استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت آسانسور ۶ نفره

قیمت آسانسور 6 نفره
قیمت آسانسور ۶ نفره

قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۴ طبقه ، ۵ طبقه و … به عوامل متعددی وابسته است که از تاثیرگذارترین آنها می توان به نوع اسانسور، موتور، جنس و ابعاد کابین، تعداد توقف و نوع پنل احضار اشاره کرد. قیمت آسانسور ۶ نفره با تغییر هر یک از این پارامترها تغییر می یابد. به طور مثال در شرایط یکسان و استفاده از تجهیزات مشابه، قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۴ طبقه از قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۵ طبقه ارزان تر است. علاوه بر این نوع درب طبقات و کابین هم بر روی قیمت آسانسور ۶ نفره تاثیرگذار است. در ادامه به بررسی مهم ترین عوامل موثر بر قیمت اسانسور ۶نفره پرداخته خواهد شد. باتوجه به تغییرات بسیار زیاد قیمت در بازار امکان ارائه قیمت روز برای آسانسور امکان پذیر نیست، در نیمه اول سال ۱۴۰۳ قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۴ طبقه حدود ۴۱۰ میلیون تومان می باشد. لازم به ذکر است آسانسور برای ۴ طبقه به معنی ۵ توقف می باشد، یک توقف در همکف یا پارکینگ و سایر توقف ها در طبقات ساختمان است. کاربران گرامی می توانند برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت روز آسانسور ۶ نفره با عمران مدرن در ارتباط باشند.

قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۴ طبقه

آسانسورهای ۶ نفره برای ساختمان های ۴ و ۵ طبقه بسیار مناسب می باشند. قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۴ طبقه به تمامی موارد ذکر شده در بالا وابسته می باشد. در نیمه اول سال ۱۴۰۳ قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۴ طبقه حدود ۴۱۰ میلیون تومان می باشد. قیمت ارائه شده برای آسانسورهای کششی بوده و قیمت اسانسور هیدرولیکی بیشتر است. در نیمه اول ۱۴۰۳ قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۴ طبقه از نوع هیدرولیکی در حدود ۴۶۵ میلیون تومان است. علاوه بر موارد ذکر شده عامل دیگری که بر روی قیمت آسانسور ۶ نفره تاثیرگذار است، تعداد توقف آسانسور است. قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۴ طبقه به دلیل کم بودن تعداد توقفات آن، ارزان تر است. برای کاهش هزینه ها می توانید از اسانسورهای هیدرولیکی، درب لولایی، شستی دکمه دار و موارد این چنینی استفاده نمایید. برای استعلام قیمت روز آسانسور ۶ نفره لازم است تمامی مشخصات آسانسور به کارشناسان مربوطه اعلام شده و یا توسط متخصصان فعال در این زمینه از محل پروژه بازدید به عمل آید. تنها در این صورت امکان استعلام قیمت روز آسانسور ۶ نفره وجود داشته و در سایر موارد ممکن است تغییرات قیمت بسیار زیاد باشد.

قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۵ طبقه

قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۵ طبقه هم از مواردی است که بسیاری از مالکان به دنبال استعلام آن هستند. به منظور استعلام قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۵ طبقه می توانید با مشاوران عمران مدرن در ارتباط باشید و با توجه به نیاز و سلیقه خود اقدام به خرید نمایید. در نیمه اول سال ۱۴۰۳ قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۵ طبقه حدود ۴۴۵ میلیون تومان می باشد. به منظور استعلام دقیق قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۵ طبقه می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۶ طبقه

در نیمه اول سال ۱۴۰۳ قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۶ طبقه حدود ۵۱۰ میلیون تومان می باشد. لازم به ذکر است که منظور از آسانسور ۶ طبقه، آسانسور ۷ توقف است.

مشخصات آسانسور ۶ نفره

حداقل مساحت مفید مورد نیاز برای کابین آسانسور شش نفره برابر ۱/۱۷ مترمربع می باشد. آسانسور ۶ نفره دارای ظرفیت باربری حدود ۴۵۰ کیلوگرم است. در واقع متوسط وزن هر شخص، ۷۵ کیلوگرم در نظر گرفته می شود که بر این اساس، ظرفیت حمل کابین اسانسور ۶ نفره در حدود ۴۵۰ کیلوگرم بدست می آید. ارتفاع کابین آن هم حداقل برابر ۲۲۰ سانتی متر در نظر گرفته می شود.

قیمت روز آسانسور ۶ نفره

قیمت روز آسانسور ۶ نفره به شدت متغیر بوده و با تغییر قیمت هر یک از تجهیزات مصرفی در ساخت، قیمت اسانسور نیز تغییر می یابد. بنابراین برای استعلام قیمت روز آسانسور ۶ نفره در ابتدا باید مشخصات کامل آن از جمله نوع اسانسور، تعداد توقف، برند موتور، نوع کابین و تزئینات آن و … به طور دقیق تعیین گردد. تنها در این صورت شرکت نصب و فروش اسانسور قادر به ارائه دقیق قیمت روز آسانسور ۶ نفره خواهد بود.

قیمت روز آسانسور ۶ نفره را می توان از شرکت های فروش اسانسور استعلام نمود. کاربران گرامی می توانند به منظور خرید و استعلام قیمت روز آسانسور ۶ نفره با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشند.

قیمت روز آسانسور 6 نفره
کابین آسانسور ام دی اف استیل

قیمت آسانسور ۶ نفره و نوع آن

آسانسورها از نظر شیوه اجرا به انواع مختلفی همچون کششی، هیدرولیکی، وکیوم و … دسته بندی می شوند. متداول ترین آسانسورهای اجرایی در ساختمان های با کاربری مسکونی، تجاری و … ، آسانسورهای هیدرولیکی و کششی می باشند. از این میان، قیمت آسانسور ۶ نفره هیدرولیکی و کششی مقرون بصرفه است. البته هر یک از این آسانسورها خود به انواع دیگری دسته بندی می شوند که قیمت آنها نیز با هم متفاوت خواهد بود. به طور مثال آسانسور هیدرولیکی به انواع جک از زیر و جک از بغل دسته بندی می شود که قیمت آسانسور ۶ نفره جک از زیر بیشتر از انواع جک از بغل می باشد. از بین انواع آسانسور کششی گیرلس و گیربکسی، قیمت آسانسور ۶ نفره گیرلس بیشتر از آسانسورهای گیربکسی است.

اگر چه قیمت آسانسورهای کششی گیرلس بیشتر از انواع گیربکسی است اما باید توجه داشت که می توانند تعداد توقف و ترافیک بیشتری را پشتیبانی نمایند. به عبارتی آسانسورهای گیرلس در ساختمان های بلند و با تعداد تردد بالا، قابل نصب و راه اندازی می باشند.

قیمت آسانسور ۶ نفره و نوع موتور

یکی از اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت اسانسور ۶نفره ، موتور آن است. موتورهای موجود در بازار ایران در انواع وارداتی و تولید داخل عرضه می شوند. موتورهای ساخت کشور آلمان، ایتالیا، ترکیه و چین از جمله محصولات وارداتی می باشند. به طور معمول بیشترین قیمت ها مختص موتورهای آلمانی و ایتالیایی می باشد. زیرا علاوه بر افزایش نرخ ارز و نابسامانی بازار که موجب افزایش قیمت آنها شده است، این موتورها از کیفیت بالاتری نیز برخوردار هستند. موتورهای ایرانی هم در برندهای مختلفی موجود می باشند که قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است. از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت آنها می توان به راندمان، میزان مصرف انرژی و میزان سر و صدا و لرزش اشاره کرد.

قیمت آسانسور ۶ نفره
آسانسور

قیمت آسانسور ۶ نفره و کابین

از دیگر عوامل موثر بر قیمت آسانسور ۶ نفره ، کابین آن است. از نظر جنس، کابین به انواعی همچون ام دی اف، تمام استیل، ام دی اف استیل، شیشه ای، فرمیکا و … دسته بندی می شود. برای کاهش قیمت اسانسور ۶نفره ، می توان از کابین های ام دی اف استفاده کرد. از میان انواع کابین، غالبا کابین های شیشه ای موجب افزایش قیمت آسانسور ۶ نفره می شود. قیمت هر یک از این کابین ها نیز، به عوامل دیگری وابسته است. به طور مثال قیمت کابین های شیشه ای گرد یا کرو بیشتر از کابین های مربعی است. کابین های استیل هم در انواعی همچون خش دار، آینه ای، طرح دار و … موجود بوده و مورد استفاده قرار می گیرند که موجب تفاوت در قیمت آسانسور ۶ نفره می گردند.

ضخامت ورق هایی که در ساخت کابین استفاده می شوند، عامل دیگر موثر بر قیمت کابین و درنتیجه قیمت آسانسور ۶ نفره است. تجهیزات جانبی مورد استفاده در کابین هم تعیین کننده قیمت اسانسور ۶نفره می باشد. از جمله تجهیزات جانبی که در کابین آسانسور استفاده می شود، می توان به چراغ، هالوژن، سقف کاذب و آینه اشاره کرد.

قیمت آسانسور ۶ نفره
انواع کابین آسانسور

قیمت اسانسور ۶نفره و نوع درب

درب آسانسور از نظر محل کاربرد، عملکرد، نحوه بازشو و جنس به انواع مختلفی دسته بندی می شود. از نظر محل کاربرد، شامل درب طبقات و درب کابین می باشد. از نظر عملکرد هم به انواع تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی تقسیم بندی می گردد. درب آسانسور بر اساس نحوه بازشو شامل انواعی همچون سانترال، تلسکوپی، اتوبوسی و … می باشد. جنس درب می تواند شیشه ای، تمام استیل، فولادی (با روکش رنگ، روکش استیل و …) و یا ترکیب آنها باشد. هر یک از پارامترهای ذکر شده بر روی قیمت درب و قیمت آسانسور ۶ نفره تاثیرگذار است. به طور مثال درب لولایی ارزان ترین نوع درب آسانسور می باشد که استفاده از آن کاهش قیمت آسانسور ۶ نفره را در پیش خواهد داشت.

ابعاد، ضخامت، تعداد لته ها و ساده یا طرح دار بودن درب هم بر روی قیمت آن در نهایت قیمت روز آسانسور ۶ نفره موثر است. درب آسانسور به صورت منحنی هم تولید می گردد که از قیمت بالاتری برخوردار است. این درب ها غالبا در آسانسورهای شیشه ای و پانوراما مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این، تعداد درب های آسانسور هم بر قیمت نهایی تاثیرگذار است. کابین می تواند به صورت تک در و یا دو در (رو به روی هم یا مجاور هم) باشد.

قیمت آسانسور 6 نفره برای 4 طبقه
انواع درب آسانسور

قیمت آسانسور ۶ نفره و پنل احضار

پنل احضار همان شستی هایی است که در طبقات برای فراخوانی آسانسور و در کابین برای تعیین محل توقف و … نصب می گردد. پرکاربردترین انواع آن شستی های دکمه ای و لمسی می باشند که قیمت پنل های لمسی بیشتر است. علاوه بر مورد ذکر شده، قیمت آسانسور ۶ نفره به جنس و ابعاد پنل احضار نیز وابسته می باشد.

قیمت آسانسور ۶ نفره و تابلو فرمان

تابلو فرمان از دیگر اجزایی است که نوع و قیمت آن بر روی قیمت اسانسور ۶نفره تاثیرگذار است. تابلو فرمان ها با توجه به نوع موتور و آسانسور تعیین می گردند. قیمت آن به عواملی همچون سرعت آسانسور، تعداد توقف و برند وابسته است. تابلو فرمان ها در انواع تک سرعته و دو سرعته قابل استفاده می باشند که قیمت آسانسور ۶ نفره با تابلو فرمان تک سرعته بیشتر است.

قیمت آسانسور 6 نفره برای 5 طبقه
انواع پنل احضار

در کنار آسانسور، بسیاری از ساختمان های بزرگ و پرتردد پله برقی هم اجرا می کنند. به منظور استعلام قیمت پله برقی و خرید آن می توانید با کارشناسان عمران مدرن در تماس باشید.

برای مطالعه بیشتر:

خرید اسانسور ساختمان

نصب آسانسور در راه پله

معایب هوم لیفت

هوم لیفت چیست

قیمت آنلاین آسانسور

استاندارد ادواری آسانسور

استاندارد آسانسور چیست

نحوه گرفتن مجوز اسانسور

گواهی استاندارد آسانسور

چک لیست استاندارد آسانسور

قوانین جدید استاندارد آسانسور

قانون شهرداری برای نصب آسانسور

نحوه محاسبه هزینه نصب آسانسور در آپارتمان

جای آسانسور در ساختمان

فضای مورد نیاز برای نصب اسانسور

استاندارد سازی آسانسور

سوالات متداول استاندارد آسانسور

قیمت پک کامل اسانسور

اسانسور کششی

مراحل نصب اسانسور

اجرای آسانسور هیدرولیک

هزینه نصب آسانسور برای ۴ طبقه

آسانسور بدون چاهک

قیمت کابین آسانسور ۸ نفره

قیمت کابین اسانسور

اسانسور شیشه ای

آسانسور چهار طبقه

قیمت موتور آسانسور ایتال

معایب اسانسور هیدرولیکی

لیست قیمت آسانسور ۵ توقف

بالابر مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.52 ( 7 نظر)

۵ نظر

  1. قیمت آسانسور ۶ نفره ۶ توقف چقدر در میاد.

  2. قیمت روز آسانسور ۶ نفره با کابین شیشه ای و موتور ایتالیایی حدودا چنده؟

  3. چرا قیمت آسانسور جک از زیر بیشتر از آسانسور جک در بغله؟

  4. سلام
    میتونم قیمت روز آسانسور ۶ نفره برای ۴ توقف رو بپرسم؟

  5. قیمت کابین آسانسور ۶ نفره چند درصد قیمت کل آسانسور رو داره؟