استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت اسانسور ۷ توقف

قیمت اسانسور 7 توقف
قیمت اسانسور 7 توقف

قیمت اسانسور ۷ توقف از جمله مواردی است که به دنبال افزایش آپارتمان نشینی و ساخت و ساز ساختمان های بلند مرتبه مورد توجه قرار گرفته است. نصب آسانسور و یا تجهیزاتی همچون بالابر خانگی و پله پیما به سهولت در جابجایی بین طبقات کمک شایانی می نماید. ضمن اینکه از آسیب های فیزیکی ناشی از بالا رفتن از پله ها جلوگیری می کند. با پرداخت قیمت اسانسور ۷ توقف و خرید و نصب آن، ارزش ملک به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

قیمت اسانسور ۷ توقف و عوامل موثر بر آن

قیمت اسانسور ۷ توقف به عوامل متعددی وابسته است که سبب تفاوت بازه قیمتی آن می شود. از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت آسانسور ۷ توقف می توان به نوع، موتور، کابین و درب آن اشاره کرد. اگر چه ممکن است در نگاه اول هزینه نصب آسانسور زیاد به نظر آید، اما باید توجه داشت که در جامعه امروزی که میزان ساخت و ساز ساختمان های بلندمرتبه افزایش یافته است، اجرای آسانسور امری الزامی است. به طوری که در مقررات ملی ساختمان ذکر گردیده که در ساختمان های با طول مسیر قائم حرکت بیش از ۷ متر از کف ورودی اصلی (معمولا بیش از سه طبقه) تعبیه آسانسور الزامی است. در ادامه به معرفی بیشتر هر یک از عوامل موثر بر قیمت اسانسور ۷ توقف پرداخته خواهد شد.

قیمت اسانسور ۷ توقف و نوع آن

آسانسورها غالبا به دو صورت کششی یا هیدرولیکی اجرا می گردند. اما برای آسانسورهای با ۷ توقف باید آسانسور کششی اجرا نمود. قیمت اسانسور ۷ توقف کششی با توجه به نوع موتور آن متغیر است. این آسانسورها با توجه به شرایط پروژه به دو صورت گیرلس و گیربکسی قابل اجرا هستند. در حالت کلی قیمت اسانسور ۷ توقف گیرلس بیشتر از نوع گیربکسی آن است که یکی از دلایل آن بیشتر بودن قیمت موتورهای گیرلس نسبت به گیربکسی است.

قیمت آسانسور ۷ توقف و موتور آن

از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت اسانسور ۷ توقف ، موتور آن می باشد. مشخصات موتور آسانسور شامل برند، توان و نوع آن، تعیین کننده قیمت موتور می باشند. در بازار ایران غالبا برندهای آلمانی، ایتالیایی، چینی، ترک و همین طور تولیدات داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. از میان برندهای مختلف، موتورهای آلمانی از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار هستند. دومین رتبه از نظر قیمت و کیفیت مختص به موتورهای ایتالیایی است. بنابراین استفاده از موتورهای آلمانی و ایتالیایی موجب افزایش قیمت اسانسور ۷ توقف شده و این مورد یکی از دلایل اختلاف قیمت با آسانسورهای ارزان می باشد. برند زیلابگ از بهترین موتورهای آلمانی و برند آلبرتو ساسی نیز از جمله بهترین برندهای ایتالیایی می باشند. در بهار سال ۱۴۰۳ قیمت موتورهای زیلابگ بین ۱۰۰ تا ۲۷۵ میلیون و قیمت موتور ساسی ایتالیا از ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون متغیر است.

به منظور کاهش قیمت اسانسور ۷ توقف می توان از موتورهای تولید داخل همچون بهران، الکو، فرشباف و … استفاده نمود. از دیگر عوامل موثر بر قیمت آسانسور ۷ توقف می توان به سرعت موتور آن اشاره کرد. بنابراین در استعلام قیمت اسانسور ۷ توقف باید همه این موارد را مدنظر قرار داد.

توان موتور یکی از عوامل موثر بر قیمت آن و در نتیجه قیمت اسانسور ۷ توقف می باشد. در نوع و برند یکسان از موتور، موتورهای با توان بیشتر از قیمت بالاتری هم برخودار هستند. حداکثر ظرفیت این موتورها نیز بیشتر است. بنابراین با توجه به نوع کاربری ساختمان و میزان ترافیک استفاده از آسانسور باید مناسب ترین نوع موتور را انتخاب نمود.

قیمت اسانسور 7 توقف
آسانسور شیشه ای ۷ توقف

قیمت اسانسور ۷ توقف و کابین آن

کابین از دیگر ارکان مهم آسانسور می باشد که ظرفیت و جنس از مهم ترین شاخصه های آن محسوب می گردد. ظرفیت کابین آسانسور مورد نیاز هم به میزان ترافیک استفاده از این تجهیز بستگی دارد. هر چه تعداد افراد ساکن و یا در رفت و آمد یک ساختمان بیشتر باشد، به کابین با ظرفیت بالاتری نیاز است.

کابین آسانسور در جنس های مختلفی همچون ام دی اف، استیل، شیشه ای و ام دی اف استیل تولید می شود. از این میان، کمترین قیمت مختص به کابین های ام دی اف است. این کابین ها غالبا در رنگ های سفید، قهوه ای، طوسی و قرمز تولید می شوند. وزن کابین های ام دی اف از سایر کابین ها با ابعاد یکسان بیشتر بوده و از این رو توصیه می گردد برای توقف های بالا از این کابین استفاده نشود.

کابین های استیل از تنوع رنگ بالایی برخوردار هستند. این کابین ها در رنگ هایی همچون نقره ای، طلایی، دودی، رزگلد، مشکی و ترکیبی از این رنگ ها قابل تولید می باشند. جنس این کابین ها به دو دسته استیل بگیر و نگیر تقسیم بندی می شود که قیمت کابین استیل نگیر بیشتر بوده و باعث افزایش قیمت اسانسور ۷ توقف می شود.

در بین انواع کابین ها، کابین آسانسور شیشه ای از قیمت بالاتری برخوردار است. فرم کابین شیشه ای (گرد، مربعی و …) هم بر قیمت آن تاثیرگذار است. کابین های با فریم منحنی نسبت به کابین های مربعی و مستطیلی از قیمت بالاتری برخوردار بوده و باعث افزایش قیمت اسانسور ۷ توقف می شوند. جنس کفپوش کابین، نورپردازی و سایر تزئینات و تجهیزات مورد استفاده در آن نیز بر قیمت کابین تاثیرگذار است.

قیمت اسانسور 7 توقف
کابین استیل آسانسور

قیمت اسانسور ۷ توقف و نوع درب و پنل احضار

برای نصب و اجرای اسانسور به دو درب که شامل درب کابین و درب طبقات می باشد، نیاز است. درب کابین به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود، اما برای درب طبقات هم انواع اتوماتیک و هم انواع لولایی قابل اجرا می باشد. برای ساختمان های با ترافیک بالا توصیه می گردد که از انواع اتوماتیک برای درب طبقات استفاده گردد. قیمت درب های اتوماتیک از انواع لولایی بیشتر است. تعداد درب آسانسور و تعداد لته های آن بر قیمت اسانسور ۷ توقف تاثیرگذار است. علاوه بر این، جنس و ابعاد درب نیز تعیین کننده قیمت آن می باشد.

از دیگر تجهیزاتی که در نصب و اجرای آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد، پنل احضار است که با عناوینی همچون شستی نیز شناخته می شود. کاربرد این پنل ها فراخوانی آسانسور و تعیین مقصد می باشد که از این رو به دو دسته پنل احضار طبقات و کابین تقسیم بندی می شوند. از نظر نوع عملکرد هم غالبا انواع دکمه و لمسی بیشترین استفاده را دارند که از میان این دو نوع، قیمت پنل احضار لمسی از انواع دکمه ای بیشتر است. لازم به ذکر است که تمامی موارد ذکر شده بر قیمت اسانسور ۷ توقف بوده و باید به هنگام استعلام قیمت تمامی این موارد را مدنظر قرار داد.

شرکت عمران مدرن ارائه دهنده انواع خدمات و کالاهای مربوط به آسانسور با بالاترین کیفیت می باشد. جهت استعلام قیمت آسانسور و دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

قیمت اسانسور 7 توقف
طرح های مختلف کابین آسانسور

برای مطالعه بیشتر:

قیمت روز آسانسور ۴ نفره

قیمت اسانسور ۶نفره

نصب آسانسور بعد از پایان کار

ضوابط آسانسور

انواع اسانسورهای خانگی

آسانسور لیفتراکی

مصرف برق آسانسور هیدرولیک

کنترل آسانسور با موبایل

آسانسور گیرلس چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)