استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بلوک سه جداره لیکا

بلوک سه جداره لیکا
بلوک سه جداره لیکا

بلوک سه جداره لیکا یکی از انواع پرکاربرد بلوک لیکا است که برای دیوارچینی مورد استفاده قرار می گیرد. محصول بلوک سه جداره لیکا از پوکه معدنی دانه بندی شده، سیمان و آب تولید می شود. بلوک سبک سه جداره بیست سانتی از لحاظ اندازه بزرگ تر از انواع بلوک سیمانی دیگر است. برای اطلاع از قیمت بلوک لیکا سه جداره می توانید با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

بلوک سه جداره لیکا
انواع بلوک های سه جداره لیکا

قیمت بلوک لیکا سه جداره

بلوک سه جداره لیکا در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید شده و در اختیار مشتری قرار می گیرد. قیمت بلوک لیکا سه جداره نیز با توجه به ابعاد آن متغیر است. قیمت بلوک لیکا سه جداره نیز به کیفیت محصول، مواد اولیه آن، کیفیت و مقدار مواد افزودنی و … بستگی دارد. قیمت بلوک لیکا سه جداره مناسب و به صرفه بوده و برای دیوارچینی های داخلی یا خارجی از آن استفاده می شود. قیمت بلوک لیکا ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

بلوک سه جداره لیکا
بلوک ته پر سه جداره

انواع بلوک لیکا سه جداره

بلوک سه جداره لیکا در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند. یکی از این دسته بندی ها مربوط به ابعاد این بلوک ها می باشد. دسته بندی بعدی ضخامت جداره ها و نوع کاربرد آن ها و در دسته بندی دیگری ته پر و یا ته خالی بودن محصول مد نظر قرار می گیرد. در جدول زیر دسته بندی انواع بلوک لیکا سه جداره بررسی و معرفی شده است.

نام بلوک سه جدارهابعاد بلوک(سانتی متر)
تیغه ای توخالی ته پر۲۰*۱۰*۴۰
دیواری توخالی ته پر۲۰*۱۴.۵*۴۹ و ۲۰*۱۷.۵*۴۹
دیواری توخالی۲۰*۱۲*۴۹

ابعاد بلوک سه جداره لیکا

برای استفاده از بلوک سه جداره لیکا محدودیت هایی مانند ارتفاع بلوک دیواری وجود دارد. به عنوان مثال ارتفاع بلوک سه جداره لیکا نباید بیشتر از ۲۰ سانتی متر باشد. زیرا در صورت استفاده از ملات و بیشتر شدن ارتفاع آن درست مهار نشده و از لحاظ ایمنی دچار مشکل خواهد شد. در کل استفاده از انواع بلوک سیمانی سبک در کاهش وزن ساختمان و کاهش بار مرده آن بسیار موثر است و ایمنی را در هنگام زلزله افزایش می دهد.

بلوک سه جداره لیکا
ابعاد بلوک سه جداره لیکا

مزایای بلوک سه جداره لیکا

  • مقاومت حرارتی: بلوک سه جداره لیکا جزو گروه مصالح عایق حرارتی می باشد. مقاومت حرارتی این محصول به دلیل تخلخل بالا، زیاد است و برای استفاده به عنوان عایق برای دیوار های پیرامونی یکی از گزینه های مناسب می باشد.
  • مقاومت در برابر حریق: با وجود مناسب بودن قیمت بلوک لیکا سه جداره ، این محصول همچنین در برابر حریق و آتش سوزی بسیار مقاوم است و برای استفاده در مناطقی که در معرض خطر آتش سوزی هستند از بهترین انتخاب ها است. دیوار های ساخته شده با بلوک سه جداره لیکا ، حداقل ۲ تا ۳ ساعت در برابر آتش مقاومت کافی دارند.
بلوک سه جداره لیکا
بلوک سبک لیکا با سه جداره
  • اجرای آسان: بلوک سه جداره لیکا باعث کاهش پرتی در ساخت تیغه ها یا دیوار می باشد. برای اجرای تاسیسات برقی یا مکانیکی می توان با یک دستگاه شیار زن ساده نسبت به جایگذاری این سیم کشی ها اقدام نمود.
  • قیمت مناسب: قیمت بلوک لیکا سه جداره نسبت به مزایا و ویژگی های مثبتی که دارد، مناسب و به صرفه بوده و استفاده از آن در کاهش هزینه های ساخت و ساز موثر است.
  • مقاومت صوتی: بلوک سه جداره لیکا همان طور که از نام آن نیز مشخص است، دارای جداره هایی است که در افزایش مقاومت صوتی و حرارتی این محصول موثر هستند.
بلوک سه جداره لیکا
بلوک متخلخل لیکا با سه جداره

تولید بلوک سه جداره لیکا

بلوک سه جداره لیکا از پوکه معدنی های دانه بندی شده، سیمان و آب تولید می شود. برای تولید بلوک سه جداره لیکا از بهترین مواد اولیه با مناسب ترین کفیفیت ها استفاده می شود. از جمله تفاوت های مراحل تولید بلوک سه جداره لیکا با انواع دیگر آن، قالب است. این بلوک ها سه جداره درون خود دارند و میان جداره ها هوا حبس شده و در تبدیل این محصول به عایق های حرارتی و صوتی موثر هستند.

بلوک سه جداره لیکا
انبار کردن و نگهداری بلوک های سه جداره لیکا

کاربرد بلوک سه جداره لیکا

از بلوک های سه جداره لیکا در ساخت دیوار ساختمان های مسکونی، سالن ها، حصار محوطه و باغ ها و … استفاده می شود. این محصول نسبت به دیگر انواع بلوک های سبک سیمانی ویژگی های بهتر و بیشتری دارد که استفاه از آن را بسیار رایج کرده است.

برای مطالعه بیشتر:

قیمت بلوک پرلیت

بلوک لیپر مشهد

بلوک لیکا کرمان

بلوک لیکا خراسان

بلوک لیکا یزد

انواع آجر چینی

بلوک لیکا شیراز

قیمت بلوک اتوکلاو

قیمت هر پالت هبلکس

بلوک لیکا بهتر است یا آجر سفال

کارخانه لیکا ساوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.09 ( 8 نظر)