استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

وزن و مشخصات موتور آسانسور بهران

مشخصات موتور آسانسور بهران
مشخصات موتور آسانسور بهران

مشخصات موتور آسانسور بهران را فاکتورهایی نظیر استاتیک لود، ظرفیت استاندارد، نوع عملکرد موتور، وزن موتور آسانسور بهران و … تشکیل می دهند. می توان گفت، موتور حیاتی ترین قطعه آسانسور است و جهت انتخاب و تهیه مناسب ترین مدل از این برند، بر اساس شرایط ساختمان، بودجه و نیاز، آشنایی با مشخصات موتور آسانسور بهران ضروری می باشد. همانطور که اشاره شد، از جمله این مشخصات می توان به وزن موتور آسانسور بهران اشاره نمود. این شاخصه از عوامل اصلی تعیین کننده ابعاد موتورخانه و هزینه حمل و نقل می باشد.

در ادامه به بررسی مشخصات موتور آسانسور بهران پرداخته شده است. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید موتور آسانسور بهران می توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

مشخصات انواع موتور آسانسور بهران

مشخصات موتور آسانسور بهران با توجه به اینکه موتور مختص چه شرایط و عملکردی طراحی و تولید شده است، متفاوت می باشد. در ادامه به معرفی مشخصات موتور آسانسور بهران در دو نوع گیربکس و گیرلس پرداخته شده است.

مشخصات موتور آسانسور بهران نوع گیربکس

موتور گیربکس به وسیله یک فلکه هرزگرد، نیروی لازم جهت حرکت را به فلکه کشش و کابین منتقل می نماید. هر موتور گیربکس دارای ۴ قطعه اصلی موتور الکتریکی، گیربکس، فلکه گیربکس و ترمز الکتریکی است. در این موتورها توان الکتریکی موتور توسط گیربکس از موتور الکتریکی به فلکه گیربکس انتقال یافته و فلکه گیربکس نیز نیروی لازم جهت حرکت کابین را تولید می نماید.

از مشخصات موتور آسانسور بهران با عملکرد گیربکسی، می توان به راندمان مکانیکی بالا، میزان تولید صدا مطابق با استانداردهای جهانی (کمتر از ۶۰ دسی بل)، توانایی تحمل فشارهای محوری شدید، حداقل میزان لرزش مطابق با استاندارد جهانی CE، استفاده از آلیاژ مخصوص در ساخت دنده برنجی و مارپیچ و … اشاره نمود.

مشخصات موتور آسانسور بهران
موتور آسانسور گیربکس بهران

مشخصات موتور آسانسور بهران نوع گیرلس

در موتور آسانسور گیرلس، نیروی الکتریکی به طور مستقیم سبب چرخیدن فلکه شیار و حرکت کابین می گردد. از مهم ترین مشخصات موتور آسانسور بهران نوع گیرلس می توان به سرعت بالای انتقال کابین بین توقف ها اشاره نمود. همچنین، وزن موتور آسانسور بهران نوع گیرلس از وزن موتور آسانسور بهران مدل گیربکس کمتر می باشد.

کاهش قابل توجه مصرف انرژی به دلیل کاهش استهلاک مکانیکی، راندمان بالا، سازگاری با محیط زیست به دلیل عدم نیاز به استفاده از روغن، حرکت فوق العاده نرم و کاهش  صدا و ارتعاشات، بهبود شرایط بالانس به دلیل کاهش تعداد قطعات دوار، قابلیت نصب در آسانسورهای MRL و MR و … از دیگر مشخصات موتور آسانسور بهران در نوع گیرلس می باشند.

وزن موتور آسانسور بهران
موتور آسانسور گیرلس بهران

مشخصات فنی موتور آسانسور بهران

مشخصات موتور آسانسور بهران از لحاظ فنی وابسته به سری و مدل موتور متغیر می باشد. هر کدام از این مدل ها مختص شرایط منحصر به فردی طراحی و تولید شده اند. در ادامه به معرفی چند مدل و بخشی از مشخصات فنی آن ها پرداخته شده است.

  • مشخصات موتور بهران سری BL240 مدل BE014161A110: استاتیک لود این اسانسور ۲۷۰۰ کیلوگرم و وزن مجاز آن ۵۰۰ کیلوگرم می باشد. سیستم این موتور گیربکس بوده و با قدرت موتور ۶/۱ کیلووات طراحی گردیده است.
  • مشخصات موتور بهران سری BL240 مدل BE014155A110: استاتیک لود این اسانسور ۲۷۰۰ کیلوگرم و وزن مجاز آن ۴۵۰ کیلوگرم می باشد. سیستم این موتور گیربکس بوده و با قدرت موتور ۵/۵ کیلووات طراحی گردیده است.
  • مشخصات موتور بهران سری BL240 مدل BE014155V110: استاتیک لود این اسانسور ۲۷۰۰ کیلوگرم و وزن مجاز آن ۴۵۰ کیلوگرم می باشد. سیستم این موتور گیربکس بوده و با قدرت موتور ۵/۵ کیلووات طراحی گردیده است.
  • مشخصات موتور بهران سری BM320 مدل BE0211681634: استاتیک لود این اسانسور ۳۵۰۰ کیلوگرم و وزن مجاز آن ۶۳۰ کیلوگرم می باشد. سیستم این موتور گیرلس بوده و با قدرت موتور ۶/۸ کیلووات طراحی گردیده است.
  • مشخصات موتور بهران سری BM320 مدل BE0211891644: استاتیک لود این اسانسور ۳۵۰۰ کیلوگرم و وزن مجاز آن ۸۰۰ کیلوگرم می باشد. سیستم این موتور گیرلس بوده و با قدرت موتور ۸/۹ کیلووات طراحی گردیده است.
  • مشخصات موتور بهران سری BM320 مدل BE0211351028: استاتیک لود این اسانسور ۳۵۰۰ کیلوگرم و وزن مجاز آن ۴۸۰ کیلوگرم می باشد. سیستم این موتور گیرلس بوده و با قدرت موتور ۳/۵ کیلووات طراحی گردیده است.

وزن موتور آسانسور بهران

وزن موتور آسانسور بهران یکی از عوامل موثر در طراحی موتورخانه آسانسور می باشد. اطلاع از وزن موتور آسانسور بهران از جهت در نظر گرفتن تمهیدات مناسب برای حمل و نقل، ساخت پایه های مناسب جهت نگه داری موتور و … ضروری می باشد. توجه به مشخصات موتور آسانسور بهران سبب می شود، تا حد امکان از حوادث احتمالی جلوگیری شود. وزن موتور آسانسور بهران به عواملی نظیر نوع، سرعت و همچنین ظرفیت کابین آسانسور بستگی دارد. سنگین ترین نوع موتور آسانسور، موتور کششی گیربکس دار می باشد. حداقل وزن موتور آسانسور بهران مدل گیربکس ، ۴۵۰ کیلوگرم است و حداقل وزن موتور آسانسور بهران مدل گیرلس نیز به ۱۵۰ کیلوگرم می رسد. به طور معمول، وزن موتورهای آسانسور خارجی از وزن موتور آسانسور بهران کمتر می باشد.

عوامل موثر بر وزن موتور آسانسور بهران

وزن موتور آسانسور بهران تحت تأثیر عوامل گوناگونی قرار می گیرد. به طور کلی وزن موتور از نوع موتور، قطر و طول آن، مواد ساختاری و ویژگی های کارکردی موتور تبعیت می کند. به طور دقیق تر، عوامل موثر بر وزن موتور آسانسور بهران عبارتند از:

  • بار مجاز آسانسور

بار مجاز آسانسور، حداکثر وزنی است که آسانسور می تواند به میزان آن، بار و افراد را حمل کند. وزن موتور باید تامین کننده این بار مجاز باشد تا آسانسور به طور ایمن و کارآمد کار کند.

  • تعداد طبقات ساختمان

با افزایش تعداد طبقات ساختمان، معمولا ظرفیت آسانسور بیشتر می شود که این امر منجر به افزایش وزن موتور می شود.

  • ابعاد آسانسور

ابعاد آسانسور از جمله طول، عرض و ارتفاع آن تاثیر مستقیم در اندازه و وزن موتور دارد. آسانسورهای بزرگ ‌تر نیاز به موتورهای بزرگ تر و سنگین‌ تر دارند.

  • متریال ساخت موتور

انتخاب مواد مناسب در ساختار موتور نقش مهمی در کاهش وزن دارد. استفاده از مواد سبک ‌تر و با کیفیت بالا می‌ تواند به کاهش وزن موتور کمک کند.

  • فناوری های موتور

استفاده از فناوری‌ های پیشرفته و نوآوری‌ های روز در طراحی و ساخت موتور می ‌تواند وزن موتور را کاهش و کارایی آن را افزایش دهد.

حداقل وزن موتور آسانسور بهران چه میزان است؟

حداقل وزن موتور آسانسور گیربکس بهران ، ۴۵۰ کیلوگرم است و حداقل وزن موتور آسانسور گیرلس بهران نیز به ۱۵۰ کیلوگرم می رسد.

مشخصات موتور آسانسور بهران سری BL240 مدل BE014161A110 چیست؟

استاتیک لود این آسانسور ۲۷۰۰ کیلوگرم و وزن مجاز آن ۵۰۰ کیلوگرم می باشد. سیستم این موتور گیربکس بوده و با قدرت موتور ۶/۱ کیلووات طراحی گردیده است.

برای مطالعه بیشتر:

موتور آسانسور فرشباف

لیست قیمت موتور آسانسور بهران

فروش موتور آسانسور بهران

قیمت موتور آسانسور بهران ۵.۵

قیمت موتور بهران ۷.۳

موتور گیربکس بهران

قیمت موتور بهران آسانسور

موتور گیرلس بهران

نصب آسانسور

موتور آسانسور

قطعات آسانسور

موتور اسانسور ایتالیایی

انواع موتورهای آسانسور

موتور آسانسور بدون گیربکس

مدل کابین آسانسور

کابین اسانسور استیل

موتور الکو آسانسور

بهترین مارک موتور آسانسور

موتور آسانسور پرگاس

موتور آسانسور مونتاناری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.65 ( 6 نظر)

یک نظر

  1. بهترین در صنعت آسانسور از نظر کیفیت و قیمت