکیفیت ترین محصولات چینی است، مزایای زیادی دارد. یکی از مزیت های موتور آسانسور مونو درایو این است که دارای ابعاد کوچک بوده و مناسب مکان هایی است که فضای زیادی برای نصب موتور وجود ندارد. ویژگی هایی که این نوع موتور دارا می باشد، سبب شده است که عمر طولانی داشته باشد و هزینه تعمیر و نگهداری آن کاهش یابد. به همین دلیل از محبوبیت خاصی برخوردار است. همچنین ایمنی این نوع محصول بالا بوده و عملکرد آن بدون صدا و لرزش است.

موتور گیرلس مونو درایو مدل MCK100

علاوه بر موتور آسانسور، عمران مدرن ارائه دهنده انواع موتور بالابر ساختمانی نیز می باشد. به منظور خرید یا استعلام قیمت موتور بالابر می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

برای مطالعه بیشتر:

موتور آسانسور الکو

موتور آسانسور اکر

نصب آسانسور در راه پله

قیمت انلاین اسانسور

فرهنگ استفاده از آسانسور در آپارتمان

موتور آسانسور الکو sr5

قوانین شهرداری برای آسانسور

استاندارد سازی آسانسور

سوالات متداول استاندارد آسانسور

قیمت پک کامل اسانسور

هزینه تعمیر آسانسور برای طبقه اول

سرویس اسانسور شامل چیست

قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۳ طبقه

هزینه نصب آسانسور هیدرولیکی

آسانسور هیدرولیکی قیمت

اسانسور گیرلس

قیمت کابین آسانسور ۶ نفره

کابین اسانسور

هزینه آسانسور ۴ طبقه

قیمت آسانسور ۶ نفره

آخرین عناوین

آموزش هیدرولیک و پنوماتیک pdf

جزوه هیدرولیک و پنوماتیک به عنوان یک منبع آموزشی جامع، به بررسی اصول و کاربردهای…

21 ساعت پیش

دستورالعمل اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوار (والمش)

برای دانلود دستورالعمل طراحی و اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوارهای…

2 روز پیش

بلوک گلدانی

بلوک گلدانی که از آن با نام های دیگری چون فلاورباکس یا بلوک شیب بندی…

2 روز پیش

کانیو بتنی چیست

کانیو بتنی چیست؟ این پرسشی است که به احتمال زیاد در هنگام آشنایی با فرآورده…

2 روز پیش

بهترین بلوک سبک در ساختمان سازی چیست؟

امروزه بلوک های سبک یکی از پرکاربردترین و بهترین بلوک ها در صنعت ساختمان سازی…

2 روز پیش

بررسی بلوک های عایق در ساختمان سازی، مقایسه چند بلوک پرطرفدار

امروزه در صنعت ساخت و ساز، پیشرفت های چشمگیری در تولید مصالح نوین صورت گرفته…

2 روز پیش