استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت شیشه دوجداره اصفهان

قیمت شیشه دوجداره در اصفهان
قیمت شیشه دوجداره در اصفهان

قیمت شیشه دوجداره اصفهان به عواملی همچون کیفیت ساخت، برند، قیمت متریال اولیه، ضخامت و نوع گاز میانی وابسته است. قیمت شیشه دوجداره اصفهان با گاز آرگون و سایر انواع، به تراکم گاز تزریق شده وابسته می باشد. این شیشه ها به صورت شیشه دوجداره دکوراتیو نیز قابل تولید هستند. خرید شیشه دوجداره باید با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوای منطقه صورت پذیرد. در عمران مدرن امکان استعلام قیمت شیشه دوجداره اصفهان به صورت آنلاین و بروز فراهم شده است.

برای بررسی دقیق قیمت شیشه دوجداره اصفهان بهتر است راجع به آن بیشتر بدانیم، شیشه دوجداره قابی است که از دو یا چند لایه شیشه موازی هم تشکیل شده‌ است. بین دو شیشه فاصله‌ای چند میلی‌متری قرار دارد این فضای خالی معمولاً با هوای خشک یا گازی بی‌اثر مانند گاز آرگون پر می‌شود. تفاوت اصلی شیشه دوجداره با یک شیشه ساده همین فضای خالی است. این فضای پر شده از گاز، اجازه انتقال و جابجایی گرما و سرما را نمی‌دهد. و به دلیل عدم هدایت دما و صدا، شیشه مانند یک عایق بین محیط داخلی و خارجی عمل می‌کند. از این رو قیمت شیشه دوجداره اصفهان با قیمت شیشه های معمولی متفاوت است.

قیمت شیشه دو جداره در اصفهان

بهترین گزینه برای تولید شیشه دوجداره استفاده از گاز آرگون می باشد. گاز آرگون بی اثر بوده و هیچ ترکیب شیمیایی با سایر اجزای شیشه برقرار نمی کند. از این رو بهترین گزینه برای تولید شیشه دوجداره می باشد. این نوع شیشه ها نسبت به شیشه های پر شده با هوا عایق بهتری برای صوت می باشند، زیرا گاز آرگون موجب کاهش سرعت صوت می گردد. علاوه بر این ضریب انتقال حرارت گاز آرگون پایین تر بوده و از هدر رفت انرژی جلوگیری می نماید. قسمت بیرونی شیشه دوجداره با گاز آرگون در زمستان سرد و قسمت داخلی گرم می باشد. به طور کلی قیمت شیشه دوجداره اصفهان با گاز آرگون بیشتر از شیشه های دوجداره پر شده با هوا است. تراکم گاز بین دو جداره نیز تعیین کننده قیمت شیشه دو جداره در اصفهان با گاز آرگون می باشد.

قیمت شیشه دوجداره در اصفهان
انواع شیشه های دوجداره

در خرید شیشه دوجداره باید به منطقه جغرافیایی و شرایط آب و هوایی توجه کرد. در مناطق سردسیر که میزان تابش نور خورشید کم بوده و نیازمند استفاده حداکثری از انرژی خورشید می باشد، بهتر است از شیشه دو جداره ساده (بدون رنگ و …) استفاده کرد. اما در مناطق کویری و گرمسیر، برای جلوگیری از گرمای فراوان بهتر است از شیشه های دوجداره با رنگ های تیره تر، همچون شیشه دوجداره دودی استفاده شود. موضوع دیگری که در خرید شیشه دوجداره حائز اهمیت است، هماهنگی رنگ شیشه های دوجداره با نما و معماری سازه می باشد.

عوامل موثر بر قیمت شیشه دوجداره اصفهان

قیمت شیشه دوجداره اصفهان به طور کلی به فاکتورهایی مثل کیفیت و نوع شیشه، ضخامت شیشه، اسپیسر شیشه، سیلیکاژل، چسب، گاز ارگون و برش های شیشه بستگی دارد. البته به این موارد می توان برند تولید کننده شیشه را نیز اضافه کرد. طبیعتا شرکت های شناخته شده تر ممکن است شیشه های دوجداره خود را با قیمت بیشتری به بازار عرضه کنند

از اصلی ترین ویژگی های شیشه های دوجداره می توان به عایق بودن آن ها اشاره کرد. در تابستان، یک پنجره شیشه ای، ۱۰۰ برابر بیشتر از یک دیوار عایق، اجازه نفوذ گرما به ساختمان را می‌دهد. در زمستان، گرمای از دست رفته از پنجره‌های شیشه‌ای تک جداره حدود ۱۰ برابر بیشتر از دیوارهای عایق است. از این رو تمایل پیمانکاران و صاحب خانه ها به استفاده از این شیشه ها شدیدا زیاد است.

با اینکه قیمت شیشه دو جداره در اصفهان بالاتر از شیشه های معمولی است، اما با توجه به کارایی و بهره وری آن تقاضای خرید این شیشه های رو به افزایش است.

بهترین قیمت شیشه دوجداره اصفهان

از اصلی ترین ویژگی های شیشه دو جداره عایق بودن آن است. در دنیای امروزی که همه مردم در راه فرار از سرو صدای ماشین ها هستند شیشه های دو جداره انتخاب مناسبی برای ساختمان های مسکونی که در نزدیکی اتوبان ها قرار دارند به شمار می روند.

قیمت شیشه دوجداره اصفهان
نصب شیشه دوجداره

با توجه به اهمیت این شیشه ها قیمت مناسب شیشه دوجداره اصفهان یکی از دغدغه های اصلی سازندگان به شمار می رود. ما در عمران مدرن شرکت های ارائه دهنده شیشه دو جداره را برای رفاه حال مشتریان گردآوری کرده و بهترین قیمت شیشه دو جداره در اصفهان را به مشتریان معرفی کرده ایم. برای افزایش خاصیت عایق شیشه های دوجداره باید میزان گاز آرگون بیشتر و ضخامت شیشه ها کمتر شود. بالطبع با افزایش میزان گاز آرگون قیمت شیشه دوجداره اصفهان بیش تر خواهد شد.

لازم به ذکر است یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت شیشه دو جداره در اصفهان نوع پروفیل مصرفی آن است.

شیشه مشجر تبریز شیشه مشجر ارومیه شیشه مشجر اردبیل شیشه مشجر اصفهان شیشه مشجر کرج شیشه مشجر ایلام شیشه مشجر بوشهر شیشه مشجر شهرکرد شیشه مشجر بیرجند شیشه مشجر مشهد شیشه مشجر بجنورد شیشه مشجر اهواز شیشه مشجر زنجان شیشه مشجر سمنان شیشه مشجر زاهدان شیشه مشجر شیراز شیشه مشجر قزوین شیشه مشجر قم شیشه مشجر سنندج شیشه مشجر کرمان شیشه مشجر کرمانشاه شیشه مشجر یاسوج شیشه مشجر گرگان شیشه مشجر رشت شیشه مشجر خرم آباد شیشه مشجر ساری شیشه مشجر اراک شیشه مشجر بندرعباس شیشه مشجر همدان شیشه مشجر یزد شیشه مشجر کیش شیشه مشجر قشم

برای مطالعه بیشتر:

قیمت شیشه دوجداره تهران

فروش شیشه رنگی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.51 ( 4 نظر)