استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

موتور آسانسور ایتالیایی

موتور آسانسور ایتالیایی
موتور اسانسور ایتالیایی

موتور آسانسور ایتالیایی از بهترین برندهای موجود در بازار است. کیفیت بالا، موجب گردیده است که قیمت موتور آسانسور ایتالیا از انواع ایرانی موتور بیشتر باشد. موتور ایتالیایی آسانسور در برندهای مختلفی همچون آلبرتوساسی، ایتال، سیکور و الکمپ در بازار موجود بوده و به فروش می رسند. اگر چه قیمت موتور اسانسور ایتالیایی از برخی دیگر از انواع موتور بیشتر است، اما از کیفیت، مرغوبیت و راندمان بالاتری برخوردار می باشد. بهتر است برای ساختمان های پرترافیک، همچون ساختمان های اداری و تجاری و همین طور ساختمان های مسکونی پرتردد از موتور ایتالیایی اسانسور استفاده نمود.

قیمت موتور آسانسور ایتالیا

برای خرید موتور ایتالیایی آسانسور باید ظرفیت اسانسور، کورس حرکتی، تعداد ایستگاه ها و میزان تردد و ترافیک ساختمان را مدنظر قرار داد. عواملی همچون نوع، برند، کیفیت، سرعت، توان و ظرفیت بر قیمت موتور آسانسور ایتالیا تاثیرگذار هستند. بدیهی است که هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد، قیمت موتور آسانسور ایتالیا نیز بیشتر خواهد بود. قیمت موتور آسانسور ایتالیا به طور مستقیم به نرخ ارز وابسته بوده و با نوسان آن، تغییر می یابد. نوع گارانتی و خدمات پس از فروش محصول نیز بر قیمت موتور آسانسور ایتالیایی تاثیرگذار است. موتورهای ایتالیایی آسانسور از دوام و طول عمر بالایی برخودار هستند.

موتور آسانسور ایتالیایی
موتور ایتالیایی آسانسور

خرید موتور ایتالیایی آسانسور

به منظور خرید موتور ایتالیایی آسانسور باید عواملی همچون سرعت، ظرفیت کابین، تعداد توقف، نوع الکتروموتور، جریان موتور و استاتیک لود آن را مدنظر قرار داد. خرید موتور اسانسور ایتالیایی باید با توجه به موارد ذکر شده صورت پذیرد. خرید موتور آسانسور ایتالیایی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری امکان پذیر است. اما خرید اینترنتی محصول علاوه بر امکان مقایسه و مشاهده ویژگی ها و مشخصات مختلف محصول، امکان مقایسه قیمت آنها و در نهایت انتخاب و خرید مناسب ترین نوع موتور را فراهم می نماید. همچنین خرید اینترنتی از اتلاف وقت و خستگی های ناشی از رفت و آمد و ترافیک جلوگیری می کند. به منظور دریافت مشاوره و خرید موتور آسانسور ایتالیایی می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

قیمت موتور آسانسور ایتالیا
موتور اسانسور ساسی

قیمت موتور ایتالیایی آسانسور بر اساس نوع

موتورهای آسانسور به دو نوع کلی گیربکسی و گیرلس دسته بندی می شوند. موتورهای گیرلس برای ساختمان های با ارتفاع زیاد، مناسب هستند. همچنین نسبت به انواع گیربکسی، پاسخگوی سرعت های بالاتر خواهند بود. این دو نوع موتور در مصرف برق و تولید انرژی با یکدیگر متفاوت می باشند. به طور کلی موتور ایتالیایی آسانسور گیرلس از رنج قیمتی بالاتری برخوردار است.

به دلیل پایین تر بودن قیمت موتور آسانسور ایتالیایی گیربکسی، این نوع از موتور طرفداران خود را دارد. اگر به دنبال خرید انواع موتور اسانسور ایتالیایی گیربکسی هستید، می توانید از میان برندهای ساسی، سیکور، ایتال و الکمپ محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید. برندهای سیکور و ساسی نیز از پراستفاده ترین انواع گیرلس موتور ایتالیایی آسانسور می باشند.

قیمت موتور آسانسور ایتالیایی و توان آن

توان موتور از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت آن است. موتور آسانسور با توان های مختلفی همچون ۱۳/۵، ۱۱، ۹/۲، ۶/۷، ۷/۵، ۶ و ۵/۵ کیلووات تولید می شود. یکی از عوامل موثر بر توان مورد نیاز موتور، ظرفیت کابین است. با افزایش توان، قیمت موتور آسانسور ایتالیایی افزایش می یابد. برندهای مختلف موتور ایتالیایی در توان های مختلف تولید می شوند و هر کدام دارای یک حداکثر توانی می باشند.

قیمت موتور آسانسور ایتالیایی
موتور آسانسور

قیمت موتور اسانسور ایتالیایی بر اساس نوع حرکت

موتورها در انواع ۳VF و AC2 به فروش می رسند. موتور ۳VF یا تک سرعته دارای یک سیم پیچ می باشد. استفاده از این نوع موتور، موجب حرکت نرم تر کابین آسانسور می گردد. در این حالت جابجایی آسانسور به نحوی خواهد بود که آغاز حرکت و توقف کابین بسیار نرم انجام شده و احساس نمی شود. اما در انواع AC2 یا دو سرعته حرکت و توقف آسانسور به طور کامل احساس می گردد. هنگام شروع حرکت، موتور با دور تند عمل کرده و به هنگام توقف با دور کند عمل می نماید. این تغییرات سرعت باعث ضربات کوچکی به کابین می شود که کاملا قابل احساس است. به طور کلی قیمت موتور ایتالیایی آسانسور تک سرعته، بیشتر از انواع دو سرعته است.

برای مطالعه بیشتر:

فروش موتور آسانسور بهران

مشخصات موتور آسانسور بهران

موتور گیربکس بهران

موتور بهران ۷.۳

قطعات آسانسور

موتور آسانسور

موتور گیرلس بهران

انواع موتور آسانسور

قیمت موتور اسانسور هیدرولیکی

آسانسور بین راه پله

گیربکس آسانسور

موتور آسانسور گیرلس

لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور

قیمت موتور الکو پلاس

هزینه آسانسور ۴ طبقه

موتور اسانسور فرشباف تبریز

بهترین مارک موتور آسانسور

قیمت موتور آسانسور پرگاس

قیمت موتور آسانسور مونتاناری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.56 ( 6 نظر)