استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

موتور آسانسور ترک

موتور آسانسور ترک
موتور آسانسور ترک

موتور آسانسور ترک در سال های اخیر جایگاه ویژه ای در بازار ایران پیدا کرده است. موتور آسانسور ترکیه ای به دلیل قیمت پایین تر از موتورهای آلمانی و ایتالیایی و همچنین دارا بودن کیفیت مناسب جزو گزینه های مناسب برای خریداری می باشد. در این مقاله به قیمت موتور اسانسور ترکیه ای و معرفی انواع برند موتور آسانسور ترک در بازار ایران پرداخته شده است. به منظور خرید و استعلام قیمت اسانسور ترک می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

قیمت موتور آسانسور ترکیه ای

قیمت موتور آسانسور ترکیه ای تقریبا با موتورهای ایرانی برابر بوده و در بین موتورهای آسانسور وارداتی، مناسب ترین قیمت را دارا می باشند. کیفیت موتورهای ترک نیز در سطح قابل قبول و مناسبی است. بنابراین موتورهای آسانسور ترکیه ای مورد توجه بسیاری از سازندگان قرار گرفته اند.

نوع موتور و توان آن تاثیر زیادی بر روی قیمت موتور آسانسور ترکیه ای دارد. بطور معمول قیمت موتور آسانسور گیربکسی ترک از انواع گیرلس آن کمتر است. همچنین با افزایش توان موتور، قیمت موتور آسانسور ترک نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین اگر به دنبال کاهش هزینه خرید موتور اسانسور هستید، از موتور اسانسور ترک گیربکسی با توان مناسب استفاده نمایید.

موتور آسانسور ترک
موتور آسانسور اکر

برندهای موتور آسانسور ترکیه ای

شرکت های ترکیه ای زیادی در حوزه طراحی و تولید موتور آسانسور فعالیت می کنند. با این حال برندهای معتبر موتور آسانسور ترکیه ای که به ایران وارد می شوند شامل برندهای آکیش، یوسل، اکر و آرکل می باشند.

  • موتور آسانسور آکیش

موتور اسانسور ترکیه ای آکیش جزو بهترین برندهای موتور آسانسور ترک می باشد. موتور آسانسور آکیش تنوع فراوانی در توان و ظرفیت داشته و طیف وسیعی از نیازها را پوشش می دهد. آکیش هر دو نوع موتور آسانسور گیربکسی و گیرلس را تولید می کند. مدل های گیرلس موتور آسانسور آکیش قیمت بالاتری نسبت به موتورهای گیربکسی آکیش دارند.

  • موتور آسانسور یوسل

موتور اسانسور یوسل یکی دیگر از برندهای موتور آسانسور ترک می باشد که معمولا در ظرفیت های ۶ و ۸ نفره وارد بازار ایران می شوند. محصولات برند یوسل دارای راندمان و کیفیت بالایی می باشند و به دلیل کیفیت بالای خود، سهم خوبی در بازار ایران را به خود اختصاص داده اند. موتور آسانسور یوسل به نسبت برند اکر، قیمت بالاتری دارد.

  • موتور آسانسور اکر

موتور آسانسور ترک اکر یکی دیگر از برندهای ترکیه ای موتور اسانسور موجود در بازار ایران می باشد. اکر تولیدکننده موتور آسانسور گیربکسی و گیرلس در ظرفیت ها و توان های متنوع بوده و اغلب محصولات این برند به ایران وارد می شوند. برند اکر در تولید موتور آسانسور از جدیدترین تکنولوژی بهره برده و موفق به افزایش راندمان و قدرت موتورهای آسانسور خود شده است.

  • موتور آسانسور آرکل

شرکت ترکیه ای آرکل فعالیت خود را با تولید تابلو فرمان اسانسور آغاز کرد و هم اکنون یکی از بهترین تولیدکننده های موتور آسانسور ترک می باشد. موتور آسانسور آرکل از نوع گیرلس بوده و به لطف استفاده از بدنه آلومینیومی دارای ضریب تبادل حرارتی بالایی می باشد.

موتور آسانسور ترک
موتور آسانسور با بدنه چدن

مزایای موتور آسانسور ترک

موتور آسانسور ترک قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالایی دارند. ترکیه در حوزه طراحی و ساخت موتور آسانسور بسیار موفق عمل کرده و محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. موتور آسانسور ترکیه ای دارای تنوع فراوانی هستند و می توان از آن ها در آسانسورها با ظرفیت های مختلف استفاده نمود. انواع گیرلس موتور آسانسور ترک بسیار با کیفیت هستند و برای افرادی که به دنبال موتور اسانسور گیرلس با قیمت مناسب هستند، گزینه مناسبی می باشد.

بطور کل قیمت پایین موتور آسانسور ترک و کیفیت بالا سبب افزایش محبوبیت این موتورها در ایران شده و این موتورها را به گزینه ای مناسب برای بودجه های محدود تبدیل کرده است.

موتور آسانسور ترک
موتور آسانسور آکیش

خرید موتور آسانسور ترک

برای خرید موتور آسانسور ترک باید به نکاتی ازجمله ظرفیت اسانسور، توان مورد نیاز، تعداد طبقات و نوع موتور مورد نیاز توجه داشته باشید.

ظرفیت اسانسور یکی از نکات کلیدی برای خرید موتور آسانسور ترک می باشد. اگر در حین انتخاب موتور به ظرفیت کابین توجه نداشته باشید، در صورت خرید موتور قوی تر، هزینه بیشتری متحمل شده و در صورت خرید موتور ضعیف با مشکلات فراوانی روبرو خواهید شد.

 یکی دیگر از پارامترهای کلیدی در خرید موتور آسانسور ترکیه ای ، انتخاب توان مناسب می باشد. هر چه توان موتور آسانسور بالاتر باشد، قیمت و مصرف برق آن بیشتر است. بنابراین از خرید موتور اسانسور ترک با توان بیش از اندازه مورد نیاز اسانسور، پرهیز کنید.

موتور آسانسور ترکیه ای
موتور در آسانسور بدون موتورخانه

تعداد طبقات ساختمان باید در حین خرید موتور آسانسور مورد توجه قرار بگیرد. بطور معمول هر موتور آسانسور از تعداد طبقات مشخصی پشتیبانی می کند. اگر تعداد طبقات سازه شما نسبت به تعداد طبقاتی که موتور قادر به جابجایی کابین می‌ باشد بیشتر است، موتور توانایی جابجایی کابین را نخواهد داشت.

نوع موتور نیز باید با توجه به مشخصات آسانسور مورد نیاز انتخاب شود. برای ساختمان های معمولی می توان از موتورهای گیربکسی استفاده کرد ولی در سازه های بلند و پر ترافیک، بهتر است از موتورهای گیرلس استفاده شود. بطور کل موتورهای گیرلس صدا و مصرف برق پایین تری دارند ولی قیمت آن ها بیشتر از قیمت موتور آسانسور ترکیه ای گیربکسی می باشد.

برای مطالعه بیشتر:

موتور آسانسور فرشباف

شرکت بهران موتور آسانسور

مشخصات موتور آسانسور

فروش موتور آسانسور بهران

مشخصات موتور آسانسور بهران

نمایندگی موتور آسانسور الکو

موتور گیربکس بهران

قطعات آسانسور

موتور آسانسور abb

موتور آسانسور اکر

آسانسور بدون موتورخانه

موتور آسانسور

موتور گیرلس بهران

انواع موتور آسانسور

قیمت موتور آسانسور الکو ۶/۱

موتور آسانسور ایتالیایی

قیمت موتور اسانسور هیدرولیکی

آسانسور وسط راه پله

قیمت موتور گیرلس

گیربکس آسانسور

موتور الکو sr5

موتور آسانسور بدون گیربکس

لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور

قیمت آسانسور ۴ توقف

بهترین موتور آسانسور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.74 ( 6 نظر)