استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شرکت تولیدی خانه بتون

شرکت تولیدی خانه بتون فعالیت خود را از اوایل سال ۱۳۷۰ با یک دستگاه بچینگ که توان تولید ۳۰ متر مکعب بتن در ساعت را داشت آغاز نمود، این واحد تولیدی در جهت خدمت به امر ساخت و ساز و حرکت در راستای رضایت مندی مشتریان درحال حاضر با ۳ ایستگاه تولید بتن آماده مدل LIEBHERR آلمان با ظرفیت نسبی هرکدام ۶۰ متر مکعب در ساعت در خدمت پروژه های عمرانی می باشد.
این مجموعه برای اولین بار درکشور توانست به عنوان پایه گذار صنعت بتن معرفی و نشان استاندارد خود را در سال ۱۳۸۱ کسب نماید. علاوه بر محصول بتن آماده در این واحد، تیرچه سفالی نیز بنا به سفارش خریداران تولید می شود. مفتخریم که در سال ۱۳۸۴ نیز با به کار گیری متد های لازم در تولید و انجام امور کنترل کیفیت، توانستیم نشان استاندارد تولید تیرچه سفالی را کسب نمائیم.
این شرکت با هدف تولید برتر، کیفیت بهتر و سرویس سریعتر، تمام تلاش خود را براین گذاشته است که بتن مورد نیاز مشتریان خود را با بهترین کیفیت تولید کند و همیشه این اصل را سرلوحه کار خود قرار داده است که فروش پایان یک معامله نیست بلکه آغاز یک تعهد است.

تراک میکسر

شرکت تولیدی خانه بتون با چنین نگرشی بود که توانست با تلاش شبانه روزی مهندسین و پرسنل متعهد خود زمینه ساز حرکتی نوین در عرصه تولید بتن آماده استاندارد در کشور باشد.
این شرکت در دریافت نشان استاندارد تولید بتن آماده تا رده مقاومتی C50 و همچنین تولید بتن های ویژه با مقاومت بالا پیش قدم بوده و نمونه های اجرائی زیادی را با این مشخصات برای پروژه های خاص عمرانی تولید نموده است.

 محصولات (خرید بتن آماده)

بتن آماده خانه بتن

این واحد شامل چهار دستگاه تولید بتن آماده ( بچینگ پلانت) با ظرفیت تولید ۱۴۵ متر مکعب در ساعت و همچنین شامل ۷ عدد سیلوی سیمان می باشد. طرح اختلاط روزانه، توسط واحد کنترل کیفیت به واحد تولید ارائه شده و مقدار اجزای بتن در هر متر مکعب در هر بار اختلاط اعمال می شود. کلیه دستگاههای توزین شده این قسمت کالیبره شده و بعد از اتمام عملیات، مجدداً توسط باسکول ۶۰ تنی شرکت، توزین می گردد سپس تراک میکسر به محل پروژه اعزام می گردد.

بتن آماده

تیرچه پیش ساخته ساختمانی

در سیستم سقف کرومیت از تیرچه های فولادی با جان باز (تیرچه کرومیت) در ترکیب با بتن استفاده می شود. برای پر کردن فضای خالی بین تیرچه ها از قالب های ثابت مانند بلوک های سیمانی، پلی استایرن، طاق ضربی، قالب های موقت فولادی (کامپوزیت) و یا یک پر کننده سبک دیگر استفاده می شود. تیرچه های فولادی متشکل از یک نبشی در بال فوقانی و یک تسمه در بال تحتانی و نیز یک میلگرد خم شده درجان می باشند. فاصله بین تیرچه ها ۷۳ تا ۱۰۰ سانتی متر و ضخامت بتن روی سقف بین ۴ تا ۱۰ سانتی متر است. تیرچه ها خود ایستا هستند و به نحوی طراحی شده اند که به تنهایی وزن بتن خیس و عوامل اجرایی را تحمل می کنند. لذا اجرای این سقف نیاز به استفاده از شمع ندارد.

تیرچه پیش ساخته
تیرچه پیش ساخته

 کنترل کیفیت

واحد کنترل کیفیت شرکت خانه بتون از امکانات آزمایشگاهی، تجهیزات کنترل کیفی و نیروی انسانی متخصص برخوردار است. این شرکت همواره از توانایی های لازم برای انجام فعالیت های تحقیق و توسعه و کنترل کیفی تولید بتن برخوردار بوده و از این رو توانسته است چندین نوع بتن ویژه برای کاربردهای مختلف برای صنایع کشور طراحی و پس از تولید و تست نمونه، تولید کرده و تحویل مشتریان دهد. تجهیزات واحد کنترل کیفیت شرکت خانه بتون طبق استاندارد داخلی جهانی کالیبراسیون می‌شوند و دارای استاندارد های ملی مرتیبط از موسسه استاندارد تحقیقات صنعتی. لازم به ذکر است آزمایشگاه این شرکت به عنوان آزمایشگاه اکرودیته موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران شناخته شده است.

واحد کنترل کیفیت
واحد کنترل کیفیت

آزمایشات مربوط به بتن آماده

– تعیین روانی بتن به روش اسلامپ

– تعیین وزن مخصوص بازدهی

– تعیین هوای موجود در بتن ( روش وزنی )

– تعیین مقاومت فشاری آزمون های بتن

آزمایشات سنگدانه های مورد استفاده در بتن

– کلوخه های رسی و ذرات خرد شده در سنگدانه

– دانه بندی سنگدانه های ریز و درشت توسط الک

– تعیین مواد ریزتر از ۷۵ میکرون

– ذرات سبک در سنگدانه

– سولفاتهای محلول در آب

– کلرید های محلول در آب

– سایش سنگدانه (لس آنجلس)

– مقاومت مصالح سنگی در مقابل عوامل جوی


تماس با شرکت خانه بتن

 آدرس : اتوبان تهران کرج، خروجی شهرک گلستان، انتهای نسیم ۲ 
 تلفن تماس : ۴۴۷۰۴۸۰۲-۰۲۱، ۴۴۷۲۲۶۴۴-۰۲۱ 

قیمت گنگ سیمانی

انواع جدول

آزمایش خاک ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *