استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
آسانسور و بالابر

موتور آسانسور بلولایت

موتور آسانسور بلولایت ، محصولی نوآورانه و پیشگام در صنعت آسانسور است که با بهره‌گیری از تکنولوژی ‌های روز دنیا و طراحی منحصر به فرد، مزایای متعددی را برای کاربران و سازندگان آسانسور به ارمغان می ‌آورد. این موتور با راندمان بالا، مصرف انرژی پایین، صدای کم و عمر طولانی، به عنوان یک انتخاب ایده‌ آل برای انواع آسانسورهای مسکونی، تجاری و اداری شناخته می‌ شود.

قیمت موتور آسانسور بلولایت

قیمت موتور آسانسور بلولایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل، می توان به نوع موتور اشاره کرد. موتور آسانسور گیرلس به دلیل راندمان بالاتر و مصرف انرژی کمتر نسبت به نمونه های گیربکسی، قیمت بالاتری نیز دارد. همچنین با افزایش ظرفیت قابل حمل موتور و در نتیجه افزایش توان و ابعاد موتور آسانسور، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

موتور بلولایت در سرعت های مختلف تولید می شود که هرچه سرعت موتور بیشتر باشد، قیمت موتور آسانسور بلولایت نیز بیشتر خواهد بود. همچنین این موتور در کشورهای مختلفی تولید می شود که نمونه چینی آن نسبت به مدل های اروپایی از قیمت پایین تری برخوردار است. برای اطلاع از قیمت موتور آسانسور بلولایت ، می‌توانید با کارشناسان شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

کارخانه تولید موتور بلولایت

تاریخچه موتور اسانسور بلولایت

شرکت بلولایت ، در سال ۱۹۸۹ توسط سه استاد جوان از دانشگاه شن یانگ چین تاسیس شد. این شرکت در ابتدا به تولید قطعات آسانسور مشغول بود و در ادامه از سال ۱۹۹۵، اولین موتور آسانسور گیرلس بلولایت را تولید کرد. این شرکت با تولید موتور آسانسور بلولایت ، به یکی از تولیدکنندگان پیشرو در سیستم های کنترل و موتور آسانسور در مدل های سنکرون آهنربای دائم بدون گیربکس تبدیل شده است. همچنین با عضویت در انجمن آسانسور چین و دریافت گواهینامه ۹۰۰۱ISO در قطعات آسانسور، سطح کیفی کار خود را در رده های بین المللی ارتقا داده است.

شرکت بلولایت با یک تیم تحقیق و توسعه حرفه ای که توسط دو متخصص موتور آسانسور هدایت می شد، به طور مداوم با دانشگاه های داخلی و شرکت های معروف خارج از کشور برای تبادل فناوری همکاری کرد و با موفقیت اولین ماشین های سنکرون آهنربای دائم بدون گیربکس را در سال ۲۰۰۰ تولید کرد. موتور آسانسور بلولایت دارای گواهینامه های معتبری مانند CE،  KTLو Lift Institute می باشد و این شرکت قبل از تحویل، محصولات خود را تست و بازرسی می کند.

انواع موتور آسانسور بلولایت

موتور آسانسور گیرلس بلولایت ، یکی از مطمئن ترین گزینه ها برای آسانسور می باشد. شرکت بلولایت دارای تعدادی حق اختراع برای تولید موتورهای آسنکرون آهنربای دائم گیرلس است. امروزه موتور آسانسور گیرلس طرفداران بیشتری نسبت به موتور گیربکسی پیدا کرده است. در این زمینه، موتور آسانسور گیرلس بلولایتقادر است تا ۴۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کند و راندمان جابجایی را تا ۹۰ درصد بهبود بخشد. در ادامه برخی از انواع موتورهای بلولایت تشریح شده اند.

انواع موتور آسانسور بلولایت گیرلس در نمونه های موتورخانه دار و فاقد موتورخانه، موتورهای بار سنگین و موتورهای سرعت بالا تولید می شوند. مدل های WYT-T، WYT-L، WYT-Y و WYT-H از نمونه های محبوب موجود در بازار هستند. هر کدام از این مدل ها، طیف وسیعی از کاربردها را پوشش می دهند و در توان ها و قابلیت حمل وزن های مختلف به کار گرفته می شوند.

موتور آسانسور گیرلس بلولایت

موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-L

موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-L از نوع روتور درونی است و یکی از محبوب‌ترین موتور آسانسورهای گیرلس شناخته شده در بازار می باشد که در سال ۲۰۱۵ تولید شده است. این موتور از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار است و برای پروژه‌های مختلف با ظرفیت‌ های متفاوت مناسب می باشد.

ولتاژ نامی موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-L، ۳۸۰ ولت بوده و سیم بکسل استفاده شده در این مدل از نوع تکی می باشد. مانند اکثر موتورهای گیرلس موجود در بازار، نسبت تعلیق آن ۲:۱ است و توانایی حمل ۴۵۰ تا ۱۲۷۵ کیلوگرم بار را دارد. موتور آسانسور گیرلس بلولایت مدل WYT-L سرعت های مختلفی را پشتیبانی می کند و طراحی آن به گونه ای است که قابلیت استفاده در پروژه های با موتورخانه کوچک را نیز دارا می باشد.

درجه حفاظتی این موتور ۴۱IP می باشد. به این معنا که در برابر اجسام خارجی بزرگ تر از ۱ میلی متر و همچنین در برابر ریزش عمودی قطرات آب مقاوم است. موتور آسانسور بلولایت WYT-L دارای کلاس عایق حرارتی F می باشد. در این کلاس عایق حرارتی، بدنه موتور تا ۱۵۵ درجه سانتی‌گراد و سیم‌ پیچ تا ۱۱۵ درجه سانتی‌گراد گرما را تحمل می کند. بنابراین استفاده از این موتور برای شرایط سخت و آب و هوای گرم مناسب می باشد.

موتور آسانسور بلولایت WYT-L دارای ۲۰ قطب است. تعداد قطب ‌های موتور، نشان ‌دهنده سرعت آن است. به این صورت که موتورهای با تعداد قطب بالاتر، سرعت پایین ‌تری دارند. بنابراین موتور آسانسور مدل WYT-L برای ساختمان‌ هایی مناسب است که طول حرکت در آن‌ها کمتر و مساوی ۸۰ متر باشد. همچنین این موتور می‌تواند تا ۲۴۰ استارت در هر ساعت داشته باشد که این موضوع استفاده از موتور آسانسور بلولایت برای پروژه‌های با ترافیک بالا را مناسب کرده است.

موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-T

موتور گیرلس WYT-T از نوع روتور بیرونی است و از محبوب ترین محصولات بلولایت موجود در بازار می باشد. پس از ۱۰ سال تحقیق و توسعه، موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-T به استاندارد و کارایی بالایی رسیده است و این موضوع، عملکرد برتر این موتور در طیف گسترده ای از کاربردها را اثبات می کند.

موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-T دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند ساختار مکانیکی بهینه شده، ایمنی مناسب و تحمل فشار بالا روی شفت ها، بازدهی و گشتاور زیاد و همچنین توازن و هماهنگی بهینه شده در سیم پیچ داخل موتور می باشد. همچنین این موتور، حرکت بسیار نرم و بدون لرزشی دارد و از ایجاد نویز جلوگیری می کند. به لطف ترمز armless، قابلیت اطمینان موتور آسانسور گیرلس بلولایت افزایش یافته است. با توجه به گستره وسیع نمونه های تولید شده از نظر سرعت و ظرفیت، موتور بلولایت قابلیت استفاده در انواع مختلفی از آسانسورها را دارا می باشد.

موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-T دارای ۳۰ قطب می باشد. درواقع هرچه تعداد قطب ها بیشتر باشد، سرعت موتور نیز کمتر می شود. همچنین کلاس عایق حرارتی آن F بوده و بدنه این موتور حرارت تا ۱۵۵ درجه سانتی گراد و سیم پیچ آن نیز حرارت تا ۱۱۵ درجه سانتی گراد را تحمل می کنند.

موتور آسانسور با گشتاور بالا

موتور آسانسور بلولایت مدل های WYT-Y و WYT-H

موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-Y از نوع موتور بار سنگین می باشد که با ساختار مکانیکی ساده، راندمان و گشتاور بالایی را به وجود می آورد. این موتور همچنین صدای کمی تولید می کند و ظرفیت جابجایی ۸۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم بار را دارد. سیستم تعلیق این موتور از نوع ۲:۱ بوده و قابلیت ۲۴۰ استارت در ساعت را دارا می باشد.

موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-Y

موتور گیرلس WYT-H از نوع موتور سرعت بالا می باشد و توانایی حمل بارهای سنگین را نیز دارد. این موتور، سیم پیچ با طراحی بهینه و سیستم خنک کننده بهبود یافته دارد و از سیستم دیسک ترمز Suntes با قابلیت اطمینان بالا بهره می برد. سیستم تعلیق این موتور از نوع یک به یک بوده و حداکثر ظرفیت آن ۱۶۰۰ کیلوگرم می باشد. سرعت موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-H بین ۵ تا ۸ متر بر ثانیه است و توانایی ۲۴۰ استارت در ساعت را دارد.

موتور بلولایت سرعت بالا WYT-H

قیمت انواع موتور آسانسور بلولایت

  • قیمت موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-L1.0B، ۱۲۸۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور گیرلس با توان ۴.۲ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۸ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای بلولایت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-L1.75B، ۱۲۸۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور گیرلس با توان ۷.۴ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۸ نفره است و سرعت آن ۱.۷۵ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای بلولایت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-T1.0C، ۱۰۰۹۲۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور گیرلس با توان ۵.۵ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۰ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای بلولایت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور بلولایت مدل ، WYT-T1.6C، ۱۰۰۹۲۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور گیرلس با توان ۸.۸ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۰ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای بلولایت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-T1.0D، ۱۰۲۹۵۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور گیرلس با توان ۶.۷ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۳ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای بلولایت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
موتور بلولایت

خرید موتور آسانسور بلولایت

  • قیمت موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-T1.6D، ۱۰۲۹۵۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور گیرلس با توان ۱۰.۷ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۳ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای بلولایت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-T-1، ۳۰۱۷۰۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور گیرلس با توان ۱۰.۴ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۲۱ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای بلولایت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-L1.0C، ۱۳۸۹۰۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور گیرلس با توان ۵.۴ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۰ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای بلولایت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-L1.6C، ۱۳۸۹۰۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور گیرلس با توان ۸.۶ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۰ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای بلولایت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-T-2، ۳۰۱۷۰۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور گیرلس با توان ۱۶.۶ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۲۱ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای بلولایت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
موتور آسانسور

نمایندگی موتور آسانسور بلولایت

  • قیمت موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-T1.0A، ۹۳۶۷۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور گیرلس با توان ۳.۲ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای بلولایت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-T1.0B-1، ۹۵۹۹۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور گیرلس با توان ۴.۶ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۸ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای بلولایت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-L1.0D، ۱۴۲۳۰۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور گیرلس با توان ۶.۶ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۴ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای بلولایت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور بلولایت مدل WYT L1.6D، ۱۴۲۳۰۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور گیرلس با توان ۱۰.۵ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۴ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای بلولایت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت موتور آسانسور بلولایت

  • قیمت موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-L1.0A، ۱۲۴۹۰۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور گیرلس با توان ۳ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای بلولایت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-T1.6B، ۹۵۹۹۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور گیرلس با توان ۷.۴ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۸ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای بلولایت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-T1.0B-2، ۱۷۰۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور گیرلس با توان ۴.۶ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۸ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای بلولایت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

علاوه بر موتور آسانسور، عمران مدرن ارائه دهنده انواع موتور بالابر ساختمانی نیز می باشد. به منظور خرید یا استعلام قیمت موتور بالابر می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

برای مطالعه بیشتر:

موتور آسانسور تبریز

خرید اینترنتی موتور آسانسور

موتور آسانسور روسانی

قیمت روز موتور آسانسور

موتور آسانسور ژیندا

موتور آسانسور موسی خانی

خرید اینترنتی موتور آسانسور

موتور آسانسور هوبر

قطعات آسانسور

انواع موتور اسانسور

موتور آسانسور مونتاناری

موتور آسانسور سکا

بهترین مارک موتور آسانسور

قیمت موتور گیرلس ویتور

موتور آسانسور ژیندا

موتور آسانسور امگا

فروش موتور آسانسور

آخرین عناوین

آموزش هیدرولیک و پنوماتیک pdf

جزوه هیدرولیک و پنوماتیک به عنوان یک منبع آموزشی جامع، به بررسی اصول و کاربردهای…

1 روز پیش

دستورالعمل اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوار (والمش)

برای دانلود دستورالعمل طراحی و اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوارهای…

2 روز پیش

بلوک گلدانی

بلوک گلدانی که از آن با نام های دیگری چون فلاورباکس یا بلوک شیب بندی…

2 روز پیش

کانیو بتنی چیست

کانیو بتنی چیست؟ این پرسشی است که به احتمال زیاد در هنگام آشنایی با فرآورده…

2 روز پیش

بهترین بلوک سبک در ساختمان سازی چیست؟

امروزه بلوک های سبک یکی از پرکاربردترین و بهترین بلوک ها در صنعت ساختمان سازی…

3 روز پیش

بررسی بلوک های عایق در ساختمان سازی، مقایسه چند بلوک پرطرفدار

امروزه در صنعت ساخت و ساز، پیشرفت های چشمگیری در تولید مصالح نوین صورت گرفته…

3 روز پیش