استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵

موتور آسانسور اکر یکی از انواع موتورهای اسانسور ترکیه ای موجود در بازار ایران است. برندهای ترکیه ای موتور آسانسور به لطف قیمت پایین و کیفیت مناسب خود به گزینه بسیار محبوبی در ایران تبدیل شده اند. برند اکر، موتورهای اسانسور گیرلس و گیربکس را در توان های مختلف عرضه می کند. در این مقاله به بررسی این برند و معرفی انواع موتور آسانسور اکر خواهیم پرداخت.

قیمت موتور آسانسور اکر

قیمت موتور آسانسور اکر نسبت به سایر موتورهای اسانسور وارداتی در حد مناسب و قابل قبولی قرار دارد. پایین بودن قیمت موتور آسانسور ترکیه ای نسبت به موتورهای ایتالیایی و آلمانی، سبب رشد مقبولیت این موتورها در ایران شده است. برند اکر نیز با ارائه کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب توانسته به یکی از گزینه های ارزنده برای خرید موتور اسانسور تبدیل گردد.

قیمت موتور آسانسور اکر به نوع، توان، ظرفیت و سرعت آن بستگی دارد. به طور کلی هرچه توان، ظرفیت و سرعت موتور اسانسور بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. همچنین موتور اسانسور اکر گیربکسی از مدل های گیرلس قیمت پایین تری دارند. بنابراین برای کاهش هزینه خرید موتور اسانسور می توان از مدل های گیربکسی این برند با توان و ظرفیت مناسب استفاده نمود.

موتور آسانسور اکر

موتور آسانسور اکر گیربکس

سری Force موتور آسانسور اکر جزو موتورهای این برند می باشد. سری Force با توان ۱۵ کیلو وات و در ظرفیت ۸۰۰ تا ۵۰۰۰ کیلو گرم و سرعت ۰.۳ تا ۳.۲ متر بر ثانیه عرضه می گردد.

موتور آسانسور اکر سری Strong Plus در سه مدل Strong Plus 9، Strong Plus 11 و  Strong Plus 15 عرضه می شود. سری Strong Plus دارای الکتروموتور ۳VF می باشد و در توان های ۹، ۱۱ و ۱۵ کیلو وات عرضه می شود.

مدل Strong Plus 9، توان ۹ کیلو واتی دارد و در ظرفیت ۴۰۰ تا ۳۰۰۰ کیلو گرم و در سرعت ۰.۳ الی ۳.۲ موجود می باشد. مدل Strong Plus 11 نیز دارای ۱۱ کیلو وات توان بوده و ظرفیت آن بین ۶۳۰ تا ۳۲۰۰ کیلو گرم و سرعت ۰.۳ تا ۳.۲ متر بر ثانیه متغیر است. آخرین مدل این سری نیز Strong Plus 15 می باشد که توان آن ۱۵ کیلو وات بوده و ظرفیت آن بین ۴۰۰ تا ۳۰۰۰ کیلو گرم می باشد.

موتور آسانسور اکر سری Strong Lite در دو مدل Strong Lite 7.5 و Strong Lite 5.5 عرضه می شود. مدل Strong Lite 7.5 در توان ۷.۵ کیلو وات عرضه می شود. این موتور ظرفیتی بین ۴۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلو گرم و سرعت ۰.۶۳ تا ۳.۲ متر بر ثانیه دارد. مدل Strong Lite 5.5 نیز توان ۵.۵ کیلو واتی دارد و جزو سبک ترین موتورهای اکر می باشد. این موتور با ظرفیت ۳۲۰ الی ۱۶۰۰ کیلو گرم و سرعت ۰.۳ الی ۲ متر بر ثانیه عرضه شده است.

از دیگر سری های موتور آسانسور گیربکسی این برند می توان به سری Strong، Smart و Elegance اشاره کرد. سری Strong در توان ۵.۵، ۷.۵ و ۹ کیلو وات، سری Smart در توان ۴ و ۵.۵ کیلو وات و سری Elegance در توان ۵.۵ کیلو وات عرضه می شود.

موتور گیربکس آسانسور اکر

موتور آسانسور اکر گیرلس

نوع گیرلس موتور اسانسور اکر با نام Quite شناخته می شوند و در هفت مدل QS-1، QS-2، QS-3، QS-4، QS-5 و QS-6 عرضه می شوند.

موتور آسانسور اکر مدل QS-1 در توان ۳ تا ۳.۶ کیلو وات، ظرفیت ۳۲۰ تا ۴۸۰ و سرعت ۰.۶۳ تا ۱ متر بر ثانیه تولید می شود. مدل QS-2 نیز توانی بین ۳.۱ تا ۴ کیلو وات دارد و ظرفیت آن بین ۳۲۰ تا ۶۳۰ کیلو گرم و سرعت آن بین ۰.۶۳ تا ۲ متر بر ثانیه می باشد.

موتور آسانسور اکر مدل QS-3، توان ۴.۵ تا ۸.۱ کیلو وات را ارائه داده و ظرفیت آن در بازه ۳۲۰ تا ۸۰۰ کیلو گرم و سرعت آن در بازه ۰.۶۳ تا ۲ متر بر ثانیه قرار دارد. مدل QS-4 موتور اسانسور اکر نیز در توان ۶.۵ تا ۱۵.۴ کیلو وات تولید می شود. این موتور در ظرفیت ۴۸۰ تا ۱۳۰۰ کیلو گرم و سرعت ۰.۸ تا ۲ متر بر ثانیه را عرضه می شود. موتور اسانسور اکر مدل QS-5 و QS-6 جزو موتورهای گیرلس پرقدرت این برند هستند. مدل QS-5 در توان های ۸ الی ۳۰ کیلو وات تولید می شود و ظرفیت ۱۰۰۰ الی ۲۵۰۰ کیلو گرمی و سرعتی بین ۱ تا ۲.۶ متر بر ثانیه را ارائه می دهد.

موتور QS-6 اکر نیز در توان ۲۱ تا ۹۸ کیلو وات تولید شده و ظرفیت ۲۵۰۰ الی ۳۷۵۰ کیلو گرم را پوشش می دهد. سرعت این مدل از موتور اسانسور اکر بین ۱ الی ۲ متر بر ثانیه است.

موتور گیرلس اکر

معرفی موتور آسانسور اکر

برند اکر یکی از برندهای ترکیه ای تولیدکننده موتور اسانسور می باشد که از سال ۲۰۱۵ فعالیت خود را در این حوزه شروع کرده است. اکر از سال ۱۹۸۴ در زمینه تامین و تولید سیستم های ترمز در صنعت خودرو فعالیت دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۵ با استفاده از دانش فنی خود، به حوزه طراحی و تولید موتور آسانسور وارد شد.

با اینکه زمان زیادی از حضور موتور آسانسور اکر نمی گذرد، این برند توانسته رضایت مصرف کنندگان را جلب کند و سهم خوبی در بازار بدست آورد.

برای مطالعه بیشتر:

نصب آسانسور در راه پله

موتور abb آسانسور

بهترین موتور آسانسور

مشخصات موتور آسانسور

موتور گیربکس آسانسور

موتور گیرلس آسانسور

هزینه استاندارد ادواری آسانسور

آسانسور هیدرولیک جک از زیر

موتور آسانسور الکو sr5

استاندارد آسانسور چیست

نحوه گرفتن مجوز اسانسور

تاییدیه استاندارد آسانسور هیدرولیک

چک لیست استاندارد آسانسور

استاندارد جدید آسانسور

قوانین شهرداری برای آسانسور

آسانسور گیرلس بدون موتورخانه

نحوه محاسبه هزینه نصب آسانسور در آپارتمان

جای آسانسور در ساختمان

فضای مورد نیاز برای نصب اسانسور

استاندارد سازی آسانسور

موتور آسانسور ترک

سوالات متداول استاندارد آسانسور

قیمت کامل آسانسور

آسانسورهای کششی

قیمت روز آسانسور ۴ نفره

آسانسور جکی

آسانسور هیدرولیکی چیست

قیمت اسانسور ۶نفره

قیمت آسانسور هیدرولیکی کوچک

اسانسور شیشه ای

قیمت موتور آسانسور مونتاناری

موتور آسانسور مونو درایو

آخرین عناوین

آموزش هیدرولیک و پنوماتیک pdf

جزوه هیدرولیک و پنوماتیک به عنوان یک منبع آموزشی جامع، به بررسی اصول و کاربردهای…

24 ساعت پیش

دستورالعمل اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوار (والمش)

برای دانلود دستورالعمل طراحی و اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوارهای…

2 روز پیش

بلوک گلدانی

بلوک گلدانی که از آن با نام های دیگری چون فلاورباکس یا بلوک شیب بندی…

2 روز پیش

کانیو بتنی چیست

کانیو بتنی چیست؟ این پرسشی است که به احتمال زیاد در هنگام آشنایی با فرآورده…

2 روز پیش

بهترین بلوک سبک در ساختمان سازی چیست؟

امروزه بلوک های سبک یکی از پرکاربردترین و بهترین بلوک ها در صنعت ساختمان سازی…

3 روز پیش

بررسی بلوک های عایق در ساختمان سازی، مقایسه چند بلوک پرطرفدار

امروزه در صنعت ساخت و ساز، پیشرفت های چشمگیری در تولید مصالح نوین صورت گرفته…

3 روز پیش