استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت موتور گیرلس ویتور

لیست قیمت موتور گیرلس ویتور در سایت عمران مدرن موجود می باشد. موتورهای آسانسور ویتور (Wittur) معمولا با توجه به نیازها و انواع آسانسورهای مختلف تولید می‌ شوند. در واقع، ویتور موتورهای متنوعی را برای مقاصد مختلف ارائه می ‌دهد. این موتورها دارای ویژگی ‌های مختلفی هستند، از جمله قدرت موتور، کارایی، سیستم‌ های کنترل مختلف و تکنولوژی‌های متنوع برای افزایش ایمنی و کارایی آسانسور. همچنین، هنگام انتخاب یک موتور آسانسور، مهم است که نیازهای خود را به دقت مشخص کرده و با متخصصان مشورت کنید تا بهترین موتور برای پروژه خود را انتخاب نمایید.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد محصولات ویتور، می توانید به وب‌ سایت شرکت عمران مدرن مراجعه نموده یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

لیست قیمت موتور گیرلس ویتور

  • قیمت موتور گیرلس ویتور مدل GTW10، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و سرعت ۱ متر بر ثانیه طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۸ نفره است و دارای توانی به میزان ۸.۹ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتور ویتور می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور گیرلس ویتور مدل GTW10M، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و سرعت ۱ متر بر ثانیه طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۳ نفره است و دارای توانی به میزان ۶.۲ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتور ویتور می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور گیرلس ویتور مدل GTW2، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و سرعت ۱ متر بر ثانیه طراحی می شود. ظرفیت این موتور است و دارای توانی به میزان ۴.۵ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتور ویتور می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور گیرلس ویتور مدل GTW3، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و سرعت ۱ متر بر ثانیه طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۵ نفره است و دارای توانی به میزان ۷.۸ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتور ویتور می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
قیمت موتور گیرلس ویتور

قیمت روز موتور گیرلس ویتور

  • قیمت موتور گیرلس ویتور مدل GTW5A، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و سرعت ۱ متر بر ثانیه طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۸ نفره است و دارای توانی به میزان ۸.۸ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتور ویتور می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور گیرلس ویتور مدل GTW7، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و سرعت ۱ متر بر ثانیه طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و دارای توانی به میزان ۳.۳ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتور ویتور می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور گیرلس ویتور مدل GTW9، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و سرعت ۱ متر بر ثانیه طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۸ نفره است و دارای توانی به میزان ۴.۲ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتور ویتور می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
قیمت موتور گیرلس ویتور

قیمت موتور گیرلس ویتور آلمان

  • قیمت موتور گیرلس ویتور مدل GTW9S، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و سرعت ۱ متر بر ثانیه طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۸ نفره است و دارای توانی به میزان ۴.۲ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتور ویتور می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور گیرلس ویتور مدل GTW10، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و سرعت ۱ متر بر ثانیه طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۸ نفره است و دارای توانی به میزان ۴.۲ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتور ویتور می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور گیرلس ویتور مدل GTW10، در سایت عمران مدرن موجود می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و سرعت ۱ متر بر ثانیه طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۸ نفره است و دارای توانی به میزان ۸.۹ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتور ویتور می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

برای مطالعه بیشتر:

موتور آسانسور تبریز

موتور آسانسور روسانی

خرید اینترنتی موتور آسانسور

قیمت روز موتور آسانسور

موتور آسانسور ژیندا

موتور آسانسور موسی خانی

موتور آسانسور هوبر

خرید اینترنتی موتور آسانسور

قطعات آسانسور

انواع موتور اسانسور

موتور آسانسور مونتاناری

بهترین مارک موتور آسانسور

موتور آسانسور سکا

موتور آسانسور سایکو

قیمت موتور آسانسور پرگاس

موتور آسانسور ژیندا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!