استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

صدرا بتن اسپادان

بتن آماده
بتن آماده

این شرکت در سال ۱۳۸۹ با شماره ثبتی ۳۲۴۴ تاسیس و سپس موفق به کسب نشان استاندارد در زمینه تولید بتن آماده، تیرچه و بلوک گردید. این شرکت با دارا بودن ماشین آلات مرتبط در زمینه تولید و انتقال بتن آماده و همچنین تولید تیرچه و بلوک با کیفیت بالا منطبق بر استاندارد های روز دنیا و همچنین بهره گیری از دانش روز و پرسنل متعهد، نتیجه گرا و دانش گرا جهت پاسخ به نیازهای ساختمانی مهندسان عزیز گرد هم آورده شده است. از اهداف این شرکت پیشگیری خلاقانه در خصوص هدر روی منابع و امکانات کشور، بهبود تولید بتن آماده، تیرچه و بلوک با هزینه مناسب می باشد.

بتن آماده
بتن آماده

مزیت های رقابتی صدرا بتن

  • واحد کنترل کیفی در محل
  • نظارت مستمر بر مصالح مصرفی
  • کالیبراسیون منظم دستگاه های توزین
  • استفاده از انواع مواد افزودنی بتن
  • استفاده از مصالح اولیه مرغوب از بهترین معادن

محصولات

بتن آماده

بتن C20:  معمولی ترین و پر کاربرد ترین نوع بتن جهت دست یافتن مقاومت فشاری ۲۸ روزه ۲۱ مگاپاسکال

بتن C22: بتن سازه ای با کاربرد متداول و مقاومت فشاری ۲۸ روزه از بتن تازه نمونه گیری شده معادل ۲۲ مگاپاسکال

بتن C25: مقاومت مشخص بتن در سن ۲۸ روزه معادل ۲۵ مگاپاسکال

بتن C30: نوع بتن سازه ای برای سازه ها با کاربرد های خاص که به نظر طراح سازه نیازمند مقاومت بالا می باشد از این نوع بتن استفاده می شود و مقاومت مشخص بتن در سن ۲۸ روزه معادل ۳۰ مگاپاسکال می باشد.

بتن C40: نوع بتن سازه ای که به نظر طراح ساختمان بیشتر به جهت کاهش میلگرد مصرفی نیاز به استفاده از بتن با رده مقاومتی بالا دارند از این نوع بتن استفاده می شود. لازم به ذکر است شرکت صدرا بتن اسپادان جزء معدود کارخانجاتی است که استاندارد با رده مقاومتی C40 معادل مقاومت مشخص ۴۰ مگا پاسکال را دارا می باشد.

بتن های خاص

۱ . بتن رنگی (ASTM C979 – Coloured Concrete)

تولید بتن رنگی با رده مقاومتی های منطبق بر استاندارد ۶۰۴۴ ایران در انواع رنگ های تیره و روشن مقاوم در برابر اشعه ی آفتاب،

بتن رنگی
بتن رنگی

سایش، کاهش رنگ طی گذشت زمان و …، لازم به ذکر است تولید بتن رنگی با نازلترین قیمت ممکن توسط این شرکت انجام می شود . مورد استفاده در کف سوله، ساختمان های اداری، کارخانجات و مناطقی که رنگ در اثر اشعه آفتاب از بین می رود.

۲ . بتن الیافی (Fibre Concrete)

الیاف (مثل P.P) با ابعاد مختلف به صورت همگن در بتن استفاده می شود و باعث تولید بتن با مقاومت کششی (Tensile Strength) مناسب و مقاومت فشاری بالا می باشد. این بتن قابلیت تحمل بار کششی برای کف سوله ها، ساختمان های بزرگ و غیره را همانند بتن مسلح دارا می باشد.

بتن الیافی
بتن الیافی

کاربرد این بتن باعث کاهش هزینه مصرف میلگرد و کاهش هزینه های ساخت و تولید بتن مسلح می شود.

۳ . بتن یخی

تولید بتن با دمای مناسب در فصل تابستان که باعث جلوگیری از کاهش مقاومت بتن می شود و امکان حمل بتن به فواصل دور را امکان پذیر می سازد و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

۴ . بتن خود متراکم

بتن خود متراکم برای مقاطعی که امکان استفاده از ویبره به صورت مستقیم امکان ندارد استفاده می شود. همچنین این بتن به صورت در جا و با فشار پمپ، متراکم شده و باعث ایجاد یک سطح صاف و صیقلی می شود که حاکی از خود متراکم بودن بتن می باشد.

۵ . بتن سنگین (ASTM C637 – High Density Concrete)

بتن با وزن مخصوص بالاتر از ۲.۴ جهت سازه های بلند و فونداسیون هایی که به دستور ناظر جهت تامین ایستایی سازه با بتن سنگین نیاز دارند استفاده می شود.

۶ . بتن سبک (ASTM C330- Low Density Concrete)

سنگدانه های سبک سازه ای معمولاً بر اساس فرآیند تولید دسته بندی می شوند و به عنوان سنگدانه های سبک استفاده می شود. این بتن با وزن مخصوص ۱۸۰۰ تا ۲۱۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب ساخته می شود و به جهت سبک سازی ساختمان مورد استفاده می باشد. این شرکت قابلیت تولید بتن سبک را دارا می باشد.

۷ . بتن ضد آب

متخصصین و مهندسان این مجموعه جهت مشاوره به صورت رایگان در زمینه ی بتن آب بند و همچنین اجرا، ساخت و تولید این نوع بتن

بتن ضد آب
بتن ضد آب

آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز می باشند. بتن آب بند تولید شده در این مجموعه قابلیت مصرف در استخر ها، مخازن آب، مخازن تصفیه آب و … می باشد .

۸ . بتن رونده

تولید بتن جهت سازه هایی با تراکم میلگرد بالا که امکان استفاده از بتن معمولی امکان پذیر نمی باشد. این شرکت اقدام به تولید بتن رونده جهت استفاده در این نوع سازه ها نموده است.

۹ . بتن غلتکی ( RCC – Roller Compacted Concrete )

مخلوطی از بتن با اسلامپ (Slump) نزدیک به صفر جهت استفاده در جاده سازی که به کمک غلتک ارتعاشی و یا تجهیزات متراکم می

بتن غلتکی
بتن غلتکی

شود. این نوع بتن از نظر اقتصادی جایگزین مناسبی به جای آسفالت می باشد.

بلوک

۱ . سبک: تولید بلوک سقفی سبک با ابعاد ۲۵، ۳۰ و … با وزن مناسب و استاندارد

۲ . سنگین: تولید بلوک سقفی با ابعاد ذکر شده با وزن معمولی

۳ . ترکیبی: بلوک ترکیبی که به همراه بلوک پلی استایرن در ابعاد ۱۰ و ۱۵ تولید می شود.

تیرچه

۱ . تیرچه معمولی

این شرکت اقدام به تولید تیرچه های استاندارد در اندازه ها و ارتفاع های مختلف، مطابق با سفارش مشتری، به صورت عمل آوری با بخار آب (بویلر) و تولید بتن تیرچه با دستگاه بچینگ پلانت با بالاترین سطح کیفیت نموده است.

۲ . تیرچه سبک

قابلیت تولید تیرچه با بتن سبک که منجر به تیرچه سبک می شود.

کنترل کیفیت

  • استاندارد :

شرکت صدرا بتن اسپادان دارای نشان استاندارد در زمینه های بتن  C40 و تیرچه بلوک می باشد.

  • کنترل کیفی در محل :

شرکت صدرا بتن اسپادان جهت رفاه حال مشتریان عزیز اقدام به کنترل کیفیت بتن در محل نموده است.

  • مشاوره رایگان و آموزش :

شرکت صدرا بتن اسپادان با استفاده از مهندسین مجرب و اساتید دانشگاه آماده مشاوره رایگان و آموزش در زمینه بتن، مواد و مصالح ساختمانی، اجرای ساختمان های بتنی، تیرچه و بلوک می باشد. این شرکت با استقرار یک واحد آموزشی اقدام به برگزاری کلاس های مرتبط با بتن در سطح های مختلف برای علاقمندان نموده است.

  • آزمایشگاه :

استقرار آزمایشگاه بتن در کارخانه جهت کنترل کیفیت مصالح ارسالی از معادن سیمان، معادن مصالح، بررسی و تست کششی  میلگردها، بررسی آب مصرفی جهت بهبود کیفیت بتن و تیرچه بلوک خروجی از کارخانه از جمله خدمات این شرکت می باشد.

  • کنترل کیفی صنعتی :

استفاده از مصالح صنعتی به جای مصالح سنتی در بتن مانند مواد افزودنی بتن و روان کننده ها در انواع مختلف بسته به نوع، رده مقاومتی، محل تخلیه و نوع سازه بتن می باشد. از این جهت این شرکت اقدام به استفاده از انواع مواد افزودنی و انواع تیپ های سیمان نموده تا بتن را از سبک سنتی خارج و به سبک صنعتی نزدیک شود.
همچنین این شرکت در راستای بتن صنعتی اقدام به استفاده از بچینگ پلانت اتوماتیک نموده که باعث توزین مصالح به صورت مکانیزه می شود. اختلاط بتن، سرعت اختلاط بتن، حفظ طرح اختلاط بتن و ساخت بتن به صورت استاندارد انجام می شود.


 آدرس کارخانه: اصفهان – اتوبان ذوب آهن – کمربندی فولادشهر به نجف آباد – شهرک صنعتی نجف آباد ۲ – بلوار دکتر حسابی 
 تلفن: ۰۳۱۴۲۶۹۶۸۸۸
 آدرس دفتر اصفهان: : اصفهان – خیابان توحید میانی – طبقه سوم – واحد ۱۱
 تلفن: ۰۳۱۳۶۲۶۰۲۱۶
 آدرس دفتر نجف آباد: : نجف آباد – خیابان شریعتی – نبش چهارراه مولوی 
 تلفن: ۰۳۱۴۲۷۲۳۳۰۳

هبلکس قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *