استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

تایل سقفی گچی

تایل سقفی گچی یکی از انواع رایج و پرطرفدار تایل های سقفی مورد استفاده در صنعت ساختمان است. با توجه به یک دست بودن سطح تایل سقفی گچی ، این نوع از تایل ها گزینه مناسبی برای پوشاندن سقف فضاهای وسیع مثل سالن ها و راهرو ها می باشد. تایل سقفی گچی معمولا دارای روکش پی وی سی برای مقاومت بیشتر در برابر آب و رطوبت است. همچنین می توان در پشت آن از یک لایه آلومینیوم نیز استفاده کرد که البته بر قیمت تایل سقفی گچی تاثیر می گذارد. تایل سقفی گچی معمولا در رنگ سفید تولید می شود. تایل سقفی گچی برای استفاده در فضاهای بهداشتی و درمانی مثل بیمارستان ها و فضاهای اداری و رسمی مثل اتاق جلسات مناسب می باشد. طلق سقف کاذب هم از جمله متریالی است که برای اجرای سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت تایل سقفی گچی

تایل سقفی گچی برند اوان پروفیل به رنگ سفید ، جنس گچی و با ابعاد به صورت طول ۶۰۰ عرض ۶۰۰ و ضخامت میلیمتر موجود می باشد. قیمت تایل سقفی گچی ۲۵۰۰۰ تومان می باشد. فروش این تایل ساده سقفی به صورت تکی انجام می شود. برای خرید این کالا می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

تایل سقفی گچی

تایل سقفی گچی برند دیجی پالیزی به رنگ سفید ، جنس گچی و با ابعاد به صورت طول ۶۰۰ عرض ۶۰۰ و ضخامت ۱۰ میلیمتر موجود می باشد. قیمت تایل سقفی گچی ۷۵۰۰۰ تومان بوده و سطح آن مات می باشد. فروش این تایل ساده سقفی به صورت تکی انجام می شود. برای خرید این کالا می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

تایل سقفی گچی

تایل سقفی گچی برند کی پلاس به رنگ سفید ، جنس گچی و با ابعاد به صورت طول ۶۰۰ عرض ۶۰۰ و ضخامت ۹.۵ میلیمتر موجود می باشد. قیمت تایل سقفی گچی ۷۱۴۰۰ تومان بوده و سطح آن pvc می باشد. فروش این تایل ساده سقفی به صورت بسته ای انجام می شود. برای خرید این کالا می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

تایل سقفی گچی

تایل سقفی گچی سفید

تایل سقفی گچی برند کی پلاس به رنگ سفید ، جنس گچی و با ابعاد به صورت طول ۶۰۰ عرض ۶۰۰ و ضخامت ۹.۵ میلیمتر موجود می باشد. قیمت تایل سقفی گچی ۷۹۴۰۰ تومان بوده و سطح آن pvc می باشد. فروش این تایل ساده سقفی به صورت بسته ای انجام می شود. برای خرید این کالا می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

تایل سقفی گچی

تایل سقفی گچی برند کی پلاس به رنگ سفید ، جنس گچی و با ابعاد به صورت طول ۶۰۰ عرض ۶۰۰ و ضخامت ۹.۵ میلیمتر موجود می باشد. قیمت تایل سقفی گچی ۹۹۴۰۰ تومان بوده و سطح آن pvc می باشد. فروش این تایل ساده سقفی به صورت بسته ای انجام می شود. برای خرید این کالا می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

تایل سقفی گچی

تایل سقفی گچی برند کی پلاس به رنگ سفید ، جنس گچی و با ابعاد به صورت طول ۶۰۰ عرض ۶۰۰ و ضخامت ۹.۵ میلیمتر موجود می باشد. قیمت تایل سقفی گچی ۱۰۷۵۰۰ تومان بوده و سطح آن pvc می باشد. فروش این تایل ساده سقفی به صورت بسته ای انجام می شود. برای خرید این کالا می توانید با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

تایل سقفی گچی

تایل سقفی

مصالح سقف کاذب

سقف کاذب

تایل سقفی چیست

خرید تایل سقفی دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *