استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

مجتمع تحقیقاتی تولیدی پارس لانه (بتن)

مجتمع تحقیقاتی – تولیدی پارس لانه در سال ۱۳۶۲ به منظور تولید قطعات بتنی به نام (فاب اسلب) راه اندازی شد و در طول سال های فعالیت خود نقش مهمی در تولید انواع قطعات بتنی بخصوص دیوارهای پیش ساخته بتنی داشته است. درسال ۱۳۸۷با تغییر مدیریت، پارس لانه برنامه ریزی برای راه اندازی مدرنترین خط تولید بتن آماده در کشور را آغاز نمود که در تیرماه ۱۳۸۸به بهره برداری رسید. این مجموعه هم اکنون با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه تولید بتن آماده و قطعات پیش ساخته و پیش تنیده بتنی در خدمت سازندگی ایران عزیز می باشد.
بتن آماده
بتن آماده
مجتمع تحقیقاتی – تولیدی پارس لانه دو بچینگ پلانت تولید بتن آماده با ظرفیت ۳۶۰ متر مکعب بتن در ساعت در اختیار دارد. این خط تولید دارای سیستم کامل و پیشرفته کنترل فرآیندهای تولید است و با بهره مندی از تجهیزات و مخازن نگهداری شن و ماسه، این فرصت را فراهم کرده است که کلیه مراحل پیش بینی شده برای تولید بتن آماده استاندارد تحت کنترل دائمی قرار گیرد. بتن خوب ترکیبی است از سنگدانه، سیمان و آب، بتن بد نیز ترکیبی است از سنگدانه، سیمان و آب تفاوت این دو در دانشی است که در ساخت بتن خوب بکار رفته است. مجتمع پارس لانه با مدرنترین تجهیزات سیستم های کنترل فرآیند های تولید توانسته است یافته های تکنولوژی بتن را در تولید بتن آماده به کار گیرد. ۱- مخازن اختصاصی نگهداری انواع مصالح شامل شن (۴ نوع)، ماسه (۴ نوع)، سیمان، آب، مواد افزودنی مایع و پودری در حد مجاز استاندارد. ۲- امکان کنترل نسبت آب به سیمان که با محاسبه میزان آب موجود در شن و ماسه قابل اعمال است و برای این منظور لازم است تا مصالح سنگی دارای میزان آب یکنواختی باشند. برای رسیدن به این هدف خط تولید پارس لانه دارای مخازن نگهداری سرپوشیده شن و ماسه است. ۳- اختلاط مصالح توزین شده در بچینگ دوقلوی توئین شفت این فرصت را فراهم می کند که کلیه مواد بطور کامل میکس و بصورت همگن ترکیب شوند. ۴- به منظور تولید انواع بتن های و‍یژه، نیاز به دسترسی به مخازن انواع سنگدانه و انواع افزودنی های معدنی است که در پارس لانه این فرصت فراهم شده است. ۵- سیستم کنترل کیفیت در کنار سیستم تولید که نظارت دائمی بر رعایت دقیق دستورات فنی مراحل مختلف طراحی و تولید را بر عهده دارد. مجموعه این عوامل باعث شده است که محصولات تولیدی پارس لانه دارای کیفیت بسیار ممتازی نسبت به بتن های ساخته شده باشد.

محصولات

  • بتن آماده استاندارد
بتن آماده
بتن آماده

بتن مهمترین و پرمصرف ترین مصالح ساختمانی است که در همه پروژه های عمرانی و ساخت و سازهای مسکونی، تجاری، اداری، ابنیه فنی و تاسیسات زیر بنایی به کا ر می رود و کیفیت آن تأثیر مستقیمی در مقاومت و دوام این بناها دارد.کارخانجات بتن آماده با هدف تأمین بتن پروژه های مختلف با تضمین کیفیت و بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی راه اندازی می شوند. این کارخانجات مجهزبه ماشین آلاتی هستند که مواد اولیه شامل انواع سنگدانه ، سیمان ، آب و مواد افزودنی شیمیایی و معدنی را بر اساس طرح مخلوط منظور شده در مدت زمان معینی ترکیب؛ و ماده جدیدی بنام بتن آماده – با ویژگی های پیش بینی شده در استاندارد ها – را بصورت آماده حمل و تحویل پروژه ها می دهند . یک بتن خوب باید کارایی کافی برای جای دادن مناسب در قالب ها، مقاومت کافی به منظور تحمل بارهای طراحی، دوام کافی برای بهره برداری بارهای طراحی ، دوام کافی برای بهره برداری رضایت بخش در شرایط محیطی قابل انتظار در دوره بهره برداری و از همه مهمتر از نظر قیمت تمام شده تولید و نگهداری، مزیت اقتصادی داشته باشد.

انواع بتن های آماده تولیدی در پارس لانه

– بتن آماده با کلیه رده های مقاومتی (تا رده مقاومتی C100 MPA) – بتن های SCC (خودتراکم) – بتن های RCCP (غلطکی) – بتن های نما (اکسپوز رنگی) – بتن های الیافی – بتن پلیمری – بتن نسوز – ملات آماده مرطوب

  • دیوار پیش ساخته بتنی
دیوار پیش ساخته بتنی
دیوار پیش ساخته بتنی

این واحد تولیدی با استفاده از قالب های ویبره دار روزنانسی و تکنولوژی تزریق بتن در قالب باتری و استفاده از ویبراسیون های رزونانسی تراکم ۹۹% در بتن را ایجاد می نماید که استفاده از افزودنیها و اسلامپ بالا باW/C بهینه و مناسب امکان تامین نمای دورونما و حک نمودن آرم روی دیوار را بوجود آورده است. این واحد با داشتن دفتر فنی مجرب کلیه ی محاسبات طراحی و کنترل قطعات پیش ساخته را براساس آیین نامه های معتبر داخلی و خارجی انجام داده و در صورت لزوم قابل ارائه به کارفرمای محترم می باشد. همچنین با توجه به طرح های پیشنهادی ارائه شده توسط کارفرما این واحد می تواند تغییراتی در قالب های خود اعم ازنمای دیوار (ابعاد فونداسیون) زیر دیواری و ستون انجام دهد که ارائه پی های یکطرفه جهت جلوگیری ازپرت زمین پروژه از جمله این توانمندی ها می باشد. در تولیداین قطعات از مواد افزودنی بتن جهت کاهش نسبت آب به سیمان، کاهش نفوذ پذیری، افزایش مقاومت و دوام بتن استفاده می شود و با کمک افزودنی های روانساز نسل سوم امکان تولید بتن با آب به سیمان بسیار پایین و بتن توانمند میسر می باشد. تولید بتن توسط دو دستگاه بچینک توئین شفت مستقل با ظرفیت شش متر مکعب در هر بچ صورت پذیرد و این دو میکسر مستقل توسط برج بتنی نگهداری مصالح به صورت ثقلی تغذیه می شوند و ظرفیت تولید بچینگ ها جمعاً ۳۶۰ متر مکعب در ساعت می باشد. این واحد تولیدی با برخورداری از مجهزترین لوازم آزمایشگاهی و دارای پروانه ی آزمایشگاه همکار اداره استاندارد به شماره AL/2688 بصورت مستمر از بتن و میلگرد مصرفی در قطعات نمونه برداری نموده و نتایج را در قالب شناسنامه فنی قطعه به مخاطب تجاری اعلام می نماید. کلیه آزمایشات توسط آزمایشگاه آکرودیته پارس لانه و توسط نیروی انسانی مجرب و دارای تأیید صلاحیت از سازمان ملی استاندارد مطابق با استاندارد های ملی ایران صورت می پذیرد.

  • مانع ایمنی (نیوجرسی)
نیوجرسی
نیوجرسی

در این مجتمع امکان تولید نیوجرسی در ابعاد مختلف از جمله ۲ و۳ و۴ و ۶ متری میسر بوده و همچنین کلیه محصولات تولیدی دارای تاییدیه به شماره ۴/۷۶/۱۱۲۷۹۸ از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است. در این واحد تولیدی، از مواد افزودنی بتن جهت کاهش نسبت آب به سیمان و در نتیجه آن کاهش نفوذ پذیری، افزایش مقاومت و دوام بتن، استفاده می کند و با کمک افزودنی های روانساز نسل سوم امکان تولید بتن با نسبت آب به سیمان بسیار پایین و بتن توانمند با نسبت ۳/۰ ≥ W /C میسر می باشد. تولید بتن توسط دو دستگاه بچینگ توین شفت مستقل با ظرفیت شش متر مکعب در هر دقیقه (هر بچینگ سه متر مکعب) صورت می پذیرد که توسط برج بتنی نگهداری مصالح به صورت ثقلی تغذیه می شوند و ظرفیت تولید بچینگ ها جمعاً ۳۶۰ متر مکعب در ساعت می باشد. همچنین آزمایش کشش میلگرد جهت کنترل و اطمینان کامل از میلگردهای مصرفی در نیوجرسی ها مطابق استاندارد INSO 3132 بر روی میلگردها قبل از مصرف انجام می شود.

  • بلوک بتنی
بلوک بتنی
بلوک بتنی

بلوک بتنی در پارس لانه با روش Full Robotic  و با عمل آوری توسط بخار تولید شده ومطابق استاندارد عرضه میگردد.

ویژگی ها و مزایای  بلوک های پارس لانه:

– مقاومت در برابر آتش – صرفه اقتصادی و سرعت در اجرا -جذب آب و قابلیت سیمان کاری و نصب سنگ و کاشی روی بلوک – کار پذیری و جکش خواری – دوام و غیر قابل تجزیه بودن – سازگاری با محیط زیست – عایق صوتی – سبک سازی سازه ها به دلیل وزن کم – جلوگیری از هدر رفتن مصالح – کاهش هزینه های انرژی

  • کفپوش بتنی
کفپوش بتنی
کفپوش بتنی
کفپوش های بتنی از مهمترین عناصر مبلمان شهری و صنعتی به حساب می آیند که با نقوش حک شده بر کف خیابان ها و معابر به کار می روند این مجتمع کفپوش های بتنی خود را با کیفیتی مناسب و با مقاومت سایشی و خمشی مطلوب و با تاکید بر دوام بلند مدت آن در ابعاد مختلف تولید می کند. کفپوش بتنی پارس لانه با روش تولید Full Robotic و با تکنولوژی DryPress تو لید شده و مطابق با استاندارد ملی ایران تولید می گردد.
 آدرس: کرج – مهرشهر- جاده قزلحصار – روبروی پمپ بنزین   تلفن: 33111-026   

خرید هبلکس

آزمایش خاک

هزینه آزمایش بتن ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *