استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

موتور آسانسور موتوژن

موتور آسانسور موتوژن
موتور آسانسور موتوژن

موتور آسانسور موتوژن که با نام الکمپ ایران نیز شناخته می‌شود، توسط یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده موتور آسانسور در ایران یعنی شرکت موتوژن طراحی و تولید می شود. این موتور با توان های مختلفی به بازار عرضه می شود که برخی از قطعات آن وارداتی و برخی دیگر توسط شرکت موتوژن تولید می شوند.

موتور گیرلس یک به یک

موتور آسانسور موتوژن در دو حالت تک سرعته و دو سرعته با سرعت ۱ متر بر ثانیه مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله ویژگی های برجسته این موتور آسانسور گیربکسی می توان به توان و قدرت بالا اشاره کرد. این موضوع نشان دهنده توانایی بالای این موتور برای حمل بارهای سنگین، سرعت و عملکرد مناسب در شرایط مختلف است.

قیمت موتور آسانسور موتوژن مقرون به صرفه بوده و با توجه به اینکه با دو سال گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش به بازار عرضه می شود، محبوبیت بالایی بین نصابان اسانسور دارد. موتور الکمپ تبریز که ارتباط نزدیکی با موتور آسانسور الکمپ ایتالیا دارد، طی سال های اخیر در بخش کیفی پیشرفت محسوسی داشته و در این راستا موفق عمل کرده است.

موتور آسانسور موتوژن
موتور موتوژن

قیمت موتور آسانسور موتوژن

قیمت موتور آسانسور موتوژن به عوامل مختلفی مانند نوع موتور بستگی دارد. با توجه به نوع برق مصرفی و توان موتور، قیمت ها متغیر می باشند. با افزایش ظرفیت قابل حمل موتور و در نتیجه افزایش توان و ابعاد موتور آسانسور، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. همچنین قیمت موتور آسانسور موتوژن سه فاز نسبت به نمونه های تک فاز بیشتر می باشد.

این موتور آسانسور در سرعت های مختلفی تولید می شود که هرچه سرعت موتور بیشتر باشد، قیمت موتور آسانسور موتوژن نیز بیشتر خواهد بود. برای اطلاع از قیمت موتور آسانسور موتوژن ، می‌ توانید با کارشناسان شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

مشخصات انواع موتور آسانسور موتوژن

پیش تر اشاره شد که موتور آسانسور موتوژن ، همان موتور اسانسور الکمپ ایرانی است و در تبریز تولید می شود. این موتور آسانسور توانایی حمل وزن تا ۲۷۰۰ کیلوگرم را دارا بوده و قابلیت نصب در دو جهت عمودی و افقی را دارد.

برق مصرفی موتور آسانسور موتوژن سه فاز ۳۸۰ ولت می باشد و با توان مصرفی ۵.۵ کیلووات برای ساختمان هایی با ارتفاع ۶ طبقه مناسب است. قطر فلکه این موتور آسانسور ۵۵ سانتی متر بوده و میزان نویز و صدای آن در حدود ۶۰ دسیبل می باشد.

موتور آسانسور موتوژن در مدل های تک فاز و سه فاز تولید و به بازار عرضه می شود. جنس بدنه و فریم این موتور، آلومینیومی یا چدنی می باشد. در نمونه سه فاز با جنس بدنه آلومینیومی، توان این موتور آسانسور حداکثر تا ۱۸.۵ کیلووات می باشد. انواع سه فاز آن با جنس بدنه چدنی نیز تا حداکثر توان ۶۳۰ کیلووات تولید و عرضه می شود. نمونه های تک فاز آلومینیومی دارای حداکثر توانی در حدود ۲.۲ کیلووات می باشند.

قیمت موتور آسانسور موتوژن
موتور اسانسور گیربکسی موتوژن

ویژگی های موتور آسانسور موتوژن

موتور آسانسور موتوژن به گونه‌ای طراحی شده ‌است که نصب آن آسان و سریع باشد و با عملکرد روان و کم صدا، آسایش و آرامش را به ارمغان آورد. این موتور آسانسور با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات پیشرفته تولید می‌ شود و از کیفیت بالایی برخوردار است. این موضوع تضمین کننده عملکرد طولانی مدت و بدون نقص موتور خواهد بود. موتورهای موتوژن با راندمان بالا، مصرف انرژی را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهند و به نفع محیط زیست عمل می ‌کنند.

شرکت موتوژن طیف وسیعی از موتورهای آسانسور را در توان‌ها و سرعت‌های مختلف ارائه می دهد تا نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کند. موتور موتوژن با وجود کیفیت بالا، از قیمت مناسبی برخوردار است و به عنوان یک انتخاب مقرون به صرفه برای مشتریان شناخته می شود. با توجه به ویژگی های عنوان شده، موتور آسانسور موتوژن به عنوان انتخابی ایده آل برای اسانسور شما شناخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت موتور آسانسور موتوژن
موتور آسانسور الکمپ تبریز

ایمنی و نصب موتور آسانسور موتوژن

موتور آسانسور موتوژن در برابر الکتریسیته ساکن، اتصال کوتاه به زمین دارد. محل نصب موتور موتوژن باید دارای جریان هوا، بدون گرد و خاک و خشک باشد و موتور در یک محل مسطح و بدون ارتعاش مونتاژ شود. همچنین برای سهولت دسترسی جهت تعمیر و اصلاح این موتور، فضای کافی در نظر گرفته شود. پایه یا فونداسیونی که موتور روی آن نصب می شود باید کاملا مسطح بوده و دقت شود که پایه های موتور قبل از سفت کردن پیچ ها کاملا با سطح پایه فونداسیون تماس داشته باشد تا از اعمال نیروی اضافی و غیر مجاز به پایه ها جلوگیری شود.

برای مطالعه بیشتر:

موتور آسانسور آلبرتو ساسی

موتور آسانسور بدون گیربکس

الکتروموتور abb

موتور اسانسور الکو

موتور آسانسور پرگاس

پاراشوت آسانسور

بالابر رستوران

آلیماک چیست

نصب اسانسور در بالکن

آسانسور معلولین

آسانسور برانکارد بر

قیمت آسانسور ۴ نفره دیجی کالا

آسانسور خانه دوبلکس

مینی آسانسور خانگی

قیمت روز آسانسور ۶ نفره

موتور ساسی لئو ۷.۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 3.73 ( 2 نظر)

یک نظر

  1. ۶۳۰ کیلووات توان بسیار بالایی میباشد و این توان اشتباه میباشد لطفاً بررسی و آن را اصلاح بفرمائید