استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

تایل سقفی دیجی کالا

تایل سقفی دیجی کالا
تایل سقفی دیجی کالا

تایل سقفی دیجی کالا یکی از کالا های مورد فروش سایت دیجی کالا می باشد. همینطور با مراجعه به سایت عمران مدرن می توانید انواع تایل سقفی را مشاهده و برای خرید آن اقدام کنید. شرکت عمران مدرن تایل سقف کاذب با ویژگی و طرح های متنوعی را عرضه و به فروش می رساند. همچنین شما می توانید در صورت تمایل جهت صرفه جویی در زمان و هزینه خود، اقدام به ثبت و خرید اینترنتی تایل سقفی در سایت عمران مدرن بکنید.

تایل سقفی دیجی کالا کد ۱۲۰۲ در سایت دیجی کالا موجود می باشد. تایل های آسمان مجازی در ابعاد و طرح های متنوعی تولید می شوند. ابعاد این مدل به صورت ۲۹.۵*۲۹.۵*۰.۱ سانتی متر می باشد. این تایل سقفی دیجی کالا با جنس مولتی استایل تولید شده و فروش آن به صورت بسته چهار تایی می باشد. همچنین عمران مدرن نمونه های مشابه از این تایل را به فروش می رساند. عمران مدرن ارائه دهنده انواع تایل سقفی با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت ممکن می باشد.

تایل سقفی دیجی کالا
نمونه اجرا شده تایل سقفی دیجی کالا

تایل سقفی دیجی کالا کد ۱۲۱۶ در سایت دیجی کالا موجود می باشد. تایل های سقفی در ابعاد متنوعی تولید می شوند. ابعاد این مدل به صورت ۵۹.۵*۵۹.۵*۰.۱ سانتی متر می باشد. این تایل سقفی پی وی سی با جنس مولتی استایل تولید شده و فروش آن به صورت تکی می باشد. همچنین عمران مدرن نمونه های مشابه از این تایل را به فروش می رساند. عمران مدرن ارائه دهنده انواع تایل سقفی با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت ممکن می باشد.

تایل سقفی دیجی کالا
قیمت تایل سقفی دیجی کالا

خرید تایل سقفی دیجی کالا

تایل سقفی دیجی کالا مدل تایل سقفی آسمان مجازی کد ۱۲۱۷ در سایت دیجی کالا موجود می باشد. تایل های آسمان مجازی در ابعاد و طرح های متنوعی تولید می شوند. ابعاد این مدل به صورت ۵۹.۵*۵۹.۵*۰.۲ سانتی متر می باشد. این تایل سقفی دیجی کالا با جنس طلقی تولید شده و فروش آن به صورت بسته چهار تایی می باشد. همچنین عمران مدرن نمونه های مشابه از این تایل را به فروش می رساند. عمران مدرن ارائه دهنده انواع تایل سقفی با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت ممکن می باشد.

تایل سقفی دیجی کالا
تایل سقفی دیجی کالا آسمان مجازی

تایل سقفی دیجی کالا کد ۱۲۱۶ در سایت دیجی کالا موجود می باشد. این تایل های آسمان مجازی در طرح های متنوعی تولید می شوند. ابعاد این مدل به صورت ۲۹.۵*۲۹.۵*۰.۵ سانتی متر می باشد. این تایل سقفی دیجی کالا با جنس مولتی استایل تولید شده و فروش آن به صورت بسته چهار تایی می باشد. همچنین عمران مدرن نمونه های مشابه از این تایل را به فروش می رساند. عمران مدرن ارائه دهنده انواع تایل سقفی با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت ممکن می باشد.

تایل سقفی دیجی کالا
خرید تایل سقفی دیجی کالا

تایل سقفی دیجی کالا مدل ۱۲۲۵ در سایت دیجی کالا موجود می باشد. تایل های آسمان مجازی در طرح متنوعی تولید می شوند. ابعاد این مدل به صورت ۱۱۹.۵*۵۹.۵*۱ سانتی متر می باشد. این تایل سقفی دیجی کالا با جنس مولتی استایل تولید شده و فروش آن به صورت تکی می باشد. همچنین عمران مدرن نمونه های مشابه از این تایل را به فروش می رساند. عمران مدرن ارائه دهنده انواع تایل سقفی با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت ممکن می باشد.

تایل سقفی دیجی کالا
تایل سقفی دیجی کالا طولی

تایل سقف کاذب دیجی کالا

تایل سقفی دیجی کالا مدل AP 127 در سایت دیجی کالا موجود می باشد. این تایل های سقفی در ابعاد متنوعی تولید می شوند. ابعاد این مدل به صورت ۵۹۵*۵۹۵ سانتی متر می باشد. این تایل سقفی دیجی کالا با جنس pvc تولید شده و فروش آن به صورت بسته چهار تایی می باشد. همچنین عمران مدرن نمونه های مشابه از این تایل را به فروش می رساند. عمران مدرن ارائه دهنده انواع تایل سقفی با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت ممکن می باشد.

تایل سقفی دیجی کالا
تایل سقفی دیجی کالا

تایل سقفی دیجی کالا کد ۱۲۰۵ در سایت دیجی کالا موجود می باشد. تایل های آسمان مجازی در ابعاد متنوعی تولید می شوند. ابعاد این مدل به صورت ۵۹.۵*۵۹.۵*۰.۱ سانتی متر می باشد. این تایل سقفی دیجی کالا با جنس مولتی استایل تولید شده و فروش آن به صورت تکی می باشد. همچنین عمران مدرن نمونه های مشابه از این تایل را به فروش می رساند. عمران مدرن ارائه دهنده انواع تایل سقفی با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت ممکن می باشد.

تایل سقفی دیجی کالا
هزینه تایل سقفی دیجی کالا

تایل سقفی دیجی کالا مدل CT155-4 در سایت دیجی کالا موجود می باشد. تایل های آسمان مجازی در ابعاد و طرح های متنوعی تولید می شوند. ابعاد این مدل به صورت ۶۰*۶۰*۴ سانتی متر می باشد. این تایل سقفی دیجی کالا با جنس pvc تولید شده و فروش آن به صورت بسته چهار تایی می باشد. همچنین عمران مدرن نمونه های مشابه از این تایل را به فروش می رساند. عمران مدرن ارائه دهنده انواع تایل سقفی با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت ممکن می باشد.

تایل سقفی دیجی کالا
تایل سقفی دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

0

امتیاز کاربران: 4.41 ( 5 نظر)