استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیوار سبز دیجی کالا

دیوار سبز دیجی کالا
دیوار سبز دیجی کالا

دیوار سبز دیجی کالا در مدل های مختلف ارائه می گردد. از مدل های پرفروش دیوار سبز مصنوعی دیجی کالا می توان به مدل پتوس و شمشاد اشاره کرد. قیمت دیوار سبز دیجی کالا معمولا به صورت پانلی اعلام می شود. هر پانل از دیوار سبز مصنوعی دیجی کالا با ابعاد ۲۵*۲۵ می باشد.

گرین وال مصنوعی دیجی کالا

دیوار سبز دیجی کالا به دیواری گفته می شود که بخشی از آن یا تمام آن با استفاده از گیاه، تزئین شده باشد. ایجاد نمای زیبا و فضای تزئینی ، تهویه هوا و همچنین افزایش ارزش اقتصادی ملک ، از جمله مزایای ساخت دیوار سبز به شمار می آید. دیوار سبز به صورت مصنوعی و طبیعی قابل اجرا است. نگهداری از دیوار سبز مصنوعی به مراتب آسان تر و بی دغدغه تر از دیوار سبز طبیعی است. از این رو تمایل افراد به خرید دیوار سبز مصنوعی رو به افزایش است. دیجی کالا یکی از حوزه های فعال در زمینه فروش دیوار سبز مصنوعی است.

دیوار سبز دیجی کالا با قیمت های متفاوتی ارائه می گردد. امکان خرید دیوار سبز مصنوعی دیجیکالا با رنگ های مختلف نیز امکان پذیر است. برای خرید دیوار سبز دیجیکالا به این سایت مراجعه کنید.  

دیوار سبز دیجی کالا
دیوار سبز مصنوعی مدل شمشادی دو رنگ

دیوار سبز مصنوعی دیجیکالا

خرید انواع مدل های دیوار سبز مصنوعی با قیمت مناسب در دیجی کالا امکان پذیر است. برای سهولت کار مشتریان عزیز در ادامه لیست دیوار سبز دیجی کالا به همراه مدل و قیمت گرداوری شده است.

  1. دیوارپوش پرتراکم با مدل شمشادی و ابعاد ۲۵×۲۵ به رنگ سبز در دیجی کالا به فروش می رشد. متراژ موجود در هر بسته ۰.۶۲۵ متر مربع متر می باشد. قیمت هر بسته ۱ عددی در دیجی کالا ۵۰۹۰۰ تومان است.
  2. دیوار سبز مصنوعی با مدل پونه و ابعاد ۲۵×۲۵ به رنگ سبز در دیجی کالا به فروش می رشد. متراژ موجود در هر بسته ۰.۲۵ متر مربع متر می باشد. قیمت هر بسته ۴ عددی در دیجی کالا ۲۱۰۰۰۰ تومان است.
  3. دیوارپوش دو رنگ با مدل شمشادی و ابعاد ۲۵×۲۵ به رنگ سبز در دیجی کالا به فروش می رشد. متراژ موجود در هر بسته ۰.۰۶۲۵ متر مربع متر می باشد. قیمت هر بسته ۱ عددی در دیجی کالا ۵۶۵۰۰ تومان است.
  4. دیوار سبز مصنوعی با مدل پرتقالی و ابعاد ۲۵×۲۵ به رنگ سبز در دیجی کالا به فروش می رشد. متراژ موجود در هر بسته ۰.۰۶۲۵ متر مربع متر می باشد. قیمت هر بسته ۱ عددی در دیجی کالا ۶۴۵۰۰ تومان است.
  5. دیوارپوش بخشی با مدل SHPA25 و ابعاد ۲۵×۲۵ به رنگ نارنجی در دیجی کالا به فروش می رشد. متراژ موجود در هر بسته ۱ متر مربع متر می باشد. قیمت هر بسته ۱ عددی در دیجی کالا ۱۱۷۰۰۰ تومان است.
  6. دیوارپوش مدل دیوار سبز مصنوعی با مدل برگ پرتقالی و ابعاد ۲۵×۲۵ به رنگ سبز در دیجی کالا به فروش می رشد. متراژ موجود در هر بسته ۱ متر مربع متر می باشد. قیمت هر بسته ۱۶ عددی در دیجی کالا ۷۴۸۰۰۰تومان است.
دیوار سبز دیجی کالا
استفاده از دیوار سبز مصنوعی در سرویس بهداشتی

دیوار سبز مصنوعی دیجی کالا

  1. دیوارپوش مدل شبدر با مدل شبدر و ابعاد ۲۵×۲۵ به رنگ سبز در دیجی کالا به فروش می رشد. متراژ موجود در هر بسته ۰.۹۶ متر مربع متر می باشد. قیمت هر بسته ۸ عددی در دیجی کالا ۷۵۰۰۰۰ تومان است.
  2. دیوارپوش مدل گراین با مدل شمشاد و ابعاد ۲۵×۲۵ به رنگ سبز در دیجی کالا به فروش می رشد. متراژ موجود در هر بسته متر مربع می باشد. قیمت هر بسته ۱ عددی در دیجی کالا ۸۹۰۰۰تومان است.
  3. دیوارپوش بخشی با مدل SHGH25 و ابعاد ۲۵×۲۵ به رنگ قرمز در دیجی کالا به فروش می رشد. متراژ موجود در هر بسته ۱ متر مربع متر می باشد. قیمت هر بسته ۱ عددی در دیجی کالا ۱۱۷۰۰۰تومان است.
  4. دیوارپوش بخشی با مدل SHZE25 و ابعاد ۲۵×۲۵ به رنگ زرشکی در دیجی کالا به فروش می رشد. متراژ موجود در هر بسته ۱ متر مربع متر می باشد. قیمت هر بسته ۱ عددی در دیجی کالا ۱۱۷۰۰۰ تومان است.
  5. دیوارپوش بخشی با مدل SHSO25 و ابعاد ۲۵×۲۵ به رنگ صورتی روشن در دیجی کالا به فروش می رشد. متراژ موجود در هر بسته ۱ متر مربع متر می باشد. قیمت هر بسته ۱ عددی در دیجی کالا ۱۱۷۰۰۰تومان است.  
دیوار سبز مصنوعی دیجی کالا
دیوار سبز مصنوعی مدل پتوس
  1. دیوارپوش بخشی با مدل SHZA25 و ابعاد ۲۵×۲۵ به رنگ زرد در دیجی کالا به فروش می رشد. متراژ موجود در هر بسته ۱ متر مربع متر می باشد. قیمت هر بسته ۱ عددی در دیجی کالا ۱۱۷۰۰۰ تومان است.
  2. دیوارپوش بخشی با مدل ANSH25 و ابعاد ۲۵×۲۵ به رنگ سبز در دیجی کالا به فروش می رشد. متراژ موجود در هر بسته ۱ متر مربع متر می باشد. قیمت هر بسته ۱ عددی در دیجی کالا ۱۱۷۰۰۰ تومان است.

مزایای دیوار سبز مصنوعی دیجیکالا

مزیت فوق العاده دیوار سبز مصنوعی دیجی کالا نسبت به دیوار سبز طبیعی، نگهداری آسان و بی دردسر آن است. در واقع دیوار سبز مصنوعی نیازی به آبیاری ندارد و در مقابل آفات و بیماری‌ها، نیازی به مراقبت از آن نیست. از طرف دیگر، رطوبت موجود در محیط و همچنین دمای محیط هم تاثیر خاصی بر روی دیوار سبز مصنوعی ندارد.

همه این موارد در نگهداری دیوار سبز طبیعی، موثر می باشند. مقاومت خوبی که دیوار سبز مصنوعی دیجی کالا در برابر نور خورشید دارد باعث می‌شود که بتوان از آن در فضاهای بیرونی ساختمان هم استفاده فراوانی کرد.

دیوار سبز مصنوعی دیجیکالا
گرین وال دیجی کالا

گرین وال دیجی کالا

گرین وال” به معنای دیوار سبز است و معمولا به دیوارهایی گفته می‌شود که با استفاده از گیاهان زنده یا مصنوعی، در برخی موارد به همراه سیستم‌های آبیاری و تهویه، روی آنها نصب می‌شود. این دیوارها علاوه بر زیبایی و دکوراتیو بودن، به دلیل خصوصیات جذب آلاینده‌های هوا و افزایش کیفیت هوای محیطی، مورد توجه محققان و مهندسان معماری و شهرسازی قرار گرفته‌اند.

در بیشتر موارد، گرین وال به عنوان یک راهکار سبز و پایدار برای ساختمان‌های شهری و بخش‌های مختلفی از زندگی انسان، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، برخی شرکت‌ها و برندهای تجاری نیز از گرین وال به عنوان بخشی از تبلیغات و بازاریابی خود استفاده می‌کنند. دیجی کالا یکی از سایت های فروش گرین وال در ایران است. خرید گرین وال دیجی کالا در سایت دیجیکالا با بررسی قیمت ها امکان پذیر است.

قیمت گرین وال مصنوعی دیجی کالا با توجه به نوع و ابعاد متفاوت است.

برای مطالعه بیشتر:

دیوار سبز در منزل

دیوار سبز پتوس

طرح دیوار سبز

مزایای دیوار سبز

گیاهان مناسب دیوار سبز

تولید کننده دیوار سبز

دیوار سبز حیاط

نمای دیوار حیاط ارزان

گرین وال تراس

اجرای گرین وال مصنوعی

ساخت گرین وال

دیوار سبز عمودی

انواع دیوار سبز


جکوزی

خرید وان حمام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.52 ( 6 نظر)