استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بنیاد بتن مشهد

بنیاد بتن مشهد
بنیاد بتن مشهد

شرکت بنیاد بتن مشهد

شرکت بنیاد بتن ایران یکی از شرکت های وابسته به بنیاد مسکن می باشد که از سال ۱۳۷۰ از بدنه اصلی بنیاد جدا و سازماندهی جدید گردید. هم اکنون شرکت با دارا بودن ۱۱ شرکت وابسته در داخل کشور و بیش از ۵۰ کارگاه و کارخانه تولید مصالح ساختمانی ضمن تولید و عرضه برخی از مصالح ساختمانی استاندارد در سطح کشور با بهره گیری از مهندسین، تکنسین ها و کادر مجرب خود و با بیش از بیست سال تجربه در امر مطالعات اولیه طرح، احداث، راه اندازی و راهبری کارخانجات تولید مصالح ساختمانی، توانایی ارائه خدمات به سایر مراکز را دارد. یکی از شعبه های آن، بنیاد بتن مشهد می باشد.

شرکت بنیاد بتن مشهد در کنار تولید و فروش موفق مصالح ساختمانی استاندارد و تامین عمده مصالح مورد نیاز پروژه های خود در سال های اخیر، اقدام به اجرای پروژه های بزرگ عمرانی و ملی نموده است.

تماس با بنیاد بتن مشهد

همچنین بنیاد بتن مشهد با توجه به در اختیار داشتن ماشین آلات و تجهیزات مناسب و کادر فنی مجرب از نظر اجرایی، قادر است در حداقل زمان ممکن و با سازماندهی و تجهیز فوری امکانات و انتقال دستگاه های موبایل تولید مصالح ساختمانی مورد نیاز طرح، مدیریت و اجرای طرح های بزرگ عمرانی را تقبل نموده و با کیفیت مطلوب به انجام برساند.

بنیاد بتن مشهد
بنیاد بتن مشهد

اهداف شرکت

  • ترویج و بهبود روش های تولید مصالح ساختمانی و نیز توسعه ظرفیت تولید بتن و فرآورده های آن و همچنین ایجاد ظرفیت های جدید تولید شن و ماسه دانه بندی شده ، بتن ، آجر و سایر فرآورده های ساختمانی در مناطق مختلف کشور.
  • تاسیس، اداره و مشارکت در ایجاد شرکت ها و کارخانه های تولید مصالح ساختمانی و لوازم و تاسیسات ساختمانی.
  • اجرای پروژه های بزرگ عمرانی از قبیل احداث شهرک، تولید انبوه مسکن و سایر پروژه های شهری و روستایی و عمرانی (راه،پل،جاده و…).
  • انجام معامله و انعقاد قرارداد و فروش محصولات در زمینه های ذکر شده.
  • انجام مطالعات مهندسی، صنعتی و مدیریت صنعتی در زمینه موضوع فعالیت های شرکت و یا خرید خدمت از سایر موسسات تخصصی.
  • حمایت از تحقیقات سایر موسسات در زمینه موضوع فعالیت های شرکت از طریق سفارش انجام تحقیق، حمایت مالی و فراهم نمودن امکانات لازم.

محصولات

به طور کلی تولیدات کارخانه های بنیاد بتن ایران شامل انواع شن و ماسه شسته و شکسته دانه بندی شده، بتن آماده، بتن RCC ، فرآورده های بتنی ،انواع آجر و پانل های ساندویچی ۳D، ملات خشک آماده، بلوک پلی استایرن و آسفالت در سطح کشور می باشد که ظرفیت تولید سالانه آنها به ترتیب بالغ بر چهار میلیون تن شن و ماسه ، یک میلیون مترمکعب بتن آماده، یکصدو بیست میلیون قالب آجر و سفال و میلیون ها واحد فرآورده های پیش ساخته بتنی می باشد.

محصولات تولیدی بنیاد بتن مشهد در کارگاه بتن شامل بتن آماده و جدول پرسی خیس (وت پرس) می باشد. محصولات تولیدی این شرکت در کارگاه شن و ماسه نیز شامل شن و ماسه دانه بندی شده، کف فرش بتنی و بلوک دیواری است.

شرکت بنیاد بتن مشهد

تولید جدول بتنی

بتن آماده بنیاد بتن مشهد

شرکت بنیاد بتن ایران با تولید بالغ بر یک میلیون مترمکعب بتن آماده در سال بزرگترین تولیدکننده بتن آماده با کیفیت مطلوب در ایران می باشد. شرکت دارای ۲۸ واحد تولید بتن آماده در شهرهای مختلف است. یکی از این شعبه ها، شرکت بنیاد بتن مشهد می باشد.

به لحاظ اهمیت کیفیت بتن و ضرورت بکارگیری مصالح مرغوب و دقت در میزان مصرف آنها و ساخت بتن، در کارگاه بنیاد بتن مشهد ، آزمایشگاه بتن تجهیز شده است. از بتن های تولید شده نمونه گیری شده و مورد آزمایش قرار می گیرد. با توجه به در اختیار داشتن ماشین آلات حمل و انتقال بتن، بتن آماده به موقع و با اطمینان از کیفیت دلخواه بدست مصرف کننده می رسد.

 کفپوش بتنی بنیاد بتن مشهد

کفپوش های بتنی بنیاد بتن مشهد ، بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۷۵۵ تولید می شوند. اجزای این کفپوش به طور مناسبی متراکم شده و شکل و ضخامت یکنواخت داشته و دارای خصوصیات هندسی مشخص می باشد. سیمان ، سنگدانه ها و آب با درصد مشخص و طبق استانداردهای ملی تعریف شده در محصولات بتنی، مصالح تشکیل دهنده کفپوش ها می باشند.

این محصول در دو سطح رویی (face) و سطح بستر (main) ساخته شده است. در سطح رویی که هنگام استفاده از کفپوش نمایان است و در معرض سایش قرار می گیرد از مصالح ریزدانه و یکنواخت استفاده می شود. اما سطح بستر زیر لایه رویی قرار گرفته و پس از چیدن کفپوش در تماس با زمین بوده و نمایان نمی باشد. در سطح بستر از مصالح درشت دانه تری استفاده می گردد.

شرکت بنیاد بتن خراسان

کفپوش بتنی

مقاومت فشاری یکی از مشخصه های مورد نظر در کنترل کیفیت کفپوش های ترافیکی می باشد. هرچند که در آیین نامه ۷۵۵ ایران آزمون مقاومت فشاری به صورت مستقیم بر روی کفپوش انجام نمی گیرد ولی در آیین نامه های مختلف جهان برای کفپوش های ترافیکی حداقل مقاومت ۴۰ مگاپاسکال توصیه شده است.

بلوک سبک بتنی بنیاد بتن مشهد

بلوک های سبک بنیاد بتن مشهد ، از اختلاط سیمان، ماسه، آب و پوک های سبک طبیعی و صنعتی ساخته می شوند. پوک های طبیعی می تواند در ساخت بلوک های سبک مانند پومیس و اسکریا و صنعتی مانند لیکا (خاک رس پخته شده) استفاده گردد که استانداردهای ملی ایران را جوابگوست. بلوک های سبک مطابق الزامات استاندارد ASTM C330 می باشند.

بنیاد بتن مشهد

بلوک سبک بنیاد بتن مشهد

جدول بتنی بنیاد بتن مشهد

جداول بتنی برای تعیین فیزیکی و بصری جاده ها و دیگر مناطق ترافیکی ضروری است.

 موارد استفاده از جدول بتنی بنیاد بتن مشهد :

  • جداسازی مسیر های تردد
  • جداکردن مسیر به صورت فیزیکی یا ظاهری
  • تعبیه زهکش یا ایجاد جوی آب
  • جداسازی فضای سبز از مسیر تردد

شن و ماسه بنیاد بتن مشهد

شن و ماسه بعنوان یکی از زیربنائی ترین مصالح، جهت ساخت راه و ساختمان و یکی از اصلی ترین عوامل تشکیل دهنده بتن است که از نظر فیزیکی و شیمیائی و مرغوبیت سنگدانه ها بسیار حائز اهمیت می باشد. از ابتدای تشکیل بنیاد بتن احداث کارگاه های شن و ماسه در سراسر کشور جهت تولید استاندارد و مرغوب این مصالح بصورت یکی از اهداف مطرح، در مناطق فاقد شن و ماسه استاندارد مدنظر قرار گرفت. شرکت بنیاد بتن مشهد از جمله شرکت هایی است که در این زمینه مشغول به فعالیت است.

بنیاد بتن مشهد

تولید شن و ماسه در بنیاد بتن مشهد

آدرس و شماره تماس

دفتر مرکزی

  • آدرس:

خراسان رضوی – مشهد – بلوار کلاهدوز – چهار راه ابوطالب – مجتمع جام جم – طبقه ۲ واحد ۲۱۸

  • تلفن:

۲ الی ۳۷۰۵۰۷۳۰ – ۰۵۱

  • فکس:

۳۷۰۵۰۷۲۰ – ۰۵۱

کارگاه بتن مشهد

  • آدرس:

خراسان رضوی – مشهد – جاده قوچان – نبش سه راه فردوسی

  • تلفکس:

۴ الی ۳۵۴۲۳۱۷۲ -۰۵۱

کارگاه شن و ماسه مشهد

  • آدرس :

خراسان رضوی – مشهد– جاده گوارشک  – حاشیه روستای گرمه

  • تلفن:

۰۵۱-۳۶۷۸۷۱۱۷

تماس با بنیاد بتن مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر

  1. سروش اسلامی نیا

    سلام شرکت بنیاد بتن مشهد سایت برای سفارش اینترنتی دارند یا خیر سفارشات به صورت تلفنی یا حضوری انجام میشوند؟!!

  2. سلام برای تهیه بلوک از شرکت بنیاد بتن مشهد چکار باید بکنم؟