استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

موتور آسانسور فرشباف

موتور آسانسور فرشباف
موتور آسانسور فرشباف

موتور آسانسور فرشباف ، از برندهای ایرانی موتور اسانسور موجود در بازار است. در این مجموعه تولید موتور، بر اساس فرآیندهای مدرن و اروپایی و طبق برنامه های کنترل پیشرفته، انجام می شود. بر روی موتور اسانسور فرشباف تبریز تست هایی همچون تست ارتعاش، صدا، ترمز، فن، رنگ و روغن ریزی انجام می شود. قیمت موتور آسانسور فرشباف از مقرون بصرفه ترین قیمت های موتور در بازار می باشد. به طور کلی قیمت موتورهای ایرانی ، از جمله قیمت موتور آسانسور فرشباف از انواع برندهای خارجی ارزان تر است، ضمن اینکه از کیفیت قابل قبولی هم برخوردار می باشند.

قیمت موتور آسانسور فرشباف

قیمت موتور آسانسور فرشباف به عوامل متعددی وابسته است. از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت، نوع موتور است که غالبا موتورهای فرشباف در انواع گیربکسی تولید می شوند. این موضوع یکی از دلایل کمتر بودن قیمت موتور آسانسور فرشباف است. زیرا به طور کلی قیمت موتورهای گیربکسی از انواع گیرلس کمتر می باشد.

دیگر عامل موثر بر قیمت موتور آسانسور فرشباف ، تک سرعته (۳VF) یا دو سرعته بودن (AC2) آن است. انواع تک سرعته، قیمت بالاتری دارند. اما در مقایسه باید گفت که موتورهای تک سرعته دارای حرکت نرم تری به هنگام شروع و پایان حرکت می باشند و به همین دلیل مسافران چندان متوجه حرکت و توقف آسانسور نمی شوند و به اصطلاح شوک زیادی به آنها وارد نمی شود. علاوه بر این، میزان فرسایش موتور اسانسور فرشباف تبریز تک سرعته، کمتر از انواع دو سرعته است. همچنین مصرف انرژی و جریان برق موتورهای دوسرعته بیشتر است.

موتور آسانسور فرشباف
موتور اسانسور فرشباف

توان موتور هم از پارامترهای موثر بر قیمت موتور آسانسور فرشباف می باشد. هر چه توان و قدرت موتور بالاتر باشد، قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. ظرفیت و سرعت نیز از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت موتور اسانسور فرشباف تبریز می باشند.

خرید موتور اسانسور فرشباف تبریز

برای خرید موتور اسانسور فرشباف تبریز می توان به صورت حضوری به فروشگاه های مختلف مراجعه کرد و یا اینکه به صورت آنلاین اقدام به خرید نمود. خرید اینترنتی دارای مزایایی همچون امکان مشاهده مشخصات محصولات مختلف این برند به همراه قیمت موتور اسانسور فرشباف تبریز بوده و به انتخاب مناسب تر موتور کمک شایانی می نماید. همچنین از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری می کند. به منظور خرید تجهیزات مختلف آسانسور و یا استعلام هزینه نصب آسانسور می توانید با کارشناسان عمران مدرن در تماس باشید.

انواع موتور اسانسور فرشباف تبریز

موتورهای MF5 G (LEO) 7.3 kw ، MF5 G (LEO) 6.1 kw ، MF6 G (ITAL PLUS) 7.3 kw ، MF6 G (ITAL PLUS) 6.1 kw انواع محصولات موتور اسانسور فرشباف تبریز می باشند. موتورهای MF5 G (LEO) ، از محصولات برند ایتالیایی آلبرتوساسی که از بهترین موتورهای آسانسور است الهام گرفته شده اند. این نوع از موتور آسانسور فرشباف از ظرفیت بار استاتیکی بالایی برخوردار است و در دو حالت قابلیت نصب و قرار گیری دارد. موتور اسانسور فرشباف تبریز MF5 G (LEO) با فلکه سیم بکسل های ۵۵۰ و ۶۰۰ میلی متر، در توان های kw 7.3 و kw 6.1 و به صورت ۳VF قابل عرضه می باشد. از دیگر مشخصات آن دائمی بودن روغن درون محفظه گیربکس است.

قیمت موتور آسانسور فرشباف
تولید موتور اسانسور فرشباف

در ساخت موتورهای MF6 G (ITAL PLUS) موتور اسانسور فرشباف تبریز ، از محصولات سه برند آلبرتوساسی، سیکور و ایتال الهام گرفته شده است. راندمان این محصول ارتقا داده شده است و حرکتی نرم و بی صدا دارد. این موتور نیز از ظرفیت بار استاتیکی بالایی برخوردار است. این موتورها در انواع ۳VF و AC2 قابل عرضه می باشند. موتورهای MF6 G (ITAL PLUS) موتور آسانسور فرشباف در توان های kw 6.1 و kw 7.3 تولید می شوند.

مزایای موتور آسانسور فرشباف

مزایای موتور اسانسور فرشباف تبریز به شرح زیر می باشد:

  • مقرون بصرفه بودن قیمت موتور آسانسور فرشباف تبریز
  • استاتیک لود بالا
  • قابل ارائه در توان های مختلف
  • راندمان بالا
  • قابل تولید به صورت تک سرعته
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
موتور اسانسور فرشباف تبریز
موتور اسانسور فرشباف تبریز

برای مطالعه بیشتر:

شرکت موتور آسانسور بهران

فروش موتور آسانسور بهران

مشخصات موتور آسانسور بهران

موتور گیربکس بهران

موتور آسانسور بهران ۷/۳

قطعات آسانسور

موتور آسانسور

موتور گیرلس بهران

انواع موتور آسانسور

موتور آسانسور ایتالیایی

قیمت موتور اسانسور هیدرولیکی

آسانسور وسط راه پله

قیمت موتور گیرلس

گیربکس آسانسور

موتور آسانسور بدون گیربکس

لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور

آسانسور چهار طبقه

بهترین موتور آسانسور ایرانی

موتور آسانسور پرگاس

موتور آسانسور مونتاناری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.7 ( 6 نظر)