استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

موتور آسانسور بدون گیربکس

موتور آسانسور بدون گیربکس
موتور آسانسور بدون گیربکس

موتور آسانسور بدون گیربکس انواع جدید موتورهای آسانسور هستند که در جهت بهبود عملکرد موتورهای قدیمی روانه بازار شدند. این موتورها که با عنوان موتور گیرلس نیز شناخته می شوند، به دلیل حذف گیربکس، از راندمان بالاتری برخوردار هستند. موتور اسانسور بدون گیربکس وزن کمتری داشته و فضای کمتری هم اشغال می کند. موتورها اصلی ترین جزو آسانسور می باشند که نیروی لازم برای حرکت آسانسور را فراهم می نمایند.

قیمت موتور آسانسور بدون گیربکس

قیمت موتور اسانسور بدون گیربکس به عواملی همچون توان، برند، کشور سازنده، ظرفیت و نوع آن وابسته است. انواع موتورهای وارداتی از قیمت بالاتری برخوردار هستند. قیمت موتور آسانسور بدون گیربکس آلمانی و ایتالیایی از سایر انواع بیشتر است. در عین حال از کیفیت و دوام بالاتری نیز برخوردار هستند. موتورها با توان های مختلفی تولید می شوند که با توجه به پارامترهایی همچون ظرفیت کابین و تعداد توقف انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرند. هر چه توان بالاتر باشد، قیمت موتور آسانسور بدون گیربکس نیز بیشتر خواهد بود.

قیمت موتور آسانسورهای مورد نیاز برای کابین های با ظرفیت بالاتر، از موتورهای با ظرفیت کم، بیشتر است. به طور کلی قیمت موتور آسانسور بدون گیربکس از موتورهای گیربکسی بیشتر است. اما باید توجه داشت که طول عمر بالاتری داشته و نیاز کمتری به سرویس و نگهداری دارند. بنابراین در بلندمدت، قیمت موتور اسانسور بدون گیربکس مقرون بصرفه خواهد بود.

موتور آسانسور بدون گیربکس
موتور اسانسور بدون گیربکس

خرید موتور آسانسور بدون گیربکس

موتور آسانسور باید متناسب با آسانسور و مشخصات آن خریداری گردد. بدین منظور باید پارامترهای متعددی همچون ظرفیت کابین، سرعت طراحی شده برای کابین، ارتفاع ساختمان و … را مدنظر قرار داده و سپس اقدام به خرید نمود. خرید موتور آسانسور بدون گیربکس هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری امکان پذیر است. اما خرید اینترنتی موجب صرفه جویی در زمان و کاهش اتلاف وقت می گردد. همچنین امکان مقایسه مشخصات و قیمت برندهای مختلف را فراهم نموده و در نهایت به انتخاب و خرید مناسب ترین نوع موتور آسانسور بدون گیربکس منجر می شود. عمران مدرن ارائه دهنده انواع موتور آسانسور با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد. کاربران گرامی می توانند برای دریافت مشاوره و خرید موتور آسانسور با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشند.

موتور آسانسور بدون گیربکس
موتور اسانسور درامی

انواع موتور اسانسور بدون گیربکس

این موتورها را می توان به دو دسته کلی موتور آسانسور بدون گیربکس بشکه ای و موتور بدون گیربکس دیسکی تقسیم بندی کرد. موتورهای بشکه ای که با عنوان درامی نیز شناخته می شوند نسبت به انواع دیسکی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. امکان کنترل از طریق تابلو فرمان را داشته و برای موتورهای بدون موتورخانه مناسب می باشند. از دیگر ویژگی های این دسته از موتور اسانسور بدون موتورخانه می توان به عدم احتیاج به فن خنک کننده اشاره کرد.

انواع دیسکی که با عنوان موتور گیرلس تخت نیز شناخته می شوند، اگر چه قیمت بالاتری دارند، اما در مقابل دارای مزایایی همچون اشغال کمتر فضا به دلیل عرض کمتر محصول و همین طور حرکت نرم تر می باشند. دلیل حرکت نرم موتور آسانسور بدون گیربکس دیسکی، افزایش تعداد قطب های موتور و بزرگتر شدن قطر فلکه کششی می باشد. در نوع بشکه ای، قطر فلکه کششی کمتر است.

مزایای موتور آسانسور بدون گیربکس

یکی از مهم ترین مزایای آسانسور بدون گیربکس امکان استفاده از آن در ساختمان های کوچک و با محدودیت فضا است. از این موتورها می توان در آسانسورهای فاقد موتورخانه استفاده نمود. این موتورها نسبت به موتورهای گیربکسی از راندمان بالاتری برخوردار هستند و می توان از آن برای ساختمان های بلند با تعداد توقف بالا استفاده نمود. علاوه بر این، موتورهای گیرلس لرزش کابین آسانسور را به حداقل می رسانند.

موتور آسانسور بدون گیربکس
موتور دیسکی

از آنجایی که در این موتورها، گیربکس حذف شده، سر و صدای کمتری ایجاد می کنند. موتور آسانسور بدون گیربکس می تواند پاسخگوی سرعت های بالا باشد. همچنین گزینه مناسبی برای ساختمان های پر ترافیک می باشند. زیرا بر خلاف موتورهای گیربکسی که به دلیل دور موتور بالا، به سرعت داغ می شوند و به دلیل حساسیت دمایی، برای خنک شدن به صورت اتوماتیک خاموش می شوند، موتورهای بدون گیربکس دور موتور پایینی داشته و دمای آنها بالا نمی رود. این موتورها، موجب صرفه جویی در مصرف برق می شوند. عدم استفاده از روغن در موتور آسانسور بدون گیربکس ، موجب حذف نیاز به روغن کاری دوره ای شده و همین طور سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد. لازم به ذکر است که این موتورها به ترمز اسانسور قوی نیاز دارند.

برای مطالعه بیشتر:

شرکت موتور آسانسور بهران

فروش موتور آسانسور بهران

مشخصات موتور آسانسور بهران

موتور گیربکس بهران

موتور بهران ۷.۳

قطعات آسانسور

موتور آسانسور

موتور گیرلس بهران

انواع موتور آسانسور

موتور آسانسور ایتالیایی

قیمت موتور اسانسور هیدرولیکی

آسانسور وسط راه پله

قیمت موتور گیرلس

گیربکس آسانسور

موتور الکو آسانسور

هزینه اسانسور برای ۴ طبقه

بهترین برند موتور آسانسور ایرانی

قیمت موتور آسانسور مونتاناری

مینی آسانسور خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.58 ( 5 نظر)