استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

جدیدترین مدل های وان ساده آکواریومی با قیمت

جدیدترین مدل های وان ساده آکواریومی با قیمت
جدیدترین مدل های وان ساده آکواریومی با قیمت

با خرید وان ساده آکواریومی، می توان یک حمام ساده را به یک حمام لاکچری تبدیل کرد. وان ساده آکواریومی به دسته ای از وان های ساده اطلاق می شود که قسمتی از پانل جانبی آن ها شیشه ای و شفاف است. وقتی وان ساده پر از آب شود، نمایی همچون یک آکواریوم خواهد داشت. وان های ساده نسبت به وان جکوزی ها امکانات بسیار ساده ای داشته و خبری از جت های پرفشار آب نیست. به همین دلیل قیمت وان ساده آکواریومی از وان جکوزی ارزان تر است.

در این مطلب به معرفی ۷ تا از جدیدترین مدل های وان ساده آکواریومی با قیمت و جزئیات آن ها می پردازیم. برای خرید تمام این مدل ها و همچنین سایر مدل های وان ساده آکواریومی موجود در سایت عمران مدرن، می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

۱. وان ساده آکواریومی باداب مدل ۱۰۹

قسمتی از پانل جلویی وان ساده مدل ۱۰۹ از برند باداب، شیشه ای بوده و این وان، از وان های آکواریومی محسوب می شود. ابعاد وان تک نفره مدل ۱۰۹ برند باداب ۸۶×۱۵۵ سانتی متر بوده در دسته وان های متوسط قرار می گیرد. مشخصات این وان ساده شامل شاسی استیل، پانل جلو و زیرسری می شود.

وان ساده آکواریومی باداب مدل 109
قیمت وان ساده آکواریومی باداب مدل ۱۰۹

۲. وان ساده آکواریومی بادیز مدل اسکای

یکی از زیباترین مدل های وان ساده آکواریومی، وان مدل اسکای از برند بادیز می باشد. پانل جلویی این وان کنجی، شیشه ای بوده و نمای بسیار زیبایی دارد. همچنین این وان با ابعاد ۱۵۰×۱۵۰ سانتی متر، به جهت آن که در کنج حمام نصب می شود، برای صرفه جویی در فضای حمام بسیار مناسب است. وان ساده اسکای دارای مشخصاتی نظیر شاسی استیل، زیرسری، پانل جلو و زیرآب پدالی می باشد.

وان ساده آکواریومی بادیز مدل اسکای
قیمت وان ساده آکواریومی بادیز مدل اسکای

۳. وان ساده آکواریومی شاینی مدل N-BT032

اگر به دنبال یک وان ساده آکواریومی تک نفره و بزرگ هستید، وان ساده مدل N-BT032 از برند شاینی همان چیزی است که به دنبال آن می گردید. ابعاد این وان بزرگ ۱۰۱×۱۸۱ سانتی متر بوده و با وجود ظرفیت تک نفره آن، بسیار جادار است. طراحی این وان آکواریومی به شکل مستطیل بوده و هم در کنج حمام و هم در وسط دیوار حمام قرار می گیرد. مشخصات این وان شامل شاسی استیل، زیرسری، زیرآب اتوماتیک و پانل های جلو و جانبی می شود.

وان ساده آکواریومی شاینی مدل N-BT032
قیمت وان ساده آکواریومی شاینی مدل N-BT032

۴. وان ساده آکواریومی زرین آب مدل ۸۶۰

یکی از معدود وان های دو نفره آکواریومی یا شیشه ای، وان ساده آکواریومی زرین آب مدل ۸۶۰ می باشد. این وان دو نفره فضایی به ابعاد ۱۱۰×۱۷۸ سانتی متر را اشغال کرده و به نسبت ظرفیت آن، ابعاد کوچکی دارد. واند مدل ۸۶۰ زرین آب دارای مشخصاتی نظیر شاسی استیل، پنل جلو و زیرآب است.

وان ساده آکواریومی زرین آب مدل 860
قیمت وان ساده آکواریومی زرین آب مدل ۸۶۰

۵. وان ساده آکواریومی تنسر مدل ۲۰۸

وان ساده مدل ۲۰۸ تنسر ترکیب زیبایی از پنل های چوبی و آکواریومی است. این وان کنجی با ابعاد ۱۳۳×۱۳۳ سانتی متر و ظرفیت ۱ الی ۲ نفر، برای حمام های کوچک بسیار مناسب است. از امکانات این وان ساده می توان به شاسی استیل، پانل جلو و زیرسری اشاره کرد.

وان ساده آکواریومی تنسر مدل 208
قیمت وان ساده آکواریومی تنسر مدل ۲۰۸

۶. وان ساده آکواریومی فارس وان مدل Sahand

وان ساده مدل سهند، یکی از وان های آکواریومی برند فارس وان است. پانل های این وان طراحی بسیار ساده ای داشته و برای علاقمندان به سبک مینیمال، بسیار مناسب است. وان مدل Sahand در ۲ سایز ۸۰×۱۶۰ و ۸۰×۱۷۰ سانتی متر تولید شده و به فروش می رسد. این وان آکواریومی دارای امکاناتی مانند شاسی استیل، پانل جلو و جانبی، زیرسری و سیفون می باشد.

وان ساده آکواریومی فارس وان مدل Sahand
قیمت وان ساده آکواریومی فارس وان مدل Sahand

۷. وان ساده آکواریومی بادیز مدل گامور

طراحی وان ساده آکواریومی مدل گامور از برند بادیز به شکل مستطیل بوده و ابعاد آن ۷۵×۱۶۰ و ۷۵×۱۷۰ سانتی متر است. این وان آکواریومی، قابل سفارش با دستگیره ترموود و یا بدون دستگیره است. از مشخصات وان ساده گامور از برند بادیز می توان به  شاسی استیل، زیرسری، پانل جلو و زیرآب پدالی اشاره کرد.

وان ساده آکواریومی بادیز مدل گامور
قیمت وان ساده آکواریومی بادیز مدل گامور

برای مطالعه بیشتر:

قیمت وان حمامی ساده

وان حمامی قیمت

وان ساده حمام زیر ۱۵ میلیون تومان

۳ مدل وان ساده توکار به همراه قیمت و مشخصات کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)