استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت آسانسور ۵ نفره

قیمت آسانسور ۵ نفره
قیمت آسانسور ۵ نفره

قیمت آسانسور ۵ نفره به عوامل مختلفی وابسته بوده و با تغییر هر پارامتر، تغییر می یابد. از عوامل موثر بر قیمت آسانسور ۵ نفره می توان به نوع آسانسور، موتور، جنس و ابعاد کابین و سایر متعلقات مورد استفاده در ساخت و نصب اشاره کرد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت اسانسور ۵ نفره ، تعداد توقف های آن می باشد.

به منظور استعلام قیمت آسانسور ۵ نفره در ابتدا باید مشخصات کامل آن از جمله تعداد توقف، برند موتور مدنظرتان، نوع کابین و … را به طور کامل تعیین نمایید. در ادامه به بررسی مهم ترین عوامل موثر بر قیمت اسانسور پنج نفره پرداخته خواهد شد. می توان به صورت آنلاین از سایت های ارائه دهنده خدمات آسانسور، قیمت انواع آسانسور را استعلام نمود. کاربران گرامی می توانند برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت انواع آسانسور همچون قیمت آسانسور روملس با عمران مدرن در ارتباط باشند.

ظرفیت و مساحت آسانسور ۵ نفره

متوسط وزن هر شخص در محاسبات مربوط به ظرفیت آسانسور برابر ۷۵ کیلوگرم در نظر گرفته می شود. بنابراین ظرفیت کابین اسانسور پنج نفره برابر با ۳۷۵ کیلوگرم می باشد. حداقل مساحت مفید مورد نیاز برای کابین آسانسور پنج نفره، ۰/۸۹ مترمربع است. ارتفاع کابین آسانسور ۵ نفره ۲۲۰ سانتی متر در نظر گرفته می شود. طول و عرض کابین بر اساس شرایط چاه آسانسور و فضای مورد نیاز برای باز شدن درب ها تعیین می گردد.

قیمت آسانسور ۵ نفره
آسانسور ۵ نفره

قیمت اسانسور ۵ نفره و نوع آن

آسانسورهای کششی و هیدرولیکی از متداول ترین انواع آسانسور هستند که با توجه به فضای موجود، شرایط و بودجه در نظر گرفته شده برای پروژه انتخاب و اجرا می شوند. قیمت آسانسور ۵ نفره با توجه به نوع آن متفاوت است. برای ساختمان های با ارتفاع کم، قیمت اسانسور پنج نفره کششی مقرون بصرفه تر است. این آسانسورها در انواع گیرلس و گیربکسی قابل اجرا می باشند که قیمت آسانسورهای گیرلس بیشتر از گیربکسی است؛ اما کارایی بالاتری دارند.

آسانسورهای هیدرولیکی که به انواع جک از زیر و جک از بغل تقسیم بندی می شوند محدودیت ارتفاع داشته و برای ساختمان های با بیشتر از هشت طبقه مناسب نیستند. بنابراین نوع آسانسور اجرایی یکی از عوامل موثر بر قیمت آسانسور ۵ نفره می باشد. لازم به ذکر است که قیمت آسانسور خانگی تک نفره از سایر ظرفیت ها ارزان تر است.

قیمت آسانسور ۵ نفره و نوع موتور

موتور آسانسور مهم ترین جزء آن است که بر اساس نوع آسانسور انتخاب و نصب می شود. موتورهای کششی به انواع گیرلس و گیربکسی و موتورهای هیدرولیکی به انواع مستغرق در روغن و هواخنک تقسیم بندی می شوند. قیمت موتورهای گیرلس از گیربکسی و قیمت موتورهای مستغرق در روغن از هواخنک بیشتر است. بنابراین استفاده از این موتورها در عین حال که موجب عملکرد بهتر و کارایی بالاتر آسانسور می گردد، افزایش قیمت آسانسور ۵ نفره را نیز به همراه خواهد داشت.

هر یک از موتورهای ذکر شده در انواع وارداتی و تولید داخل در بازار ایران عرضه می شوند. موتورهای وارداتی عموما ساخت کشور ایتالیا، آلمان، ترکیه و چین می باشند که قیمت و کیفیت موتورهای آلمانی و ایتالیایی بیشتر است. موتورهای تولید داخل نیز در برند و کیفیت های مختلفی تولید می شوند که بر این اساس قیمت متفاوتی دارند.

موتورها دارای مشخصات متفاوتی هستند که از مهم ترین آنها توان، سرعت و تک سرعته یا دو سرعته بودن آن است. موتورهای با توان و سرعت بالاتر، از قیمت بیشتری برخوردار هستند. انواع موتورهای تک سرعته نیز نسبت به موتورهای دوسرعته قیمت بیشتری دارند. موتورهای تک سرعته حرکت نرم تری داشته و تکانه های کابین را به حداقل می رسانند.

قیمت آسانسور پنج نفره و کابین

کابین آسانسور محفظه ای است که مسافران در آن قرار گرفته و جابجا می شوند و از جنس های مختلفی ساخته می شود. در بین انواع کابین ها، استفاده از کابین های شیشه ای موجب افزایش قیمت آسانسور ۵ نفره می گردد. کابین های ام دی اف هم از کمترین قیمت برخوردار هستند. شکل و فرم کابین هم بر روی قیمت اسانسور موثر است. به طور مثال غالبا کابین های گرد شیشه ای نسبت به کابین های مربعی قیمت بالاتری دارند. استفاده از تزئیناتی همچون سقف کاذب، آینه و همین طور نوع نورپردازی کابین، تعیین کننده قیمت کابین می باشند.

قیمت آسانسور ۵ نفره
کابین استیل

قیمت آسانسور ۵ نفره و نوع درب

آسانسور برای راه اندازی نیاز به درب کابین و درب طبقات دارد. برای کاهش قیمت آسانسور ۵ نفره می توان از درب های لولایی برای طبقات استفاده کرد. چنانچه پروژه با محدودیت بودجه مواجه نباشد، درب های اتوماتیک گزینه مناسب تری خواهند بود. درب کابین آسانسور به صورت اتوماتیک بوده و ابعاد، جنس و سیستم بازشوی آن بر قیمت درب و قیمت آسانسور ۵ نفره تاثیرگذار است.

قیمت اسانسور ۵ نفره و پنل احضار

منظور از پنل احضار یا شستی آسانسور، پنلی است که به منظور فراخوانی آسانسور و تعیین مقصد مورد استفاده قرار می گیرد. این پنل ها در کنار درب طبقات و درون کابین آسانسور نصب می شوند. پرکاربردترین انواع شستی آسانسور، شستی های دکمه ای و لمسی می باشند که قیمت انواع دکمه ای کمتر است. پنل ها در ابعاد و جنس های مختلفی تولید می شوند که بر این اساس قیمت متفاوتی دارند. بنابراین قیمت پنل احضار نیز بر قیمت آسانسور ۵ نفره تاثیرگذار است.

قیمت آسانسور پنج نفره بر اساس تعداد توقف

از دیگر عوامل موثر بر قیمت آسانسور ۵ نفره می توان به تعداد توقف و طول پیمایش آسانسور اشاره کرد. هر چه تعداد طبقات بیشتر باشد، به موتور و تجهیزات قوی تری برای نصب آسانسور نیاز بوده و در نتیجه قیمت آسانسور افزایش می یابد. بنابراین در استعلام قیمت باید طول پیمایش و تعداد توقف آسانسور را مدنظر قرار داد.

قیمت آسانسور ۵ نفره
شستی آسانسور

در کنار آسانسور، بسیاری از ساختمان های بزرگ و پرتردد پله برقی هم اجرا می کنند. به منظور استعلام هزینه پله برقی و خرید آن می توانید با کارشناسان عمران مدرن در تماس باشید.

برای مطالعه بیشتر:

هوم لیفت چیست

نصب آسانسور در راه پله

آسانسور هیدرولیک جک از زیر

نحوه محاسبه هزینه نصب آسانسور در آپارتمان

جای آسانسور در ساختمان

فضای مورد نیاز برای نصب اسانسور

قیمت کامل آسانسور

آسانسورهای کششی

آسانسور جکی

نصب آسانسور هیدرولیک

قیمت اسانسور ۶نفره

نصب آسانسور بعد از پایان کار

قیمت آسانسور هیدرولیکی

قیمت اسانسور ۴طبقه

راه حل خانه های بدون آسانسور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)