استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

آسانسور کارگاهی پاپصیران

آسانسور کارگاهی پاپصیران
آسانسور کارگاهی پاپصیران

آسانسور کارگاهی پاپصیران در ایران طراحی و تولید می شود و می تواند نقشی کلیدی در پروژه های عمرانی ایفا کند. شرکت پاپصیران بیش از ۱۸ سال در زمینه کار تحقیقاتی و نمونه سازی ماشین آلات غذایی، صنعتی، شیمیایی و ساختمانی مشغول به فعالیت است. این واحد بیش از ۳۰ نوع از انواع ماشین آلات را برای اولین بار در ایران تولید کرده و از سال ۱۳۷۴ نیز تمرکز شرکت بر ماشین آلات بتن و ساختمانی مانند آسانسور کارگاهی معطوف شده است.

آسانسور کارگاهی پاپصیران
‌ ‌

آسانسور کارگاهی پاپصیران مناسب برای حمل بار و نفر بوده و روند انجام پروژه های صنعتی و ساختمانی را تسریع می کند. این آسانسور قابلیت کار تا ارتفاع ۲۰۰ متر و بالاتر را دارا است و در ظرفیت های ۱.۵ و ۲ تن تولید و عرضه می شود. بسته به ظرفیت هر آسانسور، از تعداد مشخصی الکتروموتور با توان ۱۱ کیلووات در ساختار آن استفاده شده است.

قیمت آسانسور کارگاهی پاپصیران
اسانسور کارگاهی پاپصیران

قیمت آسانسور کارگاهی پاپصیران

قیمت اسانسور پاپصیران به فاکتورهای مختلفی وابسته است که از جمله این متغیرها می توان به طول پیمایش، ظرفیت اسانسور و … اشاره کرد. در ظرفیت ۱۵۰۰ کیلوگرم، از دو الکتروموتور در دستگاه استفاده می شود و با افزایش ظرفیت قابل حمل، تعداد الکتروموتورها به سه عدد افزایش می یابد. افزایش تعداد الکتروموتورها قیمت آسانسور کارگاهی را افزایش می دهد.

قیمت آسانسور کارگاهی پاپصیران در نیمه اول سال۱۴۰۳، برای ظرفیت ۱۵۰۰ کیلوگرم و پیمایش ۷ طبقه (۲۱ متر) با دو الکتروموتور در حدود ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان می باشد. برای ظرفیت ۲۰۰۰ کیلوگرم و استفاده از سه الکتروموتور، در حدود ۵۰ میلیون تومان به قیمت آن افزوده می شود و هزینه تمام شده در حدود ۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان می باشد. این آسانسور کارگاهی محدودیتی برای حداقل پیمایش ندارد. برای استعلام قیمت دقیق این آسانسور کارگاهی، با کارشناسان شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت و ظرفیت آسانسورهای پاپصیران

ظرفیت  (kg)طول پیمایشقیمت
۱۵۰۰۲۱ متر۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۰۰۲۱ متر۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰

خرید آسانسور کارگاهی پاپصیران

خرید آسانسور کارگاهی پاپصیران بهترین گزینه برای پیمان کاران پروژه های صنعتی است. افرادی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کنند، می توانند با خرید آسانسورهای کارگاهی پاپصیران در هزینه و زمان صرفه جویی کنند. شما می توانید با کارشناسان شرکت عمران مدرن تماس گرفته و بهترین آسانسور کارگاهی متناسب با نیازتان را تهیه کنید. در صورت نیاز و برای بررسی محل پروژه و تعیین دستگاه مورد نیاز، کارشناسان و متخصصان از محل پروژه بازدید کرده و مناسب ترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهند.

 آسانسور کارگاهی پاپصیران
نصب آسانسور کارگاهی

مشخصات آسانسور کارگاهی پاپصیران

پیش تر اشاره شد که آسانسور کارگاهی پاپصیران در ظرفیت های ۱۵۰۰ و ۲۰۰۰ کیلوگرم تولید می شود. مطابق جدول زیر، ظرفیت ۱۵۰۰ کیلوگرم قدرتی معادل با دو الکتروموتور ۱۱ کیلوواتی و ظرفیت ۲۰۰۰ کیلوگرم،۳ الکتروموتور ۱۱ کیلوواتی دارد. برخی از مشخصات دیگر این آسانسور نیز در ادامه شرح داده شده است.

مشخصات اسانسور پاپصیران

ظرفیتKg ۱۵۰۰Kg ۲۰۰۰
قدرت۲*۱۱ کیلووات۳*۱۱ کیلووات
سرعت۴۰ متر بر دقیقه
ایمنیسیستم پاراشوت میکروسوئیچ های دوبل کلید قطع کن اتوماتیک با برق اصلی میکروسوئیچ درب ها
ابعاد سکشن۱۵۰*۷۰*۷۰ (ارتفاع*عرض*طول)
ابعاد اتاق۲۴۰*۱۳۰*۳۲۰ (ارتفاع*عرض*طول)

در اسانسور کارگاهی پاپصیران با ظرفیت ۲۰۰۰ کیلوگرم، از سه الکتروموتور ۱۱ کیلوواتی استفاده می شود. بسته به مقدار ظرفیت، بر تعداد این الکتروموتورها افزوده می شود. در هنگام استفاده از این دستگاه حتما کاتالوگ را به صورت کامل مطالعه کنید.

آسانسور کارگاهی پاپصیران
الکتوموتورهای استفاده شده در آسانسور پاپصیران

مزایای آسانسور کارگاهی پاپصیران

اسانسور کارگاهی پاپصیران مجهز به سیستم حرکت نرم و بدون شوک در زمان حرکت و توقف است. ابعاد آن بزرگ بوده و امکان جابجایی نفرات و مصالح را فراهم می کند. همچنین برای ایمنی بیشتر، از حفاظ و نرده امگا در بخش ورود و خروج آن استفاده می شود. این دستگاه در بین آسانسورهای کارگاهی از سرعت بالایی برخوردار است (۴۰ متر بر دقیقه) و فرایند انجام پروژه را تسریع می کند.

در ساختار آسانسور کارگاهی پاپصیران ، از پاراشوت یا ترمز اضطراری استفاده شده است. ترمز اضطراری از افزایش بیش از اندازه سرعت آسانسور و سقوط آن جلوگیری می کند. استفاده از ورق های فلزی و پانچ شده در کابین این آسانسور کارگاهی، تحمل ظرفیت های بالا را فراهم کرده است. در صورتی که بیش از ظرفیت آسانسور بار و محموله درون دستگاه قرار بگیرد، سیستم Overload ظرفیت را بررسی و هشدار اضافه بار می دهد.

اجزای آسانسور کارگاهی پاپصیران

آسانسور کارگاهی پاپصیران شامل برج دکل، درب ورودی، نرده امگا، کابین، الکتروموتور ۱۱ کیلوواتی، قفس فلزی، تابلو برق، ورق گالوانیزه کف و محافظ فرود می باشد. استفاده از میکروسوئیچ های دوبل قطع بالا و پایین، کلید قطع برق اصلی، سنسور کنترل طول خط، پاراشوت مکانیکی و میکروسوئیچ درب ها از جمله مواردی است که برای افزایش ایمنی این دستگاه به کار گرفته شده است.

قیمت آسانسور کارگاهی پاپصیران
نمایی از آسانسور پاپصیران

کاربرد آسانسور کارگاهی پاپصیران

از آسانسور کارگاهی پاپصیران می توان برای ساختمان های بسیار بلند استفاده کرد. این آسانسور قابلیت کار در شرایط سخت مانند سرما و گرمای شدید، ارتفاع بسیار زیاد و … را دارد. برای همین در صنایع مختلف مانند ساخت و ساز ساختمانی، فلز و فولاد، بنادر، نیروگاه ها، انبارها و حتی دسترسی عمودی به آثار باستانی برای مرمت نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

برای مطالعه بیشتر:

آسانسور خانه دوبلکس

پارکینگ آسانسوری

آسانسور برانکارد بر

نصب اسانسور در بالکن

آسانسور چگونه سقوط می کند

آسانسور کارگاهی spj

فروشگاه اینترنتی آسانسور

آسانسور در پلان

آسانسور هیدرولیکی دو نفره

کاتالوگ آسانسور

بهترین آسانسور

شرکت خدمات آسانسور

آسانسور ایتالیایی

آسانسور داخل خانه

آسانسور ضد انفجار

نمایندگی آسانسور

قیمت آسانسور دو طبقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)